alles kent zijn eigen plek binnen de nieuwe structuur!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van het centraal maken van de SC?
En nou even een normaal antwoordquote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
alles kent zijn eigen plek binnen de nieuwe structuur!
Zet hem dan bovenin, is zoveel scrollenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
idd, ik vind het ook een beetje irritant.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Zet hem dan bovenin, is zoveel scrollen
succes.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga onderweg naar mn tentamen en Ajax
Ciao
JODEN GROEPSWINNAARquote:Op woensdag 17 december 2008 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga onderweg naar mn tentamen en Ajax
Ciao
Dat zou idd wel cool zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JODEN GROEPSWINNAAR
Veel plezier!
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:25 schreef Silentalarm het volgende:
Adelante ik zou het appreciëren als je antwoord gaf op mijn vraag.
Wat is het probleem eigenlijk? Je zoekt hem 1 keer op en daarna haal je hem gewoon steeds uit je MyAT.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is geen probleem, ik vraag alleen wat het nut is.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Wat is het probleem eigenlijk? Je zoekt hem 1 keer op en daarna haal je hem gewoon steeds uit je MyAT.
Whehehe, en die datum rechts onderaan 29-06-2005 18:26:20?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijken net op teletekst... Zie ik dit :
[ afbeelding ]
wtf.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijken net op teletekst... Zie ik dit :
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 17 december 2008 15:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is hier wel behoorlijk druk de laatste tijd
Inderdaad, maar beter wat minder druk en gesprekken, dan drukte en baggerquote:Op woensdag 17 december 2008 15:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is hier wel behoorlijk druk de laatste tijd
Dus er zijn nu zinnige gesprekkenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Inderdaad, maar beter wat minder druk en gesprekken, dan drukte en bagger
Mee eens !quote:Op woensdag 17 december 2008 15:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Inderdaad, maar beter wat minder druk en gesprekken, dan drukte en bagger
Ik verwijs je even door naar mijn topic ..quote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
NB hoe is die met jou en Mirre? want heb je al tijdje niet meer gesproken
HAAT !quote:
Oke,quote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus er zijn nu zinnige gesprekkenbegin dan maar
Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Oke,
Gister liep ik dus over straat, kom ik zo van die gastjes tegen en die zeggen; HOI.
Dus ik zo van wtf...? hoi?![]()
Ja, het waren de 3 musketiers die wél een opvoeding genoten hebben.![]()
Dus ik zei netjes hoi terug.
Later.. fietsen we zo langs zo'n groep "net-niet nederlanders", dus kwil er zo langs, en zo'n knaapje wijkt uit mijn kant op, gaat zo'n net-niet nederlandse janken; EUHJEUEJHUEJEUHJJ wat doe je.
dus ik zo: JA DER LANGS
zegt ze; met je lelijke kop ofzoiets.
Tja en dat uhh was geen reactie waard. want ik kon haar kop nieteens zien![]()
en dat was het.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Oke,
Gister liep ik dus over straat, kom ik zo van die gastjes tegen en die zeggen; HOI.
Dus ik zo van wtf...? hoi?![]()
Ja, het waren de 3 musketiers die wél een opvoeding genoten hebben.![]()
Dus ik zei netjes hoi terug.
Later.. fietsen we zo langs zo'n groep "net-niet nederlanders", dus kwil er zo langs, en zo'n knaapje wijkt uit mijn kant op, gaat zo'n net-niet nederlandse janken; EUHJEUEJHUEJEUHJJ wat doe je.
dus ik zo: JA DER LANGS
zegt ze; met je lelijke kop ofzoiets.
Tja en dat uhh was geen reactie waard. want ik kon haar kop nieteens zien![]()
en dat was het.
Zal het even lezenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik verwijs je even door naar mijn topic ..
pagina 2,
onderaan
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Ik pijns er ook niet over om hier mijn hele leven lang te wonen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld
Je maakt me bangquote:Op woensdag 17 december 2008 15:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
HAAT !
WISKUNDE IS SATAN !
LAAT JE NIET IN MET WISKUNDE !
WORD PEDOFIEL OF ALCOHOLIST MET VISIOENEN !
MAAR GEEN WISKUNDE DIE WEG IS DE WEG NAAR DE HEL !
ben je gister nog naar dat feest gegaan ?quote:
Ik ga naar Noorwegen zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik pijns er ook niet over om hier mijn hele leven lang te wonen.
Dan kun je me een landverrader noemen, /care. Is dit nog een echt land met zijn eigen kenmerken?
Paddo's gaan weg hoerenstraaten gaan weg, politiek vervaagd, polen/turken/roemenen/marrokanen/etc. komen.
Nee, over 10 jaar herken ik dit land niet meer.
quote:
quote:
Welk feest?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
ben je gister nog naar dat feest gegaan ?
Ik naar Spanjequote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ga naar Noorwegen zo snel mogelijk.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ga naar Noorwegen zo snel mogelijk.
[..]Dat hoor ik wel vaker
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik naar Spanjebestemming: Sevilla
intercultureel ofzo ?quote:
Ik naar het Noorden van Noorwegen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:49 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik naar Spanjebestemming: Sevilla
Wat is erquote:
Doe s liefquote:Op woensdag 17 december 2008 15:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik naar het Noorden van Noorwegen.
In de bossen.![]()
[..]
Wat is er
Gerskequote:
quote:
* Masseert jouw voetjesquote:
Dat lijkt me ook wel vet opzich, zo'n houten-like huisje, waar je buren 5km verderop wonen. en dan aan de bosrand allemaal fjorden enzo.. en een prachtig zeezichtquote:Op woensdag 17 december 2008 15:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik naar het Noorden van Noorwegen.
In de bossen.![]()
En toch is Nederland zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik pijns er ook niet over om hier mijn hele leven lang te wonen.
Dan kun je me een landverrader noemen, /care. Is dit nog een echt land met zijn eigen kenmerken?
Paddo's gaan weg hoerenstraaten gaan weg, politiek vervaagd, polen/turken/roemenen/marrokanen/etc. komen.
Nee, over 10 jaar herken ik dit land niet meer.
Wát?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
intercultureel ofzo ?
of was ik weer eens ver weg in mijn gedachten
Ik ben nu dus ook wiskunde aan het lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu gaat het nog wel, maar Nederland verslechtert erg snelquote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
En toch is Nederland zo slecht nog niet.
Je kan het er niet vroeg genoeg uit slaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef sezten het volgende:
[..]maar dat was toch zielig.
die jongens waren ~10-12 ofzo, alleen die wijven misschien ~15 ofzo.
Succes NB!!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ga mijn vloer leggen !
( in mijn nieuwe crib )
succesquote:Op woensdag 17 december 2008 15:57 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ga mijn vloer leggen !
( in mijn nieuwe crib )
eensch. Alleen vraag ik me af of dat Wilders wordt. Ik zie hem zo de nieuwe hitler wordne.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Nu gaat het nog wel, maar Nederland verslechtert erg sneleen nieuwe Pim Fortuyn moet aan de top komen. Dan komt het goed en voor mijn part is dat Wilders.
(*Wacht op de standaard anti-wilders reacties)
Wat moet je maken voor CKV?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Godver morgen CKV inleveren, heb ik dat werkstuk op school staan. Doh! Nu moet ik maar gokken wat k al wel en niet heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het ookquote:Op woensdag 17 december 2008 16:00 schreef Skaff-a het volgende:
Ik zie lekkere wijven op tmf op 1 na
Ik niet. TMF is kut.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:00 schreef Skaff-a het volgende:
Ik zie lekkere wijven op tmf op 1 na
Waren ze lekker?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef sezten het volgende:
[..]maar dat was toch zielig.
die jongens waren ~10-12 ofzo, alleen die wijven misschien ~15 ofzo.
Inderdaad en mede door Fitna, zal, als Wilders premier wordt heel NL geboycot worden door na genoeg alle moslimlanden. Plus, de EU zal ook wel raar opkijken, en zo worden we dan het zwarte schaap. (Als we dan uit de EU stappen en we vergelijkbaar zijn aan Zwitserland dan zal ik terugkomenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
eensch. Alleen vraag ik me af of dat Wilders wordt. Ik zie hem zo de nieuwe hitler wordne.
Hoe weet je dat? Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Nu gaat het nog wel, maar Nederland verslechtert erg sneleen nieuwe Pim Fortuyn moet aan de top komen. Dan komt het goed en voor mijn part is dat Wilders.
(*Wacht op de standaard anti-wilders reacties)
Oooh we gooien de voeten weer in de strijdquote:Op woensdag 17 december 2008 15:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gerske
[..]!
[..]
* Masseert jouw voetjes
Geen idee, ik zag alleen neuzen en hoofddoekenquote:
klopt.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Inderdaad en mede door Fitna, zal, als Wilders premier wordt heel NL geboycot worden door na genoeg alle moslimlanden. Plus, de EU zal ook wel raar opkijken, en zo worden we dan het zwarte schaap. (Als we dan uit de EU stappen en we vergelijkbaar zijn aan Zwitserland dan zal ik terugkomen)
nee niet weerquote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh we gooien de voeten weer in de strijd!
Ik ook niet. Maar wel iemand als pim fortuyn, Die vond ik best goed. Ik moet wel zeggen dat ik me niet veel met politiek bezig hou hoor. Maar ik denk dat we iemand moeten hebben met meer daadkracht. Bos lijkt me ook wel een goede.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:04 schreef IQM het volgende:
Iemand die Fitna maakt, is in mijn ogen al een mislukkeling. Zoiets hoef ik dus echt niet als premier.
Dat is in iedergeval iets beter. En dat komt vooral voor dat ene programma met die helden poppetjes.quote:
Jullie gaan gewoon veel te snelquote:Op woensdag 17 december 2008 16:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zo jij ging voor de hoofdprijs van snelste reactie in de afgelopen maand?
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat moet je maken voor CKV?
Een mapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
daaaaaaaaagquote:
De Ander ofzo. Poepzooi. En dan nog culturele activiteiten ofzo.quote:
Omdat dan de buitenlanders hard genoeg aangepakt zullen worden, relschoppers er zo snel mogelijk uit.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Waar baseer je dat op?
dat is echt kut.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De Ander ofzo. Poepzooi. En dan nog culturele activiteiten ofzo.
No shit.quote:
idd, wordt veel te veel moeite gedaan voor buitenlanders. Net zoals brieven sturen in hun eigen taal. Als je hier woont moet je toch gewoon nederlands kunnen spreken?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef sezten het volgende:
[..]
Omdat dan de buitenlanders hard genoeg aangepakt zullen worden, relschoppers er zo snel mogelijk uit.
Integratiebeleid sterk aan gescherpt.
Daardoor zal Nederland minder aantrekkelijk worden voor imigraten en vluchtelingen moeten sowieso al niet toegelaten worden, die kunnen ook naar Duitsland.
Over 10-20 jaar staat er in elk beetje stad wel een moskee i.p.v. een kerk (niet dat ik iets met kerken heb, integendeel).
Een of andere etnische oorlog zie ik ook nog wel komen (laat het rasnederlanders vs buitenlanders zijn, antillianen vs marrokanen, turken vs nederlanders of wat dan ook)
Het ergste van alles is dat wij, nederlanders, ons aanpassen aan de imigranten.
Ik hoorde laatst nog een Minister of iets zeggen dat zij dacht dat over een aantal jaar het suikerfeest een nationale feestdag zou worden.
M'n reet! Dan zal ik uit principe gewoon zoals dagelijks naar mijn (toekomstige) werk gaan. Niet mogelijk? Dan blijf ik heel de dag voor de deur zitten.
Ik heb overigens niks tegen buitenlanders die zich wel aanpassen, nederlands praten, het cultuur overnemen en volgens de normen en waarden die hier leven, leven.
En laat nou net Wilders zo iemand zijn die hele bevolkingsgroepen over één kam scheert.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:14 schreef sezten het volgende:
[..]
Omdat dan de buitenlanders hard genoeg aangepakt zullen worden, relschoppers er zo snel mogelijk uit.
Integratiebeleid sterk aan gescherpt.
Daardoor zal Nederland minder aantrekkelijk worden voor imigraten en vluchtelingen moeten sowieso al niet toegelaten worden, die kunnen ook naar Duitsland.
Over 10-20 jaar staat er in elk beetje stad wel een moskee i.p.v. een kerk (niet dat ik iets met kerken heb, integendeel).
Een of andere etnische oorlog zie ik ook nog wel komen (laat het rasnederlanders vs buitenlanders zijn, antillianen vs marrokanen, turken vs nederlanders of wat dan ook)
Het ergste van alles is dat wij, nederlanders, ons aanpassen aan de imigranten.
Ik hoorde laatst nog een Minister of iets zeggen dat zij dacht dat over een aantal jaar het suikerfeest een nationale feestdag zou worden.
M'n reet! Dan zal ik uit principe gewoon zoals dagelijks naar mijn (toekomstige) werk gaan. Niet mogelijk? Dan blijf ik heel de dag voor de deur zitten.
Ik heb overigens niks tegen buitenlanders die zich wel aanpassen, nederlands praten, het cultuur overnemen en volgens de normen en waarden die hier leven, leven.
En onze regering past zich graag aan zulke mensen aanquote:Op woensdag 17 december 2008 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
idd, wordt veel te veel moeite gedaan voor buitenlanders. Net zoals brieven sturen in hun eigen taal. Als je hier woont moet je toch gewoon nederlands kunnen spreken?
okeuh.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wees blijen luister naar TC.
Ik pas me heul niet aan de marrokanen aan.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:27 schreef sezten het volgende:
[..]
En onze regering past zich graag aan zulke mensen aan![]()
Niet alleen de regering trouwens, vooral de jeugd ook.
Nemen allemaal het gedrag van de buitenlanders over, het praten, het doen, het (niet) laten..
maarja![]()
Mijn Limewire doet het trouwens ook niet
Als ik op straat hele groepen mensen turks, pools (enzovoorts) hoor spreken voel ik me buitenlander in mijn eigen land. Idem als ik hele groepen hoofddoekjes zie langs hobbelen. En ik scheer ze niet over een kam, ik ga met buitenlanders om die zich perfect hebben aangepast, die Nederland als hun thuisland zien en meer werk verzetten dan 3 rasnederlanders.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:22 schreef IQM het volgende:
[..]
En laat nou net Wilders zo iemand zijn die hele bevolkingsgroepen over één kam scheert.
Wat is voor jou het verschil tussen een moskee en een kerk? 't Heeft volgens mij meer met gevoel te maken dan met rationele redenen.
Er is niks mis met wat strenger aanpakken, maar het is m.i. ook niet nodig om hele bevokingsgroepen of drommen immigranten uit te sluiten. Het land is niet van jou. Dingen veranderen. Natuurlijk, zij hebben zich voor een groot deel aan te passen, maar waarom willen zovelen van 'ons' dan verzuimen om water bij de wijn te doen?
En je aanpassen aan de cultuur.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik op straat hele groepen mensen turks, pools (enzovoorts) hoor spreken voel ik me buitenlander in mijn eigen land. Idem als ik hele groepen hoofddoekjes zie langs hobbelen. En ik scheer ze niet over een kam, ik ga met buitenlanders om die zich perfect hebben aangepast, die Nederland als hun thuisland zien en meer werk verzetten dan 3 rasnederlanders.
Ik denk dat Nederland over zich heen laat lopen, als je hier wilt wonen moet je gewoon Nederlands op straat praten.
Genoeg die dat wel doen en dat aantal stijgt ook alleen maar.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik pas me heul niet aan de marrokanen aan.
Veel plezierquote:
Veel plezierquote:
woar woon jij?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:37 schreef Broekpaling het volgende:
Kudt. Ben net pas ondeweg vanuit Sneek.
quote:
Beter (dan) niksquote:Op woensdag 17 december 2008 16:38 schreef Gupje het volgende:
Sneek is zo'n kut dorp met de slechtste coffeeshop ooit
In mijn dorp is de dichts bij zijnde op zo'n 8 kmquote:Op woensdag 17 december 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je hebt toch in elk dorp wel binnen een straal van 5 km een shop?
Dat is ver.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:44 schreef sezten het volgende:
[..]
In mijn dorp is de dichts bij zijnde op zo'n 8 km
40 min rijden eerste beste coffeeshop in Wolvegaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je hebt toch in elk dorp wel binnen een straal van 5 km een shop?
Opzich niet, als je het zo graag wil dan heb je het er wel voor over.quote:
Fryslân boppe?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
40 min rijden eerste beste coffeeshop in Wolvega
Supertoffe kartbaan daarquote:Op woensdag 17 december 2008 16:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gelukkig woon ik in zoetermeer.
Daar woont mijn oma.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
40 min rijden eerste beste coffeeshop in Wolvega
Kom je langsquote:Op woensdag 17 december 2008 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar woont mijn oma.
Bijna van de Afsluitdijk. Den Helder dus.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb overigens 5 coffeeshops binnen een straal van 4 km.
Doe eens normaal.quote:Kings of Leon – Sex on Fire 6 hours ago
Kings of Leon – Sex on Fire 6 hours ago
Kings of Leon – Sex on Fire 7 hours ago
Bij 'vormen' (in de balk onderaan) 'tekstvak' kiezen.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe doe je bij word onder een plaatje een klein tekstvakje maken waar je iets kan uitleggen?
Gewoon zelf een tekstvak maken en die eronder plaatsen, ff borders weghalen. Er is ook een andere manier maar dat weet ik zo even niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe doe je bij word onder een plaatje een klein tekstvakje maken waar je iets kan uitleggen?
Ohja..quote:Op woensdag 17 december 2008 16:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee gelukkig kom ik niet uit fryslân, maar uit Urk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Nou ja, zolang het onze compatibility maar niet verpest! (97%quote:Op woensdag 17 december 2008 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]het is het enige dat nog een beetje lekker door mn ene oordopje heen komt
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:53 schreef sezten het volgende:
[..]
Ohja..die van urk urk urk, soep eet je met een?
Oh, ik dacht turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Geloof me, ik ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo snel heb ik ze nog nooit gehad
Dat doe ik godverdomme ook niet.quote:
Ik heb het al gepwnd. Thanks btw.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Bij 'vormen' (in de balk onderaan) 'tekstvak' kiezen.
Driekwart dus.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
Helft van over de helft van de Aflsluitdijk nu.
Wat een kankerlang ding is het ook.
Die mochten niet meer!!quote:
Ben je uit de auto gesprongen?quote:
Niet in de mate van T_C iig.quote:
Ah, dat is wel een erg lullige manier om te zeggen dat ie een kleine heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel je nog niet knallen anders
Als je een reanault kangoo niet voelt wil ik niet weten wat je er allemaal instopt.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel je nog niet knallen anders
BURN! Goede rebound!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je een reanault kangoo niet voelt wil ik niet weten wat je er allemaal instopt.
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je een reanault kangoo niet voelt wil ik niet weten wat je er allemaal instopt.
Hahaha, +1 voor jouquote:Op woensdag 17 december 2008 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:20 schreef IQM het volgende:
Check mijn fotoboek. ECHTE LIEFDE! NTB! NWLBT!
Ik vind zeggen dat ik ga douchen iets heel anders dan zeggen dat ik een nagelschaartje pak, chips eet en een haarmasker zocht.quote:
TC word dikquote:Op woensdag 17 december 2008 17:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind zeggen dat ik ga douchen iets heel anders dan zeggen dat ik een nagelschaartje pak, chips eet en een haarmasker zocht.
Er is een verschil tussen goed en goedlopend.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat een kutregel trouwens, 3/4 van goedlopende SC's staat vol met dagboekcrap.
Ik ben bang dat ik uit mijn jurk barst. Die zit namelijk op het gedeelte onder mijn boezem echt corset-strak.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goed en goedlopend.
Zie 3 posts van mij terug.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen goed en goedlopend.
Dat staat juist mooi, vind ikquote:Op woensdag 17 december 2008 17:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik uit mijn jurk barst. Die zit namelijk op het gedeelte onder mijn boezem echt corset-strak.![]()
Jurk is maat S trouwens.
Mijn galajurk die ik morgen aan moet zit juist te losquote:Op woensdag 17 december 2008 17:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik uit mijn jurk barst. Die zit namelijk op het gedeelte onder mijn boezem echt corset-strak.![]()
Jurk is maat S trouwens.
Ik heb wel is een galajurk aan.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Meisjes hebben altijd van die scheitproblemen die jongens nooit hebben.
Alsof mijn jurk altijd perfect past.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 17 december 2008 17:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nipslip for the win!quote:Op woensdag 17 december 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn galajurk die ik morgen aan moet zit juist te los
Inderdaad, schijt aan allesquote:Op woensdag 17 december 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kloptmaar dat is omdat veel jongens zich ook niets aan trekken van de meeste dingen.
Dat kunnen wij niet!
Galajurken zijn net als de meeste dingen: je moet er niks van aantrekken.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kloptmaar dat is omdat veel jongens zich ook niets aan trekken van de meeste dingen.
Dat kunnen wij niet!
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Galajurken zijn net als de meeste dingen: je moet er niks van aantrekken.
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik schijn wel vaak lekkere wijven aan te trekken, en geloof mij, de meeste wijven zijn niet lekker!
Ik stuur de mijne volgende week naar je op.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:49 schreef sezten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar als je mij een galajurk geeft, ik doe hem echt zo aan
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:49 schreef sezten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wheheh, niet dat ik er mee over straat ga huppelen, maar een fotootje ervan, waarom niet?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik stuur de mijne volgende week naar je op.
Die is wel zéér charmantquote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is mijn jurk overigens:
[ afbeelding ]
En voordat er commentaar komt, tot op de knie kan prima want het is geen officieel gala oid.
Deze vind ik mooi.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En voordat er commentaar komt, tot op de knie kan prima want het is geen officieel gala oid.
Dat wil ik zienquote:Op woensdag 17 december 2008 17:49 schreef sezten het volgende:
quote:
Merciquote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze vind ik mooi.Maar dat had ik al eens gezegd.
Dankjequote:Op woensdag 17 december 2008 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Toffe galajurk ja.
En IQM dat liedje is wel tof.
Dat moet je niet hopen, dat merk je vanzelf wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjehoop dat ze dat morgenavond ook vinden.
Dankjequote:Op woensdag 17 december 2008 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Toffe galajurk ja.
En IQM dat liedje is wel tof.
Tof haar, kek jurk, leuke schoenen en mooie benen.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:03 schreef BigKahuna het volgende:
ZOMG ik heb ook morgenavond gala.
Friet.quote:
Vietnamese loempia'squote:
Je mag ook best een kritische noot plaatsen, hoor. Zoals dat dingetje rechtsonder op de foto. Wat een turnoff.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:04 schreef Maki-maki. het volgende:
En je ketting past goed bij het geheel.
Haar hoofd ziet er niet uit.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag ook best een kritische noot plaatsen, hoor. Zoals dat dingetje rechtsonder op de foto. Wat een turnoff.
En die voeten zonder geitenwollensokken danquote:Op woensdag 17 december 2008 18:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag ook best een kritische noot plaatsen, hoor. Zoals dat dingetje rechtsonder op de foto. Wat een turnoff.
Op deze foto niet, nee.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:07 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Haar hoofd ziet er niet uit.
Tof.quote:
Dat was natuurlijk vechtenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Mercien hij zit ook wel lekker dus dat is chill.
Vorig jaar had ik 'm ook aanen toen had een meisje dezelfde maar die is nu lekker van school af
TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!quote:
Neem eens op.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR! TR!
Ga weg.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:19 schreef MouzurX het volgende:
Zo lekker wokken
Met krieltjes en zoete woksaus
Hahaha, dankjewelquote:Op woensdag 17 december 2008 18:03 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Tof haar, kek jurk, leuke schoenen en mooie benen.
Nee ik mag je niet.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:04 schreef IQM het volgende:
Voor de mensen die de hele foto van Bt's galajurk willen zien!
SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou ik je aanquote:Op woensdag 17 december 2008 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als ik foto's heb van mijn gala-outfit krijgen jullie het ook te zien![]()
.
Ga naar ONZ.quote:
Nee, dan kan ik niet gezellig met jou slowchattenquote:
Rot nou maar opquote:Op woensdag 17 december 2008 18:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik niet gezellig met jou slowchatten![]()
Jawel johquote:Op woensdag 17 december 2008 18:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat mag jij helemaal niet. Jij hebt niet die bevoegdheid!
Geen leuke stem vind ikquote:
Niet echt leuk.quote:
Doe maar.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat magzal ik nog eens een poging doen voor je
?
Beetje inkopper, prodigy is altijd leukquote:
Ja....quote:
Euh, nee.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef MouzurX het volgende:
Oke nieuw thema voor volgende SC ?
13 jarige breezersletjes?
Soms moet ik een beetje huilen door jou.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef MouzurX het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms moet ik een beetje huilen door jou.
Die vind ik net wat minder, ik heb meer met de nummers van zijn eerste album; Waiting for my rocket. Maar ik waardeer het gebaar.quote:
Zolang je maar niet jezelf krast ben je nog welkom.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms moet ik een beetje huilen door jou.
Dat zal wel weerquote:Op woensdag 17 december 2008 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die vind ik net wat minder, ik heb meer met de nummers van zijn eerste album; Waiting for my rocket. Maar ik waardeer het gebaar.
Kan niet wachten tot de komende 12 delen om zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef MouzurX het volgende:
En ik ging net in mezelf krassen.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zolang je maar niet jezelf krast ben je nog welkom.
BANquote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik ging net in mezelf krassen.
Jupquote:Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Want?Omdat er niet op je gereageerd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |