spammertquote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Vieverd lieverd, heb je het liedje van McAbba al gehoord?
http://www.adrift.nl/meuk/aoaw.mp3
Whaa! *biertje opentrekt*quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 22:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh, tot nu toe 3 keer, dus morgen wordt de vierde. In twee dagen dan he, in het afgelopen jaar kan ik het niet meer echt tellen. ( Maar ik schat een keer of 15).
En ik eet veel bier.![]()
Nee nog niet! Ik kan niet bij mijn geluidsknopje.quote:
Ik zie geen verschil?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee check dit
ik word oud en dit is de eerste keer dat ik het erg vind
Toen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]fotofun
welke kleur vief?quote:
jij, lieve schat, bent echt veel te veel met jezelf bezigquote:Op woensdag 17 december 2008 22:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee check dit
ik word oud en dit is de eerste keer dat ik het erg vind
Toen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]fotofun
Ik vind dat donkere heel mooi staan bij jouquote:Op woensdag 17 december 2008 @ 22:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
welke kleur vief?
en misschien wil ik wel weer een tintje lichter....
Nou, dat van dat lijf valt best tegen hoor..quote:Op woensdag 17 december 2008 22:19 schreef loveli het volgende:
Samenvatting: iedereen boven de 30 heeft een lijf om jaloers op te zijn, maar helaas ook een rotkop. Wenkbrauwen mag je niet doodepileren en MoBlo is kinky. Ben ik iets vergeten?
thanxquote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind dat donkere heel mooi staan bij jou
Ow..quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind dat donkere heel mooi staan bij jou
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
PF. Kappen met je 'oud'. Broekie.
Dan ben ik een fossiel. En ik ben ook nog haske jong ende hip ende happening
Fijn. Dank voor je bijval!quote:
Ik had het tegen BJquote:Op woensdag 17 december 2008 @ 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow..
Ik heb nu donkergoudmahoniebruin gekocht, oid.
Ah! De zanger met meer oren dan tandenquote:
Dank je!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:19 schreef loveli het volgende:
Samenvatting: iedereen boven de 30 heeft een lijf om jaloers op te zijn, maar helaas ook een rotkop. Wenkbrauwen mag je niet doodepileren en MoBlo is kinky. Ben ik iets vergeten?
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn. Dank voor je bijval!
En ja, dat vraag ik me ook al heel de avond af!
Sinds wanneer heeft die ineens een leven?
gebruik altijd Bittersweet Chocalate (van schwarzkopf live)quote:Op woensdag 17 december 2008 22:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had het tegen BJ
Jou staat volgens mij álles, dus geen zorgen
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah! De zanger met meer oren dan tanden.
Hihi dit was een afleidingquote:Op woensdag 17 december 2008 22:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij, lieve schat, bent echt veel te veel met jezelf bezig
PM je huisnummer. Als ik morgen tijd heb, cross ik ff langs met vitamine C en echinacea.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik heb nog steeds hoofdpijnIk heb al drie topics lang hoofdpijn, volgens mij word ik ziek. En dat kan niet, want ik heb vrijdag sollicitatiegesprek, superbelangrijk en het ziet er veelbelovend uit. En ik heb geen geld om vitaminepillen en echinaforce enzo te kopen
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik heb nog steeds hoofdpijnIk heb al drie topics lang hoofdpijn, volgens mij word ik ziek. En dat kan niet, want ik heb vrijdag sollicitatiegesprek, superbelangrijk en het ziet er veelbelovend uit. En ik heb geen geld om vitaminepillen en echinaforce enzo te kopen
ehmmmquote:Op woensdag 17 december 2008 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi dit was een afleiding
Want want want ik krijg een kamer en dat weet ik zondag zeker
en ik kon niet slapen en vanacht niet en ik werd om 3 uur wakker en het leek mij beter vriendje vandaag niet te bellen met mijn blablabla gezeur *voorgevoel* (En toen bleek dat hij de hele nacht niet kon slapen en om 3 uur ook wakker werd en zo.. enn toen ik hem om 12 uur vanacht wou bellen omdat ik echt wat moest zeggen dat ik ook beter van niet en toen was hij idd heel druk)
en toen belde hij net >> ja we moeten praten blabla. Dus ik zo OMG *m'n hart in m'n keel zo van.... ik vind je niet meer leuk *dan was m'n droom/verwachting uitgekomen*
en toen zei hij ja kamer blabla en.. hij was al gister de hele tijd aan t praten en vandaag met iedereen (en dat wist ik net pas waarom belt hij mij niet voor advies) ennnnn ik vond t wel tof dat hij de hele tijd ging vertellen wat ie meestal niet doet maar ik probeerde iets duidelijk te maken ik wou hem wat vertellen namelijk maar dat lukte niet echt want hij was zo... afwezig....
net als gister toen ie belde dat hij een fiets voor mij had gekocht..
zo vaag![]()
Maar hij heeft het natuurlijk heel druk en druk aan z'n hoofd en ik wou hem ook wel helpen maar ik ben daar niet zo goed in. * Dus nu heb ik dit verhaal wat ik jullie vanmiddag vertelde niet verteld + heel veel meer dingen want ik was juist tot een inzicht gekomen en ik wou hele confessions doen maar dat moet maar een andere keer*
Ik snap ook even niet meer wat ik denk of zegquote:Op woensdag 17 december 2008 22:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmmm
* Abbadon kijkt een beetje hulpeloos...
