Ik heb dat hele concert, mên!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:![]()
Zo naar boven aan den laptop doorwerken en dan boek lezen!
Bron:quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
IQM!!! met nieuwe UI
En ja, dat valt me nu pas op
quote:
Mijn dokter zegt dat ik aids heb, maar ik denk dat ik hypochondrisch ben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef IQM het volgende:
Ik ben bang dat ik hypochondrisch ben, maar m'n dokter zegt dat het niks is.
Ik denk dat hij je wil.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Mijn dokter zegt dat ik aids heb, maar ik denk dat ik hypochondrisch ben.
Idem, en nog een tal van positieve kenmerken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb narcisme niet nodig. Ik ben al mooi, slim en goed van mezelf.
quote:
Fijn dat je zo tevreden bent met jezelfquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb narcisme niet nodig. Ik ben al mooi, slim en goed van mezelf.
Jij wint alleen omdat ik niet weet hoe ik bewegende sneeuw in mijn UI zetquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:09 schreef Skaff-a het volgende:
Men stemt wel op mijn kerstui als beste kerstui toch?
Tuurlijk niet. Mijne is 4850495 keer toffer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:09 schreef Skaff-a het volgende:
Men stemt wel op mijn kerstui als beste kerstui toch?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Mijne is 4850495 keer toffer. toch slechts een slap aftreksel van m`n sinterklaas UI
quote:
Dat is overigens niet om de hoekquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom woont de jongen van mijn dromen in godvergeten CANADA?
Jij eindelijk weer ge-unbannedquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
HOMO sc is verderopquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef Skaff-a het volgende:
Ik ben lekker
quote:
Nacht.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:
Peter Blanker was je voorquote:`t is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig, dat zie je in één ogenblik.
Ik denk als kijk in de spiegel, daar staat een geweldige vent.
`t is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent.
De allermooiste meiden, die mij eenmaal hebben gezien.
Die vallen meteen aan mijn voeten, aan iedere teen minstens tien.
Ik lig zelfs ook goed bij de mannen, maar dat geeft me ook al geen kick.
Want er is er niet een één op de wereld, die zo goed en volmaakt is als ik.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga te bed, morgen vroeg op. HAHA NOT! Maar ik ga bijslapen
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is overigens niet om de hoek
Gisteren 5 uur in totaal gereperteerd voor kerstviering, vandaag premiere, morgen, donderdag en vrijdag ochtend weer. DRUK!quote:
Hoe kom je eraan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Dat is ook het probleem.
Via een stom spel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan?![]()
Of is de vraag: hoe kom je ervan af?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Via een stom spel.![]()
En ik wil hem houden.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Via een stom spel.![]()
En ik wil hem houden.
Via de webcam?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het was liefde op het eerste gezicht.
Vraag ik me ook al de hele dag af met uiteraard veel gescheld erbijquote:Op woensdag 17 december 2008 00:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Trouwens, waarom staat de SC als centraal?
Door zijn game character?quote:
Ergens met dat gezeik met die crane ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Trouwens, waarom staat de SC als centraal?
Dat soort postgedrag is precies de reden waarom deze reeks nu centraal staat.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Vraag ik me ook al de hele dag af met uiteraard veel gescheld erbij
De SC HOORT AAN DE TOP TE STAAN!!!!1!!!1!!EINS!!1111!!!
Het was uit pure verveling en ineens ging het over ska en punk.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Door zijn game character?
Niemand behalve yvonne enzo weet waarom het centraal staat geloof ik
Het heeft in ieder geval een mooi speciaal icoon in myAT nuquote:Op woensdag 17 december 2008 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort postgedrag is precies de reden waarom deze reeks nu centraal staat.
Sorry, ik liet me even gaan. Een zware werkavond gehad net.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch, liefde hoeft niet altijd dichtbij te zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 00:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het was uit pure verveling en ineens ging het over ska en punk.
Toffer kan haast niet.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus omdat die centraal staat komen er geen users meer op af?quote:
Je zit er finaal naast.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:12 schreef santax het volgende:
Zeg, doe eens samenvatting geve, welks een debiel topic heeft crane nu weer doen openen opdat er via welke weg besloten is deze centraal te zetten?
Van liefde is geen sprake met zo'n afstand.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:13 schreef sezten het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch, liefde hoeft niet altijd dichtbij te zijn
Dat was de druppel die de emmer deed overlopen...quote:Op woensdag 17 december 2008 00:12 schreef santax het volgende:
Zeg, doe eens samenvatting geve, welks een debiel topic heeft crane nu weer doen openen opdat er via welke weg besloten is deze centraal te zetten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.remlof, grapje. Het waren toch flink veel photoshops van crane ofzo die door klonen geplaatst werden?
Nou nou, je hoeft ze niet allemaal over 1 kam te scheren hequote:Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
Omdat een paar harken tegen waarschuwingen in hun e-peen moesten ondersteunen en daarmee de SC verneuken worden we nu in de gaten gehouden.
Gelukkig is het kansloze dropvolk met hun uitlokkerij en dergelijke nu gebanned.
Ja, maar die komen allemaal weer terug ...quote:Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
Omdat een paar harken tegen waarschuwingen in hun e-peen moesten ondersteunen en daarmee de SC verneuken worden we nu in de gaten gehouden.
Gelukkig is het kansloze dropvolk met hun uitlokkerij en dergelijke nu gebanned.
something i saidquote:Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was de druppel die de emmer deed overlopen...
Gelukkig wel. Dit is toch geen SC mensen.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die komen allemaal weer terug ...
Oh ok, dan was mijn reactie inderdaad ongepast. Waarvoor ik bij deze sorry zeg (en niet onbelangrijk: ook nog oprecht meen). T'is dat ik tijdens het gesprek zeg maar binnenviel en niet wist waar het over ging.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
Aangezien ik hier nog niet zo lang ben, is het zo anders dan, met die gebanden?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Dit is toch geen SC mensen.
True, maar het overgrote deel is nu weg. Merk jij nu nog geklooi en stoerdoenerij op?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft ze niet allemaal over 1 kam te scheren he
Maakt niet uit: vragen staan vrij...quote:Op woensdag 17 december 2008 00:20 schreef santax het volgende:
[..]
Oh ok, dan was mijn reactie inderdaad ongepast. Waarvoor ik bij deze sorry zeg (en niet onbelangrijk: ook nog oprecht meen). T'is dat ik tijdens het gesprek zeg maar binnenviel en niet wist waar het over ging.
Ik zeg nergens dat ik blij ben. Sterker nog, ik zeg niet eens namen. Ik zeg alleen dat het gezeik nu niet meer is in de SC.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:22 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die blij zijn dat afcajos, behangplakker, gasturbine, reetveter etc geband zijn moeten zelf een ban krijgen!
Ja..quote:Op woensdag 17 december 2008 00:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
True, maar het overgrote deel is nu weg. Merk jij nu nog geklooi en stoerdoenerij op?
Als in kijk mij eens een user foto of een open mossel posten? En meer in die zin.
Dat haantjes gedrag tegen mods is er nu ook niet.
serieus, zulks een iconen weg?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:22 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die blij zijn dat afcajos, behangplakker, gasturbine, reetveter etc geband zijn moeten zelf een ban krijgen!
Ik heb je naam toch ook niet genoemd?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik blij ben. Sterker nog, ik zeg niet eens namen. Ik zeg alleen dat het gezeik nu niet meer is in de SC.
Dat dus ..quote:Op woensdag 17 december 2008 00:22 schreef BigKahuna het volgende:
Het gebeurde daarvoorquote:Op woensdag 17 december 2008 00:24 schreef santax het volgende:
[..]
serieus, zulks een iconen weg?
En dat terwijl gisteren nog de hele nacht onder toeziend oog van enkele mods de nachtbagger in de klb/sc plaatsvond![]()
k mis altijd alle leuke rellen
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja..1 ding tegen ze zeggen en je ligt er tot 31 december uit
[ afbeelding ]
Doegquote:Op woensdag 17 december 2008 00:25 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed ik ga fijn slaapjes bouwen, dag lieve meisjes en schattige ventjes!
boh... mooi gebruinde huid.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgen we nog tekst en uitleg over dat plaatje?
Oke, bedankt voor je uitlegquote:
Dat zei ik, ik mis altijd de leuke rellenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gebeurde daarvoor
Ik had velen bans op mijn naam kunnen hebben door iedereen richting SEX SC te sturen maar gelukkig viel er maar 1 daardoor.
Shooshh!quote:Op woensdag 17 december 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb je naam toch ook niet genoemd?
Dat is een soort klem. Die kunnen vrouwen onder een rok dragen als ze geen slip aan willen.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgen we nog tekst en uitleg over dat plaatje?
Kleine kinderen posten.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:29 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
kusjes aan de gebande onder ons..
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is een soort klem. Die kunnen vrouwen onder een rok dragen als ze geen slip aan willen.
Meen ik me te herinneren uit een oud nieuwsbericht op fok!
de clipiniquote:Op woensdag 17 december 2008 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is een soort klem. Die kunnen vrouwen onder een rok dragen als ze geen slip aan willen.
Klinkt niet aanlokkelijk... Op de een of andere manierquote:Op woensdag 17 december 2008 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zit er een soort kutplug aan ofzo? Of klemmen die je aan de baarmoederwand moet vast zetten?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:30 schreef santax het volgende:
[..]
de clipini
Maar klopt inderdaad, dit broekje zou deel uitmaken van een bikini en blijven zitten.
16+ danquote:Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is gewoon een dame van 18+ hoorIk ga heus geen kinderen posten...
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zit er een soort kutplug aan ofzo? Of klemmen die je aan de baarmoederwand moet vast zetten?
Tijdens het stappen sowieso nietquote:Op woensdag 17 december 2008 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, hij klemt tegen je kont en vagina.
Kan me ook niet voorstellen dat het blijft zitten tijdens het stappen.
Ook hoeft maar 1 iemand een tik onder je rok te geven en dat ding laat los.
nou, als je het echt wil weten. Ik geloof dat de theorie is dat het veerkrachtig materiaal is. Dat zich als het ware vastklemt door zachtjes druk uit te oefenen tegen de bilnaad en vulva. Plastic dusquote:Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zit er een soort kutplug aan ofzo? Of klemmen die je aan de baarmoederwand moet vast zetten?
De vagina zuigt gewoon aan die plug?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:34 schreef santax het volgende:
[..]
nou, als je het echt wil weten. Ik geloof dat de theorie is dat het veerkrachtig materiaal is. Dat zich als het ware vastklemt door zachtjes druk uit te oefenen tegen de bilnaad en vulva. Plastic dus
MASJOLquote:Op woensdag 17 december 2008 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen naar het buitenland. (Sneek)
TJUUS, AUF WIEDERSEEN.
Ik ben de enige baas van het 1e uur hier die nog over is.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:36 schreef santax het volgende:
Maar ik zie dat broekpaling als een ware wizzard zijn toetsenbord beroerde en je al een antwoord had gegeven
en jij gaat ook al pittenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben de enige baas van het 1e uur hier die nog over is.
Zit je al vanaf de eerste SC erbij, ja?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben de enige baas van het 1e uur hier die nog over is.
Hoiquote:
dat wijf met die kerstversieringquote:Op woensdag 17 december 2008 00:46 schreef santax het volgende:
hehe ik kijk niet zovaal sbs6 maar als ze van die programma's over britten uitzenden is het werkelijk geweldige tv
Daar heb ik alleen de laatste 10 tellen van gezien, maar sindsdien kijk ikquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:49 schreef santax het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen de laatste 10 tellen van gezien, maar sindsdien kijk ik
Prachtige figuren. Man bijt hond zou een moord doen voor dit 'klantenbestand'
Over man bijt hond gesproken, die voice over was bij DWDD en ik vind die stem echt zo niet passen bij het gezichtquote:Op woensdag 17 december 2008 00:49 schreef santax het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen de laatste 10 tellen van gezien, maar sindsdien kijk ik
Prachtige figuren. Man bijt hond zou een moord doen voor dit 'klantenbestand'
prachtigquote:Op woensdag 17 december 2008 00:53 schreef santax het volgende:
over man bijt hond gesproken...
Afgelopen zomer zijn ze hier in mijn dorpje geweest. Dus ik uiteraard vermakelijk kijken. In dat stukje 'aanschuiven bij' zitten ze gewoon dus om zondagochtend om 9 uur bij een vriend van mijn pa
Die zijn kater zit weg te tikken met lauwe blikken hollandia
Echt, ik moet eens in de gaten gaan houden waar die ouwe van me mee omgaat
Oh dat weet ik niet, maar ik vind het een prachtige stem. Echt zo ouderwets nog. Maar ik ben ook dol op die stem van het polygoonjournaalquote:Op woensdag 17 december 2008 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over man bijt hond gesproken, die voice over was bij DWDD en ik vind die stem echt zo niet passen bij het gezicht
Ik vind het ook een leuke stem, maar ik had em gekoppeld aan een oudere manquote:Op woensdag 17 december 2008 00:55 schreef santax het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, maar ik vind het een prachtige stem. Echt zo ouderwets nog. Maar ik ben ook dol op die stem van het polygoonjournaal
Dat zie ik ook voor me ja, een oudere man. Maar het is een jong broekie nog? Ik weet eigenlijk nieteens zeker of ik het wel wetenquote:Op woensdag 17 december 2008 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke stem, maar ik had em gekoppeld aan een oudere man
quote:
Ik schat die man tussen de 35 - 45.quote:Op woensdag 17 december 2008 00:58 schreef santax het volgende:
[..]
Dat zie ik ook voor me ja, een oudere man. Maar het is een jong broekie nog? Ik weet eigenlijk nieteens zeker of ik het wel weten
BOH GEK DOE DE GROETJES AAN DIE SPAANSEquote:Op woensdag 17 december 2008 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei over 24 uur zit ik gewoon in spanje![]()
je gaat toch niet ech wii-en op vakantie hequote:Op woensdag 17 december 2008 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Tjikkies zon strand clubsahhhh whi
bakkie pleur tijdquote:
Vanaaf niet.quote:
eeuhm zoals watquote:Op woensdag 17 december 2008 01:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar laten we over leuke dingen praten enzo
GOTIEEKSSSSquote:
Gers is stiekem bang voor zequote:
NIET ZEGGENquote:Op woensdag 17 december 2008 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gers is stiekem bang voor ze
Erhm,quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gers is stiekem bang voor ze
Je bent gewoon bang omdat er diep in jou een alto schuilt die er graag uit wilt.quote:
NIET WAARquote:Op woensdag 17 december 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]!
![]()
Gers is wel voor meer dingen bang![]()
[..]
Je bent gewoon bang omdat er diep in jou een alto schuilt die er graag uit wilt.
Is goed hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 01:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erhm,
Ik ben een compleet wrak aan het worden ...
Maar ik heb vanmiddag al een SC geneukt door iedereen gedeprimeert te maken dus niet nog een keer
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:18 schreef gers het volgende:
[..]
NIET WAAR![]()
en die gotieks willen me dadelijk ritueel offeren
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Ja ..
maar dat is voor het goede doel ..
Goede oogsten en zulks![]()
En ze offeren alleen je zaad !
quote:
dadelijk vallen ze me aan met hun zwarte krachtquote:Op woensdag 17 december 2008 01:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Moar ze eten je niet op hoor
Tenzij je de echte gotieks hebt![]()
Die zijn wel eng
Hmmmquote:Op woensdag 17 december 2008 01:18 schreef gers het volgende:
[..]
NIET WAAR![]()
en die gotieks willen me dadelijk ritueel offeren
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:24 schreef gers het volgende:
[..]
dadelijk vallen ze me aan met hun zwarte kracht
Jij wilt zeker zijn fallus he ?!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm![]()
Een lekker stukje gers...
ik moest lachenquote:Op woensdag 17 december 2008 01:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Er zijn bijna geen neger gothieks hoor
Dat was ook de bedoelingquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 01:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Er zijn bijna geen neger gothieks hoor
SHOCK !quote:
HOAXquote:Op woensdag 17 december 2008 01:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
SHOCK !
Ze wassen zich ook hoor
Ik ben ook " alto " volgens Fok!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:36 schreef gers het volgende:
[..]
HOAX![]()
al dat ongewassen krakers/alto haar
vikings zijn geen altoquote:Op woensdag 17 december 2008 01:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben ook " alto " volgens Fok!
Maar ik stink niet.
Douche elke dag :$
En was mijn haar ook om de dag :$
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 17 december 2008 01:39 schreef gers het volgende:
[..]
vikings zijn geen alto![]()
vikingen zijn tof
Dat is altijd fijn om te horenquote:
maat gotieks zijn gewoon engquote:Op woensdag 17 december 2008 01:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar heb je een punt![]()
Moar ik luister wel metal
je hebt mij gezienquote:
Hehehequote:Op woensdag 17 december 2008 01:42 schreef gers het volgende:
[..]
maat gotieks zijn gewoon eng![]()
Al dat gezeik waarom je iets doen zonder emotie
Alleen zo onbereikbaar hequote:Op woensdag 17 december 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn om te horen
nee gekquote:
Hehehe ..quote:Op woensdag 17 december 2008 01:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Alleen zo onbereikbaar he
[..]
nee gek
Kirsten Steward
quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 17 december 2008 01:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe ..
Wat doet u nog wakker ?
zij isquote:Op woensdag 17 december 2008 01:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Alleen zo onbereikbaar he
[..]
nee gek
Kirsten Steward
Och ik zit nu op mijn werkquote:Op woensdag 17 december 2008 01:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Morgen werken
Ze had mijn zus kunnen zijnquote:
lol ..quote:Op woensdag 17 december 2008 01:47 schreef fraubitch het volgende:
Noorsbloed! Je hebt mijn ogen geopend!
TNX
Ik ga slapen
nu moet ik wel in je fobo kijkenquote:
moet ook wel, mijn fobo is zeer de moeite waardquote:Op woensdag 17 december 2008 01:49 schreef gers het volgende:
[..]
nu moet ik wel in je fobo kijken![]()
truste
Woar ga je heen ?quote:Op woensdag 17 december 2008 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Tas inpakken is kut ik dnek dat ik de helft weer vergeet
Daar is het vast warmer dan hierquote:
Ja dat is ook de reden waarom ik hier weg benquote:Op woensdag 17 december 2008 02:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar is het vast warmer dan hier
Whehequote:Op woensdag 17 december 2008 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook de reden waarom ik hier weg ben
quote:
quote:
Mobiel moet soms ook opgeladen worden.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat moet ik neit vergeten mee te nemen
Broeken shirts toilettas
was het wel he ?
Ik weet niet wat jij denkt wat voor weer het is in Spanje, maar daar lijkt het mij de temperatuur niet voor?quote:Op woensdag 17 december 2008 02:27 schreef MouzurX het volgende:
Zonnebrandcreme, zonnebril, handdoek draagbare radio
He, doe nou niet zo pessimistisch ludo.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt wat voor weer het is in Spanje, maar daar lijkt het mij de temperatuur niet voor?
[ afbeelding ]
Ah voor die 16 graden doe ik het welquote:Op woensdag 17 december 2008 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt wat voor weer het is in Spanje, maar daar lijkt het mij de temperatuur niet voor?
[ afbeelding ]
Op het strand in je wollen zwembroek?quote:Op woensdag 17 december 2008 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah voor die 16 graden doe ik het wel
Ach hier is het met 4 graden in je vergeelde onderbroek.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op het strand in je wollen zwembroek?
nah dat wordt wel iets te koud. Stappen uitgaan slapen stappen bieren uitgaanquote:Op woensdag 17 december 2008 02:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op het strand in je wollen zwembroek?
Tenminste nog iemand met een beetje smaak hier i.p.v al die ouwe meuk.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:32 schreef MouzurX het volgende:
En wanneer dit liedje voorbij is ga ik maar naar bed:
Whehe, hoeveel mailtjes had jequote:Op woensdag 17 december 2008 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
![]()
hadden ze vanacht mijn fobo gebruikt als sc en ik had mijn ''stuur een mail'' niet uit staan
Jitze je moet je borrelrecht OPEISEN. Kom in actie, hup hup.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb vanmiddag weer een borrel waar ik niet heen kan
gelukkig maar 65quote:Op woensdag 17 december 2008 09:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, hoeveel mailtjes had je?
Ik heb die optie ook nog steeds aan, en dat met meer dan 5000 reacties!
Ik vind mn werk en de opticien iets belangrijkerquote:Op woensdag 17 december 2008 09:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jitze je moet je borrelrecht OPEISEN. Kom in actie, hup hup.
Dan is het gewoon je eigen schuldquote:Op woensdag 17 december 2008 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind mn werk en de opticien iets belangrijker
Ik ben zeker aan het werk. Maar ik kan het gewoon niet hebben om 2 uur bier te drinken terwijl er nog een enorme stapel werk op me wacht.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is het gewoon je eigen schulden waarom ben je nu bijvoorbeeld niet aan het werk?
Als je nou gewoon niet gaat fokken heb je t vast wel af voor je borrel!
Inderdaad.quote:
Niet te serieus nemen hequote:Op woensdag 17 december 2008 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoi. Mag ik vragen waar jouw username op slaat?
Hmhm dat snap ik, ah joh, dan hou je toch gewoon je eigen borrel op zaterdagavond ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben zeker aan het werk. Maar ik kan het gewoon niet hebben om 2 uur bier te drinken terwijl er nog een enorme stapel werk op me wacht.
Ik wil hout_bos wel serieus nemenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoe serieus ik jou moet nemen![]()
Als ik thuis kom wachten er meerdere koude pilsjes op me, een zak chips en een frituurpanquote:Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm dat snap ik, ah joh, dan hou je toch gewoon je eigen borrel op zaterdagavond ofzo?
De feestdagen komen er weer aan dus nog genoeg tijd om te drinken!
Succes met werken en sterkte!
Ik ook, maar dit is geen 18+ forumquote:Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil hout_bos wel serieus nemen!
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik thuis kom wachten er meerdere koude pilsjes op me, een zak chips en een frituurpan
Nee, dan zou ik hier niet eens mogen komenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is geen 18+ forum
Voor de hardwerkende man is dat toch wel een heel fijn vooruitzichtquote:
Dat bedoel ik maar. Wanneer mag je hier dan wel komen?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik hier niet eens mogen komen!
Dan heb je toch niets te klagen johquote:Op woensdag 17 december 2008 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor de hardwerkende man is dat toch wel een heel fijn vooruitzichtEn ik hoef niet zo nodig te borrelen met de jostiband
8 juliquote:Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Wanneer mag je hier dan wel komen?
Ik heb die optie aan staan, maar ik krijg dus geen mailtjes meer.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, hoeveel mailtjes had je?
Ik heb die optie ook nog steeds aan, en dat met meer dan 5000 reacties!
Hihi, komen.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik hier niet eens mogen komen!
Ja dat heb ik ook wel eens gehad hoor, dan was ie het blijkbaar zat omdat ik zo veel reacties kreegquote:Op woensdag 17 december 2008 10:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb die optie aan staan, maar ik krijg dus geen mailtjes meer.
Jawel, want het bier op de borrel is gratisquote:Op woensdag 17 december 2008 10:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb je toch niets te klagen joh?
Dan jat je wat bier voor thuisquote:Op woensdag 17 december 2008 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, want het bier op de borrel is gratis
Hier, hoezo?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat is toch al bijna?
En waar is die user met die bos hout gebleven?
Ja joh, minder dan 7 maanden!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat is toch al bijna?
En waar is die user met die bos hout gebleven?
Maar ik kan toch niet auto rijden met allemaal glazen bier in mn handen?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan jat je wat bier voor thuis
Waarom hebben ze dan ook geen flesjesquote:Op woensdag 17 december 2008 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet auto rijden met allemaal glazen bier in mn handen?
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan ook geen flesjes
Ik snap niet hoe jij jezelf Breathtaking durft te noemen.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij jezelf kwaliteit verhogend durft te noemen.
Wat zei yvonne nou ook alweer over non-boeiende dagboekposts?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
H
O
I
Ik moet toch zo ongelooflijk hard naar het toilet ..Gister eigenlijk al maar was te lui om te lopen.
Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TC, is het keldertje echt jouw favoriete forum?
Is waar ookquote:Op woensdag 17 december 2008 10:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zei yvonne nou ook alweer over non-boeiende dagboekposts?
Ik vergeef het je. Maar ik ben niet degene met de banknopjes.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is waar ooksorry! En dat meen ik.
Daar mag je toch helegaar niet komen als je nog geen 18 bent?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TC, is het keldertje echt jouw favoriete forum?
Leuk als mensen dat vragen terwijl er echt in mijn fobo staat dat ik uit '92 kom.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar mag je toch helegaar niet komen als je nog geen 18 bent?
True. En ze pluizen ook je hele posthistory na.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je favoriete forum alsvast een beetje vooruitlopend selecteren?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef IQM het volgende:
[..]
True. En ze pluizen ook je hele posthistory na.
Kinky stuff. Met klemmetjes enzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef kurk_droog het volgende:
Mag ik vragen wat er in het keldertje staat dan allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |