Alle gewonnen prijzen erbij?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:07 schreef BasNijmegen het volgende:
En toch vind ik dat we een mooiere openings post kunnen maken
Hup NEC morgen!
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Alle gewonnen prijzen erbij?
Wat is dat voor iets?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef DeVinger het volgende:
Irritant dat ik vanwege studie donderdag niet in de stad kan kijken. Vrijdag op wintersport en diezelfde dag nog een deadline. Spurs toen ook al gemist, al was dat een bewuste keuze omdat ik in de Q zat te pokeren
Kerel is mie grappig, heb je wel mooi QJ laten wegleggen met lagere kickerquote:
Was jij niet altijd Vitesse fan?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef DeVinger het volgende:
Irritant dat ik vanwege studie donderdag niet in de stad kan kijken. Vrijdag op wintersport en diezelfde dag nog een deadline. Spurs toen ook al gemist, al was dat een bewuste keuze omdat ik in de Q zat te pokeren
Dan mag ik zeker niet in de stad lachen als NEC op de laatste speeldag kwalificatie voor de KOfase verspeeld?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:55 schreef endr0me het volgende:
[..]
Was jij niet altijd Vitesse fan?
In Zoetermeer niet, maar ten westen van Zoetermeer heb je nog Sparta, Celtic en Barcelona, en --op gelijke voet met NEC-- FC Den Haag ... de enige clubs ter wereld waar ik eeuwige sympathie voor hebquote:Op donderdag 18 december 2008 00:31 schreef _Mike_ het volgende:
Is er in Zoetermeer een mooiere club dan?![]()
Wat een poeptekstquote:Alle neuzen staan al geruime tijd dezelfde kant op, en dat blijft op deze manier lange tijd zo. En aangezien het de juiste neuzen zijn, lijkt me dat een garantie voor een gezonde portie jaloezie als Vitesse-fan
Sick asshole. Stelletje zeikerds. Veel clubs zijn jaloers op het beleid dat Twente, AZ, Groningen en nu ook NEC voeren.quote:
1983:quote:Op donderdag 18 december 2008 17:13 schreef knnth het volgende:
Wat is de laatste keer dat NEC overwinterde? Heeft NEC ooit overwinterd?
Iddquote:Op donderdag 18 december 2008 17:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Da's natuurlijk 3-2 hè, anders was vanavond voor de lol geweest.
Dus als er iemand lacht als Udinese scoort, weet ik dat jij 't bent?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:07 schreef DeVinger het volgende:
Nou fukkers, ik zit vanavond in de Shamrock.
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef Superfast het volgende:
Gefeliciteerd mensen .
Heb bijna geëmotioneerd gekeken naar een wedstrijd met passie , strijd en inzet.
Dit in tegenstelling tot mijn club (Feyenoord) ik zou die Been meteen vastleggen voor de komende 10 jaar is die nog beter af ook.
2-0 toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:55 schreef Jasza het volgende:
Mooiste moment vond ik wel dat het publiek al begon te juichen omdat Spurs 2-2 maakte en 10 seconden later lag de 1-0 erin.
Zelfs als Spurs niet hadden gescoord was NEC doorquote:Op donderdag 18 december 2008 23:01 schreef El_jefe07 het volgende:
Gefeliciteerd, en denken jullie morgen aan dat bedankkaartje naar Londen?
Ik zag de 2-2 op mn foon, schreeuwde het uit en stond op. Twee seconden daarna kwam het op het scherm en letterlijk 2 seconde daarna de 1-0. Wat een heftige paar seconden!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:19 schreef De_Hypotheker het volgende:
Het scoreverloop in Londen, de goals, vuurwerk, Been verlengt tot 2012...
Mooier kan gewoon niet!
Voor de TV zag het er echt raar uit. Alsof het beeld en geluid niet gelijk liepen ofzo. De NEC supporters begonnen al 10 seconden voor de 1-0 met juichen.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zag de 2-2 op mn foon, schreeuwde het uit en stond op. Twee seconden daarna kwam het op het scherm en letterlijk 2 seconde daarna de 1-0. Wat een heftige paar seconden!
Zo'n opeenstapeling van emoties is echt niet gezondquote:Op donderdag 18 december 2008 23:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor de TV zag het er echt raar uit. Alsof het beeld en geluid niet gelijk liepen ofzo. De NEC supporters begonnen al 10 seconden voor de 1-0 met juichen.
Het rare is dat ik dit Mario ook dus wel gun, ondanks dat ie een F'noorder is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:27 schreef Beschouw het volgende:
Leuk voor NEC en nog leuker voor Mario. Felicitaties aan alle NEC-ers.
quote:
Nou watjes daar zeg, ik begon nog met "Geel en zwart zijn onze kleuren", liep nog voor het scherm langs en liet mijn seizoenskaart zien toen het 0-2 stond voor Spartak en liep (als enige) keihard te juichen bij de 0-1 van Udinese, helaas werd die afgekeurd. Ben gewoon heelhuids thuisgekomen, kreeg alleen wat boze gezichten.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:37 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dus als er iemand lacht als Udinese scoort, weet ik dat jij 't bent?
Zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nou watjes daar zeg, ik begon nog met "Geel en zwart zijn onze kleuren", liep nog voor het scherm langs en liet mijn seizoenskaart zien toen het 0-2 stond voor Spartak en liep (als enige) keihard te juichen bij de 0-1 van Udinese, helaas werd die afgekeurd. Ben gewoon heelhuids thuisgekomen, kreeg alleen wat boze gezichten.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
En waarom zullen zij zich druk maken over FC Hollywood?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, mijn vader kreeg dus ook echt tranen in zijn ogen! Fantastische wedstrijd verder ja, kon de hele avond de lach niet van mijn gezicht krijgenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef Strooper het volgende:
Wat een geniaal moment die 1-0!
Verder gewoon een geweldige tweede helft gespeeld, al kwamen nog goed weg met die handsbal. Ook allemaal mensen met tranen in de ogen op de tribune. Ook prachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |