Ik ben blij dat je over theemeesters begint. Wat wil je er precies over kwijt?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:23 schreef Ouzooo het volgende:
Ja, want ik ben ook echt een wijnkenner en heb daar connecties mee zoals ik elke keer in dit topic naar voren breng. Wat goed opgemerkt zeg!
Hopelijk leer je ooit nog eens wel begrijpend te lezen, het is een voorbeeld, ik heb compleet geen verstand van wijn. Voor mijn part hebben we het over theemeesters of baristas, bierproevers of wat dan ook. Hup opnieuw lezen.
Schiet nou eens op met die paintquote:Op woensdag 17 december 2008 18:07 schreef Ouzooo het volgende:
Het quoten van Maisnon (die het suggereert) komt op mij in ieder geval zo over. En daar kan ik niet mee omgaan.
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:39 schreef Ouzooo het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inspiratie komt van http://diamonster.deviantart.com/art/powerdraw-17908194
is dat Mr. Garrisson?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:39 schreef Ouzooo het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn inspiratie komt van http://diamonster.deviantart.com/art/powerdraw-17908194
Best netjes gedaan dezequote:Op woensdag 17 december 2008 20:39 schreef Ouzooo het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft een mosgroene broek. Maar verder lijkt ie eigenlijk best goed inderdaad.quote:
Dit.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef Repeat het volgende:
Eens met je punt over de wijn.
Oneens met je punt over de rukkers die 300 euro aan oordopjes uitgeven
Eens.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:40 schreef Chimay het volgende:
[..]
Blue Label is zoooo overrated......... voor 100 euro minder heb je een betere whisky
Open er een topic over dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
Roflig topic
Mensen die neerbuigend doen tegenover anderen omdat zij bij de wok gaan eten is natuurlijk een triest iets.
Wokken = gezellig en lekker
Maar stel je gaat stappen ga je dan ook een dure whiskey bestellen en de smaak beschrijven OF ga je nooit stappen omdat ze daar alleen maar goedkope whiskey schemken ?
Trouwens bij het woord whiskey moet ik een een huskey denken, jeweets zoeen lelijk shirt wat sommige mensen dragen met die soort wolf erop
Foto:
[ afbeelding ]
Net zo lelijk als drakenshirts
Drakenshirts topics heb ik er al 2 over geopendquote:
Je hebt me doorquote:Op woensdag 17 december 2008 17:10 schreef Quir het volgende:
TS is gefrustreerd omdat zijn ouders hem Jan-Willem hebben genoemd.
Maar nog geen topic over huskeys héquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Drakenshirts topics heb ik er al 2 over geopend
En als ik er een over het feit dat wokken gezellig is zou openen zou hij weer zo dichtgaan want er is toch al een soortgelijk topic ? ( over eten that is )
Tullamore Dew kan ik dan wel zeker weer waarderen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef Ouzooo het volgende:
[..]
Je hebt me door. Kwaliteitpost, lekker inhoudelijk vooral.
@Maikuuul
Toevallig was ik gister "stappen" en dronk Tullamore Dew, Palm en Grolsch zonder ook maar één iemand te vervelen over mijn smaak. Daar zijn weer andere momenten voor, en gelukkig zijn er genoeg mensen in mijn omgeving die enige mate van verfijning wel kunnen waarderen.
Overigens heb ik ook vrienden die het idioot vinden dat ik graag extra geld uitgeef aan balsamico en olijfolie, volgens hun zou dat allemaal hetzelfde zijn. Vaak genoeg zijn ze een half uur later druk met elkaar in discussie over het gigantische verschil tussen Heineken en Amstel, en dat Bavaria echt niet te zuipen is (daar ben ik het mee eens) en dat Hertog Jan toch wel het beste is (ook mee eens). Blijkbaar kan voor sommige mensen enkel in bier onderscheid gemaakt worden.
Bedacht me nog dat in Pimp hier met je horloge(s) [deel 23] er ook af en toe van die sjappen komen die niks te melden hebben en alleen maar afgeven op mensen die daar graag geld aan uitgeven. Waarom zo zuur? Disclaimer: Ik heb zelf geen horloge.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |