Huh ja nu je het zegt??quote:Op woensdag 17 december 2008 15:27 schreef k_i_m het volgende:
Hee, zijn de schema's van de OP afgevallen?.
SHE, als ik de chili voor 6 personen wil maken, hoeveel moet ik dan ongeveer van alles hebben?.
Huh??quote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
tja, als je dan een stom klote pakket krijgt heb je er ook meteen 2OMG doe dan wat minder en wat leuks dan alleen promotie materiaal..
Ja ik inspecteer de hele mond van een gegeven paard
Het is er net ingezet. Staat een paar posts boven jequote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Hee, nu staat het wel weer in de Wiki?!
Ik word niet goed. Ik weet het zeker.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Krijg je dat van de sportschool?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef P.F het volgende:
Haha Check dittt:
Hola P.F, Super dat je nu al 3x getraind hebt met het ... systeem. Hou dit vol! Regelmaat is de sleutel tot succes! Voor vragen ten aanzien van je programma, apparaten, etc, kun je ons natuurlijk altijd inschakelen. Groet, X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg geen pakket dit jaar...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
DML wat zat er in je pakket.....
foto maybe...
die van mij schijnt er ook te zijn... maja ik heb vakantie... misschien dat ik deze week nog wel ff langswip om hem te halen, want ben best nieuwsgierig....
Je wordt niet gek. Je zag mij vliegen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
O wat gaaf, je hebt een tagquote:Op woensdag 17 december 2008 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Halp!
Ik had een armband en een broek bij esprit.nl besteld maar de broek is te klein en gaat dus terug. Maar ik had een kortingsbon van 9.50 gebruikt. Geen probleem zou je denken, maar de armband was 7 euroen nu ben ik in de war over wat ik precies aan esprit moet betalen!?
Oh en ik heb het ook al in het esprittopic gevraagd maar jullie antwoorden doorgaans sneller
Nee gekquote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wat gaaf, je hebt een tag.
Ik dacht de hele tijd dat je tag zei maar eigs signature bedoelde.
.
Srsly? Dat zou wel het logische zijn, maar het lijkt me dat ze dat niet doen omdat ze dan in principe gewoon dingen weggevenquote:
Hoop jij daar stiekem ook elk jaar weer op? Verse krakende sneeuw, overal lichtjes..quote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm dat van die préKerstdagen kan wel kloppen ja....
En dan diep teleurgesteld zijn dat het op kerstavond niet aan eht sneeuwen is, zodat er op 1e kerstdag een dik pak sneeuw ligt....
Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Krijg je dat van de sportschool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet ik hier mee
*ik kan wel zelfstandig denken hoor, maar nu ben ik alleen maar bang, hihi*
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
JaNu moet ik vandaag wel gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
Bijvoorbeeld olijven (wie lust er in godsnaam olijven??) en een kan waar je jus in kan doen wat lijkt op een urinebeker!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
hehe sorry DML ik bedoel uniekhoorn geloof ik.....
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
JaNu moet ik vandaag wel gaan
Waarom word je uit je groepje gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die dude/dudette mag wel even aan zijn/haar communication skillz werken ofzo, zeg!Ik kan me goed voorstellen dat je er de ballen van snapt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Er zat toch wel íets in wat leuk / lekker is en wat je nu dubbel hebt?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Bijvoorbeeld olijven (wie lust er in godsnaam olijven??) en een kan waar je jus in kan doen wat lijkt op een urinebeker!
Een hardgeschilderde bord wat je op kan hangen en wat lelijk is!
Vieze kaaskoekjes enzo, enzo... en dat allemaal x2
En ik had me er zo op verheugd en nu kan ik ook wel janken, ben ook al zo labiel als de pest, kutzooi!
[TellSellMikeStem]Gefeliciteerd! U heeft vandaag de ik moet om alles janken-dag!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld olijven (wie lust er in godsnaam olijven??) en een kan waar je jus in kan doen wat lijkt op een urinebeker!
En ik had me er zo op verheugd en nu kan ik ook wel janken, ben ook al zo labiel als de pest, kutzooi!
Wat je dan doet hequote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoop jij daar stiekem ook elk jaar weer op? Verse krakende sneeuw, overal lichtjes...
haha nou ik toevallig, maar dan wel verse olijvenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom word je uit je groepje gegooid?![]()
En die dude/dudette mag wel even aan zijn/haar communication skillz werken ofzo, zeg!Ik kan me goed voorstellen dat je er de ballen van snapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*geen reactie op gehad*quote:Hallo X,
ik heb de notulen doorgelezen en dit is de tweede keer dat ik afwezig ben. Ook heb ik afspraken voor morgen staan die ik niet kan wijzigen. Dinsdag ben ik aanwezig en kunnen wij een afspraak maken voor dit gesprek.
Groetjes, P.F
en ik kreeg dit:Dus ik stuurde terug naar haar wat ik naar de anderen had gestuurd + dit:quote:Hoi P.F, van je tutorgroepgenoten heb ik begrepen dat je inmiddels een aantal keren niet op afspraken bent gekomen.
Donderdag 18 december a.s. hebben we weer een tutorbijeenkomst om 9.25 uur in lokaal ... Ik ga er van uit dat je dan aanwezig zult zijn.
Afmelding kan dit keer alleen (telefonisch of per mail) bij mij.
Tutorquote:Hallo Tutor,
dat klopt inderdaad en donderdag ben ik er uiteraard. De "afspraak" van vandaag was een eenzijdige afspraak, ik kon helaas niet aanwezig zijn. Dit is het mailtje dat ik X terug heb gestuurd:
Ik heb nergens gezegd dat jij dat bent, dus je hebt nu gewoon jezelf verradenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:00 schreef Muis006 het volgende:
Hee Vik dankjewel dat iedereen nou mijn icon kan zien he!
Hehe dat wou ik ook zeggen en dan x 2quote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat je dan doet heis het volgende:
- de olijven leg je op straat zodat mensen erop stappen en uitglijden
- het bord smijt je KEIHARD kapot tegen een muur
- de kaaskoekjes verkruimel je tot gort en gooi je bij een buurtbewoner die je niet mag in de brievenbus
Happy Holidays
Check. Nee, ik ben vanavond alleen, maar omdat mijn vader oppast (en mijn moeder een druk schema heeft met werk en daarna andere zaken) maak ik voor het hele gezin chili en dan krijgt ie een bak mee.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:58 schreef SHE het volgende:
KIM, hoeveelheden die je normaal gebruikt keer 2.
Ik gebruik voor 6 man doorgaans een kg gehakt, 3 x bonen , 2 x mais, 3 x paprika, 2 ui, bol knof, 3 x tomatentroep, etc.
Hoezo? Ga je een biologische oorlog voeren?
Ik ging trouwens net bijna dood, leuk voor sommigen, maar deze bitch wordt 110. Ik heb een nieuw epileer apparaat en epileren met een kater is GEEN goed idee.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef P.F het volgende:
[..]Gezellige wijven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ik niet bij je op school zit![]()
Ja en, jij bent slankquote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou ik toevallig, maar dan wel verse olijven![]()
en de rest is idd niet zo heel erg leuk....
jammer hoor...
dat van mij zal wel een soortgelijk pakket zijn.....
Het staat toch in een gesprek met mij fnie dan!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat jij dat bent, dus je hebt nu gewoon jezelf verraden.
De eerste keer dat ze zo deden moest ik huilenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Gezellige wijven!
Jammer dat ik niet bij je op school zit
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef P.F het volgende:
[..]Communicatie hoezee! Nou dat kan je dan ook fijn aan je tutor vertellen, dat zij niet mee-communicerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gee wat een opgefokte types. Srsly, je wilt met zn allen een goed eindproduct inleveren, maar je kan op zoveel manieren samenwerken...!
Ten minste, ik ga er van uit dat je hen wel steeds hebt laten weten dat je niet kon komen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hihi Jennifuuuuuurquote:Op woensdag 17 december 2008 16:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het staat toch in een gesprek met mij fnie dan!
Oh wacht, kut
Ze wisten mijn naam niet![]()
Nooooooooooooooooooooooo
* Muis006 trekt haren uit hoofd
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niet klagen ja, je hebt een baan en je krijgt een pakket. Wat wil een mens nog meer?
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi Jennifuuuuuur
heet je vriendje Maikuuuuuuul?
Trutje!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Hihi Jennifuuuuuur
heet je vriendje Maikuuuuuuul?
Niet iedereen kan die vaardigheden waarderen. Maar ik kan ze wel treiteren voor je.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:05 schreef P.F het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze zo deden moest ik huilenMaar nu kan ik anticiperen
![]()
Kan jij je niet vermommen als mij en ze even wat discussie vaardigheden showen
Thanksquote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Toffe dingen zijn het wachten waard mop, al veeg je daar nu natuurlijk je kont mee af
Ik heb niets om je op te vrolijken, dus hier voor jou van mij een hamas-kat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Communicatie hoezee! Nou dat kan je dan ook fijn aan je tutor vertellen, dat zij niet mee-communicerenGee wat een opgefokte types. Srsly, je wilt met zn allen een goed eindproduct inleveren, maar je kan op zoveel manieren samenwerken...!
Ten minste, ik ga er van uit dat je hen wel steeds hebt laten weten dat je niet kon komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heet jij niet ook zo?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar Muis je heeft dus Jennifer .vraagteken.
echt ubertoffe naam, supurb
Yepquote:Op woensdag 17 december 2008 16:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar Muis je heeft dus Jennifer .vraagteken.
echt ubertoffe naam, supurb
En wat mag er dan wel niet mis zijn met Jenny heten? Huh, huh? Nou?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maria, duh!
Ze zal wel Jenny heten.
*proest*
Nee geintje.
Mijn mamma noemt me Jenny, helemaal niks mis mee!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En wat mag er dan wel niet mis zijn met Jenny heten? Huh, huh? Nou?
ja, 1 oplossing, wachten op je mailtje, die je krijgt als je retourgezonden item daar is ontvangen, in dat mailtje staat welk bedrag er dan nog openstaat....quote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jennifers unite!![]()
Zeg Jennifer, heb jij misschien de oplossing voor mijn Espritprobleem?
*mept*quote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dus ik kan gewoon de broek terugsturen en dan wachten met betalen tot zij die broek weer hebben?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja, 1 oplossing, wachten op je mailtje, die je krijgt als je retourgezonden item daar is ontvangen, in dat mailtje staat welk bedrag er dan nog openstaat....
dus dan weet je zeker wat je moet overmaken![]()
en Jennifer is nou niet de meest voorkomende naam, dus wel grappig
Die trut uit the L Word heet ook Jennyquote:Op woensdag 17 december 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ja dat kan geen kwaad, zelfs als je wacht op 1e herinnering is dat geen probleem bij esprit...quote:Op woensdag 17 december 2008 16:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dus ik kan gewoon de broek terugsturen en dan wachten met betalen tot zij die broek weer hebben?
Ja klopt!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
HBO was het toch PF?
Dat is precies waarom ik al snel besloot toch maar wel naar de universiteit te gaan.
Elkaar een beetje op het matje roepen over een keertje afwezig zijn. Wat een geneuzel.
Sequoiaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die trut uit the L Word heet ook Jenny.
Ik had niet gedacht dat jij zo zou heten. Dacht dat je eoa exotische naam had met de betekenis van 'Frisse Wind Die Door Het Slanktopic Waait' ofzo.
Ligt t niet gewoon aan je toetsenbordinstellingen? (verkeerde taal ofzo?)quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja dat kan geen kwaad, zelfs als je wacht op 1e herinnering is dat geen probleem bij esprit...
)weet ik uit ervaring....
zo eens ff mijn laptop opnieuw opstarten, raar zo met die vreemde leestekens
Ok, dankjewel dan doe ik dat!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja dat kan geen kwaad, zelfs als je wacht op 1e herinnering is dat geen probleem bij esprit...
)weet ik uit ervaring....
zo eens ff mijn laptop opnieuw opstarten, raar zo met die vreemde leestekens
Dank jequote:Op woensdag 17 december 2008 16:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heb je wel je toetsenbordinstellingen goed staan? Dat kun je veranderen met alt-h ofzo. Of shift-h. Of ctrl-h. Iets met h.
Succes konijntje!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb honger maar geen zin om te eten!!
En nu ga ik voor school werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |