Kan soms wel eens handig zijn als je een assessment moet doenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen zin inheb niet voor niks een pjoeter met rekenmachine en excel
Die doe ik nooit .. Wat is datquote:Op woensdag 17 december 2008 21:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan soms wel eens handig zijn als je een assessment moet doen
Netjes Ruud!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tweeëndertig fouten. Beter dan de gemiddelde Nederlander daar.![]()
Pfff, soort persoonlijkheidstest en om je intelligentie te metenquote:
Vaak moet je dat doen als je gaat solliciterenquote:Assessment is de eigentijdse benaming voor 'de psychologische test' aangevuld met een aantal praktijksimulaties, ook wel 'rollenspellen' of 'praktijkopdrachten' genoemd.
Graziequote:
Ik weet niet waar jij allemaal solliciteert?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfff, soort persoonlijkheidstest en om je intelligentie te meten
[..]
Vaak moet je dat doen als je gaat solliciteren
Volgens mij is dat tegenwoordig bij zo wat alle banen normaal...quote:Op woensdag 17 december 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal solliciteert?
Heb jij nog nooit een assessment hoeven doen dan? Ik moest er zelfs een doen toen ik op een callcenter ging werken.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal solliciteert?
Ja jeetje ik heb de cd echt waar !!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfff, soort persoonlijkheidstest en om je intelligentie te meten
[..]
Vaak moet je dat doen als je gaat solliciteren
Serieus?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb jij nog nooit een assessment hoeven doen dan? Ik moest er zelfs een doen toen ik op een callcenter ging werken.
Er ontbreekt iets in mijn Nederlandsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een assessment hoeven doen dan? Ik moest er zelfs een doen toen ik op een callcenter ging werken.
Nee?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat een heerlijke taal toch dat Nederlandsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb als supervisor () op een callcenter gewerkt, maar zelfs toen niet.
oepsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Soury het volgende:Dat engels hangt me mijlen ver uit me strot .. Plus al die schema's en tools . Beetje nummertjes politiek
Oepsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Soury het volgende:Dat engels hangt me mijlen ver uit me strot .. Plus al die schema's en tools . Beetje nummertjes politiek
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb als opzichter bij een telefooncentrale gewerkt!
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb als opzichter bij een telefooncentrale gewerkt!
Je deed het trouwens stukken beter dan de gemiddelde FOK!ker!quote:
En de huidige financiële shit is veroorzaakt door de USAquote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Soury het volgende:Maar serieus ik word knetter van de veranderingen wat dat betreft. Gaat allemaal via modellen die verzonnen (Amerikaans) zijn maar die niet altijd blijken te werken. Niet elk bedrijf is het zefde
Ja serieus. en een uitgebreide (met iq test) toen ik intercedent wilde worden. En nu bel ik veel met uitzendbureaus maar volgens mij zijn die strenge regels om intercedent te worden weer afgeschaft.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb als supervisor () op een callcenter gewerkt, maar zelfs toen niet.
Ik zou met mijn schoenen gaan gooienquote:Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de huidige financiële shit is veroorzaakt door de USA
Geen idee .. Ik kijk alleen maar naar mijn eigen shitquote:Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de huidige financiële shit is veroorzaakt door de USA
Che bello!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je deed het trouwens stukken beter dan de gemiddelde FOK!ker!
Groot Dictee der Nederlandse Taal - Woensdag 17/12 om 20:30
Ik heb maar maatje 43quote:Op woensdag 17 december 2008 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou met mijn schoenen gaan gooien
Zou best kunnen, maar ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
had ik al gezegd dat Chocolat echt een geweldige film is?
Ja net opgezocht dacht dat ik het al gezien had. maar ik zou het van een collega krijgen maanden geleden.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Yup, maar dat is niet erg, ik had hem ook willen zien, maar kwam er natuurlijk weer te laat achter dat hij op tv was.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja en dat mag best vaker gezegd worden!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Beetje verzwaren, stalen neus erin en dan vol op zijn potjequote:
Evil?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, hahahaha, nou ja, m'n evil twin had het al gezegd
Kijk je film onder het fokkenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kijk onder het fok!ken.Prachtig!
En niet alleen omdat Johnny Depp meedoet.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Evil?
Ik was de brave borst toch?
Ja, want met alleen film kijken ga ik me vervelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk je film onder het fokkenSchaam je
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, want met alleen film kijken ga ik me vervelen.
Joh echt !! Dan is ie vast gaaf die film ..quote:Op woensdag 17 december 2008 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, want met alleen film kijken ga ik me vervelen.
Stelletje cultuur barbarenquote:
Nee, want ik ga nu verder met schoonmaken, hoe braaf ben je dan!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, waren we niet beide evil?
Tis 22.45quote:Op woensdag 17 december 2008 22:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, want ik ga nu verder met schoonmaken, hoe braaf ben je dan!![]()
Cinderelli FTW
quote:
Ik ook niet maar ik zie niks 's avonds dan is alles brandschoonquote:Op woensdag 17 december 2008 22:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, sorry, overdag ben ik niet vooruit te brànden
Als het tegenpolen zijn komen ze waarschijnlijk niet door de douanequote:Op woensdag 17 december 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit al vanaf zeven uur te wachten op een telefoontje of ik twee Polen om acht uur naar het vliegveld moet brengen.![]()
Maar aan de andere kant, geen nieuws is goed nieuws![]()
Heb je misschien voor niets je liedje zitten downloaden en branden....quote:Op woensdag 17 december 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit al vanaf zeven uur te wachten op een telefoontje of ik twee Polen om acht uur naar het vliegveld moet brengen.![]()
Maar aan de andere kant, geen nieuws is goed nieuws![]()
Maar als het medepolen zijn gaat bij mij om een uur of zes de telefoonquote:Op woensdag 17 december 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het tegenpolen zijn komen ze waarschijnlijk niet door de douane
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je misschien voor niets je liedje zitten downloaden en branden....
Dus dan hoor je morgen pas dat je ze moet brengen?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar als het medepolen zijn gaat bij mij om een uur of zes de telefoon
Ja. Leuk hè, een flexibele baan. Elke dag verrast me weerquote:Op woensdag 17 december 2008 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dan hoor je morgen pas dat je ze moet brengen?
Ik zou helemaal gek worden geloof ik!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja. Leuk hè een flexibele baan. Elke dag verrast me weer![]()
Rukquote:Op woensdag 17 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja. Leuk hè, een flexibele baan. Elke dag verrast me weer![]()
Dat is toch veel leuker dan een saaie baan waar alles routine is?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja. Leuk hè, een flexibele baan. Elke dag verrast me weer![]()
Ik ben het al, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden geloof ik!
Nou, sorry, maar het lijkt mij dus helemaal niets, Tuurlijk een saaie baan lijkt mij ook niets, maar een beetje weten waar je aan toe bent is wel fijn, vind ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is toch veel leuker dan een saaie baan waar alles routine is?
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef Soury het volgende:Denk dat je Lies en ik niet moet aannemen
Dat wel, en bovendien scoor ik ook hoog op het telefonisch aanroepen van hogere machten. Die Rotterdammer met zijn vrouwtje en de kerstversiering laat ik ver achter me.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Me neus mijn baan is alles behalve .. Maar ik word wel afgelost door een collega. Behalve 's nachts dan kan ik wel es pech hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet mijn soort baan. Ik mag graag uitdagingen aangaan. Geen baan als in de reclamë... "Het komt wel goed schatje..."quote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, sorry, maar het lijkt mij dus helemaal niets, Tuurlijk een saaie baan lijkt mij ook niets, maar een beetje weten waar je aan toe bent is wel fijn, vind ik.
Dat meen je niet? En dan? Dan kan je niet naar huis?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Me neus mijn baan is alles behalve .. Maar ik word wel afgelost door een collega. Behalve 's nachts dan kan ik wel es pech hebben
Hey Simpel heb je je al opgegeven als tolk/vrijwillger bij de gemeente voor de Vuelta?quote:
Heb je de foto gezien Coos?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey Simpel heb je je al opgegeven als tolk/vrijwillger bij de gemeente voor de Vuelta?
Zag net het routeschema
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |