Ik heb dat hele concert, mên!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:![]()
Zo naar boven aan den laptop doorwerken en dan boek lezen!
Bron:quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:51 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
IQM!!! met nieuwe UI
En ja, dat valt me nu pas op
quote:
Mijn dokter zegt dat ik aids heb, maar ik denk dat ik hypochondrisch ben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef IQM het volgende:
Ik ben bang dat ik hypochondrisch ben, maar m'n dokter zegt dat het niks is.
Ik denk dat hij je wil.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Mijn dokter zegt dat ik aids heb, maar ik denk dat ik hypochondrisch ben.
Idem, en nog een tal van positieve kenmerken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb narcisme niet nodig. Ik ben al mooi, slim en goed van mezelf.
quote:
Fijn dat je zo tevreden bent met jezelfquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb narcisme niet nodig. Ik ben al mooi, slim en goed van mezelf.
Jij wint alleen omdat ik niet weet hoe ik bewegende sneeuw in mijn UI zetquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:09 schreef Skaff-a het volgende:
Men stemt wel op mijn kerstui als beste kerstui toch?
Tuurlijk niet. Mijne is 4850495 keer toffer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:09 schreef Skaff-a het volgende:
Men stemt wel op mijn kerstui als beste kerstui toch?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Mijne is 4850495 keer toffer. toch slechts een slap aftreksel van m`n sinterklaas UI
quote:
Dat is overigens niet om de hoekquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom woont de jongen van mijn dromen in godvergeten CANADA?
Jij eindelijk weer ge-unbannedquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
HOMO sc is verderopquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef Skaff-a het volgende:
Ik ben lekker
quote:
Nacht.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:
Peter Blanker was je voorquote:`t is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig, dat zie je in één ogenblik.
Ik denk als kijk in de spiegel, daar staat een geweldige vent.
`t is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent.
De allermooiste meiden, die mij eenmaal hebben gezien.
Die vallen meteen aan mijn voeten, aan iedere teen minstens tien.
Ik lig zelfs ook goed bij de mannen, maar dat geeft me ook al geen kick.
Want er is er niet een één op de wereld, die zo goed en volmaakt is als ik.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga te bed, morgen vroeg op. HAHA NOT! Maar ik ga bijslapen
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is overigens niet om de hoek
Gisteren 5 uur in totaal gereperteerd voor kerstviering, vandaag premiere, morgen, donderdag en vrijdag ochtend weer. DRUK!quote:
Hoe kom je eraan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Dat is ook het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |