alles kent zijn eigen plek binnen de nieuwe structuur!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het nut van het centraal maken van de SC?
En nou even een normaal antwoordquote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
alles kent zijn eigen plek binnen de nieuwe structuur!
Zet hem dan bovenin, is zoveel scrollenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
idd, ik vind het ook een beetje irritant.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Zet hem dan bovenin, is zoveel scrollen
succes.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga onderweg naar mn tentamen en Ajax
Ciao
JODEN GROEPSWINNAARquote:Op woensdag 17 december 2008 15:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga onderweg naar mn tentamen en Ajax
Ciao
Dat zou idd wel cool zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 15:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JODEN GROEPSWINNAAR
Veel plezier!
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:25 schreef Silentalarm het volgende:
Adelante ik zou het appreciëren als je antwoord gaf op mijn vraag.
Wat is het probleem eigenlijk? Je zoekt hem 1 keer op en daarna haal je hem gewoon steeds uit je MyAT.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is geen probleem, ik vraag alleen wat het nut is.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Wat is het probleem eigenlijk? Je zoekt hem 1 keer op en daarna haal je hem gewoon steeds uit je MyAT.
Whehehe, en die datum rechts onderaan 29-06-2005 18:26:20?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijken net op teletekst... Zie ik dit :
[ afbeelding ]
wtf.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijken net op teletekst... Zie ik dit :
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 17 december 2008 15:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is hier wel behoorlijk druk de laatste tijd
Inderdaad, maar beter wat minder druk en gesprekken, dan drukte en baggerquote:Op woensdag 17 december 2008 15:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is hier wel behoorlijk druk de laatste tijd
Dus er zijn nu zinnige gesprekkenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Inderdaad, maar beter wat minder druk en gesprekken, dan drukte en bagger
Mee eens !quote:Op woensdag 17 december 2008 15:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Inderdaad, maar beter wat minder druk en gesprekken, dan drukte en bagger
Ik verwijs je even door naar mijn topic ..quote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
NB hoe is die met jou en Mirre? want heb je al tijdje niet meer gesproken
HAAT !quote:
Oke,quote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus er zijn nu zinnige gesprekkenbegin dan maar
Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Oke,
Gister liep ik dus over straat, kom ik zo van die gastjes tegen en die zeggen; HOI.
Dus ik zo van wtf...? hoi?![]()
Ja, het waren de 3 musketiers die wél een opvoeding genoten hebben.![]()
Dus ik zei netjes hoi terug.
Later.. fietsen we zo langs zo'n groep "net-niet nederlanders", dus kwil er zo langs, en zo'n knaapje wijkt uit mijn kant op, gaat zo'n net-niet nederlandse janken; EUHJEUEJHUEJEUHJJ wat doe je.
dus ik zo: JA DER LANGS
zegt ze; met je lelijke kop ofzoiets.
Tja en dat uhh was geen reactie waard. want ik kon haar kop nieteens zien![]()
en dat was het.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Oke,
Gister liep ik dus over straat, kom ik zo van die gastjes tegen en die zeggen; HOI.
Dus ik zo van wtf...? hoi?![]()
Ja, het waren de 3 musketiers die wél een opvoeding genoten hebben.![]()
Dus ik zei netjes hoi terug.
Later.. fietsen we zo langs zo'n groep "net-niet nederlanders", dus kwil er zo langs, en zo'n knaapje wijkt uit mijn kant op, gaat zo'n net-niet nederlandse janken; EUHJEUEJHUEJEUHJJ wat doe je.
dus ik zo: JA DER LANGS
zegt ze; met je lelijke kop ofzoiets.
Tja en dat uhh was geen reactie waard. want ik kon haar kop nieteens zien![]()
en dat was het.
Zal het even lezenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik verwijs je even door naar mijn topic ..
pagina 2,
onderaan
Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Ik pijns er ook niet over om hier mijn hele leven lang te wonen.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld
Je maakt me bangquote:Op woensdag 17 december 2008 15:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
HAAT !
WISKUNDE IS SATAN !
LAAT JE NIET IN MET WISKUNDE !
WORD PEDOFIEL OF ALCOHOLIST MET VISIOENEN !
MAAR GEEN WISKUNDE DIE WEG IS DE WEG NAAR DE HEL !
ben je gister nog naar dat feest gegaan ?quote:
Ik ga naar Noorwegen zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:46 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik pijns er ook niet over om hier mijn hele leven lang te wonen.
Dan kun je me een landverrader noemen, /care. Is dit nog een echt land met zijn eigen kenmerken?
Paddo's gaan weg hoerenstraaten gaan weg, politiek vervaagd, polen/turken/roemenen/marrokanen/etc. komen.
Nee, over 10 jaar herken ik dit land niet meer.
quote:
quote:
Welk feest?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
ben je gister nog naar dat feest gegaan ?
Ik naar Spanjequote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ga naar Noorwegen zo snel mogelijk.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ga naar Noorwegen zo snel mogelijk.
[..]Dat hoor ik wel vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |