Wat een zieke kindjes hier, allemaal beterschap

.
Tico, dat zou ik ook heel graag willen doen, maar dan moet er gezaagd worden en we hebben het bedje te leen dus dat is niet echt een optie

.
Ik had woensdagavond kerstdiner op mijn werk, zat ook in de organisatie dus wist dat het behoorlijk laat zou worden. Mijn ouders komen altijd op donderdag oppassen dus die had ik gevraagd of ze woensdagavond al wilden komen. Als tegenaanbod stelden zij voor om Jasja woensdagmorgen op te halen en dan ik haar dan vrijdag weer zou komen ophalen

. Ik vond het wel lang, de eerst keer weg gelijk 2 nachtjes maar wist ook wel dat ik amper tijd zou hebben om haar te missen en dat opa en oma het helemaal geweldig zouden vinden. Plus het betekende een dagje minder kdv en ze liep zo te snotteren dat dat me ook geen slecht plan leek.
Woensdag was ik pas om half twee thuis en de wekker ging weer om 7 uur want er lag heel veel werk dus ik had inderdaad weinig tijd om haar te missen. Donderdag op weg naar huis (doodop) speelde ik nog met de gedachte om na het eten alvast naar mijn ouders te gaan en daar dan te blijven slapen maar lief had het thuis helemaal gezellig gemaakt met kaarsjes en lekker eten en een kadootje dus ik kon het niet maken om dan na het eten gelijk weg te rennen

. Alleen toen ik de pinguinlamp op haar kamer aan ging doen (die is altijd aan en nu dus niet, en dat vond ik echt te donker en leeg) kreeg ik het even te kwaad

. En lief kreeg het later op de avond te kwaad toen ik voorlas dat er in het AMC in 2007 732 IVF/ICSI-behandelingen zijn geweest waarvan 22% succesvol was. We beseften weer even hoe vreselijk blij en dankbaar we mogen zijn dat onze 2e poging tot die 22% heeft behoord. Na het eten nog even lekker een in bad gezeten en vroeg naar bed gegaan (ik was zo moe dat het ook niet echt slim was geweest om in de auto te stappen denk ik) en gisteren om 8.30 opgestaan en gelijk ik de auto gesprongen. Het bleek dat Jasja eigenlijk best ziek was geweest bij mijn ouders

. Dat hadden ze aan de telefoon maar niet gezegd zodat ik me geen zorgen hoefde te maken. Ze had woensdag 4 dunne poepluiers gehad (normaal heeft ze altijd maar 1 poepluier per dag), weinig drinken, vreselijk snotterig, niezen, hoesten, kuchen, spugen. Tussen dat allemaal door was ze gelukkig ook vrolijk geweest en vooral mijn vader vind ze helemaal fantastisch, begint te stralen als ze hem ziet, volgt hem door de hele kamer dus die is echt helemaal verkocht

. Ze is nu nog niet lekker, heel rustig en hangerig, drinken is weer matig, hoesten en dan echt slijm spugen. Hopelijk knapt ze op, zoals ze nu is laat ik haar zeker niet naar het kdv gaan maandag.
Is er eigenlijk iets dat verlichting kan geven bij dat hoesten en al dat slijm?