Viel me wel op dat ze de tracklist hebben gemaakt voor een LP. Album duurt 45 minuten en valt perfect te verdelen in 2 helften.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
That reminds me, ik moet hem nog even bestellen
Eerst maar even de CD versie, kijk ik daarna wel of ie LP waardig is.
Ik vind hun tweede cd minder geslaagd en is hier maar weinig gedraaid. Bigger than us is dan wel een uitschieter maar het gehele album vind ik zelf zwak. Het nieuwe album draai ik op dit moment dagelijks. Paar zwakke broeders op het einde maar meer dan 75% vind ik top. Op dit moment staat album 3 net zo hoog als album 1. Rituals met afstand derde.quote:Op zondag 1 september 2013 09:42 schreef Spezza19 het volgende:
Wat was er mis met hun tweede album dan?
Ik vind het een heerlijk album... Die nieuwe trouwens ook.
Opposites staan op een andere locatie: Peoples Place. Om 23:30 begint het volgende feest pas. Dus dat is genoeg tijdquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Spezza19 het volgende:
Volgens mij wordt dat Paradiso concert niet zo heel denderend... Aangezien ze maar in een tijdslot van anderhalf uur staan. En dan moet je bedenken dat Opposites daarna komen, dus moet er nog wat opgebouwd worden... Dus zullen misschien uurtje spelen....
Ah... dat staat anders niet op Paradiso vermeld... Paradiso staat Opposites gewoon daar...quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Opposites staan op een andere locatie: Peoples Place. Om 23:30 begint het volgende feest pas. Dus dat is genoeg tijd
Het is gewoon een volledige show + support act. Zaal open om 19:30 voorprogramma begint dan om 20 uur tot een uur of 20:40, dan White Lies rond 21:00. Zo gaat het bijna altijd met concerten in Paradiso. Opposites is namelijk hier: http://goo.gl/maps/umeGvquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah... dat staat anders niet op Paradiso vermeld... Paradiso staat Opposites gewoon daar...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |