abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2008 @ 23:25:16 #1
86793 wwwer
The one and only
pi_64105711
Ik hoop dat ik het hier goed neerzet, en anders mods, leef je uit en help het op de juiste plek te zetten

Zonet was ik paprika's aan het snijden, gekocht maandag bij de Lidl en het is de paprikamix 3 paprika's verpakt in een plastickje (groen, geel, rood)

In een van de Paprika's (de gele) zat toen ik hem opensteed een dode (malaria??) mug. echt een mega grote witte mug.. de hele paprika van binnen was vies en aangevreten en er zat duidelijk een nest larven of andere ellende in. Het dier was absoluut dood en de buitekant van de paprika was nog heel (zover ik het kon zien heb hem immers kapot gesneden...) De paprika is opengesneden en het is goed te zien.

Meteen heb ik hem verpakt en in de vriezer gesmeten, sowieso weet ik dan dat alles dood is morgen als het niet het al was en ik heb het bewijs..

Nu wil ik er wat mee doen, ik heb geen zin om hier een slaatje te gaan uitslaan (ik ben geen postbezorger bij SANDD) maar ik wil hier wel wat mee doen.

Ik kan het indienen bij de VWA die vragen dan waarschijnlijk de paprika op..
Of ik kan de Lidl bellen, met het gevolg ik een sorry briefje evt de paprika kwijt en hoeven zij er niks mee te doen. VWA zal het naar mijn inzien beter onderzoeken en maatregelen afdwingen (of niet, tis maar een dood beest in een paprika..)

Ik twijfel heel erg wat ik zal doen, ik ga niet beide doen, als ik de VWA inlicht wil ik niet ook de LIdl inlichten omdat dat niet meer netjes is..

Wat is wijsheid.. welke stappen kan ik het beste ondernemen nu?

voor de duidelijkheid ik wil niemand aanklagen maar op de meest effectieve manier melding maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door wwwer op 17-12-2008 23:28:58 (typo) ]
Graaauuww?
pi_64105822
Je hebt je verhaal al op internet gezet, je kan net zo goed met beiden contact opnemen nu.
pi_64105843
pics or it didn't happen
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_64105848
wat kan Lidl eraan doen? Ze gaan niet elke stuk fruit met röntgen stralen bekijken. En je zei het zelf, aan de buitenkant zag je er niks van.
pi_64105880
Wees blij dat ie dood was, anders had ie de hele paprika opgegeten.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_64105884
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
wat kan Lidl eraan doen? Ze gaan niet elke stuk fruit met röntgen stralen bekijken. En je zei het zelf, aan de buitenkant zag je er niks van.
Dus? misschien is er iets verkeerd bij de leveranciers en kunnen ze hogere eisen stellen of veranderen.
Want wat er nu is gebeurd is echt te belachelijk voor woorden.

Mja groenten kopen bij de lidl , de groenten zijn altijd bedorven daarzo.
pi_64105892
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef wwwer het volgende:
Ik hoop dat ik het hier goed neerzet, en anders mods, leef je uit en help het op de juiste plek te zetten

Zonet was ik paprika's aan het snijden, gekocht maandag bij de Lidl en het is de paprikamix 3 paprika's verpakt in een plastickje (groen, geel, rood)

In een van de Paprika's (de gele) zat toen ik hem opensteed een dode (malaria??) mug. echt een mega grote witte mug.. de hele paprika van binnen was vies en aangevreten en er zat duidelijk een nest larven of andere ellende in. Het dier was absoluut dood en de buitekant van de paprika was nog heel (zover ik het kon zien heb hem immers kapot gesneden...) De paprika is opengesneden en het is goed te zien.

Meteen heb ik hem verpakt en in de vriezer gesmeten, sowieso weet ik dan dat alles dood is morgen als het niet het al was en ik heb het bewijs..

Nu wil ik er wat mee doen, ik heb geen zin om hier een slaatje te gaan uitslaan (ik ben geen postbezorger bij SANDD) maar ik wil hier wel wat mee doen.

Ik kan het indienen bij de VWA die vragen dan waarschijnlijk de paprika op..
Of ik kan de Lidl bellen, met het gevolg ik een sorry briefje evt de paprika kwijt en hoeven zij er niks mee te doen. VWA zal het naar mijn inzien beter onderzoeken en maatregelen afdwingen (of niet, tis maar een dood beest in een paprika..)

Ik twijfel heel erg wat ik zal doen, ik ga niet beide doen, als ik de VWA inlicht wil ik niet ook de LIdl inlichten omdat dat niet meer netjes is..

Wat is wijsheid.. welke stappen kan ik het beste ondernemen nu?

voor de duidelijkheid ik wil niemand aanklagen maar op de meest effectieve manier melding maken.
Even terug naar de Lidl, die zijn niet zo moeilijk.
En inderderdaad: het blijft een paprika... Niets is perfect...
pi_64105931
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:31 schreef xminator het volgende:

[..]

Dus? misschien is er iets verkeerd bij de leveranciers en kunnen ze hogere eisen stellen of veranderen.
Want wat er nu is gebeurd is echt te belachelijk voor woorden.

Mja groenten kopen bij de lidl , de groenten zijn altijd bedorven daarzo.
Lidl heeft juist hele goede kwaliteit groenten en fruit

Tevens hebben Lidl en Super de Boer de schoonste groenten van Nederland, qua gif.
pi_64105980
Het hoeft ook niet perfect te zijn, het is in principe ook maar een natuurproduct.... Maar misschien is het wel verstandig om dit dus te melden, als er meer meldingen uit di elading zijn kan er actie worden ondernomen natuurlijk, we weten alleen niet waar we dit het beste kunnen melden.
En als we naar de Lidl gaan, een nieuw setje paprika's is wel aardig, het is al duur genoeg (vandaar dat we ook naar de Lidl gaan, zijn meestal het voordeligst qua groente en meestal prima van kwaliteit). Overigens claimt Lidl zelf de schoonste groente en fuit te hebben, in dat opzicht is het wel leuk om ermee teurg te gaan naar de winkel....

maar misschien dat er hier dus mensen zijn met ervaring of advies wat het slimste is

En foto's maak ik echt niet, ik vind het véél te ranzig, brrrr, zit er nog van te huiveren, bah bah bah......
I had a signature once. It was awful.
pi_64105983
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik daar was(3 maanden geleden) heb ik er niets van gemerkt... geen groente en fruit van lidl voor mij. Alles was zowat bedorven en beschimmeld daar. Anyway gaat offtopic zo.
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Het hoeft ook niet perfect te zijn, het is in principe ook maar een natuurproduct.... Maar misschien is het wel verstandig om dit dus te melden, als er meer meldingen uit di elading zijn kan er actie worden ondernomen natuurlijk, we weten alleen niet waar we dit het beste kunnen melden.
En als we naar de Lidl gaan, een nieuw setje paprika's is wel aardig, het is al duur genoeg (vandaar dat we ook naar de Lidl gaan, zijn meestal het voordeligst qua groente en meestal prima van kwaliteit). Overigens claimt Lidl zelf de schoonste groente en fuit te hebben, in dat opzicht is het wel leuk om ermee teurg te gaan naar de winkel....

maar misschien dat er hier dus mensen zijn met ervaring of advies wat het slimste is

En foto's maak ik echt niet, ik vind het véél te ranzig, brrrr, zit er nog van te huiveren, bah bah bah......
Kloon o_O
  woensdag 17 december 2008 @ 23:36:31 #11
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64106010
Je kan die paprika beter verbranden. Muggen overleven ook winters, remember?

Maak eens wat foto's, we willen dat dode beest zien
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 17 december 2008 @ 23:36:36 #12
86793 wwwer
The one and only
pi_64106012
quote:

[..]

Tevens hebben Lidl en Super de Boer de schoonste groenten van Nederland, qua gif.
ja daar was ik nu wel achter de dieren zijn dood en zitten er in...

het is een Paprika, klopt.. het is niet veel.. maar dit mag je niet ongemerkt voorbij laten gaan vindt ik..
Een kikker in de sla staat in de telegraaf (sneu)....
Graaauuww?
pi_64106022
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef xminator het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik daar was(3 maanden geleden) heb ik er niets van gemerkt... geen groente en fruit van lidl voor mij. Alles was zowat bedorven en beschimmeld daar. Anyway gaat offtopic zo.
Ah, je loopt te flamen. Da's duidelijk. Zo te lezen ben je nog nooit in een Lidl geweest.
pi_64106036
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, je loopt te flamen. Da's duidelijk. Zo te lezen ben je nog nooit in een Lidl geweest.
Nee sowieso niet, ik ben gewoon serieus. Niets mis met de lidl, maar geen groenten en fruit van daar voor mij...

Het kan ook aan de filiaal liggen.
pi_64106038
quote:

[..]

Minder bestrijdingsmiddelen toch? Dus meer kans op een beest in je paprika.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64106055
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef xminator het volgende:
Kloon o_O
nee, vriendin, mag dat ook?
pi_64106076
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

nee, vriendin, mag dat ook?
Nee sorry dat mag niet .
pi_64106112
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:38 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee sorry dat mag niet .
ai
pi_64106247
Oh nee! Een beestje in je groente! Dat kan écht niet!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64106272
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh nee! Een beestje in je groente! Dat kan écht niet!
Ik vond een bladluis in m'n sla
Gelukkig heeft een slak 'm opgegeten.
En die is weer opgegeten door een koolmees.
En die werd weer opgegeten door de kat.
En toen ging er een geit met m'n sla vandoor
pi_64106469
Groente en fruit is het thuis van zulke beesten... Je wilt niet weten hoeveel muizen er in brooddeeg rondrennen en -plassen. Je deelt je hele leven al voedsel met beesten en dit is gewoon een geval van 'shit happens'. Je hebt nog 2 lekkere paprika's over
  woensdag 17 december 2008 @ 23:56:04 #22
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64106516
Wat een trut is TS..
  donderdag 18 december 2008 @ 00:00:23 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64106634
Foto
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64106689
Gewoon heen gaan, zo snel mogelijk, met de verpakking het liefst, dan worden alle paprika's teruggenomen van die data voor controle. Er wordt namelijk een klacht ingediend bij het dichtstbijzijnde DC die dan na kwaliteitscontrole vrijwel zeker overgaat tot retourname. (Merk dit zelf bij onze winkel, hadden laatst een pak instantpudding oid waar beestjes in zaten, alles ging meteen terug).
  donderdag 18 december 2008 @ 00:05:10 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64106774
Jezus..beestjes in je paprika.

Ik heb zoiets doms denk ik nog niet gelezen op Fok! En er worden echt een hoop domme dingen gepost.

VWA
pi_64106798
Meer dan een half uur na het openen van het topic nog geen foto's... tssss..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_64106827
Weet je in ieder geval dat er niet al te veel gif is gebruikt.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:08:55 #28
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64106859
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:07 schreef hansvbijnen het volgende:
pi_64106865
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:07 schreef hansvbijnen het volgende:
  donderdag 18 december 2008 @ 00:10:52 #30
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_64106892
een keer zat er een volwassen zuid-afrikaanse gestippelde dwergkangeroe in mijn
tomaat.
Bas heeft gesproken...
pi_64106899
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:02 schreef Nouwk het volgende:
Gewoon heen gaan, zo snel mogelijk, met de verpakking het liefst, dan worden alle paprika's teruggenomen van die data voor controle. Er wordt namelijk een klacht ingediend bij het dichtstbijzijnde DC die dan na kwaliteitscontrole vrijwel zeker overgaat tot retourname. (Merk dit zelf bij onze winkel, hadden laatst een pak instantpudding oid waar beestjes in zaten, alles ging meteen terug).
Beestjes in de pudding is wel even iets anders dan beestjes in de groente. In groente horen beestjes te zitten namelijk, en zand en andere natuurdingen. Ieuw bah.
pi_64107271
Mja maar ik ben wel benieuwd naar zijn grote witte diepgevroren mug natuurlijk!
  donderdag 18 december 2008 @ 00:30:07 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64107364
Tja dit heb je wel eens met groente en fruit.

Stadsmensen...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64107618
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef wwwer het volgende:

Ik kan het indienen bij de VWA die vragen dan waarschijnlijk de paprika op.
Als ze überhaupt iets doen. Ik heb er een paar maanden geleden iets gemeld en moet er nog iets op horen.
pi_64107728
Ik vind dat we moeten eisen dat ze groente alleen nog maar in steriele omgevingen verbouwen, zonder zand en beestjes. Dan zijn er ook geen bestrijdingsmiddelen meer nodig dus het is nog gezonder ook.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 december 2008 @ 00:51:07 #36
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_64107758
Al een foto ?
Nee?
ok kom ik later terug
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_64110321
Ik zou het naar de partij van de dieren sturen, dan kunnen ze kamervragen stellen over hoe slecht dieren wel niet vervoerd worden. (alleen niet vertellen dat je ze ingevroren hebt he!)
pi_64111029
Ik snap hoe je je voelt. Ik had laatst champignons gekocht en er zat gewoon nog zand aan! Schandalig. Geef me ook eens het nummer van de VWA.
pi_64111396
Even melden bij de Lidl, meer niet.

Doe niet zo moeilijk TS.
pi_64111477
Ik wil ook eeeecht foto zien
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_64111637
Als jullie nou eens even lezen, ik heb al meer beesten in mn groenten gehad dan iedereen bij elkaar hier waarschijnlijk. Met 20 cavia's gaan er hier bergen groente doorheen en ja, dan kom je van alles tegen. Ik heb bv ook een keer eem mega tor (levend) in mijn andijvie gehad, en zelfs een levende kikker in mijn sla, dan schrik je wel even, maar dat is gewoon een Nederlands beest. Ik ben alles behalve een stadsmens, heb nooit in een stad gewoond, maar een deel van jullie leest precies wat ze willen lezen.

Het gaat er niet om dat het 'schandalig' is en dat het 'niet moet kunnen', het gaat er gewoon om dat deze paprika's uit een ander land komen en als er meerdere paprika's zijn met (gevaarlijke?) insecten erin, het voor de inkoper prettig is om daar dus extra controle over uit te voeren. En dat was dus de vraag, waar meld je zoiets even?
pi_64111750
Vanaf het begin dat er import en export is kreeg je last van uitheemse dieren. niks aan te doen
  donderdag 18 december 2008 @ 11:01:54 #43
223933 InsideJob
Did you do your job?
pi_64112968
Extra controle? Dat kost alleen maar geld!
  donderdag 18 december 2008 @ 11:21:46 #44
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_64113536
gratis vlees in je paprika!

maak er eens een foto van want volgens mij kan het nooit zo goor zijn als je zegt
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 18 december 2008 @ 11:37:07 #45
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_64113957
Echt ik wil een foto zien

En beestjes in de groente is vrij normaal, niet fijn om te vinden maarja wat doe je er aan
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 18 december 2008 @ 11:37:53 #46
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_64113972
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
Foto
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 18 december 2008 @ 11:39:33 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64114020
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Als jullie nou eens even lezen, ik heb al meer beesten in mn groenten gehad dan iedereen bij elkaar hier waarschijnlijk. Met 20 cavia's gaan er hier bergen groente doorheen en ja, dan kom je van alles tegen. Ik heb bv ook een keer eem mega tor (levend) in mijn andijvie gehad, en zelfs een levende kikker in mijn sla, dan schrik je wel even, maar dat is gewoon een Nederlands beest. Ik ben alles behalve een stadsmens, heb nooit in een stad gewoond, maar een deel van jullie leest precies wat ze willen lezen.

Het gaat er niet om dat het 'schandalig' is en dat het 'niet moet kunnen', het gaat er gewoon om dat deze paprika's uit een ander land komen en als er meerdere paprika's zijn met (gevaarlijke?) insecten erin, het voor de inkoper prettig is om daar dus extra controle over uit te voeren. En dat was dus de vraag, waar meld je zoiets even?
Alleen omdat TS een mug herkent als een malaria mug, neem jij klakkeloos aan dat het een uitheemse diersoort betreft?
pi_64114132
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Alleen omdat TS een mug herkent als een malaria mug, neem jij klakkeloos aan dat het een uitheemse diersoort betreft?
Wel het hele topic doorlezen he, SHE - Ze gaf al aan dat ze de vriendin is van TS en de mug dus zelf heeft gezien

Niet dat dat meteen bewijst dat het een malariamug is natuurlijk
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 18 december 2008 @ 11:54:51 #49
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_64114516
en dan nog?

als je bang bent voor dat soort dingen moet je fijn andijvie blijven eten en geen producten kopen uit het buitenland
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_64115014
verkeerd topic..
pi_64120240
Foto?
  donderdag 18 december 2008 @ 14:57:20 #52
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_64120442
Foto?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_64121667
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik vond een bladluis in m'n sla
Gelukkig heeft een slak 'm opgegeten.
En die is weer opgegeten door een koolmees.
En die werd weer opgegeten door de kat.
En toen ging er een geit met m'n sla vandoor
Dat deed mij denken aan men in tights

en dan vanaf ongveer 2:35
pi_64126563
Plaats eens een foto goverredomme
  zaterdag 20 december 2008 @ 07:52:58 #55
238327 Zegt
Dat zeg ik toch!
pi_64172153
Niet zoveel crack roken
  zaterdag 20 december 2008 @ 14:44:50 #56
84328 Lllaura
painting pictures
pi_64177619
Malariamuggen zijn toch juist niet groot? En trouwens, muggen leggen eitjes in het water, niet in paprika's...

Anyway: foto's!

Edit: nog ff OT:

Ik geloof niet dat Lidl in dit geval een hele partij terug gaat halen. Het blijft idd een natuurproduct en daar kunnen wel eens (in- of uitheemse) beestjes in zitten. Dat kun je in het geval van een paprika nou eenmaal niet aan de buitenkant zien. En een paprika is geen product dat je in een keer in je mond steekt; die snij je voor consumptie sowieso door midden. Kan dus weinig gevaar opleveren.

Dus: haal 'm uit de vriezer en maak er een leuke foto van. De heb je de komende jaren wat spectaculairs te vertellen op verjaardagen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Lllaura op 20-12-2008 16:04:47 ]
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_64178325
tvp voor de foto
pi_64251371
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:19 schreef Plush. het volgende:
tvp voor de foto
Dit dus..

Topic is ruk zonder foto
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Spellchecker maandag 22 december 2008 @ 18:01:37 #59
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_64251696
Die foto gaat er nooit komen, TS gaat er totaal niet op in
Tevens -purist.
pi_64259319
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:01 schreef NoBody122 het volgende:
TS gaat er totaal niet op in
TS is een eikel
  maandag 22 december 2008 @ 22:26:44 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_64262381
hahaha.. zoiets kan natuurlijk gewoon gebeuren. Niet alles is te controleren anders betaal je zo 3x zoveel voor een paprika. En met gif bestrijden is tegenwoordig ook aan strikte richtlijnen gebonden.
Gewoon goed controleren als je je groente gaat bereiden, er is niets aan te doen. De VWA kun je wel bellen maar ik kan me voorstellen dat die niets doen aangezien de mug en het larven nest gewoon eetbaar zijn en geen gevaar voor de volksgezondheid opleveren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_64262531
Mafkees. Het is groente. Groente groeit buiten. En daar zitten beestjes. Die kruipen wel eens in de groente. Geen probleem en een malariamug zal het niet zijn denk ik.
pi_64409088
Ik wil ook een foto !
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_64417528
zonder foto kunnen we niks
pi_64418328
ik zou gewoon goede brief schrijven een keer had ik een zak m&ms gekocht maar en zaten er 2 aan elkaar geplakt dus ik heb barief geshreven en ik kreeg 2 nieuwe zakken
  Spellchecker zondag 28 december 2008 @ 01:08:52 #66
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_64418715
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:52 schreef HulpNodig het volgende:
ik zou gewoon goede brief schrijven een keer had ik een zak m&ms gekocht maar en zaten er 2 aan elkaar geplakt dus ik heb barief geshreven en ik kreeg 2 nieuwe zakken
Tevens -purist.
pi_64420936
quote:
Op zondag 28 december 2008 00:52 schreef HulpNodig het volgende:
Jezus dan ben je wel een hele grote pauper, echt zo'n big deal dat 2 M&N's aan elkaar zitten. !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64421110
Wat een hoereTS.
  zondag 28 december 2008 @ 13:07:32 #70
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_64426714
Foto
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_64429039
Dus... wat heeft TS nou uiteindelijk met z'n paprikum gedaan?
pi_64442116
tvp foor foto
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')