?
Ja misschienquote:Op woensdag 17 december 2008 22:34 schreef Esse_est het volgende:
En dat je een beetje hyper bent PF! Dat ook!
Ik zal morgen even een foto maken en plaatsenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
miss_s heb je al een foto van die nieuwe buikdansrok...?
Goud blond ^^quote:Op woensdag 17 december 2008 22:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ga zo off... lekker op bed tv kijken met vriendlief.. en morgen dus naar de kapper...
en misschien ga ik zelf nog wel een kleurtje doen
Is dat Thailand?quote:
dat gaat niet lukken, daar is het nu te donker voor... maar iets van middenbruin ofzo lijkt me ook prima.. net iets lichter dan wat ik nu heb....quote:
Oh mijn kleurquote:Op woensdag 17 december 2008 22:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat gaat niet lukken, daar is het nu te donker voor... maar iets van middenbruin ofzo lijkt me ook prima.. net iets lichter dan wat ik nu heb....
Behalve ik dan, sinds ik hier post komt ik daar niet meerquote:Op woensdag 17 december 2008 22:49 schreef Clayton1 het volgende:
Jullie slankheids doel werpt wel vruchten af.
Ik zie al leden van hier in userfoto`s- sexy en gewaagd- staan met alle complimenten.
ja zoietsquote:
Haha gek, dat hoeft toch nietquote:Op woensdag 17 december 2008 22:32 schreef loveli het volgende:
[..]
PM je huisnummer. Als ik morgen tijd heb, cross ik ff langs met vitamine C en echinacea.
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Behalve ik dan, sinds ik hier post komt ik daar niet meer
Maar inderdaad wel mooie foto's de laatste tijd
Slaap lekker en tot morgenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef Muis006 het volgende:
Ladies, ik ga er vandoor!
Ik spreek jullie morgen wel.
Ciao!
Neem mijne ookquote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
bikinilijn epileren *check*
benen epileren *check*
Ik sta te trillen van de adrenaline
quote:348 (gemiddeld 224 per dag)
Volgens mij is he tmaar goed dat ik dat niet gezien heb... Dan zat ik nu meteen in de jankfase van de préKerstdagenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:32 schreef Esse_est het volgende:
Oh zo huilen, die scene in Chocolat als de dochter de asdinges stukgooit en dan alles opruimt onde rhet zeggen "maman, het wordt nu vast leuk, het wordt nu vast beter, ik ga heus mee en alles komt goed'...de machteloosheid van dat meisje... en van de maman, ook.
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:04 schreef neen het volgende:
P.F. ik checkte je stats van je nieuwste account.... serieus
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:00 schreef SHE het volgende:
bikinilijn epileren *check*
benen epileren *check*
Ik sta te trillen van de adrenaline
Oh Vamp het is echt erg, ook omdat je dan zo herkent datje dat soms je kinderen ook ziet doen, dat zij dan dingen opruimen/oplappen/repareren die niet kapot hadden hoeven gaan als jij maar meer was geweest dan dart je was, snap je?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij is he tmaar goed dat ik dat niet gezien heb... Dan zat ik nu meteen in de jankfase van de préKerstdagen
Hoef je hem iig niet meer te wittenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:01 schreef P.F het volgende:
en te tanden knarsen.. 1 tand is al half op
Ik vind het echt superlief aangeboden, maar je hoeft al die moeite niet te doen johquote:Op woensdag 17 december 2008 23:05 schreef loveli het volgende:
Hoeft niet, kan wel. Ik heb het allemaal liggen en zo ver is het niet.
maar al te goed denk ikquote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Oh Vamp het is echt erg, ook omdat je dan zo herkent datje dat soms je kinderen ook ziet doen, dat zij dan dingen opruimen/oplappen/repareren die niet kapot hadden hoeven gaan als jij maar meer was geweest dan dart je was, snap je?
Ik ga voor de kwantiteit. Dat heb ik nou altijd als ik ga stoppen met fokkenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:07 schreef neen het volgende:
[..]
Ach, zie het zo... het zijn allemaal kwaliteitsposts
Nee joh, is een fotoquote:Op woensdag 17 december 2008 23:24 schreef neen het volgende:
Jullie gingen zegmaar met een (d)slr voor de webcam hangen?
Heb jij weleens een epileer apparaat op je trut gezet?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrom??
Meneer C. istur, ik heb even wat afleiding, dus ik ben er even wat minder vanavond.Heb mcAbba nog niet geluisterd, vandaar daar nog geen comments op. Volgens mij win ik op het wenkbrauwenfront qua borstels.
Ik heb mijn hele linkerschaamlip met een pincet geëpileerd.. en nog ongeveer de helft van daarbovenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb jij weleens een epileer apparaat op je trut gezet?
Nou ik ga 10 keer dood hoor.
Benen gaan nog wel; maar muts voelt alsof je er een tattoo zet. En bij elke tattoo die ik heb gezet ging ik ook 10 keer dood.
Dus.
We zijn toch écht 2 verschillende meidenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef MissBliss het volgende:
Ja! Het zou zo hetzelfde meisje kunnen zijn!
En een beetje masochistisch van aard zijn. En het erge is nog, dat wanneer je voelt dat je lichaam allemaal stofjes aan gaat maken om de pijn op te vangen, je het ergens nog lekker gaat vinden ookquote:Op woensdag 17 december 2008 23:04 schreef Esse_est het volgende:
bikinilijn epileren = arnold-style. Dan meot je écht heel graag willen.
Ehehehe.. Ja ik wilde stoppen en doorgaan tegelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef SHE het volgende:
[..]
En een beetje masochistisch van aard zijn. En het erge is nog, dat wanneer je voelt dat je lichaam allemaal stofjes aan gaat maken om de pijn op te vangen, je het ergens nog lekker gaat vinden ook
Broccoli? Anyone?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele linkerschaamlip met een pincet geëpileerd..
Sir yes sir!quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 23:42 schreef Greys het volgende:
MB, ik wilde nog even zeggen:
Ik heb je in het echt gezien en ik vond je haar hartstikke goed zitten!
En da's geen slijmerij (want dan had ik gewoon niets gezegd) maar de waarheid
Eten? Ik ga aan de champagne. Des te eerder is het morgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:50 schreef P.F het volgende:
[..]
SorryM'n trut. (
)
Anywayss.. Wat eten jullie met oud en nieuw?
Ha Vivi mooi hoor The road not taken waarvan iedereen denkt dat heet The road less traveledquote:Op donderdag 18 december 2008 00:50 schreef Vivi het volgende:
Iets om over te dromen.
Je lijkt wel een mocro!quote:Op donderdag 18 december 2008 04:06 schreef dvr het volgende:
[..]
Ha Vivi mooi hoor The road not taken waarvan iedereen denkt dat heet The road less traveled
Excuus voor gebrekkige taal/interpunctie maar mag hier vanwege BMI net niet posten, hou daarom buik en adem in dan valt misschien niet op. Maar doortypen anders valt flauw.
Vroeg namelijk af: Waar komt lieve "Kotertje blotertje pas gestart motortje" vandaan? Lijkt als twee druppels op Zot Polleke's (P v Ostaijen) "Berceuse No.2"! Waarmee je slaap weer mag hervatten..:
Slaap als een reus
Slaap als een roos
slaap als een reus van een roos
reuzeke
rozeke
zoetekoeksdozeke
doe de deur dicht van de doos
ik slaap
ps: had bijna mijn sig gemaakt van iets dat iemand hier paar week geleden zei: "Kan me er echt op verheugen, heerlijk die warme pap in de morgen". Zei echt! En niemand dat door he? Haha misschien toch echte dames.
Thanks for sharingquote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele linkerschaamlip met een pincet geëpileerd.. en nog ongeveer de helft van daarbovenOMG
Ik voel je![]()
![]()
i died.
Ik weet niet waar het vandaan komt DVR, ik heb het gelezen op een muurschildering van een kinderkamerquote:Op donderdag 18 december 2008 04:06 schreef dvr het volgende:
[..]
Ha Vivi mooi hoor The road not taken waarvan iedereen denkt dat heet The road less traveled
Excuus voor gebrekkige taal/interpunctie maar mag hier vanwege BMI net niet posten, hou daarom buik en adem in dan valt misschien niet op. Maar doortypen anders valt flauw.
Vroeg namelijk af: Waar komt lieve "Kotertje blotertje pas gestart motortje" vandaan? Lijkt als twee druppels op Zot Polleke's (P v Ostaijen) "Berceuse No.2"! Waarmee je slaap weer mag hervatten..:
Slaap als een reus
Slaap als een roos
slaap als een reus van een roos
reuzeke
rozeke
zoetekoeksdozeke
doe de deur dicht van de doos
ik slaap
ps: had bijna mijn sig gemaakt van iets dat iemand hier paar week geleden zei: "Kan me er echt op verheugen, heerlijk die warme pap in de morgen". Zei echt! En niemand dat door he? Haha misschien toch echte dames.
Was het een tentamen dat je sowieso niet zou halen?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou bijna blijven, maar ik moet falen op m'n tentamen, dus ga ik zo maar naar de uni
het zal niet helpen als ik boven mn tentamen schrijf 'ben nog dronken, normaal weet ik 't wel!'toch?
Niets boven zetten, gewoon maken wat je weet, tentamen meenemen om later mee te oefenen en ga voor die herquote:Op donderdag 18 december 2008 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou bijna blijven, maar ik moet falen op m'n tentamen, dus ga ik zo maar naar de uni
het zal niet helpen als ik boven mn tentamen schrijf 'ben nog dronken, normaal weet ik 't wel!'toch?
En wonderen bestaan! (zoals die keer dat iedereen een voldoende kreeg omdat de docent veel en veel te laat was met nakijken, ook de mensen die alleen hun naam hadden opgeschreven kregen een voldoendequote:Op donderdag 18 december 2008 09:50 schreef Chicolate het volgende:
Niets boven zetten, gewoon maken wat je weet, tentamen meenemen om later mee te oefenen en ga voor die her. Precies wat ik ga doen vanmiddag
.
Succes in ieder gevalquote:Op donderdag 18 december 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou het er serieus nooit boven zetten hoor
En ja, het was al een kansloos geval, maar er is nog een groot tentamen! en een her! maar wil het iig al eens gezien hebben
Herkenbaar. Nog erger: op het HBO lag er bij wat de laatste herkansing zou moeten zijn niet eens een tentamen. Iedereen die kwam opdagen kreeg een 7.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wonderen bestaan! (zoals die keer dat iedereen een voldoende kreeg omdat de docent veel en veel te laat was met nakijken, ook de mensen die alleen hun naam hadden opgeschreven kregen een voldoende)
Wij kregen een keer het tentamen dat ook online stond om te oefenenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nog erger: op het HBO lag er bij wat de laatste herkansing zou moeten zijn niet eens een tentamen. Iedereen die kwam opdagen kreeg een 7.
komt wel goedquote:Op donderdag 18 december 2008 10:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Succes in ieder geval
Hopelijk faal je dan helemaal en niet net met een onvoldoende want dat zou het wel erg lullig zijn
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:15 schreef cyclechick het volgende:
Morning!
Ik ben ziek, en keelpijn en hoesten doet zo'n pijnen ik ga morgen op wintersport.
Yeah baby, timing is everything
Kijk dat zijn de echte studentenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
komt wel goed
zit nu in een TK met wat studiegenoten die er ook 3 seconden naar gekeken hebben
O ja, dat hadden wij ook wel eens in het eerste jaar. Nou ja, niet precies hetzelfde tentamen, maar wel dezelfde vragen (maar met andere zinnen) en soms ook precies dezelfde vragen.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wij kregen een keer het tentamen dat ook online stond om te oefenen
Precies hetzelfde, nog geeneens de antwoorden in andere volgorde ofzo
Dat vind ik echt niet kunnen, oke ik had wel een 10quote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, dat hadden wij ook wel eens in het eerste jaar. Nou ja, niet precies hetzelfde tentamen, maar wel dezelfde vragen (maar met andere zinnen) en soms ook precies dezelfde vragen.
m'n vriend zit ook al in z'n 8ste jaarquote:Op donderdag 18 december 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de echte studenten(die 10 jaar over hun opleiding doen)
T kon mij weinig boeien eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet kunnen, oke ik had wel een 10maar kon hem gewoon blind invullen
Mijn vriend heeft zijn P in 1 jaar gehaald, Bachelor in 3quote:Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
m'n vriend zit ook al in z'n 8ste jaar
maar ik ga er echt geen 8 jaar over doen.
Wél wil ik eens genieten van het studentenleven, dus ik ben blij met gisteravond en neem die faal van zodadelijk op de koop toe, al vind ik het wel weer kudo's waard dat ik, nadat we om half 5 in slaap vielen, om 8 uur onder de douche stond
vanavond een Nijmegen-meet en daarvoor een kerstborrel van de faculteiten morgen kerstdiner op een landgoed van mn werk
owwwww wat klote.....quote:Op donderdag 18 december 2008 10:15 schreef cyclechick het volgende:
Morning!
Ik ben ziek, en keelpijn en hoesten doet zo'n pijnen ik ga morgen op wintersport.
Yeah baby, timing is everything
Een docent die dacht grappig te zijn?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Wij hadden trouwens ook een keer een tentamen met deze vragen:
- Hoe heet de auteur van het boek?
- Waar komt de auteur vandaan?
- Hoeveel vragen denk je goed te hebben?
Uh.
Yep, en zit ook gewoon bij een studentenvereniging en gaat daar ook 2 avonden per week naar toequote:Op donderdag 18 december 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet je vriend ook alweer, Miss_S? Informatica toch?
Hij heeft wel een heel betoog gehouden over het nut van dergelijke vragen, maar goed, dat ontging mij een beetjequote:Op donderdag 18 december 2008 10:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een docent die dacht grappig te zijn?
En mij maakt het ook niet heel veel uit, altijd fijn een hoog punt , maar wat zegt het over de opleiding?
Als het lukt is het misschien beter om even te ontspannen?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:25 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb nog nooit tentamens gehad die hetzelfde waren als eerdere jaren. En áls de vragen al op eerdere jaren leken, dan stonden de uitwerkingen niet op blackboard dus was het alsnog maar gissen of je het goed deed.
Dit wordt echt een grote faal bij mij, geloof niet dat een wonder mij kan helpen bij het maken van een calculustoets. Op middelbare school kon ik bij vakken als geschiedenis vaak wel wát schrijven dat erop leek en daar punten voor krijgen, maar nu werkt dat niet meer. Toen werd je beloond voor wat je wél wist, nu word je afgestraft voor wat je níet weet.
Nog een uur. Zal ik gaan leren?
Wat is dat nou weer voor flauwekulquote:Op donderdag 18 december 2008 10:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nog erger: op het HBO lag er bij wat de laatste herkansing zou moeten zijn niet eens een tentamen. Iedereen die kwam opdagen kreeg een 7.
Jammer dat je dat niet onthouden hebt, zou graag de argumenten horenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel betoog gehouden over het nut van dergelijke vragen, maar goed, dat ontging mij een beetje. Dit was trouwens in het eerste jaar, mijn allereerste tentamen. En er waren ook nog mensen die het tentamen voor de 5e keer deden, terwijl 'ie altijd dat soort vragen stelde
.
Ik vond de tentamens over het algemeen wel vrij gemakkelijk. Wel jammer op zich. Daarom was ik ook liever naar Utrecht gegaan. Daar schijnt het niveau wat hoger te liggen, al weet ik niet of dat écht zo is (Claudia heeft toch Nederlands gestudeerd in Utrecht?).
Ah, ik weet bij welk vak dat was.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:22 schreef Viking84 het volgende:
Wij hadden trouwens ook een keer een tentamen met deze vragen:
- Hoe heet de auteur van het boek?
- Waar komt de auteur vandaan?
- Hoeveel vragen denk je goed te hebben?
Uh.
Ik zit al 3 dagen half aangekleed op mijn kamer voor mijn pc te hangen. Lichamelijk ontspanning genoegquote:Op donderdag 18 december 2008 10:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als het lukt is het misschien beter om even te ontspannen?
Ik had 2 jaar later een soortgelijk vak bij Engels en daar werd hetzelfde boek gebruikt.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, ik weet bij welk vak dat was..
Ja ga maar gauw werken met je warme choco. Faalhaasquote:Op donderdag 18 december 2008 10:34 schreef Greys het volgende:
Verder nog niets.
Oh jawel, warme choco![]()
* Greys snel weer werken gaat.
Tot later!
*knuffel*quote:Op donderdag 18 december 2008 10:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zit al 3 dagen half aangekleed op mijn kamer voor mijn pc te hangen. Lichamelijk ontspanning genoeg, maar in mn koppie, daar krijg ik het niet rustig. En tis nu toch te laat
.
En nu? Moet je het alleen doen?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef P.F het volgende:
O het was niet persoonlijk
en het ging niet om het cijfer maar het ging er wel om dat we een goed cijfer zouden halen
dus ik zeg nou dan heb je mij nodig![]()
maar ze vonden van niettt
I knew it. Walgelijk dat soort wijven. Ik heb ze ook gehad toen ik studeerde.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:50 schreef P.F het volgende:
Uhm.. nu mag ik het misschien alleen doen![]()
Zo 4 meisjes al van te voren bedahct dat ik er uit moest, na uur discussieren:
jaaa ik vind het echt heeel moeilijk jaaa en ik wil het wel maar jaaa het gevoel is gewoon weg dus jaaa ik weet het niet het is ZOoOo moeilijk
en ja dit is gewoon een gevoel en uiteindelijk zou de bom toch wel barsten dus is het beter op voorhand
maar het is zo moeilijk
dus ik zo nee hoor ik kan ook gewoon blijven als het om het cijfer gaat en de studiepunten?"
nee die moeten we we halen dat is het belangrijkster maar het gaat vooral om het gevoel en het vertrouwen. niet persoonlijk hoor.
Volgens mij zit alles wel vast, maar mn knie wiebelt nog alle kanten op en doet raar ( enkel ook, maar minder)quote:Op donderdag 18 december 2008 10:54 schreef SHE het volgende:
Hoe is het met jou Vampie? Pleur je nog uit elkaar of heb je alles weer vastgeplakt?
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:58 schreef P.F het volgende:
Die tutor stond wel aan hun kant sowieso omdat ze zo poes lief deden "ja ze waren zo aardig ze gaven je nog een kans en ze waren ook zo aardig dat ze zeiden dat ze het je gunden dat het voortaan zo goed zou gaan en zo"
En toen zei ze wel: WOWOWOWOWOWOWOWOWOW wat heb jij lange benen omg![]()
!!
(toen ik opstond)
Hihi
Als jij tegen hem hebt gezegd dat je het een puik plan vond, vind ik het niet zo gek dat hij zijn vader heeft gezegd dat jullie zullen komen. En dan vind ik het eerlijk gezegd niet raar dat hij nu geïrriteerd is dat je ergens anders heen wilt en hem zelfs mee daarheen vraagtquote:Op donderdag 18 december 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:
O, we hebben een incidentje hier.
De situatie: binnenkort is het Oud en Nieuw (joh echt?) en dan moet ik natuurlijk wat te doen hebben. Mark zei dat we het op zich wel bij z'n vader zouden kunnen vieren aangezien die dit jaar alleen is. Dat vond ik wel een puik plan, maar verder heeft 'ie niet gezegd dat 'ie z'n pa gebeld had en dat het was afgesproken enzo. Ik ging er dus vanuit dat er nog niks vaststond. Krijg ik net een uitnodiging van iemand om daar Oud en Nieuw te komen vieren. Mark mag evt ook mee als 'ie dat wil. Maar nu is hij boos, want hij had al met z'n pa afgesproken dat wij daar zouden komen en hij vindt het niet leuk als ik wegga
. Ja, wat nu? Mij gaat het erom dat hij iets heeft met Oud en Nieuw, want anders voel ik me schuldig als hij weggaat. Hij kan toch ook gewoon naar z'n vader gaan zonder mij? Wees blij dat ik rekening met je houd ofzo
.
Ik heb het idee dat iedereen daar gek is op die opleiding als ik jou zo leesquote:Op donderdag 18 december 2008 10:58 schreef P.F het volgende:
Die tutor stond wel aan hun kant sowieso omdat ze zo poes lief deden "ja ze waren zo aardig ze gaven je nog een kans en ze waren ook zo aardig dat ze zeiden dat ze het je gunden dat het voortaan zo goed zou gaan en zo"
!!
(toen ik opstond)
Hihi
Jouw tutor is toevallig ook een leerling? Zo ja, dan snap ik die reactiequote:Op donderdag 18 december 2008 10:58 schreef P.F het volgende:
!!
(toen ik opstond)
Hihi
Nee hoor die is gewoon docent/45+quote:Op donderdag 18 december 2008 11:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jouw tutor is toevallig ook een leerling? Zo ja, dan snap ik die reactie.
Ze zijn gewoon allemaal knetter en jaloers, ga lekker in je eentje het hoogste cijfer halen. En jij kan de hulp inroepen van een volledig Slanktopic.
Ik zit dat vreselijk te rekken, want ik ben dan zeker een half jaar uit de roulatie.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens mij zit alles wel vast, maar mn knie wiebelt nog alle kanten op en doet raar ( enkel ook, maar minder)
Lopen zonder krukken lukt ( binnenshuis iig) nu moet het nog netjes.
Wanneer gaat jouw knietje gemaakt worden?
Mevrouwquote:Op donderdag 18 december 2008 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind ik het belachelijk dat die meneer (?) dat zegt.
Gatverdamme.
Het knopje prt sc (of print screen) gebruiken en dan plakken in photoshop of net wat je gebruiktquote:Op donderdag 18 december 2008 11:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil graag een screenshot maken, maar weet nog altijd niet hoe dat moet....
Help, anyone?
Knopje op je toetsenbord, waarschijnlijk rechtsboven "printscreen". Indrukken, open paint en druk op plakken/ctrl v. En voilaquote:Op donderdag 18 december 2008 11:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil graag een screenshot maken, maar weet nog altijd niet hoe dat moet....
Help, anyone?
Meneer? Waarom geen mevrouw? Toen ik het stukje las en het me verbeelde, was het een mevrouwquote:Op donderdag 18 december 2008 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind ik het belachelijk dat die meneer (?) dat zegt.
Gatverdamme.
Greys heeft een dirty mindquote:Op donderdag 18 december 2008 11:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Meneer? Waarom geen mevrouw? Toen ik het stukje las en het me verbeelde, was het een mevrouw
Docenten zijn ook gewoon mensen. En helaas zijn er maar weinig mensen die dit soort types kunnen doorzien.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:12 schreef Chicolate het volgende:
Zo cycle, het is nu 3x gezegd, nu lukt het wel?![]()
Ik vind dat docenten door dit poeslieve gedoe heen moeten kunnen prikken. Zij zou toch moeten zien dat het een stel evil bitches zijn? Kom op. "ze zijn zo lief etc"
Daar heb je hélemaal gelijk in. Ik ben daar ook snel genoeg achtergekomen en ik gebruik het nu in mijn voordeelquote:Op donderdag 18 december 2008 11:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Docenten zijn ook gewoon mensen. En helaas zijn er maar weinig mensen die dit soort types kunnen doorzien.
Ja! maar als prt sc in een vierkantje staat zeg maar, moet je ook de <fn> knop ingedrukt houden.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:15 schreef cyclechick het volgende:
Moet ik nu op dat ene knopje op het toetsenbord drukken waar print scrn/sysRQ op staat, of nie
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:15 schreef cyclechick het volgende:
Moet ik nu op dat ene knopje op het toetsenbord drukken waar print scrn/sysRQ op staat, of nie
Na 4x uitleg snapte ik 'm wel hoor, was een grapjequote:Op donderdag 18 december 2008 11:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja! maar als prt sc in een vierkantje staat zeg maar, moet je ook de <fn> knop ingedrukt houden.
Joh!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Na 4x uitleg snapte ik 'm wel hoor, was een grapje
quote:
Welke kans?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:58 schreef P.F het volgende:
Ik word dan ook keer op keer teleurgesteld in de mensheidquote:Op donderdag 18 december 2008 11:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Docenten zijn ook gewoon mensen. En helaas zijn er maar weinig mensen die dit soort types kunnen doorzien.
Neeee niet stoppen met posten PFje!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:17 schreef P.F het volgende:
Oke maar dit is afgesloten en zo een gesprek ^^ En ik moet stoppen met posten ^^
Ik ging d'r ook weer gewoon serieus op inquote:Op donderdag 18 december 2008 11:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Na 4x uitleg snapte ik 'm wel hoor, was een grapje
Dat is waar.....quote:Op donderdag 18 december 2008 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
In dit geval ECHT niet hoor (soms wel idd) maar ik had niet voor niets al een vraagteken achter meneer gezet!
Ik vind het sowieso raar als een volwassen leraar of lerares tegen een meisje op school gaat zeggen 'Goh wat heb je lange benen OWOWOWOWOWWWWWWWWWW'. Ik snap wel dat PF dat laatste er zelf bij verzonnen heeft ter dramatisering en illustratie, maar dan nog...
Whehe ik ookquote:Op donderdag 18 december 2008 11:20 schreef Muis006 het volgende:
Zelf spreek ik het liefst van tevoren af wie wat doet en zorg ik dat ík degene ben die alles nakijkt en tot één geheel smeed, want ik vind vertrouw het niet als een ander dat doet
Uhm, dat ze het vorige cijfer wat we hadden gehaald mij wel gunde dus dat ik die mocht houden.quote:
Wou je vechten??quote:Op donderdag 18 december 2008 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging d'r ook weer gewoon serieus op in![]()
![]()
KLAPPEN moet je hebben jij!
You are back!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes! Ik ben twee kilo afgevallen en ik heb griep
Oh wacht ff, die heb ik ook!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wou je vechten??
Check m'n spierballen![]()
[ afbeelding ]
Ik voel een band! Ik ook, nou ja een beetje maar hoor..quote:Op donderdag 18 december 2008 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo popjes! Ik ben twee kilo afgevallen en ik heb griep
En je krijgt hulp van enge beesten, das niet eerlijk!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wacht ff, die heb ik ook!
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet zo van het fysiek geweldquote:Op donderdag 18 december 2008 11:30 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb ook hele scherpe nagels en kan ook heel gemeen bijten![]()
Durf je nog steeds??![]()
Want dan geef ik me alvast gewonnen, ik heb nog nooit gevochten![]()
En ik ga vanavond een taart bakken, had ik bedacht. Goede ideeen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afijn: wie geeft me een update? Wat heb ik gemist?
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En ik ga vanavond een taart bakken, had ik bedacht. Goede ideeen?
Het ergste is nu al over, trouwens. Gisteren moest ik presenteren en een verslag inleveren, en toen heb ik dinsdagnacht dus met een kop vol koorts de hele nacht doorgewerktWelkom terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afijn: wie geeft me een update? Wat heb ik gemist?.
Ik moest lachen om dat onder de spoiler, dat zou mij ook zonder koorts kunnen gebeuren..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Lekker makkelijk, het werk aan ons overlaten,. Kom zelfs eens met wat controvesiele (ik ken het wel in het engels, maar is het zo goed in NL?) posts, deep dark secrects, funzige opmerkingen of gewoon een hoop kletskoek!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, doe eens iets leuks hier, klep eens wat door ofzo.
Zit me kapot te vervelen op mijn werk en hier bijlezen is ook al zo gebeurd.
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En ik ga vanavond een taart bakken, had ik bedacht. Goede ideeen?
Het ergste is nu al over, trouwens. Gisteren moest ik presenteren en een verslag inleveren, en toen heb ik dinsdagnacht dus met een kop vol koorts de hele nacht doorgewerktCheesecake! Die heb ik vorige week gebakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afijn: wie geeft me een update? Wat heb ik gemist?![]()
Wat heb je gemist?
- Viev heeft heur haar teveel gefurftdtdt.
- Diverse bitchfights.
- We hebben een nieuwe man in de Slankgelederen (Abbadon) die tevergeefs de boel in toom probeert te houden alhier met al die chicks.
- Er zijn hier en daar welverdiende knuffels uitgedeeld aan mensen die het moeilijk hadden en/of hebben.
- We hebben jou enorm gemist.
en de rest bedenk ik straks wel
BE!![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Het ging heel goed met de kilo's, ben er sinds 31 okt 5 kwijt, prima dus vond ik zelf.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
Brighteyes, ik ben wel in voor wat slowchat. Vertel 's, hoe is het met jou en de kilo's? Nog lekkere nieuwe slanke recepten gevonden?
Netjes hoor 5 kilo al! Hoeveel wil je er nog dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het ging heel goed met de kilo's, ben er sinds 31 okt 5 kwijt, prima dus vond ik zelf.
Alleen nu staat het even stil. Nou ja goed, zolang ik niet aan kom is het ook goed.
Slanke recepten, niet echt ik varieer wat met patak's enzo, met garnalen oa. Erg lekker.
En ik maak eig. gewoon weer dingen zelf, dus niet een pot pastasaus, maar gewoon even zelf wat in elkaar draaien. Veel lekkerder.
Dat was het wel een beetje.
Succesquote:Op donderdag 18 december 2008 11:42 schreef Chicolate het volgende:
Zo. Ik ga naar de uni. Ben over een uurtje of 2 wel weer terug.
Maandagavond gaan we. En dan dinsdagochtend naar Jo'burg. De mister is OK, hij heeft de hele vakantie gepland, uiteindelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 11:40 schreef AKnynke het volgende:
wanneer ga je weg CF? Hoe is het met de Mr.? En de baan?
Ik vind de bitch-ass blik erbij eigenlijk het tofst!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:42 schreef cyclechick het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mn nieuwe muts? Lekker warm istie!
stuur je een kaartje vanuit ZA?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maandagavond gaan we. En dan dinsdagochtend naar Jo'burg. De mister is OK, hij heeft de hele vakantie gepland, uiteindelijk(hopen dat de griep bij hem overwaait) en de baan is leuk. Gister te horen gekregen dat ik in principe hulp kan krijgen met het verzamelen van data in Vlaanderen
Mijn onderwijswerk is zowat klaar, moet nog negen practicumverslagen nakijken. Hopen dat het volgend jaar allemaal minder tijd kost, maar al met al vind ik het wel heel leuk
BE, 5 kilo, dat is echt wel veel! You go girlEven stilstaan, ach, als je gewoon 'braaf' blijft doen, gaat dat vanzelf weer omlaag!
Ik heb trouwens het idee dat mijn taille significant strakker wordt door al dat gesportNou ja, niet de afgelopen week, te ziek
maar griep is ook erg fijn voor de lijn
Ik zit nu op -15 sinds februari, en er moeten er nog *kuch* 15-20 *kuch*.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:43 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Netjes hoor 5 kilo al! Hoeveel wil je er nog dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:49 schreef Greys het volgende:
CF, deze cheesecake had ik gemaakt! Slank de kerst in #365, waar we PF met de studie helpen!
Oh en mijn ouders hadden een hele toffe maand weer in ZA. Walvissen gezien weer (en mijn vader is nog van de boot gevallen met stoel en al in een rivier met krokodillen![]()
). Het is allemaal goed gekomen uiteindelijk met Crocodile Daddy
Hopelijk heeft die La Place minder muizen dan waar ik de vorige keer wasquote:Op donderdag 18 december 2008 11:53 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ik ga zo voor een broodje uit ons bedrijfs-restaurant. Het is een 'La Place'. Ik kom er maar niet te vaak wegens duur, maar het is wel heel erg lekker vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik ook wel, jaquote:Op donderdag 18 december 2008 11:59 schreef Greys het volgende:
McAbba!Dat menu ziet er echt lekker uit!
![]()
Als je 2 jaar geleden klaar had kunnen zijn en nu nog niet klaar bent vind ik dat niet echt slim.......quote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
zo...
voor de duidelijkheid Miss_S, het is idd een KEUZE, ik kon ook in 1 jaar mn p halen, maar dat trek ik niet met 12 uur werk erbij omdat ik mezelf moet onderhouden. Ik ben niet dom, en mijn vriend ook niet, P in een, de rest gewoon lekker freestylen en genieten van het (studentenleven)hij had ook 2 jaar geleden al klaar kunnen zijn, maar hij genoot gewoon. En nu hij heeft besloten af te studeren, gaat hij als 'n tiet
![]()
Net toets gedaan en kon wel overal iets invullen!! Dus niet geheel kansloos, blij dat ik gegaan ben!
Ben ook bijna nuchter denk ik
Zo dacht ik er jaren geleden ook over. Nu niet meer.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je 2 jaar geleden klaar had kunnen zijn en nu nog niet klaar bent vind ik dat niet echt slim.......
En mijn vriend werkt ook gewoon 10 uur erbij
Maar wel goed van je toets
een loopquote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef Muis006 het volgende:
Hoe noem je een vlieg die niet kan vliegen?
Lang studeren is OK! Tenzij je echt alleen maar loopt te lamballen, natuurlijk. Maar ik heb ook anderhalf keer zolang over mn studie gedaan als nominaal, ondermeer door 16 uur werk per week (maar wel in echt gave baantjes waar ik veel heb geleerd) en een extra lange stage...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
voor de duidelijkheid Miss_S, het is idd een KEUZE, ik kon ook in 1 jaar mn p halen, maar dat trek ik niet met 12 uur werk erbij omdat ik mezelf moet onderhouden. Ik ben niet dom, en mijn vriend ook niet, P in een, de rest gewoon lekker freestylen en genieten van het (studentenleven)hij had ook 2 jaar geleden al klaar kunnen zijn, maar hij genoot gewoon. En nu hij heeft besloten af te studeren, gaat hij als 'n tiet
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:07 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ik wil je best een kaart sturenmoet je even je adres PM'en.
Ik denk trouwens dat wij ergens in april ofzo een tripje naar Stockholm gaan maken. En dan komen we je opzoeken
quote:
Laat als je helemaal nuchter bent nog even weten of wat je hebt ingevuld nog steeds logisch lijktquote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Net toets gedaan en kon wel overal iets invullen!! Dus niet geheel kansloos, blij dat ik gegaan ben!
Ben ook bijna nuchter denk ik
Nee! Maar ach, ik ben sowieso niet zo'n fotograaf, dus je mist er vast weinig aan.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef Liejannuh het volgende:
Hi CF!
Vakantie is tof! Heb je een goede camera bij je om ubertoffe foto's mee te maken?
hangt van je prioriteiten af...tijdens je studie is het makkelijker om nog wat leuke dingen te doen, beetje te reizen bv, of buitenlandstage...iets om van te genieten...daarna kun je nog lang genoeg werken en aan een hypotheek etc...ook leuk, maar dan heb je veel minder vrijheidquote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je 2 jaar geleden klaar had kunnen zijn en nu nog niet klaar bent vind ik dat niet echt slim.......
Hij is nu zn laatste vakken aan het halen en mag bij zijn bijbaan afstuderen als hij dat wil, de baas is erg tevreden naar het schijnt, daar gaat hij binnenkort over in gesprek om tot een onderwerp en opdracht te komen. Vind het heel spannend en interessant!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lang studeren is OK! Tenzij je echt alleen maar loopt te lamballen, natuurlijk. Maar ik heb ook anderhalf keer zolang over mn studie gedaan als nominaal, ondermeer door 16 uur werk per week (maar wel in echt gave baantjes waar ik veel heb geleerd) en een extra lange stage...
En ik ben uiteindelijk echt met hoge cijfers afgestudeerd. Hoor
Is Rene begonnen met zijn afstuderen? Wat doet 'ie voor opdracht?
dat vind ik nou een kutopmerkingquote:Op donderdag 18 december 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |