spammertquote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Greys het volgende:
Vieverd lieverd, heb je het liedje van McAbba al gehoord?
http://www.adrift.nl/meuk/aoaw.mp3
Whaa! *biertje opentrekt*quote:Op woensdag 17 december 2008 @ 22:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh, tot nu toe 3 keer, dus morgen wordt de vierde. In twee dagen dan he, in het afgelopen jaar kan ik het niet meer echt tellen. ( Maar ik schat een keer of 15).
En ik eet veel bier.![]()
Nee nog niet! Ik kan niet bij mijn geluidsknopje.quote:
Ik zie geen verschil?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee check dit
ik word oud en dit is de eerste keer dat ik het erg vind
Toen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]fotofun
welke kleur vief?quote:
jij, lieve schat, bent echt veel te veel met jezelf bezigquote:Op woensdag 17 december 2008 22:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee check dit
ik word oud en dit is de eerste keer dat ik het erg vind
Toen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]fotofun
Ik vind dat donkere heel mooi staan bij jouquote:Op woensdag 17 december 2008 @ 22:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
welke kleur vief?
en misschien wil ik wel weer een tintje lichter....
Nou, dat van dat lijf valt best tegen hoor..quote:Op woensdag 17 december 2008 22:19 schreef loveli het volgende:
Samenvatting: iedereen boven de 30 heeft een lijf om jaloers op te zijn, maar helaas ook een rotkop. Wenkbrauwen mag je niet doodepileren en MoBlo is kinky. Ben ik iets vergeten?
thanxquote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind dat donkere heel mooi staan bij jou
Ow..quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind dat donkere heel mooi staan bij jou
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
PF. Kappen met je 'oud'. Broekie.
Dan ben ik een fossiel. En ik ben ook nog haske jong ende hip ende happening
Fijn. Dank voor je bijval!quote:
Ik had het tegen BJquote:Op woensdag 17 december 2008 @ 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow..
Ik heb nu donkergoudmahoniebruin gekocht, oid.
Ah! De zanger met meer oren dan tandenquote:
Dank je!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:19 schreef loveli het volgende:
Samenvatting: iedereen boven de 30 heeft een lijf om jaloers op te zijn, maar helaas ook een rotkop. Wenkbrauwen mag je niet doodepileren en MoBlo is kinky. Ben ik iets vergeten?
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn. Dank voor je bijval!
En ja, dat vraag ik me ook al heel de avond af!
Sinds wanneer heeft die ineens een leven?
gebruik altijd Bittersweet Chocalate (van schwarzkopf live)quote:Op woensdag 17 december 2008 22:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had het tegen BJ
Jou staat volgens mij álles, dus geen zorgen
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah! De zanger met meer oren dan tanden.
Hihi dit was een afleidingquote:Op woensdag 17 december 2008 22:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij, lieve schat, bent echt veel te veel met jezelf bezig
PM je huisnummer. Als ik morgen tijd heb, cross ik ff langs met vitamine C en echinacea.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik heb nog steeds hoofdpijnIk heb al drie topics lang hoofdpijn, volgens mij word ik ziek. En dat kan niet, want ik heb vrijdag sollicitatiegesprek, superbelangrijk en het ziet er veelbelovend uit. En ik heb geen geld om vitaminepillen en echinaforce enzo te kopen
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik heb nog steeds hoofdpijnIk heb al drie topics lang hoofdpijn, volgens mij word ik ziek. En dat kan niet, want ik heb vrijdag sollicitatiegesprek, superbelangrijk en het ziet er veelbelovend uit. En ik heb geen geld om vitaminepillen en echinaforce enzo te kopen
ehmmmquote:Op woensdag 17 december 2008 22:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi dit was een afleiding
Want want want ik krijg een kamer en dat weet ik zondag zeker
en ik kon niet slapen en vanacht niet en ik werd om 3 uur wakker en het leek mij beter vriendje vandaag niet te bellen met mijn blablabla gezeur *voorgevoel* (En toen bleek dat hij de hele nacht niet kon slapen en om 3 uur ook wakker werd en zo.. enn toen ik hem om 12 uur vanacht wou bellen omdat ik echt wat moest zeggen dat ik ook beter van niet en toen was hij idd heel druk)
en toen belde hij net >> ja we moeten praten blabla. Dus ik zo OMG *m'n hart in m'n keel zo van.... ik vind je niet meer leuk *dan was m'n droom/verwachting uitgekomen*
en toen zei hij ja kamer blabla en.. hij was al gister de hele tijd aan t praten en vandaag met iedereen (en dat wist ik net pas waarom belt hij mij niet voor advies) ennnnn ik vond t wel tof dat hij de hele tijd ging vertellen wat ie meestal niet doet maar ik probeerde iets duidelijk te maken ik wou hem wat vertellen namelijk maar dat lukte niet echt want hij was zo... afwezig....
net als gister toen ie belde dat hij een fiets voor mij had gekocht..
zo vaag![]()
Maar hij heeft het natuurlijk heel druk en druk aan z'n hoofd en ik wou hem ook wel helpen maar ik ben daar niet zo goed in. * Dus nu heb ik dit verhaal wat ik jullie vanmiddag vertelde niet verteld + heel veel meer dingen want ik was juist tot een inzicht gekomen en ik wou hele confessions doen maar dat moet maar een andere keer*
Ik snap ook even niet meer wat ik denk of zegquote:Op woensdag 17 december 2008 22:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmmm
* Abbadon kijkt een beetje hulpeloos...
?
Ja misschienquote:Op woensdag 17 december 2008 22:34 schreef Esse_est het volgende:
En dat je een beetje hyper bent PF! Dat ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |