Ze is nog steeds verkouden. Wel iets minder, maar toch... Vorige week hadden we de hoortest bij het CB die mislukte, waarschijnlijk door de verkoudheid. Nu moesten we afgelopen vrijdag weer komen, maar ik heb afgebeld. De kans dat hij weer mislukt is erg groot en ik heb geen zin om nu al doorgestuurd te worden. Dus nu moeten we 2 januari voor de herkansing komen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef mrien het volgende:
Igraine, hoe gaat het met Daryl en haar verkoudheid?
waar kan het nog meer dan?quote:Op zondag 21 december 2008 22:36 schreef Ticootje het volgende:
hier ook een kind op de slaapkamer, maar kom op je doet het toch niet alleen 's avonds in bed?
Niet iedereen is zo creatief hoorquote:Op zondag 21 december 2008 22:36 schreef Ticootje het volgende:
hier ook een kind op de slaapkamer, maar kom op je doet het toch niet alleen 's avonds in bed?
Jij bent behoorlijk creatief, ga je gangquote:Op zondag 21 december 2008 22:44 schreef Ticootje het volgende:
gaan we het nu toch over sex hebben? We hebben een apart topic nodig. Wie opent m?
Zuurkool is hier ook een succes! Ze vind het heerlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 10:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik bouw het altijd op. Je inwendige moet toch wennen aan zwaarder voedsel.
Ik had Saar pas wat zuurkool gegeven, dat vond ze wel lekker het at alleen wat lastig met al die slierten. Veel kokhalzen dus..
Oh my God, ik heb ineens heel erg veel zin in friet. En het is pas kwart over tienquote:Op maandag 22 december 2008 10:11 schreef Ticootje het volgende:
Wij eten eigenlijk altijd zoutloos. Alleen op mijn patat moet echt zout. Ik hou zelf van oude kaas.
Mijn ouders doen wel overal zout bij.
Patat met veeeeeeeel mayo, en dan die lekkere vette mayo! (Ik mag alleen geen mayo, behalve die op yoghurt basis, en dat is het net niet)quote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh my God, ik heb ineens heel erg veel zin in friet. En het is pas kwart over tien.
Mijn jongens mochten met 7 maanden plukjes brood eten, en binnen 2 weken zaten ze al op 1,5 boterham naar binnen schuiven.quote:Op maandag 22 december 2008 10:16 schreef k_i_m het volgende:
Okee. Ik was toch even nieuwsgierig aangezien andere kinderen veel meer en verschillend lijken te eten dan Lilah. Daar krijg ik net sinds een paar dagen goed een boterham in. Ik kan me voorstellen dat als ze zelf al aangeeft dat ze het wat rustiger aan doet met eten die tijd van "NU mag je alles" eigenlijk ook iets later is dan.
En wij koken ook zoutarm. Deed mijn moeder al, en dat heb ik zo overgenomen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |