Wow das bijna een heel jaar!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:21 schreef blomst het volgende:
nog twee nachten werken en dan vrij tot 8 december
Ik doe ook niet mee aan het dikteequote:
Kristien Hemmerichs, echt een vreselijk mokkel, ook al is ze de beste verkopende schrijfster in Belgie.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Belgische schrijfster is gek.
diktee dat is fryskquote:Op woensdag 17 december 2008 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee aan het diktee
Maar dat is vast een drankjequote:
wedde dat ik nul vauten hebquote:Op woensdag 17 december 2008 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
kooknie
Allemaal woorden die je van je langzalzeleven niet gebruikt (ik noem een antimakassertje of hoe je het ook schrijft) de kansd at ik die goed gok is dusdanig klein dat de lol er alweer vanaf is
Whattequote:Op woensdag 17 december 2008 21:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wedde dat ik nul vauten heb
Geen idee waar je t over hebt, maar hier een toepasselijk liedje voor jouquote:Op woensdag 17 december 2008 21:02 schreef beequeen het volgende:
Met de beste wil van de wereld kan ik hier niks van bakken. Sodom en Gomorra, fuck you.
Spel lekker wat blingbling op je rever.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nul fouten...........
Je gaat me toch niet vertelllen dat er straks iemand 0 vout heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:06 schreef 2live het volgende:
ik denk dat ik alleen 'komma' goed schrijf, wat een ellendige tekst zeg.
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
huh ?![]()
ik kijk niet eens trouwens......
Nee. Ik kijk Topstylistquote:
Ik heb het over dat kut dictee. Lekker nummer.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:08 schreef CarOnline het volgende:
Geen idee waar je t over hebt, maar hier een toepasselijk liedje voor jou![]()
ik ga weer effe verder met skilderen....... of sgilderen of schildren ?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
huh ?![]()
ik kijk niet eens trouwens......
geen idee, ik kijk niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertelllen dat er straks iemand 0 vout heeft.
Lekker veel blingbling op zun revér ookquote:Op woensdag 17 december 2008 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het over dat kut dictee. Lekker nummer.
Fan had ik al gezegd dat de mijnese af is?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga weer effe verder met skilderen....... of sgilderen of schildren ?
nah ja...... je weet welwat ik bedoel.....
toch?![]()
![]()
laters..... was effe koffiepauze.........
strakkies rosé pauze..... die zijn leuker
ow......... heppie pictures?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Fan had ik al gezegd dat de mijnese af is?
Hangt inmiddels al een paar weken in de woonzimmer
Je hebt gelijk ook. Dit is toch geen Nederlands meer. Swaffelen, ik heb het niet voorbij zien komen.quote:
Neequote:Op woensdag 17 december 2008 21:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow......... heppie pictures?
as je een keertje sin hebt......quote:Op woensdag 17 december 2008 21:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar als je er op staat, wil ik er wel eentje voor je machen hoor.
Getonsureerdquote:Op woensdag 17 december 2008 21:17 schreef Copycat het volgende:
Getoncureerd?
WTF?
Dat bedoel ik, is toch te belachelijk, dat onbegrijpelijke taalgebruik?
Taal leeft, maar dit is doder dan dood.
Is het niet Betonsureerd. Daar weet jappie alles vanquote:Op woensdag 17 december 2008 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GetonsureerdHeb geen flauw idee wat het betekent.
Non lo so
In die kloosters brouwen ze lekker Belgisch bierquote:Op woensdag 17 december 2008 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
En waarom ze al die kloosters en hun bewoners weer uit het stof moeten trekken iedere keer...
Er gaat immers geen dag voorbij zonder dat dit onderwerp ter sprake komt.quote:Tonsureren: het scheren van de kruin bij monniken.
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er gaat immers geen dag voorbij zonder dat dit onderwerp ter sprake komt.
Goh, ik zag me gisteren toch een strak getonsureerde monnik lopen!
Jaja ik mail hem wel ein keertjequote:Op woensdag 17 december 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
as je een keertje sin hebt......vin ik altijd wel leuk......... als je hem hier niet wel zetten pm ik je mijn email wel
wat seg ik.. doe ik gewoon effe........
en dan ga ik nu verder......![]()
tot strakkies.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedenavond hoe is jou getremaloperd strokende bling bling avond? Strema vullendquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Coos:En gaat Coos je nu vanavond opzoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some memories are best forgotten
Room 23
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Goedenavond hoe is jou getremaloperd strokende bling bling avond? Strema vullend
Nah, daar ga ik niet vanuit!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En gaat Coos je nu vanavond opzoeken?
Toch niet in onzinquote:Op woensdag 17 december 2008 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik ben zo ontzettend slecht in taal.
Ik postte wartaalquote:Op woensdag 17 december 2008 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Baggeren kan ik wel ja, maar met de nodige fouten!
Waarschijnlijk met taal foutenquote:
Ja dat is wel leuk. maar die sommen daar ga ik de mist mee in. Daar moet ik serieus langer over nadenken. Tja It-er he?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh die zie ik toch niet!![]()
IQ Test vind ik trouwens wel altijd leuk om aan mee te doen!
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is wel leuk. maar die sommen daar ga ik de mist mee in. Daar moet ik serieus langer over nadenken. Tja It-er he?
Kun je trainen die dingenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind de reeksen altijd kut!
Voilaquote:
Geen zin inquote:Op woensdag 17 december 2008 21:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je trainen die dingen
Ze zeggen wel dat het onmogelijk is, maar is niet waar
Kan soms wel eens handig zijn als je een assessment moet doenquote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen zin inheb niet voor niks een pjoeter met rekenmachine en excel
Die doe ik nooit .. Wat is datquote:Op woensdag 17 december 2008 21:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan soms wel eens handig zijn als je een assessment moet doen
Netjes Ruud!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tweeëndertig fouten. Beter dan de gemiddelde Nederlander daar.![]()
Pfff, soort persoonlijkheidstest en om je intelligentie te metenquote:
Vaak moet je dat doen als je gaat solliciterenquote:Assessment is de eigentijdse benaming voor 'de psychologische test' aangevuld met een aantal praktijksimulaties, ook wel 'rollenspellen' of 'praktijkopdrachten' genoemd.
Graziequote:
Ik weet niet waar jij allemaal solliciteert?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfff, soort persoonlijkheidstest en om je intelligentie te meten
[..]
Vaak moet je dat doen als je gaat solliciteren
Volgens mij is dat tegenwoordig bij zo wat alle banen normaal...quote:Op woensdag 17 december 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal solliciteert?
Heb jij nog nooit een assessment hoeven doen dan? Ik moest er zelfs een doen toen ik op een callcenter ging werken.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal solliciteert?
Ja jeetje ik heb de cd echt waar !!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfff, soort persoonlijkheidstest en om je intelligentie te meten
[..]
Vaak moet je dat doen als je gaat solliciteren
Serieus?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb jij nog nooit een assessment hoeven doen dan? Ik moest er zelfs een doen toen ik op een callcenter ging werken.
Er ontbreekt iets in mijn Nederlandsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een assessment hoeven doen dan? Ik moest er zelfs een doen toen ik op een callcenter ging werken.
Nee?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat een heerlijke taal toch dat Nederlandsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb als supervisor () op een callcenter gewerkt, maar zelfs toen niet.
oepsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Soury het volgende:Dat engels hangt me mijlen ver uit me strot .. Plus al die schema's en tools . Beetje nummertjes politiek
Oepsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Soury het volgende:Dat engels hangt me mijlen ver uit me strot .. Plus al die schema's en tools . Beetje nummertjes politiek
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb als opzichter bij een telefooncentrale gewerkt!
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb als opzichter bij een telefooncentrale gewerkt!
Je deed het trouwens stukken beter dan de gemiddelde FOK!ker!quote:
En de huidige financiële shit is veroorzaakt door de USAquote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Soury het volgende:Maar serieus ik word knetter van de veranderingen wat dat betreft. Gaat allemaal via modellen die verzonnen (Amerikaans) zijn maar die niet altijd blijken te werken. Niet elk bedrijf is het zefde
Ja serieus. en een uitgebreide (met iq test) toen ik intercedent wilde worden. En nu bel ik veel met uitzendbureaus maar volgens mij zijn die strenge regels om intercedent te worden weer afgeschaft.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb als supervisor () op een callcenter gewerkt, maar zelfs toen niet.
Ik zou met mijn schoenen gaan gooienquote:Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de huidige financiële shit is veroorzaakt door de USA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |