Huh ja nu je het zegt??quote:Op woensdag 17 december 2008 15:27 schreef k_i_m het volgende:
Hee, zijn de schema's van de OP afgevallen?.
SHE, als ik de chili voor 6 personen wil maken, hoeveel moet ik dan ongeveer van alles hebben?.
Huh??quote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
tja, als je dan een stom klote pakket krijgt heb je er ook meteen 2OMG doe dan wat minder en wat leuks dan alleen promotie materiaal..
Ja ik inspecteer de hele mond van een gegeven paard
Het is er net ingezet. Staat een paar posts boven jequote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Hee, nu staat het wel weer in de Wiki?!
Ik word niet goed. Ik weet het zeker.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Krijg je dat van de sportschool?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef P.F het volgende:
Haha Check dittt:
Hola P.F, Super dat je nu al 3x getraind hebt met het ... systeem. Hou dit vol! Regelmaat is de sleutel tot succes! Voor vragen ten aanzien van je programma, apparaten, etc, kun je ons natuurlijk altijd inschakelen. Groet, X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg geen pakket dit jaar...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
DML wat zat er in je pakket.....
foto maybe...
die van mij schijnt er ook te zijn... maja ik heb vakantie... misschien dat ik deze week nog wel ff langswip om hem te halen, want ben best nieuwsgierig....
Je wordt niet gek. Je zag mij vliegen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
O wat gaaf, je hebt een tagquote:Op woensdag 17 december 2008 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Halp!
Ik had een armband en een broek bij esprit.nl besteld maar de broek is te klein en gaat dus terug. Maar ik had een kortingsbon van 9.50 gebruikt. Geen probleem zou je denken, maar de armband was 7 euroen nu ben ik in de war over wat ik precies aan esprit moet betalen!?
Oh en ik heb het ook al in het esprittopic gevraagd maar jullie antwoorden doorgaans sneller
Nee gekquote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wat gaaf, je hebt een tag.
Ik dacht de hele tijd dat je tag zei maar eigs signature bedoelde.
.
Srsly? Dat zou wel het logische zijn, maar het lijkt me dat ze dat niet doen omdat ze dan in principe gewoon dingen weggevenquote:
Hoop jij daar stiekem ook elk jaar weer op? Verse krakende sneeuw, overal lichtjes..quote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm dat van die préKerstdagen kan wel kloppen ja....
En dan diep teleurgesteld zijn dat het op kerstavond niet aan eht sneeuwen is, zodat er op 1e kerstdag een dik pak sneeuw ligt....
Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Krijg je dat van de sportschool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet ik hier mee
*ik kan wel zelfstandig denken hoor, maar nu ben ik alleen maar bang, hihi*
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
JaNu moet ik vandaag wel gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
Bijvoorbeeld olijven (wie lust er in godsnaam olijven??) en een kan waar je jus in kan doen wat lijkt op een urinebeker!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
hehe sorry DML ik bedoel uniekhoorn geloof ik.....
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
JaNu moet ik vandaag wel gaan
Waarom word je uit je groepje gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die dude/dudette mag wel even aan zijn/haar communication skillz werken ofzo, zeg!Ik kan me goed voorstellen dat je er de ballen van snapt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Er zat toch wel íets in wat leuk / lekker is en wat je nu dubbel hebt?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Bijvoorbeeld olijven (wie lust er in godsnaam olijven??) en een kan waar je jus in kan doen wat lijkt op een urinebeker!
Een hardgeschilderde bord wat je op kan hangen en wat lelijk is!
Vieze kaaskoekjes enzo, enzo... en dat allemaal x2
En ik had me er zo op verheugd en nu kan ik ook wel janken, ben ook al zo labiel als de pest, kutzooi!
[TellSellMikeStem]Gefeliciteerd! U heeft vandaag de ik moet om alles janken-dag!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld olijven (wie lust er in godsnaam olijven??) en een kan waar je jus in kan doen wat lijkt op een urinebeker!
En ik had me er zo op verheugd en nu kan ik ook wel janken, ben ook al zo labiel als de pest, kutzooi!
Wat je dan doet hequote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoop jij daar stiekem ook elk jaar weer op? Verse krakende sneeuw, overal lichtjes...
haha nou ik toevallig, maar dan wel verse olijvenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom word je uit je groepje gegooid?![]()
En die dude/dudette mag wel even aan zijn/haar communication skillz werken ofzo, zeg!Ik kan me goed voorstellen dat je er de ballen van snapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*geen reactie op gehad*quote:Hallo X,
ik heb de notulen doorgelezen en dit is de tweede keer dat ik afwezig ben. Ook heb ik afspraken voor morgen staan die ik niet kan wijzigen. Dinsdag ben ik aanwezig en kunnen wij een afspraak maken voor dit gesprek.
Groetjes, P.F
en ik kreeg dit:Dus ik stuurde terug naar haar wat ik naar de anderen had gestuurd + dit:quote:Hoi P.F, van je tutorgroepgenoten heb ik begrepen dat je inmiddels een aantal keren niet op afspraken bent gekomen.
Donderdag 18 december a.s. hebben we weer een tutorbijeenkomst om 9.25 uur in lokaal ... Ik ga er van uit dat je dan aanwezig zult zijn.
Afmelding kan dit keer alleen (telefonisch of per mail) bij mij.
Tutorquote:Hallo Tutor,
dat klopt inderdaad en donderdag ben ik er uiteraard. De "afspraak" van vandaag was een eenzijdige afspraak, ik kon helaas niet aanwezig zijn. Dit is het mailtje dat ik X terug heb gestuurd:
Ik heb nergens gezegd dat jij dat bent, dus je hebt nu gewoon jezelf verradenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:00 schreef Muis006 het volgende:
Hee Vik dankjewel dat iedereen nou mijn icon kan zien he!
Hehe dat wou ik ook zeggen en dan x 2quote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat je dan doet heis het volgende:
- de olijven leg je op straat zodat mensen erop stappen en uitglijden
- het bord smijt je KEIHARD kapot tegen een muur
- de kaaskoekjes verkruimel je tot gort en gooi je bij een buurtbewoner die je niet mag in de brievenbus
Happy Holidays
Check. Nee, ik ben vanavond alleen, maar omdat mijn vader oppast (en mijn moeder een druk schema heeft met werk en daarna andere zaken) maak ik voor het hele gezin chili en dan krijgt ie een bak mee.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
KIM, hoeveelheden die je normaal gebruikt keer 2.
Ik gebruik voor 6 man doorgaans een kg gehakt, 3 x bonen , 2 x mais, 3 x paprika, 2 ui, bol knof, 3 x tomatentroep, etc.
Hoezo? Ga je een biologische oorlog voeren?
Ik ging trouwens net bijna dood, leuk voor sommigen, maar deze bitch wordt 110. Ik heb een nieuw epileer apparaat en epileren met een kater is GEEN goed idee.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef P.F het volgende:
[..]Gezellige wijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ik niet bij je op school zit![]()
Ja en, jij bent slankquote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou ik toevallig, maar dan wel verse olijven![]()
en de rest is idd niet zo heel erg leuk....
jammer hoor...
dat van mij zal wel een soortgelijk pakket zijn.....
Het staat toch in een gesprek met mij fnie dan!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat jij dat bent, dus je hebt nu gewoon jezelf verraden.
De eerste keer dat ze zo deden moest ik huilenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Gezellige wijven!
Jammer dat ik niet bij je op school zit
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef P.F het volgende:
[..]Communicatie hoezee! Nou dat kan je dan ook fijn aan je tutor vertellen, dat zij niet mee-communicerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gee wat een opgefokte types. Srsly, je wilt met zn allen een goed eindproduct inleveren, maar je kan op zoveel manieren samenwerken...!
Ten minste, ik ga er van uit dat je hen wel steeds hebt laten weten dat je niet kon komen
Hihi Jennifuuuuuurquote:Op woensdag 17 december 2008 16:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het staat toch in een gesprek met mij fnie dan!
Oh wacht, kut
Ze wisten mijn naam niet![]()
Nooooooooooooooooooooooo
* Muis006 trekt haren uit hoofd
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niet klagen ja, je hebt een baan en je krijgt een pakket. Wat wil een mens nog meer?
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi Jennifuuuuuur
heet je vriendje Maikuuuuuuul?
Trutje!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi Jennifuuuuuur
heet je vriendje Maikuuuuuuul?
Niet iedereen kan die vaardigheden waarderen. Maar ik kan ze wel treiteren voor je.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:05 schreef P.F het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze zo deden moest ik huilenMaar nu kan ik anticiperen
![]()
Kan jij je niet vermommen als mij en ze even wat discussie vaardigheden showen
Thanksquote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Toffe dingen zijn het wachten waard mop, al veeg je daar nu natuurlijk je kont mee af
Ik heb niets om je op te vrolijken, dus hier voor jou van mij een hamas-kat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Communicatie hoezee! Nou dat kan je dan ook fijn aan je tutor vertellen, dat zij niet mee-communicerenGee wat een opgefokte types. Srsly, je wilt met zn allen een goed eindproduct inleveren, maar je kan op zoveel manieren samenwerken...!
Ten minste, ik ga er van uit dat je hen wel steeds hebt laten weten dat je niet kon komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heet jij niet ook zo?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar Muis je heeft dus Jennifer .vraagteken.
echt ubertoffe naam, supurb
Yepquote:Op woensdag 17 december 2008 16:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar Muis je heeft dus Jennifer .vraagteken.
echt ubertoffe naam, supurb
En wat mag er dan wel niet mis zijn met Jenny heten? Huh, huh? Nou?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maria, duh!
Ze zal wel Jenny heten.
*proest*
Nee geintje.
Mijn mamma noemt me Jenny, helemaal niks mis mee!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En wat mag er dan wel niet mis zijn met Jenny heten? Huh, huh? Nou?
ja, 1 oplossing, wachten op je mailtje, die je krijgt als je retourgezonden item daar is ontvangen, in dat mailtje staat welk bedrag er dan nog openstaat....quote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jennifers unite!![]()
Zeg Jennifer, heb jij misschien de oplossing voor mijn Espritprobleem?
*mept*quote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dus ik kan gewoon de broek terugsturen en dan wachten met betalen tot zij die broek weer hebben?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja, 1 oplossing, wachten op je mailtje, die je krijgt als je retourgezonden item daar is ontvangen, in dat mailtje staat welk bedrag er dan nog openstaat....
dus dan weet je zeker wat je moet overmaken![]()
en Jennifer is nou niet de meest voorkomende naam, dus wel grappig
Die trut uit the L Word heet ook Jennyquote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ja dat kan geen kwaad, zelfs als je wacht op 1e herinnering is dat geen probleem bij esprit...quote:Op woensdag 17 december 2008 16:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dus ik kan gewoon de broek terugsturen en dan wachten met betalen tot zij die broek weer hebben?
Ja klopt!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
HBO was het toch PF?
Dat is precies waarom ik al snel besloot toch maar wel naar de universiteit te gaan.
Elkaar een beetje op het matje roepen over een keertje afwezig zijn. Wat een geneuzel.
Sequoiaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die trut uit the L Word heet ook Jenny.
Ik had niet gedacht dat jij zo zou heten. Dacht dat je eoa exotische naam had met de betekenis van 'Frisse Wind Die Door Het Slanktopic Waait' ofzo.
Ligt t niet gewoon aan je toetsenbordinstellingen? (verkeerde taal ofzo?)quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja dat kan geen kwaad, zelfs als je wacht op 1e herinnering is dat geen probleem bij esprit...
)weet ik uit ervaring....
zo eens ff mijn laptop opnieuw opstarten, raar zo met die vreemde leestekens
Ok, dankjewel dan doe ik dat!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja dat kan geen kwaad, zelfs als je wacht op 1e herinnering is dat geen probleem bij esprit...
)weet ik uit ervaring....
zo eens ff mijn laptop opnieuw opstarten, raar zo met die vreemde leestekens
Dank jequote:Op woensdag 17 december 2008 16:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heb je wel je toetsenbordinstellingen goed staan? Dat kun je veranderen met alt-h ofzo. Of shift-h. Of ctrl-h. Iets met h.
Succes konijntje!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb honger maar geen zin om te eten!!
En nu ga ik voor school werken.
Ja, valt tegen hequote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die trut uit the L Word heet ook Jenny.
Ik had niet gedacht dat jij zo zou heten. Dacht dat je eoa exotische naam had met de betekenis van 'Frisse Wind Die Door Het Slanktopic Waait' ofzo.
Oh solli! *papert*quote:Op woensdag 17 december 2008 16:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
*mept*
Ga eens verder paperen.
Doe ik het ook.
Try shift control (of doen je leestekens niet raar?)quote:Op woensdag 17 december 2008 16:17 schreef Viking84 het volgende:
Pff, aan BlaatschaaP heb ik ook niks. Tis geen van die codes.
*Mark vraagt*.
Haha leuk om te zien dat er bij jou een exotische draai aan wordt gegevenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heujjjj BJ en Muis: Jenny's unite!
[..]
Ja, valt tegen heVoor het geval je het exotischer wilt: mijn tweede naam is Pascale en mijn oma in Verweggistan noemde mij altijd Jennicita (en dan zo met zo'n enthousiaste Spaanstalige uithaal "Jenniciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiita, que liiiiiiinda!")
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Sorry Viking, cyclechickie had gelijk. Het is shift-ctrl.
thanxquote:Op woensdag 17 december 2008 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ok, dankjewel dan doe ik dat!
En de oplossing voor jouw probleem: in je startbalk zie je rechts een toetsenbordtekentje en NL ernaast: je moet zorgen dat dat toetsenbordtekentje op Engels of internationaal staat.
don't think that just because i gotta lot a money,quote:Op woensdag 17 december 2008 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
buritttoooo burittooooburittoo flv kieeeseees
Nee joh! Alleen ik wist het. Maar ik weet nu eenmaal alles.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
Om maar eens even iets ontopics te roepen...
150 kcal in een eierkoek! Ik had het minder verwacht!
Je kunt je beter volproppen met crackers met sambal-smeerkaas (mjam!) dan met die eierkoeken.
Maar dat wisten jullie natuurlijk állemaal al. Behalve ik
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja klopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
Had je me dan niet even kunnen waarschuwen vóórdat ik eierkoek nummer 2 en 3 at vandaag?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee joh! Alleen ik wist het. Maar ik weet nu eenmaal alles.
heeeeey Jenny *zwaai zwaai*quote:Op woensdag 17 december 2008 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heujjjj BJ en Muis: Jenny's unite!
[..]
Ja, valt tegen heVoor het geval je het exotischer wilt: mijn tweede naam is Pascale en mijn oma in Verweggistan noemde mij altijd Jennicita (en dan zo met zo'n enthousiaste Spaanstalige uithaal "Jenniciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiita, que liiiiiiinda!")
Nee, sorry. Ik wil niet te dominant overkomen.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je me dan niet even kunnen waarschuwen vóórdat ik eierkoek nummer 2 en 3 at vandaag?![]()
Oh bij mij moet je het wel op zijn engels uitspreken! De Nederlandse uitspraak is niks voor mijquote:Op woensdag 17 december 2008 16:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heeeeey Jenny *zwaai zwaai*
en mijn ouders hebben het ook engels gehouden....
Jennifer Lesly (vind Lesly zelf NIET mooi)
en ik wil ook altijd dat mensen gewoon JENNIFER zeggen en niet DJennifer
(jgewoon nederlands dus)
heb ook collegas die (om me te pesten) Sjeniver noemen
Daar kies je nou preciés de verkeerde momenten voor uit om dat niet te willenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik wil niet te dominant overkomen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]Wat een wijsheid! I salute you, oh bringer of more than just awesome sillinessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:27 schreef Anosmie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Engels gedaan, dus daar noemden alle studenten en docenten mij Djennehhhquote:Op woensdag 17 december 2008 16:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heeeeey Jenny *zwaai zwaai*
en mijn ouders hebben het ook engels gehouden....
Jennifer Lesly (vind Lesly zelf NIET mooi)
en ik wil ook altijd dat mensen gewoon JENNIFER zeggen en niet DJennifer
(jgewoon nederlands dus)
heb ook collegas die (om me te pesten) Sjeniver noemen
grappigquote:Op woensdag 17 december 2008 16:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh bij mij moet je het wel op zijn engels uitspreken! De Nederlandse uitspraak is niks voor mij
Als ik jou nog eens in t echt zie, zeg ik gewoon jennifuuuuuuuurrrrrr...quote:Op woensdag 17 december 2008 16:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh bij mij moet je het wel op zijn engels uitspreken! De Nederlandse uitspraak is niks voor mij
Nee dat dan weer nietquote:Op woensdag 17 december 2008 16:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
grappig
heb jij ook een moeilijke achternaam? mijn voor en achternaam worden namelijk met grote regelmaat fout geschreven....
*brandt uit* Claudia wat doe je! Maak Dr Phil trots! (of is dat dan weer tegen de lering van Dr Phil in. Hmm.) Maak jezelf trots! Chocola is not the answer! *trekt ook maar Friends uit de kast* It's only food, not love!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een uitbrander nodig.![]()
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes (valt het op dat ik een gewoontemens ben?)
T: 1 volkoren boterham pindakaas
T: 1 appel (Braeburn)
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: 50 gram pure chocolade
T: de rest van de reep, dus nog eens 50 gram
D: weet ik nog niet
haha neej dan vooral niet doenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat dan weer nietmams is Engels en paps een Nederlander.
Mijn moeders achternaam is wel lastig, maar die ga ik niet geven want ze is googlebaar en dat stelt ze vast niet op prijs
ehehehe je bent dus spermaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jennefer, Jennie, Jennifer, Jenny: Samenstelling van het Welshe "Gwen" (blank, wit) en "Hwyfar" ("zacht, vruchtbaar).
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een uitbrander nodig.![]()
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes (valt het op dat ik een gewoontemens ben?)
T: 1 volkoren boterham pindakaas
T: 1 appel (Braeburn)
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: 50 gram pure chocolade
T: de rest van de reep, dus nog eens 50 gram
D: weet ik nog niet, maar ik heb heel erg zin in patat
Yep! En Jennifer is de moderne schrijfstijl van Guenevere, en dat was dan weer die King Arthur-sloeriequote:Op woensdag 17 december 2008 16:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jennefer, Jennie, Jennifer, Jenny: Samenstelling van het Welshe "Gwen" (blank, wit) en "Hwyfar" ("zacht, vruchtbaar).
quote:I was dating a girl around the time I made the video, we lived a couple hours apart and she would always joke around and say that she was a sad panda whenever I had to leave to go back home.
I love it when you're floopyquote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef P.F het volgende:
[..]
ehehehe je bent dus sperma
of cheesecake
Wat zei ik nou??quote:Op woensdag 17 december 2008 16:42 schreef Miss_S het volgende:
Succes PF
Ookal kan ik het van die meiden ook erg goed begrijpen
Aww. Het waren maar 535 kcal!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef SHE het volgende:
You make Dr. Phil a sad panda
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef SHE het volgende:
[..]
You have the duty and gift of living. You don't have the right to sit on the sidelines, stuff your face with chocolate, use your life and get back into the game.
You make Dr. Phil a sad panda
[ afbeelding ]
Nora Jones?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als ik met mijn vriend trouw krijg ik de officieel meest voorkomende Engelse achternaam: Jones. Maar dan lijkt mijn naam wel als 2 druppels water op een bekende zangeres.
Heet je Gracequote:Op woensdag 17 december 2008 16:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als ik met mijn vriend trouw krijg ik de officieel meest voorkomende Engelse achternaam: Jones. Maar dan lijkt mijn naam wel als 2 druppels water op een bekende zangeres.
Als je 'r naam correct spelt wel jaquote:
Angst is een slechte raadgever. En als je niet die hele reep in je snavel gepropt had, dan had een broodje kroket er prima bijgekund. Kroketten bevatten ijzer en dat is best welkom tijdens je periode.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Aww. Het waren maar 535 kcal!![]()
Nee, het is heel erg, maar ik voel me echt getroost door een reep chocolade. Ik zou beter moeten weten, ik weet het. Nu ben ik vooral bang dat ik een patatje speciaal en een broodje kroket ga eten omdat ik altijd zin heb in ranzige shit als ik ongesteld moet worden.
uh huhquote:Op woensdag 17 december 2008 16:50 schreef Muis006 het volgende:
MoBlo, in de BCC zetten is wel heel sneaky!
I like it!
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]Hoezeeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In most cases: Hell yes!quote:
Hihi ben jij altijd zo nieuwsgierig naar namen? Weet je die van mij al?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mmmm van Mora dan?.
Jij bent hier echt goed in, hoe is dat zo gekomenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
In most cases: Hell yes!
maar PF moet die notulen hebben. De naam van de tutor moet dus als druk fungeren op dat suffe smatje wat geen communicatieskillzzz heeft.
Neequote:Op woensdag 17 december 2008 16:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hihi ben jij altijd zo nieuwsgierig naar namen? Weet je die van mij al?
Wel lastig als iedereen op fok je bij je echte naam noemt.quote:
De laatste letter is een L, en er zijn 5 letters. De eerste weet je al, als je dat nog hebt onthouden.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:58 schreef Anosmie het volgende:
Het is inderdaad jammer dat ik niet wat reacties kan verwijderenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wel lastig als iedereen op fok je bij je echte naam noemt.
Edit: Nou ja, een paar dan.
Maar je naam was zo gevonden.
En op mevrouw mongoolquote:Op woensdag 17 december 2008 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik reageer in het echt ook op MoBlo
en Faithy
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:59 schreef Miss_S het volgende:
Vooruit... Check je PMquote:Op woensdag 17 december 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En op mevrouw mongool.
@ cyclechick: raadspelletjes.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
In most cases: Hell yes!
maar PF moet die notulen hebben. De naam van de tutor moet dus als druk fungeren op dat suffe smatje wat geen communicatieskillzzz heeft.
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
voor ons vorige groepsproject hadden we ondanks crap-meuk een van de hoogste cijfers
tip van de dag PF:
maak voor volgende projecten een pagina aan op :
www.wikispaces.com
hier kan iedereen editten en aanvullingen doen én iedereen heeft altijd de meest recente versie van het besprokene
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niet ervan uit gaan dat jij er daadwerkelijk uitgegooid word PF! Als je tutor een beetje objectief naar de zaak kijkt moet hij na de aanpak zoals Anosmie hem voorstelt toch ook zien dat je heus je best wel doet. Don't go without a fight! Ook jouw cijfer staat op het spel![]()
Once more unto the breach...![]()
Ik ga natuurlijk niet alleen een broodje kroket eten. Dat is veel te weinig. Hoe dan ook: vanavond eet ik gewoon kip. Dat is ook comfort food voor mij.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Angst is een slechte raadgever. En als je niet die hele reep in je snavel gepropt had, dan had een broodje kroket er prima bijgekund. Kroketten bevatten ijzer en dat is best welkom tijdens je periode.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als jij vraagt en zij geven niks kan je er ook niks aan doen.
Of vroeg je vandaag pas? Dan is het wel wat laat als het morgen af moet ja
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]och, ik ben niet zo moeilijk, zo iemand hadden wij ook in het groepje van 3, en nog steeds halen we goede cijfers zonder al te veel te doen, dus ik vind 't al lang best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar ben ik wel afgehaakt met een groepje omdat ik de énige was die wat dééd, maar als het hier alleen gaat om verzuim op vergaderingen maar de opdrachten verder wel netjes worden gemaakt en gedeeld, zal het mij toch een worst wezen of ze er bij is of niet
Groepsgenoot X van ons is er ook nooit bij, behalve als het écht moet, maar doet wel braaf meewerken en levert zijn aandeel en daarmee is er dus totaal geen probleem aanwezig.
Als het groepje nu qua cijfers op de rand van de afgrond had gehangen was het een ander verhaal geweest
Ja doei.
Ik vind het niet kunnen dat in een groep van 3, 2 mensen al het werk doen en wel steeds komen opdagen en dat de ander dan gewoon hetzelfde punt krijgt (dit heeft daan weer niet met PF te maken trouwens)quote:Op woensdag 17 december 2008 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, ik ben niet zo moeilijk, zo iemand hadden wij ook in het groepje van 3, en nog steeds halen we goede cijfers zonder al te veel te doen, dus ik vind 't al lang best.
Vorig jaar ben ik wel afgehaakt met een groepje omdat ik de énige was die wat dééd, maar als het hier alleen gaat om verzuim op vergaderingen maar de opdrachten verder wel netjes worden gemaakt en gedeeld, zal het mij toch een worst wezen of ze er bij is of niet
Groepsgenoot X van ons is er ook nooit bij, behalve als het écht moet, maar doet wel braaf meewerken en levert zijn aandeel en daarmee is er dus totaal geen probleem aanwezig.
Als het groepje nu qua cijfers op de rand van de afgrond had gehangen was het een ander verhaal geweest
De spoilers kun je overslaanquote:Op woensdag 17 december 2008 17:19 schreef Abbadon het volgende:
ben ik weer
bijlezen? I don't think so
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:21 schreef P.F het volgende:
[..]Leuk verhaal, maar wie de neuk zijn die wijven dat ze menen PF te moeten aanspreken op haar gedrag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PF heeft maar 1 taak, namelijk het fatsoenlijk afleveren van haar deel. Op tijd.
Hoe ze dat doet gaat hen geen flikker aan. Bovendien blijkt uit de correspondentie dat ze te maken heeft met een stel idioten. Die er duidelijk op gebrand zijn PF eruit te flikkeren, waarschijnlijk omdat de dames in kwestie zelf lelijk, oninteressant en afgunstig zijn.
Zo werkt dat nu eenmaal met vrouwen onder elkaar.
Maar goed, mensen zijn sowieso geneigd te kijken naar de manier waarop iets tot stand komt, ipv naar de inhoud. En persoonlijk heb ik daar een broertje dood aan. Het zegt namelijk iets over iemand.
\omdat je het niet kunt winnen?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Miss_S het volgende:
Zullen we het weer over eten gaan hebben?
okquote:
Wist niet dat het om winnen gingquote:Op woensdag 17 december 2008 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
\omdat je het niet kunt winnen?
verder: wat SHE zegt
SHE brengt het iets genuanceerder dan ikquote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar wie de neuk zijn die wijven dat ze menen PF te moeten aanspreken op haar gedrag?
PF heeft maar 1 taak, namelijk het fatsoenlijk afleveren van haar deel. Op tijd.
Hoe ze dat doet gaat hen geen flikker aan. Bovendien blijkt uit de correspondentie dat ze te maken heeft met een stel idioten. Die er duidelijk op gebrand zijn PF eruit te flikkeren, waarschijnlijk omdat de dames in kwestie zelf lelijk, oninteressant en afgunstig zijn.
Zo werkt dat nu eenmaal met vrouwen onder elkaar.
Maar goed, mensen zijn sowieso geneigd te kijken naar de manier waarop iets tot stand komt, ipv naar de inhoud. En persoonlijk heb ik daar een broertje dood aan. Het zegt namelijk iets over iemand.
Dat natuurlijk ook.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:27 schreef neen het volgende:
Ik heb het niet gelezen heur maar goed... als je afspreekt om op schule wat te bespreken vind ik dat je daar aanwezig moet zijn. ALs je het niet afspreekt niet dan kunnen ze dikke sjaak krijgen in hun hol.
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:28 schreef P.F het volgende:SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SHE en genuanceerdquote:Op woensdag 17 december 2008 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SHE brengt het iets genuanceerder dan ik
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SHE en genuanceerd.
Contradictio in terminis.
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook.
PF moet geen afspraak maken en vervolgens niet op komen dagen. Dat irriteert mensen.
Dan moet je het zelf in een rode brievenbus proppen. Of op een groot postkantoor door die gleuf met die zak er onder (in de brievenbus moet het om een bochtje dus kunnen er iets kleinere dingen in!!!)quote:Op woensdag 17 december 2008 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens de meneer op het postkantoor paste mijn Secret Santa pakje niet door de brievenbus. Volgens mij wel.
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:31 schreef P.F het volgende:
En het is ook meteen de kern van de bitchfight in Slank gisteren.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SHE brengt het iets genuanceerder dan ik
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:32 schreef Miss_S het volgende:
Nuance is voor haarverf!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SHE en genuanceerd.
Contradictio in terminis.
Welke bitchfight? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:34 schreef SHE het volgende:
[..]
En het is ook meteen de kern van de bitchfight in Slank gisteren.
Al die kritiek, al die haters. *ril*
[ afbeelding ]
bitchfights zijn saaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 17 december 2008 17:34 schreef SHE het volgende:
[..]
En het is ook meteen de kern van de bitchfight in Slank gisteren.
Al die kritiek, al die haters. *ril*
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:35 schreef P.F het volgende:
Schiet je paper een beetje op?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
\o/ *is a happy bunny*![]()
En als mn paper af is ben ik nog blijer
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:36 schreef P.F het volgende:
OMGMijn hele lip zit onder het BLOED
Ik heb hem ongemerkt kapot gebeten. Heeft iemand een stressbal?!
*ZEN*
HAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
HAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
HAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!
Ik weet niet welk varken je wil aanroepen, maar misschien moet je OHMMMM eens proberen.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:36 schreef P.F het volgende:
OMGMijn hele lip zit onder het BLOED
Ik heb hem ongemerkt kapot gebeten. Heeft iemand een stressbal?!
*ZEN*
HAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
HAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
HAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!
Ohquote:Op woensdag 17 december 2008 17:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet niet welk varken je wil aanroepen, maar misschien moet je OHMMMM eens proberen.
Redelijk!quote:
Ik heb alleen de envelop gekocht en ben weggegaan om het thuis te proberen, en ik had er geen enkel probleem mee. Ik ga toch geen 6,20 euro betalen terwijl het prima past! Afzetter.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf in een rode brievenbus proppen. Of op een groot postkantoor door die gleuf met die zak er onder (in de brievenbus moet het om een bochtje dus kunnen er iets kleinere dingen in!!!)
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Redelijk!Het helpt dat ik er nu volledig uit ben wat mn deelonderwerpen gaan worden en ik moet nu nog ongeveer ehhh 600 woorden. Dus da's te overzien! Moet lukken vanavond
Schouders eronder en zulks.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef SHE het volgende:
Kroketten bevatten ijzer en dat is best welkom tijdens je periode.
Oh, nou komt ze wel naar Slank hoorquote:
Over representatie van de Holocaust in Charlotte Delbo's Auschwitz and After! Met als theoretisch kader zo'n beetje de theorieën van White over narrativization en die van Caruth over de incomprehensibility of the event (holocaust)quote:Op woensdag 17 december 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
En succes nog even
Kerstbomen, ik vind die maar kut.... ben blij dat we hier thuis niet zo'n ding krijgenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:10 schreef P.F het volgende:
Er staat hier nog geen kerstboomAls ik vrijdag thuis kom eten verwacht ik dat er 1 staat
!!
Dat is dan ook wel een interessant onderwerpquote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Over representatie van de Holocaust in Charlotte Delbo's Auschwitz and After! Met als theoretisch kader zo'n beetje de theorieën van White over narrativization en die van Caruth over de incomprehensibility of the event (holocaust)
Kloptquote:Op woensdag 17 december 2008 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hello Goodbye.
Nee, die is niet leuk meer.
Iig toch een huillachjequote:
Het is wel heel gezellig daar.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
het is dus normaal héél leuk in het Nijmegen topic
gaan morgen weer met z'n allen eten en bier drinken enz
maar die D_Kécht, srsly..
The Beatlesquote:Op woensdag 17 december 2008 18:15 schreef P.F het volgende:
[..]
[knip-rotzooi]
ennnnnn *trommel geroffel*
Die wilde ik er nog tussen gooien, maar die staat er al bij dus.quote:
Na de kerst. Hoewel ik toch niet ga winnen, deze keer doen er teveel mensen mee.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind jouw ava kaaistom trouwens.
Kun je geen andere nemen?.
Een paar dagen geleden wist je nog niet eens wie Jeff Buckley was!quote:
Maar ze kent Ray LaMontagne dan weer wel....dat compenseert wel weer enigzinsquote:Op woensdag 17 december 2008 18:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden wist je nog niet eens wie Jeff Buckley was!
Nou ik heb wel eens een mooie blauwspar met papa gekocht die was 60 euroquote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Ik heb net 2 cadeautjes gekocht en het één was erg leuk, maar past niet door de brievenbus, dus heb ik nu zelf ook een cadeautje en de andere is ook leuk en gaat morgen op de bus, want ik heb geen postzegels genoeg om het nu te doen......Vanavond pas de kerstboom optuigen en PF, over de kosten van zo'n ding. Ik was er uiteindelijk niet bij, want niet in de intratuin en toen ik het vroeg aan mijn meneer, jeweetwel die lange donkere en niet die kleine blonde, toen zei hij: 24 euro 65. Dat lijkt me stug, awnt welke kerstboom is nu 24,65, maar dan heb je iig een idee oeveekl huh? dat is wat wodka doet met mensen: begin er niet aan!!! hoeveel bedoelde ik duseen kerstboom niet is!
"Secret" Santa?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hai MeisMuis.
Heb je mijn pakketje al binnen?.
Nog nietquote:Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hai MeisMuis.
Heb je mijn pakketje al binnen?.
Anders neem je toch een Picea abies "Conica" PF, die zijn toch niet zo duur?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens een mooie blauwspar met papa gekocht die was 60 euroTegen moeders zeiden we dat ie 20 was
Hij stond wel tot februari
Toen was ie nog niet dood dus deden we hem maar weg..
Ja, doe maar!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben aan het googlen naar leuke tussenkapsels... maar best moeilijk...
zal ik dr zo eens een aantal uploaden? kijken wat jullie ervan vinden???
Millimeteren! Ik ben aan het overwegen dat te doenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben aan het googlen naar leuke tussenkapsels... maar best moeilijk...
zal ik dr zo eens een aantal uploaden? kijken wat jullie ervan vinden???
En wie mij heeft moet zorgen dat het de 25e binnen is! (anders zit ik in Frankrijk. Ik meldde me eerst aan, en toen kwam ik daar later pas achterquote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef P.F het volgende:
[..]
27e openmaken! En 20e versturen of ervoor
Wat een monstertjequote:
geen idee, maar moet toch een beetje model inzitten, wel er met de feestdagen wel een beetje leuk uitzienquote:Op woensdag 17 december 2008 19:05 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Is het met een tussenkapsel niet zo dat je haar te kort blijft door de laagjes?
WTF het is net een kaalgeplukte kip!quote:Op woensdag 17 december 2008 19:05 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Is het met een tussenkapsel niet zo dat je haar te kort blijft door de laagjes?
Ik ken iemand met zo'n kat, dat is echt een héél eng beestquote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WTF het is net een kaalgeplukte kip!
En ik denk ook dat het zo is dat er inderdaad een punt komt waarbij je het gewoon moet laten groeien en af en toe de puntjes eraf. Anders wordt het nooit lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |