quote:Op woensdag 17 december 2008 20:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
David heeft niet het alleenrecht op dit topic toch?
Vastquote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat zo was ging het hier alleen maar over PSV.
Niet elke keer. Volgens mij is dat per zoveel seconden dat ie veranderdquote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij elke keer vernieuwen een andere.
Als je zo gaat lopen janken over GTST wel ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zei weer wat, en dat maakt me zielig enzo.
Best veel werk om te maken, of niet?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij elke keer vernieuwen een andere.
Neu, programma's zonder intelligente inhoud of humor zijn gewoon kutquote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je zo gaat lopen janken over GTST wel ja.
Vind jij.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, programma's zonder intelligente inhoud of humor zijn gewoon kut
Maar met.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, programma's zonder intelligente inhoud of humor zijn gewoon kut
Die reactie van jou was behoorlijk infantiel anders.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ja, ik vind het gejank als je gaat zeiken als iemand over GTST praat. Jeetje.
Ik vind haar echter niet bijzonder.quote:
Omdat ik het onzin vind zoals jij erop reageert. Echt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die reactie van jou was behoorlijk infantiel anders.
Ok.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik het onzin vind zoals jij erop reageert. Echt.
Sjors heeft een leuk koppie ja, maar het lichaam van Lorena is lekkerder. Sjors heeft een dikker achterwerk.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind haar echter niet bijzonder.
Vind Sjors veel mooier
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sjors heeft een leuk koppie ja, maar het lichaam van Lorena is lekkerder. Sjors heeft een dikker achterwerk.
Joah. maar dat gaat toch niet lukken.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waren jullie alweer met een nieuwe poging bezig?
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Best veel werk om te maken, of niet?
quote:Slechterik Ludo Sanders terug in GTST
AMSTERDAM - Ludo Sanders keert vrijdag terug in Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST). De slechterik uit de soap, gespeeld door Erik de Vogel, werd in juni doodgeschoten in de laatste aflevering van het vorige seizoen.
...
OMGquote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef Rikketik het volgende:
Ik weet niet of zijn 'dood' in het nieuws was, maar op NU viel bijvoorbeeld dit bericht te lezen:
[..]
Ja, dat was in 2006 dus, maar dat wist ik niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is dat niet al 2 jaar geleden ofzo?
Lááng geledenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, dat was in 2006 dus, maar dat wist ik niet meer.
Maar goed, de laatste keer dat ik GTST gekeken heb, waren Rik en Anita in Nepal om het voor de verandering eens op grote hoogte te doen. God knows hoe lang dat geleden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |