Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Lucky you.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, je bent een man Bas. Ik kan het allebei tegelijk
Ja, maar ik had jouw post nog niet gezien.quote:
Klopt, net ging voor het eerst die grijns van d'r gezicht. Vanaf nu de andere kant van Maxime?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bas, volgens mij is die Maxime echt voor geen hol te vertrouwen.
Hoop het.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, net ging voor het eerst die grijns van d'r gezicht. Vanaf nu de andere kant van Maxime?
David heeft niet het alleenrecht op dit topic toch?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoop het.
Maar we mogen hier niet over GTST praten. David gaat dan zielig doen.
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
David heeft niet het alleenrecht op dit topic toch?
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
David heeft niet het alleenrecht op dit topic toch?
Vastquote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat zo was ging het hier alleen maar over PSV.
Niet elke keer. Volgens mij is dat per zoveel seconden dat ie veranderdquote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij elke keer vernieuwen een andere.
Als je zo gaat lopen janken over GTST wel ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zei weer wat, en dat maakt me zielig enzo.
Best veel werk om te maken, of niet?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij elke keer vernieuwen een andere.
Neu, programma's zonder intelligente inhoud of humor zijn gewoon kutquote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je zo gaat lopen janken over GTST wel ja.
Vind jij.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, programma's zonder intelligente inhoud of humor zijn gewoon kut
Maar met.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, programma's zonder intelligente inhoud of humor zijn gewoon kut
Die reactie van jou was behoorlijk infantiel anders.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ja, ik vind het gejank als je gaat zeiken als iemand over GTST praat. Jeetje.
Ik vind haar echter niet bijzonder.quote:
Omdat ik het onzin vind zoals jij erop reageert. Echt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die reactie van jou was behoorlijk infantiel anders.
Ok.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik het onzin vind zoals jij erop reageert. Echt.
Sjors heeft een leuk koppie ja, maar het lichaam van Lorena is lekkerder. Sjors heeft een dikker achterwerk.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind haar echter niet bijzonder.
Vind Sjors veel mooier
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sjors heeft een leuk koppie ja, maar het lichaam van Lorena is lekkerder. Sjors heeft een dikker achterwerk.
Joah. maar dat gaat toch niet lukken.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waren jullie alweer met een nieuwe poging bezig?
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Best veel werk om te maken, of niet?
quote:Slechterik Ludo Sanders terug in GTST
AMSTERDAM - Ludo Sanders keert vrijdag terug in Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST). De slechterik uit de soap, gespeeld door Erik de Vogel, werd in juni doodgeschoten in de laatste aflevering van het vorige seizoen.
...
OMGquote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef Rikketik het volgende:
Ik weet niet of zijn 'dood' in het nieuws was, maar op NU viel bijvoorbeeld dit bericht te lezen:
[..]
Ja, dat was in 2006 dus, maar dat wist ik niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is dat niet al 2 jaar geleden ofzo?
Lááng geledenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, dat was in 2006 dus, maar dat wist ik niet meer.
Maar goed, de laatste keer dat ik GTST gekeken heb, waren Rik en Anita in Nepal om het voor de verandering eens op grote hoogte te doen. God knows hoe lang dat geleden is.
en google is valsspelenquote:But we did nothing, absolutely nothing that day, and I say:
What the hell am I doing drinking in L.A. at 26?
I got the fever for the flavour, the payback will be later, still I need a fix.
*google*quote:
Slaap lekker en succes morgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef Fems het volgende:
't gaat snel hier.
En ik ga weer naar bed. Ik zit morgen om kwart over 8 aan mijn wiskunde tentamen.150 minuten wiskunde.
En daarna nog 100 minuten latijn. Och, wat ben ik toch weer zielig.
Hoi Bartquote:
Hai Kirsten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoi Bart![]()
Wil je ook een bonbonnetje? Heb ik meegenomen uit Antwerpen.
Jij overspelige vrouw!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Boooooooooohob je vriendinnetje is naar bed!
Zullen we flikflooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Als je denkt dat iemand anders dan ik aan mijn fokvriendinnetje zit heb je het mis. Sommige dingen gaan te ver. Dus 12 op 5quote:Op woensdag 17 december 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
13 mannen en 6 vrouwen als ik goed heb geteld, dat wordt delen dus!
Twee op één, en één ongelukkig vrouwenmens zal drie mannen over zich heen krijgen.
17 op 17.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je denkt dat iemand anders dan ik aan mijn fokvriendinnetje zit heb je het mis. Sommige dingen gaan te ver. Dus 12 op 5
Welk fokvriendinnetje? De ene keer is het Fems, de andere keer weer MM... verwarrend!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je denkt dat iemand anders dan ik aan mijn fokvriendinnetje zit heb je het mis. Sommige dingen gaan te ver. Dus 12 op 5
Ik ben de maîtresse, dat is veel leuker.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Welk fokvriendinnetje? De ene keer is het Fems, de andere keer weer MM... verwarrend!
De laatste keer dat ik keek hadden mannen ook gaten. Dat zijn dus veeeeel meer gaten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:35 schreef Rikketik het volgende:
Als Bobs fokvriendinnetje niet meedoet hebben we alsnog 15 gaten om te verdelen trouwens, dus dat gaat helemaal goed komen.
Die doen niet mee vind ik. Ik stop er in elk geval een kurk in, voor het geval iemand op vreemde ideeën komt.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek hadden mannen ook gaten. Dat zijn dus veeeeel meer gaten.
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vieze ajax
Vieze Suarez
Wat een kutstreek
90e minuut, ajax 1-2 achter. Schwalbe van Suarez waardoor die mongool een penalty krijgt en er 2-2 van maakt.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
90e minuut, ajax 1-2 achter. Schwalbe van Suarez waardoor die mongool een penalty krijgt en er 2-2 van maakt.
Ze waren al doorquote:Op woensdag 17 december 2008 22:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou ja, op Europees gebied kan het me weinig schelen eigenlijk. Zolang ze maar doorgaan.
Wat vindt manlief dan van voetbal?quote:
Die vindt het ook niks.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat vindt manlief dan van voetbal?
Geen spanningen in de relatie dus.quote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:54 schreef Rikketik het volgende:
Maar ik ga naar bed, morgen weer vroeg eruit. Truste.
Veel plezier Timoquote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ga de computer uitzetten, en op naar la France!
Veel plezierquote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ga de computer uitzetten, en op naar la France!
Oh gelukkig anders moest ik weer tegen mezelf gaan praten want Justin en Bob zijn ook ineens weer verdwenen.quote:
Zonde is dat altijd hequote:Op woensdag 17 december 2008 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh gelukkig anders moest ik weer tegen mezelf gaan praten want Justin en Bob zijn ook ineens weer verdwenen.
En we waren net zulke leuke plannen aan het maken.quote:
Ja stom hè?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:38 schreef Blawh het volgende:
Je begint over een orgie en het meerendeel vertrekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
wat een raar tijdstip voor een beker melkquote:
ik ben nog helemaal niet zo lang weer van werkquote:Op donderdag 18 december 2008 01:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Kwart over een en dan nog een kanon? Wat zal jij lekker slapen straks.
Een nieuwe nummerplaat nogiets.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:22 schreef rulerofdeath het volgende:
ben jij goed in engels?
I also have a new number plate decal
wat betekent dat?
Nu pas?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben nog helemaal niet zo lang weer van werk
joah, het liep een beetje uitquote:
dat kan ik niet zienquote:Op donderdag 18 december 2008 01:32 schreef MinderMutsig het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1231408
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
moet je vooral 's nachts doen als de echte baggeraars wakker zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 01:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit is de overtreffende trap van vissen (hihi ik zei vis) naar complimentjes.
* rulerofdeath pakt cameraquote:Op donderdag 18 december 2008 01:48 schreef MinderMutsig het volgende:
"Tuurlijk lieverd, buk maar even dan pak ik de camera"
Ik wil best een foto maken als jij perse in je blote kont wilt bukken hoor.quote:
ow, ik dacht dat jij wou bukkenquote:Op donderdag 18 december 2008 01:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil best een foto maken als jij perse in je blote kont wilt bukken hoor.
En ik wil die foto ook best op fok plaatsen als je dat graag wilt.
ach, ik weet het niet. ik vind het wel geilquote:Op donderdag 18 december 2008 01:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Als mijn vriendin dat zou vragen zou ik haar uitlachen en als ze het echt meende zou ik er serieus over denken om het uit te maken.
Echt? Dus als jouw vriendin vraagt of jij even een foto van haar doos wilt maken voor op het internet dan doe jij dat gewoon?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, ik weet het niet. ik vind het wel geil
tjah, dat weet ik niet direct. maar dat doet ze toch nietquote:Op donderdag 18 december 2008 02:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt? Dus als jouw vriendin vraagt of jij even een foto van haar doos wilt maken voor op het internet dan doe jij dat gewoon?
ik heb er niet om gevraagdquote:Op donderdag 18 december 2008 02:12 schreef MinderMutsig het volgende:
En dan ook nog gewoon vragen om een vleeskeuring van die rosbief. Waar gaat het heen met de jeugd.
het was geweldig Kirstenquote:Op donderdag 18 december 2008 02:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Te laat, de orgie is al voorbij.![]()
Was gezellig he Wouter?
slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 18 december 2008 03:10 schreef MinderMutsig het volgende:
En nu ga ik naar bed. Best vermoeiend, zo'n orgie.![]()
Slaap lekker
Nono, nononono, nononono, nono there's no limiiiit!quote:
jij ging slapenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:33 schreef ReMcOrE het volgende:
present op de laatste dag van de werkweek
Werk 4x9 hequote:Op donderdag 18 december 2008 08:38 schreef ReMcOrE het volgende:
wat doe je morgen dan Roy?
jij werkt van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00? (met uurtje pauze dan) wel strak geregeldquote:Op donderdag 18 december 2008 08:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Werk 4x9 he! 36 urige werkweek is normaal in t bankwezen
![]()
quote:
Neej van 8 tot 17, geen pauze. Eet gewoon de bammetjes achter mijn bureau en tussen de middag ff een kwartiertje lopen!quote:Op donderdag 18 december 2008 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij werkt van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00? (met uurtje pauze dan) wel strak geregeldwat doe je dan op je vrije vrijdag?
dat is een tik van bankmensen hè, tussen de middag ff gaan lopenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej van 8 tot 17, geen pauze. Eet gewoon de bammetjes achter mijn bureau en tussen de middag ff een kwartiertje lopen!Maar t kan omdat dit een project is, wel ideaal!
Vrije dag beetje chillen, fitnessen, stad in, etc..... Traineeship bijna afgelopen, moet nog 1 onderdeel dus af en toe beetje leren...
Uiteraard maar ik doe nu een project met nog 3 andere personen dus echt veel contact met vaste werknemers heb ik niet... Maar wel ff fijn om te lopen, ff frisse neus halenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is een tik van bankmensen hè, tussen de middag ff gaan lopenik vind het wel fijn om van 12.30 tot ongeveer 13.00 ff achter m'n bureau weg te zijn, bammetjes eten en beetje kletsen met collega's
maar wel chill die vrije dag aan het eind van de week, dat je mooi vroeg weekend hebt en een hele dag om te doen wat je zelf wilt
dan wordt de situatie inderdaad wat andersquote:Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik doe nu een project met nog 3 andere personen dus echt veel contact met vaste werknemers heb ik niet... Maar wel ff fijn om te lopen, ff frisse neus halen!
ik vind het ook altijd fijn om vrijdags naar school te gaan, werkweek is lekker kort, school is mooie afwisseling en dag gaat meestal snel voorbij, dus ook zo weekendquote:Op donderdag 18 december 2008 09:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Zeker fijn, echt ideaal, lekker je eigen ding doen, heerlijk lang weekend!
Zeker een fijne afwisseling! Wanneer is je opleiding afgelopen dan? Wat doe je eigenlijk voor studie, duale?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind het ook altijd fijn om vrijdags naar school te gaan, werkweek is lekker kort, school is mooie afwisseling en dag gaat meestal snel voorbij, dus ook zo weekend
ben in september begonnen met de Post-HBO opleiding Accountant-Administratieconsulentquote:Op donderdag 18 december 2008 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeker een fijne afwisseling! Wanneer is je opleiding afgelopen dan? Wat doe je eigenlijk voor studie, duale?
ik kon vorig jaar ook wel beginnen met deze opleiding, tegelijk met begin van deze baan, maar wist toen nog niet goed wat ik precies wilde. dus even dat jaartje ervaring opgedaan en toen begonnenquote:K wil na t traineeship veel ervaring op doen, na een jaar oid weer beginnen met een (interne) studie!
Je doet nu toch ook accountancy? Deze studie is een vervolg daarop?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben in september begonnen met de Post-HBO opleiding Accountant-Administratieconsulent2/3 jaar theorie en daarna de praktijk, die ik gewoon kan doen door (dagelijkse) werkzaamheden op kantoor, moeten alleen een bepaald niveau en karakter hebben. dus als ik 27/28 ben, zit het er op en mag ik AA achter mijn naam zetten
[..]
ik kon vorig jaar ook wel beginnen met deze opleiding, tegelijk met begin van deze baan, maar wist toen nog niet goed wat ik precies wilde. dus even dat jaartje ervaring opgedaan en toen begonnen
quote:
ik heb Bedrijfseconomie gedaan met profiel Logistiek, dus dit toch wel de andere kant opquote:Op donderdag 18 december 2008 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Je doet nu toch ook accountancy? Deze studie is een vervolg daarop?
Jah precies dat wil ik ook doen, even zien welke kant ik op wil/kan! Heb voor mezelf t wel redelijk vast gesteld, nu zal t nog moeten uitwijzen in de praktijk!
Chill! K moet volgende week gewoon werken, beetje bonus uren op bouwenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
de laatste uurtjes van de laatste volledige werkweek van 2008
goed lezen, laatste volledige werkweek van 2008quote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Chill! K moet volgende week gewoon werken, beetje bonus uren op bouwen! Neem wel weekje vrij na kerst
!
Jaa uuuuh, t is al 14.00 uur geweestquote:Op donderdag 18 december 2008 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed lezen, laatste volledige werkweek van 2008volgende week 2,5 dag en de week na kerst nog 2 dagen (29e + 30e)
met je mobiele internetquote:Op donderdag 18 december 2008 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik lag ook al in bed.![]()
Hoi hoi
goed gezienquote:Op donderdag 18 december 2008 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
!
Wtf is jouw ava precies, zit er elke keer naar te kijken maar kan er niet veel wijs uit worden? Een vrouw die iets voelt bij de poes ofzo?
24e is 's middags verplicht vrij, 31e is 's middags verplicht vrij, maar omdat ik dat feestje heb vanaf 20.00 neem ik de hele dag vrijquote:Op donderdag 18 december 2008 14:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaa uuuuh, t is al 14.00 uur geweest! Zit er ook aan te denken om kerstmiddag vrij te nemen
!
Leon, zeg me dat jij het bent.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:37 schreef ApperlooDude het volgende:
Moet er nog gewerkt worden vandaag Rikketik?
Haha, natuurlijk ben ik het!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Leon, zeg me dat jij het bent.
Ja, ik dacht al dat je hier door die Lamzak heen gestuurd was. Hij vroeg me al een keer of ik met ene Leon werkte.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk ben ik het!
Ik vertelde Lamzak_ dat ik gewerkt had enzo, van 07.00 tot 16.00. Zegtie, dan werkte jij samen met die fokker.
Toen dacht ik goh, laat ik eens kijken. Nou, 'chef frisdrank' en ik wist genoeg
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk ben ik het!
Ik vertelde Lamzak_ dat ik gewerkt had enzo, van 07.00 tot 16.00. Zegtie, dan werkte jij samen met die fokker.
Toen dacht ik goh, laat ik eens kijken. Nou, 'chef frisdrank' en ik wist genoeg
Ja, hij zei al: hij had een half uur zitten bellen ofzo. Onder werktijd!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef ApperlooDude het volgende:
Nou, ik was niet gestuurd, hij wees me er alleen op. Toen ging ik maar eens kijken, ik wist namelijk niet welke collega het was. Jaa, moest gister drogmetica, restanten diepvries en gewone diepvries doen. Achja, verdient iig beter dan die 2 uurtjes die ik anders had gemaakt! Van Ek belde mij overigens ook, of ik kon werken. Maarja, zat in de klas, dus nam niet op. (gelukkig whehe)
Je houdt niet van schoenen kopen?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet nieuwe schoenen kopen vanmiddag.
Ja, vind je het gek. Wie wil er nou om 07.00 werkenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, hij zei al: hij had een half uur zitten bellen ofzo. Onder werktijd!
misschien heeft 'de chef' het uitbesteedquote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef ApperlooDude het volgende:
Ohwee als ik frisdrank moet vullen!
Vanavond moet ik niet, nee. Meestal belden ze me donderdag ook wel op of ik 's avonds wilde werken, maar daar zijn ze eindelijk mee gestopt (nadat ik de telefoon niet meer opnam). En frisdrank op donderdag is niet zo erg toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek. Wie wil er nou om 07.00 werken![]()
Maargoed, als je vanochtend hebt gewerkt, zal je vnaaf wel niet moeten .. Ohwee als ik frisdrank moet vullen!
Houd je mond.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien heeft 'de chef' het uitbesteed
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef ApperlooDude het volgende:
Wat een warm welkom trouwens, zijn alle Twentse Fokker zo lief?
Hoe zit dat met die orgie trouwens, gaat die nog door?quote:
Nee niet echt. De echt leuke schoenen kan ik toch niet aan.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je houdt niet van schoenen kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee niet echt. De echt leuke schoenen kan ik toch niet aan.
Kan je dan helemaal niet op hakken lopen enzo.. ? (zou voor mij de pret niet bederven hoor:))SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is al geweest joh!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die orgie trouwens, gaat die nog door?
Orgie? Bart, praat me morgen eens bij. Ik heb een hoop gemist hier geloof ikquote:Op donderdag 18 december 2008 15:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die orgie trouwens, gaat die nog door?
Niet meer. Maar gelukkig ben ik lang genoeg zonder hakken.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Kan je dan helemaal niet op hakken lopen enzo.. ? (zou voor mij de pret niet bederven hoor:))
Dat scheelt weer! ;p Wel grappig, ik leer dat soort dingen nu allemaal op school (podotherapie) Ik neem aan dat je daar je steunzooltjes ook vandaan hebt?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet meer. Maar gelukkig ben ik lang genoeg zonder hakken.
Maar dat met Rudolf was toch geen orgie? Of heeft hij kwaliteiten waar ik geen weet van heb?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die is al geweest joh!
You snooze you lose.
Big American!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef ApperlooDude het volgende:
Ik ga onze oude vertrouwde AH maar eens een hoogwaardig bezoekje brengen, voor wat heurlijke pizza's.
Welke pizza zal ik vandaag eens nemen .. Big american salami of die van ristorante ..
En of hij die heeft.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar dat met Rudolf was toch geen orgie? Of heeft hij kwaliteiten waar ik geen weet van heb?
Even zien hoor, je hebt podotherapeuten en podologen. Een van die twee was het.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:57 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Dat scheelt weer! ;p Wel grappig, ik leer dat soort dingen nu allemaal op school (podotherapie) Ik neem aan dat je daar je steunzooltjes ook vandaan hebt?
Ik denk inderdaad dat die ga halen, altijd stiekem wel een beetje mijn favoriet geweest ..quote:Op donderdag 18 december 2008 16:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Big American!
Ik moet ook nog boodschappen doen. Maar elke keer als ik daar naar binnen stap buiten werktijd, gaan ze grapjes maken dat ik niet zonder ze kan. Ik durf gewoon niet meer.
Achja.. voor de zooltjes maakt het volgens mij niet zoveel verschil. Therapeuten mogen meer (is HBO) dan podologen (MBO dus). Wat precies weet ik niet, ben nog maar een half jaartje bezigquote:Even zien hoor, je hebt podotherapeuten en podologen. Een van die twee was het.![]()
Hij werkte in ieder geval in het revalidatiecentrum en die zolen zijn gemaakt in overleg met de specialist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |