Je hebt me nooit zien rukkenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook het enige waar jij je de laatste maanden aan vast kan houden.
Was ook een slechte zinquote:Op woensdag 17 december 2008 21:15 schreef Borga het volgende:
[..]
het is ten strengste verboden om Ajax en F'nrd in één zin te gebruiken.
Precies lang niet zo'n slinding gezien.quote:
Daar hoorden ze engelen zingen toch?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar was niets aan de hand.
hoe zit dat eigenlijk? ik dacht dat onderling resultaat als eerste telde.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:17 schreef Espabilado het volgende:
2-0 bij HSV... vergeet t maar, dan beter 3e worden?
Dacht ik ook, maar blijkbaar niet...quote:Op woensdag 17 december 2008 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
hoe zit dat eigenlijk? ik dacht dat onderling resultaat als eerste telde.
Onderling resultaat terwijl je maar 1 wedstrijd hebt gespeeld tegen elkaar? Onderling telt niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
hoe zit dat eigenlijk? ik dacht dat onderling resultaat als eerste telde.
Nee inderdaad, zou ook niet eerlijk zijn omdat eentje dan thuisvoordeel heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Onderling resultaat terwijl je maar 1 wedstrijd hebt gespeeld tegen elkaar? Onderling telt niet.
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zou ook niet eerlijk zijn omdat eentje dan thuisvoordeel heeft.
Thuis counteren....En dan zeuren over PSV.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:23 schreef DJ_Ryow het volgende:
laat Slavia maar even komen.. kunnen we tenminste doen waar we goed in zijn: counteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |