abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64095424
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:23 schreef Ouzooo het volgende:
Ja, want ik ben ook echt een wijnkenner en heb daar connecties mee zoals ik elke keer in dit topic naar voren breng. Wat goed opgemerkt zeg!

Hopelijk leer je ooit nog eens wel begrijpend te lezen, het is een voorbeeld, ik heb compleet geen verstand van wijn. Voor mijn part hebben we het over theemeesters of baristas, bierproevers of wat dan ook. Hup opnieuw lezen.
Ik ben blij dat je over theemeesters begint. Wat wil je er precies over kwijt?
pi_64095780
TS heb gelijk, UE pro 5 ftw
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_64095998
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:07 schreef Ouzooo het volgende:
Het quoten van Maisnon (die het suggereert) komt op mij in ieder geval zo over. En daar kan ik niet mee omgaan .
Schiet nou eens op met die paint
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_64099673
Oh Lord, please help me to keep my big mouth shut until I know what I am talking about.
  woensdag 17 december 2008 @ 22:14:25 #185
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_64103076
quote:
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 17 december 2008 @ 22:34:12 #186
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_64103903
Volgens mij kijkt TS op ons neer.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_64104143
quote:
is dat Mr. Garrisson?
0023
pi_64105454
TS is nu al een van mijn favoriete users.
Tevens tot op zekere hoogte eens met de klacht. Natuurlijk is er zoiets als een goed oud-Hollandsch 'kop boven het maaiveld syndroom' waarmee wordt afgegeven op iedereen die zich probeert te onderscheiden, maar er is niets mis met een beetje cynisme vind ik.

Verder is het natuurlijk tenenkrommend om mensen te koop te zien lopen met hun dommigheid. Als je bijvoorbeeld een woord gebruikt dat niet wordt begrepen en je iets te horen krijgt in de trant van 'gebruik niet zo'n woorden ik ben niet zo slim' dan staat mij het huilen nader dan het lachen

Het woord waar we naar op zoek zijn in dit topic is relativering.
Ga weg
pi_64105506
Ik moet toch mijn complimenten geven voor die paint.
pi_64105612
Sterk.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:26:48 #191
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_64107285
quote:
Best netjes gedaan deze
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_64115727
quote:
Op woensdag 17 december 2008 22:39 schreef ikJur het volgende:

[..]

is dat Mr. Garrisson?
Die heeft een mosgroene broek. Maar verder lijkt ie eigenlijk best goed inderdaad.
Oh Lord, please help me to keep my big mouth shut until I know what I am talking about.
  donderdag 18 december 2008 @ 13:17:51 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_64117307
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef Repeat het volgende:
Eens met je punt over de wijn.

Oneens met je punt over de rukkers die 300 euro aan oordopjes uitgeven
Dit.

Je hebt wijnliefhebbers en mensen die 300 euro uitgeven aan crystal champagne .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 december 2008 @ 19:15:18 #194
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_64128062
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef Chimay het volgende:

[..]

Blue Label is zoooo overrated......... voor 100 euro minder heb je een betere whisky
Eens.

Overigens ook eens met TS.
  donderdag 18 december 2008 @ 19:31:23 #195
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_64128514
Aan de meerderheid op pag.1: Begrijp de TS eens of probeer het op zijn minst.

Hij zegt niet dat je wijn moet prefereren boven bier, het gaat om de manier hoe.
Sommigen zijn er op een hoger niveau mee bezig dan het plebs, maar dat plebs denkt vaak dat ze gewoon hetzelfde zijn maar dan met een andere mening of een andere smaak.

Mensen die GTST kijken en naar optredens van de Toppers gaan, kijken meestal op een hele andere manier tegen hun ding aan dan mensen met een fijnere smaak. En nu zeg ik niet dat je simpel bent als je 1 van de 2 leuk vindt, maar je zult waarschijnlijk niet tot de (in dit geval) muziek/drama elite horen.
pi_64137554
Ik vond de OP jammerlijk kort.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:52:33 #197
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_64140648
Het kan erger......

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:54:47 #198
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64141021
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:52 schreef maartena het volgende:
Het kan erger......

[ afbeelding ]
Jezus de tering, doe het dan gewoon niet.
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:50:26 #200
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_64141932
Roflig topic

Mensen die neerbuigend doen tegenover anderen omdat zij bij de wok gaan eten is natuurlijk een triest iets.

Wokken = gezellig en lekker

Maar stel je gaat stappen ga je dan ook een dure whiskey bestellen en de smaak beschrijven OF ga je nooit stappen omdat ze daar alleen maar goedkope whiskey schemken ?

Trouwens bij het woord whiskey moet ik een een huskey denken, jeweets zoeen lelijk shirt wat sommige mensen dragen met die soort wolf erop

Foto:

Net zo lelijk als drakenshirts
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_64147701
Damn..

Ik begon net meer respect te krijgen voor je, Maikuuul ..
Je schijft in volzinnen en het is nog zinnig ook...
Kom je hiermee...beetje jammer...gemiste kans
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:29:44 #202
56749 BlaZ
pi_64148485
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
Roflig topic

Mensen die neerbuigend doen tegenover anderen omdat zij bij de wok gaan eten is natuurlijk een triest iets.

Wokken = gezellig en lekker

Maar stel je gaat stappen ga je dan ook een dure whiskey bestellen en de smaak beschrijven OF ga je nooit stappen omdat ze daar alleen maar goedkope whiskey schemken ?

Trouwens bij het woord whiskey moet ik een een huskey denken, jeweets zoeen lelijk shirt wat sommige mensen dragen met die soort wolf erop

Foto:

[ afbeelding ]

Net zo lelijk als drakenshirts
Open er een topic over dan.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:34:16 #203
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_64148650
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Open er een topic over dan.
Drakenshirts topics heb ik er al 2 over geopend

En als ik er een over het feit dat wokken gezellig is zou openen zou hij weer zo dichtgaan want er is toch al een soortgelijk topic ? ( over eten that is )
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_64148674
Eens met TS.
pi_64168073
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:10 schreef Quir het volgende:
TS is gefrustreerd omdat zijn ouders hem Jan-Willem hebben genoemd.
Je hebt me door . Kwaliteitpost, lekker inhoudelijk vooral.

@Maikuuul

Toevallig was ik gister "stappen" en dronk Tullamore Dew, Palm en Grolsch zonder ook maar één iemand te vervelen over mijn smaak. Daar zijn weer andere momenten voor, en gelukkig zijn er genoeg mensen in mijn omgeving die enige mate van verfijning wel kunnen waarderen.

Overigens heb ik ook vrienden die het idioot vinden dat ik graag extra geld uitgeef aan balsamico en olijfolie, volgens hun zou dat allemaal hetzelfde zijn. Vaak genoeg zijn ze een half uur later druk met elkaar in discussie over het gigantische verschil tussen Heineken en Amstel, en dat Bavaria echt niet te zuipen is (daar ben ik het mee eens) en dat Hertog Jan toch wel het beste is (ook mee eens). Blijkbaar kan voor sommige mensen enkel in bier onderscheid gemaakt worden.

Bedacht me nog dat in Pimp hier met je horloge(s) [deel 23] er ook af en toe van die sjappen komen die niks te melden hebben en alleen maar afgeven op mensen die daar graag geld aan uitgeven. Waarom zo zuur? Disclaimer: Ik heb zelf geen horloge.
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:27:37 #206
56749 BlaZ
pi_64172515
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Drakenshirts topics heb ik er al 2 over geopend

En als ik er een over het feit dat wokken gezellig is zou openen zou hij weer zo dichtgaan want er is toch al een soortgelijk topic ? ( over eten that is )
Maar nog geen topic over huskeys hé
pi_64173315
eens met TS, vind het ook een beetje vermoeiend worden dat je je soms bijna moet gaan verdedigen als je geld uitgeeft aan dingen waar het gemiddelde plebs geen geld aan wil / kan uitgeven, boeiend dat een ander vindt dat ik te veel geld uitgeef aan bepaalde dingen of op een bepaalde manier praat over zaken als wijn etc.
ieder zijn eigen mening maar het lijkt tegenwoordig wel of je je moet verdedigen als je het goed doet.

hardop aangeven dat je de Ikea troep vindt en goedkope wijn bij de Chinees niet door je keel krijgt komt je al op een uitbrander te staan in sommige omgevingen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_64177990
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef Ouzooo het volgende:

[..]

Je hebt me door . Kwaliteitpost, lekker inhoudelijk vooral.

@Maikuuul

Toevallig was ik gister "stappen" en dronk Tullamore Dew, Palm en Grolsch zonder ook maar één iemand te vervelen over mijn smaak. Daar zijn weer andere momenten voor, en gelukkig zijn er genoeg mensen in mijn omgeving die enige mate van verfijning wel kunnen waarderen.

Overigens heb ik ook vrienden die het idioot vinden dat ik graag extra geld uitgeef aan balsamico en olijfolie, volgens hun zou dat allemaal hetzelfde zijn. Vaak genoeg zijn ze een half uur later druk met elkaar in discussie over het gigantische verschil tussen Heineken en Amstel, en dat Bavaria echt niet te zuipen is (daar ben ik het mee eens) en dat Hertog Jan toch wel het beste is (ook mee eens). Blijkbaar kan voor sommige mensen enkel in bier onderscheid gemaakt worden.

Bedacht me nog dat in Pimp hier met je horloge(s) [deel 23] er ook af en toe van die sjappen komen die niks te melden hebben en alleen maar afgeven op mensen die daar graag geld aan uitgeven. Waarom zo zuur? Disclaimer: Ik heb zelf geen horloge.
Tullamore Dew kan ik dan wel zeker weer waarderen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_64185605
Misschien dat je jezelf verheven voelt boven alle "domme boeren", maar hierover een topic openen in de klaagbak van het fok forum getuigt ook niet echt van een bovengemiddelde intelligentie.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_64185629
Neemt overigens niet weg dat je klacht terecht is.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')