en google is valsspelenquote:But we did nothing, absolutely nothing that day, and I say:
What the hell am I doing drinking in L.A. at 26?
I got the fever for the flavour, the payback will be later, still I need a fix.
*google*quote:
Slaap lekker en succes morgen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef Fems het volgende:
't gaat snel hier.
En ik ga weer naar bed. Ik zit morgen om kwart over 8 aan mijn wiskunde tentamen.150 minuten wiskunde.
En daarna nog 100 minuten latijn. Och, wat ben ik toch weer zielig.
Hoi Bartquote:
Hai Kirsten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoi Bart![]()
Wil je ook een bonbonnetje? Heb ik meegenomen uit Antwerpen.
Jij overspelige vrouw!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Boooooooooohob je vriendinnetje is naar bed!
Zullen we flikflooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Als je denkt dat iemand anders dan ik aan mijn fokvriendinnetje zit heb je het mis. Sommige dingen gaan te ver. Dus 12 op 5quote:Op woensdag 17 december 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
13 mannen en 6 vrouwen als ik goed heb geteld, dat wordt delen dus!
Twee op één, en één ongelukkig vrouwenmens zal drie mannen over zich heen krijgen.
17 op 17.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je denkt dat iemand anders dan ik aan mijn fokvriendinnetje zit heb je het mis. Sommige dingen gaan te ver. Dus 12 op 5
Welk fokvriendinnetje? De ene keer is het Fems, de andere keer weer MM... verwarrend!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je denkt dat iemand anders dan ik aan mijn fokvriendinnetje zit heb je het mis. Sommige dingen gaan te ver. Dus 12 op 5
Ik ben de maîtresse, dat is veel leuker.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Welk fokvriendinnetje? De ene keer is het Fems, de andere keer weer MM... verwarrend!
De laatste keer dat ik keek hadden mannen ook gaten. Dat zijn dus veeeeel meer gaten.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:35 schreef Rikketik het volgende:
Als Bobs fokvriendinnetje niet meedoet hebben we alsnog 15 gaten om te verdelen trouwens, dus dat gaat helemaal goed komen.
Die doen niet mee vind ik. Ik stop er in elk geval een kurk in, voor het geval iemand op vreemde ideeën komt.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek hadden mannen ook gaten. Dat zijn dus veeeeel meer gaten.
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vieze ajax
Vieze Suarez
Wat een kutstreek
90e minuut, ajax 1-2 achter. Schwalbe van Suarez waardoor die mongool een penalty krijgt en er 2-2 van maakt.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
90e minuut, ajax 1-2 achter. Schwalbe van Suarez waardoor die mongool een penalty krijgt en er 2-2 van maakt.
Ze waren al doorquote:Op woensdag 17 december 2008 22:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou ja, op Europees gebied kan het me weinig schelen eigenlijk. Zolang ze maar doorgaan.
Wat vindt manlief dan van voetbal?quote:
Die vindt het ook niks.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat vindt manlief dan van voetbal?
Geen spanningen in de relatie dus.quote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:54 schreef Rikketik het volgende:
Maar ik ga naar bed, morgen weer vroeg eruit. Truste.
Veel plezier Timoquote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ga de computer uitzetten, en op naar la France!
Veel plezierquote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ga de computer uitzetten, en op naar la France!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |