abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64159286
Wow Liza, jullie hebben me wat beleefd in dat poosje dat we je niet gezien hebben..! Ik kan me voorstellen dat je hartstikke moe bent zeg. Lekker een beetje proberen bij te komen samen!

Ik ben vanmorgen met Thomas bij de HAP geweest omdat -ie onder de uitslag zat. Ik dacht eerst dat het luieruitslag was, want het begon aan de voorkant, maar toen kwamen er ook grote plekken op zijn billen en begon het via zijn rug helemaal naar zijn schouderbladen te trekken.
Onderaan vuurrood, met loslatend vel, naar boven toe meer bultjes met hele droge huid.

Het blijkt een schimmelinfectie te zijn en we konden met een dikke tube Miconazol huiswaarts. Hopelijk heeft -ie snel weer een lekker babyvelletje, want dit moet wel zeer doen, zo naar ziet het eruit.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:56:20 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64159506
Jeetje wat naar zeg, van Thomas. En wat gek dat dat zo ineens uit kan slaan zeg.
pi_64160333
Jeetje arme Thomas! Zo heftig heb ik nog nooit gehoord! Hoop dat die Miconazol snel aanslaat
Ben in het ziekenhuis gelegen..arm ventje. Wat had hij?

Terrorbep ging er met de schoenen van Jen vandoor ja, tussen haar tanden. Ik heb er hard om moeten lachen
Helaas geen foto`s
Saartje
pi_64162411
de meiden konden het prima vinden. Het begin was even aftasten. Bep was nam de eerste stap. Jen moest er eerst niet van hebben en trok zelfs haar handje weg. Maar nadat ze het even had aangekeken en even met Jezus had gespeeld vonden ze de luiertas allebei wel leuk.

Maneki heeft echt een leuk huis!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64162651
Ja haha die luiertas was ook een hot item En Jezus
Saartje
pi_64163403
ik vind het echt een leuk ding hoor. Jen heeft de boerderij van little people. De stal is ook echt leuk. Misschien voor volgend jaar.
Jen heeft vanavond gewoon 2 borden witlof op. Waar laat ze het?
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:59:34 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_64163633
Wees blij, ik ben allang blij als ik wat yoghurt in Ruben kan krijgen. Hij weigert gewoon zijn mandarijntjes te eten, zijn brood te eten, zijn warme prak te eten.

Terwijl ik hem dus op de opvang een soepstengel heb zien eten, hij een stukje brood gehad heeft tijdens het winkelen wat helemaal op ging, maar thuis, ho maar. Ja, yoghurt. Dat is het enige. En net dus weer wakker worden en hysterisch huilen. Morgen maar naar de HAP, want er is duidelijk iets mis met mijn jongetje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64165974
Jen had hetzelfde voor een week terug. Toen bleken haar amandelen helemaal opzet. Ze had gewoon keelpijn. Nu eet ze weer zoals vanouds.
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:39:59 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_64172587
Straks naar de HAP. Beide oren zijn weer aan het lopen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64172781
hij voelt zich dus niet lekker. Succes maar weer.

Als ik nu vertel dat Jen tot 6 uur in haar eigen bed heeft geslapen en vannacht maar 2 keer wakker is geworden geloven jullie me vast niet.
pi_64172831
Wat heerlijk Ticootje! Dus het bedje openschroeven heeft geholpen?Super!

Liza, jeetje! Wat was er met Ben aan de hand dan?

Troel, oorpijn is zo naar, hopelijk knapt Ruben snel op

Mijn ieniemieniemeiske heeft afgelopen nacht 5 uur achter elkaar geslapen! Van 23:00 tot 04:00! Whoeiii
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 20 december 2008 @ 10:39:57 #212
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64173086
Ticootje, wat fijn dat het vannacht zo goed is gegaan!
Ik ben ook erg benieuwd waarom Ben in het z'huis heeft gelegen?
Beterschap voor Ruben en ook voor Thomas, schimmel is naar, Maarten heeft het ook al gehad door de spruw...
Goed van Merel zeg!

Hier vannacht tot een uurtje of 4 geslapen, toen Maarten bij me genomen en steeds in slaap gevallen met de bv, dus als hij wakker werd en begon te mopperen weer de andere borst aangeboden en volgens mij zijn we zo doorgegaan tot vanmorgen 8 uur... Mijn geheugen laat me een beetje in de steek wat vannacht betreft Maar ik denk dat Maarten goed heeft gegeten...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64173223
  zaterdag 20 december 2008 @ 10:54:12 #214
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64173269
Dat ziet er knus uit, Tico!
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:03:12 #215
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64173387
Wat ziet dat er mooi en goed en fijn en knus inderdaad uit Tico. Ik ga het onthouden voor een eventuele tweede. Wat een uitvinding .
pi_64173772
het is gewoon haar eigen bedje, maar 1 zijkant heb ik eraf en het bedje staat nu vast dus ze kan niet tussen de matrassen zakken. Ik ben zo blij.
pi_64173827
Goede oplossing Ticootje!
Troel nog niet terug? Ik hoop dat Ruben snel opknapt!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64174283
Ik ben kapot; al sinds 2 uur vannacht wakker...
Onze meid heeft hoge koorts; hoogste was 40, 2 !!
Ik schrok me een hoedje. Doodeng om je meisje zo ziek te zien

Het zakt nu wel wat maar nog steeds boven de 39 graden.
Wat kun je je dan zorgen maken om je eigen meisie.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_64174577
Wat een zieke kindjes hier, allemaal beterschap .
Tico, dat zou ik ook heel graag willen doen, maar dan moet er gezaagd worden en we hebben het bedje te leen dus dat is niet echt een optie .

Ik had woensdagavond kerstdiner op mijn werk, zat ook in de organisatie dus wist dat het behoorlijk laat zou worden. Mijn ouders komen altijd op donderdag oppassen dus die had ik gevraagd of ze woensdagavond al wilden komen. Als tegenaanbod stelden zij voor om Jasja woensdagmorgen op te halen en dan ik haar dan vrijdag weer zou komen ophalen . Ik vond het wel lang, de eerst keer weg gelijk 2 nachtjes maar wist ook wel dat ik amper tijd zou hebben om haar te missen en dat opa en oma het helemaal geweldig zouden vinden. Plus het betekende een dagje minder kdv en ze liep zo te snotteren dat dat me ook geen slecht plan leek.
Woensdag was ik pas om half twee thuis en de wekker ging weer om 7 uur want er lag heel veel werk dus ik had inderdaad weinig tijd om haar te missen. Donderdag op weg naar huis (doodop) speelde ik nog met de gedachte om na het eten alvast naar mijn ouders te gaan en daar dan te blijven slapen maar lief had het thuis helemaal gezellig gemaakt met kaarsjes en lekker eten en een kadootje dus ik kon het niet maken om dan na het eten gelijk weg te rennen . Alleen toen ik de pinguinlamp op haar kamer aan ging doen (die is altijd aan en nu dus niet, en dat vond ik echt te donker en leeg) kreeg ik het even te kwaad . En lief kreeg het later op de avond te kwaad toen ik voorlas dat er in het AMC in 2007 732 IVF/ICSI-behandelingen zijn geweest waarvan 22% succesvol was. We beseften weer even hoe vreselijk blij en dankbaar we mogen zijn dat onze 2e poging tot die 22% heeft behoord. Na het eten nog even lekker een in bad gezeten en vroeg naar bed gegaan (ik was zo moe dat het ook niet echt slim was geweest om in de auto te stappen denk ik) en gisteren om 8.30 opgestaan en gelijk ik de auto gesprongen. Het bleek dat Jasja eigenlijk best ziek was geweest bij mijn ouders . Dat hadden ze aan de telefoon maar niet gezegd zodat ik me geen zorgen hoefde te maken. Ze had woensdag 4 dunne poepluiers gehad (normaal heeft ze altijd maar 1 poepluier per dag), weinig drinken, vreselijk snotterig, niezen, hoesten, kuchen, spugen. Tussen dat allemaal door was ze gelukkig ook vrolijk geweest en vooral mijn vader vind ze helemaal fantastisch, begint te stralen als ze hem ziet, volgt hem door de hele kamer dus die is echt helemaal verkocht . Ze is nu nog niet lekker, heel rustig en hangerig, drinken is weer matig, hoesten en dan echt slijm spugen. Hopelijk knapt ze op, zoals ze nu is laat ik haar zeker niet naar het kdv gaan maandag.
Is er eigenlijk iets dat verlichting kan geven bij dat hoesten en al dat slijm?
pi_64174663
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:31 schreef Ticootje het volgende:
het is gewoon haar eigen bedje, maar 1 zijkant heb ik eraf en het bedje staat nu vast dus ze kan niet tussen de matrassen zakken. Ik ben zo blij.
Zo staat amber d'r bedje idd ook sinds een maand of 2.
Heel erg makkelijk! En heel leuk om zo sochtends wakker te worden.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64174715
Oh Madelieve, veel beterschap voor je meisje!
  zaterdag 20 december 2008 @ 14:14:08 #222
223453 Guuzewuus
pi_64176970
Wat lees ik nou, allemaal kleine zieke prulletjes. Thomas . Ruben . Jasha . Madelieve, zeker nu ze ziekjes is, lijkt me het heerlijk voor je haar weer gewoon bij je te hebben .

En Ben, jeetje mannetje, wat was er dan?
  zaterdag 20 december 2008 @ 14:39:49 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_64177515
We zijn weer terug. Zijn ene oor was zo vies en smerig dat de arts niet eens kon zien of het trommelvlies doorwas, maar ze ging ervan uit van wel, zoveel troep als er zat. Ze trok dan ook haar wenkbrauwen behoorlijk op bij het feit dat onze eigen huisarts gezegd had dat het een slijmoor was.
Hij heeft geen koorts, dus de boel is nu bacterievrij, maar we moeten dus dat in de gaten houden en zodra hij koorts krijgt meteen aan de bel trekken voor antibiotica.

IN ieder geval voelt hij zich nu de boel gebarsten is een stuk beter

Beterschap voor de andere kindjes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 20 december 2008 @ 15:32:03 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64178582
Beterschap voor alle zieke kindjes.

Hier wil Sasha nog steeds niet echt goed eten. De papfles en het fruit gaan er prima in, en daarna gaat het bergafwaarts. Yoghurt wilde nog wel, en nu met de afleiding van Bumba gaat een koekje er ook wel aardig in.
pi_64179147
bumba is een wondermiddel.
  zaterdag 20 december 2008 @ 16:23:07 #226
223453 Guuzewuus
pi_64179745
Wij wensen jullie ....

Dankjewel Maneki .
pi_64180911
Hahaaaa Stellabeeb
Tico ziet er goed uit zo en fijn dat madam zo lekker heeft geslapen! Misschien heeft Saar het haar wel ingefluisterd hoe het moest

Troel hopen dat het leed nu snel geleden is voor Ruben. Alle andere kindjes ook van harte beterschap
Saartje
pi_64181212
Beterschap voor de zieke kindjes!

Mag ik even heeel trots zijn op mijn meisje
Die heeft gisteravond van 7 uur tot vanmorgen 8 uur geslapen
We dachten eens kijken hoe het gaat als we d'r niet wakker maken, nou..zo dus
(alleen was ik wel om 6 uur wakker met een zeer pijnlijke borst)\
Nog niet voor elke dag voor herhaling vatbaar, maar ze had nu tussen 5 en 7 nog best wat gedronken, normaal ligt ze om 5/6 uur al in bed
pi_64181446
saar heeft een goede invloed!
pi_64183729
we hebben foto's gemaakt ook met de nieuwe (korte) draagdoek, zie het draagdoektopic.

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64183934
Selene, wat een schatje!

hihi, ze heeft beginnende stampertjes haartjes!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64184066
ik ben er zo dol op om haar lekkere stoere kleertje aan te geven die toch meisje achtig zijn
zoals een stoere trui en spijkerbroekje :

maar ze weigert nog steeds om te lachten op foto's. zodra je met het fototoestel aankomt gaat ze heul serieus naar het toestel kijken. soms gaat ze ook wild wapperen met haar handjes dan:

zaterdag 20 december 2008 @ 18:59:46 #233
223453 Guuzewuus
pi_64184125
Oh, Simmu wat een schatje . Ik had jouw dochter nog nooit gezien . Inderdaad stampertjes haartjes .
pi_64184127
Haha, beetje hetzelfde als Leander van Freecell heeft dus, heel de dag lachen, tot er een fototoestel in beeld komt

Kleertjes zijn leuk ja! Schattig maar niet truttig
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64185446
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:59 schreef huuphuup het volgende:
Haha, beetje hetzelfde als Leander van Freecell heeft dus, heel de dag lachen, tot er een fototoestel in beeld komt

Kleertjes zijn leuk ja! Schattig maar niet truttig
ze heeft ook een knalroze hippie tuinbroekje (van rekbare stof, makkelijk met luiers) maar die's bijna te klein.
  † In Memoriam † zaterdag 20 december 2008 @ 22:00:03 #236
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64189783
simmu, die wapperfoto
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_64200554
en ik ben erachter waarom ze het soms (tot voor kort voor mij onverklaarbaar) in huilen uitbarst: het geluid van bewegende gordijnen over rails is **eng**.stozuigen, spelende katjes die over haar heen rennen, ik die naast haar (in de box) achter mijn compu geluid produceer: maakt allemaal niet uit. maar doe de gordijnen open of dicht............
pi_64200567
ze heeft eventjes 'normaal' gebrabbeld, maar de laatste week heeft ze verdacht veel weg van een dolfijntje. niks te ghoo en ghaa, ze doet enkel nog "hiiiiiiiiiii" zo hard mogelijk! ze heeft gisteravond wel eindelijk gegiecheld waar sangdrax bij was
  zondag 21 december 2008 @ 11:14:43 #239
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64201924
Gordijnen zijn ook eng!

Nienke heeft d'r eerste bloedneus meegemaakt Ze greep mis bij de tafel en toen gleed ze er voor langs
Ze wil zo veel en tja.. dat gaat met vallen en opstaan (letterlijk!)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64202333
Ach Nienke toch! Zielig!
Saar heeft weer doorgeslapen! Was alleen om 22.00 wakker en heeft een half uurtje op gezeten, maar is toen weer zonder voeding in bed verdwenen om zich om 6 uur vanmorgen weer te melden
Saartje
  zondag 21 december 2008 @ 11:50:03 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64202661
Aggos Niienke...

Saartje, wat ga je goed joh!
pi_64202833
Hier nog steeds hoge koorts bij onze meid. Gisteravond gedaald naar 37,7 maar vanochtend weer 40,1 !!
Maar gelukkig drinkt ze wel heel goed, dus dat is dan wel weer lekker. Maar het liefste heb ik gewoon dat ze weer beter is...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_64203172
Wat goed Saartje

Flowerbox, wat naar, beterschap hoor voor je meiske

Merel had gister veel last van krampjes. Manlief heeft de halve nacht met haar opgezeten. Ze drinkt haar flesjes ook niet goed leeg, maar ze drinkt op zich niet te weinig dus we kijken het even aan.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64205677
Flowerbox beterschap voor je meisje

Krampjes zijn zielig! Hopelijk drinkt ze de flesjes snel weer beter!

Igraine, hoe gaat het met Daryl en haar verkoudheid?
En Owlet, vertel eens hoe het gaat met Avalon!
  zondag 21 december 2008 @ 15:36:58 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64210001
Beterschap voor je meisje Flowerbox, het is maar niks hoor, als ze zo ziek zijn...

Ik zit hier te genieten van Sasha die een doosje met yoghurtrozijntjes aan het oppeuzelen is.
Het is nog wat lastig om die kleine dingen netjes en in een keer in je mondje te krijgen dus het is een soort van gegoochel. Maar echt zo schattig om te zien. En dan af en toe komt er een tevreden zuchtje uit.
pi_64210294
Maneki, kan ik niet elke dag even langskomen?

Vannacht was het weer 6x raak, maar ze heeft wel de hele nacht in haar eigen bedje gelegen. Ze had gewoon dorst. Want ze kwam wel steeds echt drinken. Iets beter opletten dat ze overdag iets meer drinkt.
pi_64213143
Kom maar hoor, we hebben 2 weken vakantie hier
Saartje
  zondag 21 december 2008 @ 17:27:43 #248
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64213921
Er ging hier gisteren zowaar brood in . Dus ik heb vandaag opnieuw een boterham met een beetje boter in stukjes gesneden om te kijken of het een toevalstreffer was. En daar ging ze hoor, eerst de grotere stukjes (net d'r vader . ) en toen uiteindelijk even kokhalzen toen ze twee stukjes achter elkaar naar binnen propte. Maar geen grote kotspartijen, en ze vond het echt lekker .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64214162
Fijn nog ff dan eet ze de oren van je hoofd Saar had vanmiddag een boterham rozebotteljam en daarachteraan wilde ze nog wel een puntje Vreetzakje
Saartje
  zondag 21 december 2008 @ 17:48:36 #250
223453 Guuzewuus
pi_64214587
Stella had vanmiddag keurig haar eigen boterhammetje met boter op. We waren op bezoek bij een gezin met drie kleine frummels, dus toen heeft ze ook nog maar even alle korstjes van de middelste opgegeten (twee boterhammen) en daarna nog een half broodje van de oudste . Nadat ze datzelfde uur al een rijstewafel en een fles opvolgmelk achter der kiezen had Hier nog een vreetzakje dus .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')