Ik weet niet waar jij allemaal solliciteert?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfff, soort persoonlijkheidstest en om je intelligentie te meten
[..]
Vaak moet je dat doen als je gaat solliciteren
Volgens mij is dat tegenwoordig bij zo wat alle banen normaal...quote:Op woensdag 17 december 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal solliciteert?
Heb jij nog nooit een assessment hoeven doen dan? Ik moest er zelfs een doen toen ik op een callcenter ging werken.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal solliciteert?
Ja jeetje ik heb de cd echt waar !!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfff, soort persoonlijkheidstest en om je intelligentie te meten
[..]
Vaak moet je dat doen als je gaat solliciteren
Serieus?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb jij nog nooit een assessment hoeven doen dan? Ik moest er zelfs een doen toen ik op een callcenter ging werken.
Er ontbreekt iets in mijn Nederlandsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een assessment hoeven doen dan? Ik moest er zelfs een doen toen ik op een callcenter ging werken.
Nee?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat een heerlijke taal toch dat Nederlandsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb als supervisor () op een callcenter gewerkt, maar zelfs toen niet.
oepsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Soury het volgende:Dat engels hangt me mijlen ver uit me strot .. Plus al die schema's en tools . Beetje nummertjes politiek
Oepsquote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Soury het volgende:Dat engels hangt me mijlen ver uit me strot .. Plus al die schema's en tools . Beetje nummertjes politiek
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb als opzichter bij een telefooncentrale gewerkt!
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Ik heb als opzichter bij een telefooncentrale gewerkt!
Je deed het trouwens stukken beter dan de gemiddelde FOK!ker!quote:
En de huidige financiële shit is veroorzaakt door de USAquote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Soury het volgende:Maar serieus ik word knetter van de veranderingen wat dat betreft. Gaat allemaal via modellen die verzonnen (Amerikaans) zijn maar die niet altijd blijken te werken. Niet elk bedrijf is het zefde
Ja serieus. en een uitgebreide (met iq test) toen ik intercedent wilde worden. En nu bel ik veel met uitzendbureaus maar volgens mij zijn die strenge regels om intercedent te worden weer afgeschaft.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb als supervisor () op een callcenter gewerkt, maar zelfs toen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |