Je hoeft mij niet uit te leggen hoe concerten werken hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is gewoon een volledige show + support act. Zaal open om 19:30 voorprogramma begint dan om 20 uur tot een uur of 20:40, dan White Lies rond 21:00. Zo gaat het bijna altijd met concerten in Paradiso. Opposites is namelijk hier: http://goo.gl/maps/umeGv
Ik weet toch niet of jij 1 keer per jaar of 100 keer per jaar naar de concert gaat, ik probeer gewoon wat informatie te geven. En het staat weldegelijk duidelijk aangegeven op de site van Paradisoquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit te leggen hoe concerten werken hoor.
Staat dus niet duidelijk aangegeven op de site van Paradiso zelf. Zoals ik net al zei.
Ik vind voorprogramma's vaak of heel goed, of echt helemaal niets. 50/50 meestal. Maar ik kan helemaal geen informatie vinden over die band? Ik denk dat ze ipv. In The Valley, In The Valley Below bedoelen, die muziek past ook wel bij White Lies. Ik heb die band gezien op Pukkelpop, was serieus een goed optreden en lekkere muziek.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Spezza19 het volgende:
Locatie people's place stond er van de week nog niet bij
Maar goed om te weten... Scheelt mij weer vrije uren... Anders had ik eerder van werk weg gemoeten... Nu dus gewoon lekker half 9 aankakken... voorprogramma's....
In dit topic: MUZ / The Killers #18 Paradiso wil user: chansadres van zijn ticket(s) af. Misschien kun je met hem een leuke prijs onderhandelen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
Damn, als het nou een tientje goedkoper was geweest was ik heen gegaan.
Dat zijn kaarten voor De Effenaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef CoExist het volgende:
[..]
In dit topic: MUZ / The Killers #18 Paradiso wil user: chansadres van zijn ticket(s) af. Misschien kun je met hem een leuke prijs onderhandelen?
Net zo leuke kaarten, heurquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zijn kaarten voor De Effenaar
En zo ging het dus voor de verandering niet. Stipt 20:30 begon White Lies! <3quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is gewoon een volledige show + support act. Zaal open om 19:30 voorprogramma begint dan om 20 uur tot een uur of 20:40, dan White Lies rond 21:00. Zo gaat het bijna altijd met concerten in Paradiso. Opposites is namelijk hier: http://goo.gl/maps/umeGv
Ik was rond 20 uur binnen en heb geen voorprogramma gezien...quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Hadden ze geen voorprogramma dan? En weet iemand of dat er vanavond ook niet is, want dan moet ik nog haasten om op tijd te zijn?
Nee, ik zie daar ook niks van op de site van de Effenaar of op hun eigen site. Op tijd binnen zijn dan! Waren ze goed?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:32 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Ik was rond 20 uur binnen en heb geen voorprogramma gezien...
Ze waren geweldig! Kleinere zaaltjes komt White Lies beter tot zijn recht dan bijv. de HMH waar ze een paar jaar geleden stonden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, ik zie daar ook niks van op de site van de Effenaar of op hun eigen site. Op tijd binnen zijn dan! Waren ze goed?
Ik had het dan ook over Paradisoquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:26 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
En zo ging het dus voor de verandering niet. Stipt 20:30 begon White Lies! <3
Ah vandaar, toen waren ze al klaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:32 schreef AtseBenjamin het volgende:
[..]
Ik was rond 20 uur binnen en heb geen voorprogramma gezien...
In The Valley Below heb ik gezien op Pukkelpop, vond het wel een leuk bandjequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:42 schreef ZwarteMagika het volgende:
Florence + The Machine (nouja, lookalike) stond in het voorprogrammaVond ze wel goed!
White Lies vond ik echt enorm tegenvallen. Vervelend publiek ook (heb op 2 plekken gestaan, geluid was niet te harden vooraan).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |