Nee.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan Slavia eigenlijk nog door?
Slechte zinquote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ze juichen wel toen ze door de spelerstunnel liepen.
Dan begrijp ik waarom Oleguer speelt.quote:
Ik miste één letter Heerenveen straks de 3 punten.quote:
zoals gebruikelijk de laatste 13 jaarquote:
Wij winnen meestal als het nergens over gaat, tegen Ajax en zo.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef BenVonk het volgende:
Heerenveen gaat verliezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Weer een slechte zin.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik miste één letter Heerenveen straks de 3 punten.
Kijk eens naar de stand bij Feijenoord.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:12 schreef Borga het volgende:
[..]
zoals gebruikelijk de laatste 13 jaar
Die gaan hun eigen club en stadion slopen.quote:
Wat een kneuzen ook.quote:
Dat is ook het enige waar jij je de laatste maanden aan vast kan houden.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de stand bij Feijenoord.
het is ten strengste verboden om Ajax en F'nrd in één zin te gebruiken.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de stand bij Feijenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |