quote:Op donderdag 18 december 2008 00:07 schreef hansvbijnen het volgende:
Weet je in ieder geval dat er niet al te veel gif is gebruikt.
quote:Op donderdag 18 december 2008 00:07 schreef hansvbijnen het volgende:
Weet je in ieder geval dat er niet al te veel gif is gebruikt.
Beestjes in de pudding is wel even iets anders dan beestjes in de groente. In groente horen beestjes te zitten namelijk, en zand en andere natuurdingen. Ieuw bah.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:02 schreef Nouwk het volgende:
Gewoon heen gaan, zo snel mogelijk, met de verpakking het liefst, dan worden alle paprika's teruggenomen van die data voor controle. Er wordt namelijk een klacht ingediend bij het dichtstbijzijnde DC die dan na kwaliteitscontrole vrijwel zeker overgaat tot retourname. (Merk dit zelf bij onze winkel, hadden laatst een pak instantpudding oid waar beestjes in zaten, alles ging meteen terug).
Als ze überhaupt iets doen. Ik heb er een paar maanden geleden iets gemeld en moet er nog iets op horen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef wwwer het volgende:
Ik kan het indienen bij de VWA die vragen dan waarschijnlijk de paprika op.
quote:
Alleen omdat TS een mug herkent als een malariaquote:Op donderdag 18 december 2008 10:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Als jullie nou eens even lezen, ik heb al meer beesten in mn groenten gehad dan iedereen bij elkaar hier waarschijnlijk. Met 20 cavia's gaan er hier bergen groente doorheen en ja, dan kom je van alles tegen. Ik heb bv ook een keer eem mega tor (levend) in mijn andijvie gehad, en zelfs een levende kikker in mijn sla, dan schrik je wel even, maar dat is gewoon een Nederlands beest. Ik ben alles behalve een stadsmens, heb nooit in een stad gewoond, maar een deel van jullie leest precies wat ze willen lezen.
Het gaat er niet om dat het 'schandalig' is en dat het 'niet moet kunnen', het gaat er gewoon om dat deze paprika's uit een ander land komen en als er meerdere paprika's zijn met (gevaarlijke?) insecten erin, het voor de inkoper prettig is om daar dus extra controle over uit te voeren. En dat was dus de vraag, waar meld je zoiets even?
Wel het hele topic doorlezen he, SHE - Ze gaf al aan dat ze de vriendin is van TS en de mug dus zelf heeft gezienquote:Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Alleen omdat TS een mug herkent als een malariamug, neem jij klakkeloos aan dat het een uitheemse diersoort betreft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |