Huh ja nu je het zegt??quote:Op woensdag 17 december 2008 15:27 schreef k_i_m het volgende:
Hee, zijn de schema's van de OP afgevallen?.
SHE, als ik de chili voor 6 personen wil maken, hoeveel moet ik dan ongeveer van alles hebben?.
Huh??quote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
tja, als je dan een stom klote pakket krijgt heb je er ook meteen 2OMG doe dan wat minder en wat leuks dan alleen promotie materiaal..
Ja ik inspecteer de hele mond van een gegeven paard
Het is er net ingezet. Staat een paar posts boven jequote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Hee, nu staat het wel weer in de Wiki?!
Ik word niet goed. Ik weet het zeker.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Krijg je dat van de sportschool?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef P.F het volgende:
Haha Check dittt:
Hola P.F, Super dat je nu al 3x getraind hebt met het ... systeem. Hou dit vol! Regelmaat is de sleutel tot succes! Voor vragen ten aanzien van je programma, apparaten, etc, kun je ons natuurlijk altijd inschakelen. Groet, X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg geen pakket dit jaar...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
DML wat zat er in je pakket.....
foto maybe...
die van mij schijnt er ook te zijn... maja ik heb vakantie... misschien dat ik deze week nog wel ff langswip om hem te halen, want ben best nieuwsgierig....
Je wordt niet gek. Je zag mij vliegen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
O wat gaaf, je hebt een tagquote:Op woensdag 17 december 2008 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Halp!
Ik had een armband en een broek bij esprit.nl besteld maar de broek is te klein en gaat dus terug. Maar ik had een kortingsbon van 9.50 gebruikt. Geen probleem zou je denken, maar de armband was 7 euroen nu ben ik in de war over wat ik precies aan esprit moet betalen!?
Oh en ik heb het ook al in het esprittopic gevraagd maar jullie antwoorden doorgaans sneller
Nee gekquote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wat gaaf, je hebt een tag.
Ik dacht de hele tijd dat je tag zei maar eigs signature bedoelde.
.
Srsly? Dat zou wel het logische zijn, maar het lijkt me dat ze dat niet doen omdat ze dan in principe gewoon dingen weggevenquote:
Hoop jij daar stiekem ook elk jaar weer op? Verse krakende sneeuw, overal lichtjes..quote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef vamperotica het volgende:
Mmmm dat van die préKerstdagen kan wel kloppen ja....
En dan diep teleurgesteld zijn dat het op kerstavond niet aan eht sneeuwen is, zodat er op 1e kerstdag een dik pak sneeuw ligt....
Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 15:44 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Krijg je dat van de sportschool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet ik hier mee
*ik kan wel zelfstandig denken hoor, maar nu ben ik alleen maar bang, hihi*
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
JaNu moet ik vandaag wel gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
Bijvoorbeeld olijven (wie lust er in godsnaam olijven??) en een kan waar je jus in kan doen wat lijkt op een urinebeker!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
hehe sorry DML ik bedoel uniekhoorn geloof ik.....
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef P.F het volgende:
[..]
JaNu moet ik vandaag wel gaan
Waarom word je uit je groepje gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die dude/dudette mag wel even aan zijn/haar communication skillz werken ofzo, zeg!Ik kan me goed voorstellen dat je er de ballen van snapt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Er zat toch wel íets in wat leuk / lekker is en wat je nu dubbel hebt?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Bijvoorbeeld olijven (wie lust er in godsnaam olijven??) en een kan waar je jus in kan doen wat lijkt op een urinebeker!
Een hardgeschilderde bord wat je op kan hangen en wat lelijk is!
Vieze kaaskoekjes enzo, enzo... en dat allemaal x2
En ik had me er zo op verheugd en nu kan ik ook wel janken, ben ook al zo labiel als de pest, kutzooi!
[TellSellMikeStem]Gefeliciteerd! U heeft vandaag de ik moet om alles janken-dag!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld olijven (wie lust er in godsnaam olijven??) en een kan waar je jus in kan doen wat lijkt op een urinebeker!
En ik had me er zo op verheugd en nu kan ik ook wel janken, ben ook al zo labiel als de pest, kutzooi!
Wat je dan doet hequote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoop jij daar stiekem ook elk jaar weer op? Verse krakende sneeuw, overal lichtjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |