quote:Op woensdag 17 december 2008 20:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
David heeft niet het alleenrecht op dit topic toch?
Vastquote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat zo was ging het hier alleen maar over PSV.
Niet elke keer. Volgens mij is dat per zoveel seconden dat ie veranderdquote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij elke keer vernieuwen een andere.
Als je zo gaat lopen janken over GTST wel ja.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zei weer wat, en dat maakt me zielig enzo.
Best veel werk om te maken, of niet?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij elke keer vernieuwen een andere.
Neu, programma's zonder intelligente inhoud of humor zijn gewoon kutquote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je zo gaat lopen janken over GTST wel ja.
Vind jij.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, programma's zonder intelligente inhoud of humor zijn gewoon kut
Maar met.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, programma's zonder intelligente inhoud of humor zijn gewoon kut
Die reactie van jou was behoorlijk infantiel anders.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ja, ik vind het gejank als je gaat zeiken als iemand over GTST praat. Jeetje.
Ik vind haar echter niet bijzonder.quote:
Omdat ik het onzin vind zoals jij erop reageert. Echt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die reactie van jou was behoorlijk infantiel anders.
Ok.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik het onzin vind zoals jij erop reageert. Echt.
Sjors heeft een leuk koppie ja, maar het lichaam van Lorena is lekkerder. Sjors heeft een dikker achterwerk.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind haar echter niet bijzonder.
Vind Sjors veel mooier
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sjors heeft een leuk koppie ja, maar het lichaam van Lorena is lekkerder. Sjors heeft een dikker achterwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |