Ik zou met mijn schoenen gaan gooienquote:Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de huidige financiële shit is veroorzaakt door de USA
Geen idee .. Ik kijk alleen maar naar mijn eigen shitquote:Op woensdag 17 december 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de huidige financiële shit is veroorzaakt door de USA
Che bello!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je deed het trouwens stukken beter dan de gemiddelde FOK!ker!
Groot Dictee der Nederlandse Taal - Woensdag 17/12 om 20:30
Ik heb maar maatje 43quote:Op woensdag 17 december 2008 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou met mijn schoenen gaan gooien
Zou best kunnen, maar ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
had ik al gezegd dat Chocolat echt een geweldige film is?
Ja net opgezocht dacht dat ik het al gezien had. maar ik zou het van een collega krijgen maanden geleden.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Yup, maar dat is niet erg, ik had hem ook willen zien, maar kwam er natuurlijk weer te laat achter dat hij op tv was.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja en dat mag best vaker gezegd worden!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Beetje verzwaren, stalen neus erin en dan vol op zijn potjequote:
Evil?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, hahahaha, nou ja, m'n evil twin had het al gezegd
Kijk je film onder het fokkenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kijk onder het fok!ken.Prachtig!
En niet alleen omdat Johnny Depp meedoet.
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Evil?
Ik was de brave borst toch?
Ja, want met alleen film kijken ga ik me vervelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk je film onder het fokkenSchaam je
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, want met alleen film kijken ga ik me vervelen.
Joh echt !! Dan is ie vast gaaf die film ..quote:Op woensdag 17 december 2008 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, want met alleen film kijken ga ik me vervelen.
Stelletje cultuur barbarenquote:
Nee, want ik ga nu verder met schoonmaken, hoe braaf ben je dan!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, waren we niet beide evil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |