quote:
Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef Maneki.Neko het volgende:Als je een kleine hebt die graag bij vader en moeder op de kamer slaapt, hoe zorg je er dan voor dat je seksleven blijft bestaan? Of bestaat er tijdelijk even helemaal niets en hebben jullie daar vrede mee.
Of als je kinderen wat groter zijn, en wel eens de slaapkamer binnenwandelen omdat ze dorst hebben/een boze droom hadden of iets dergelijks.. hoe ga je daar mee om?
Daar ga je dus
niet mee om
Heel simpel, leer je kind(eren) regels, structuur en regelmaat. En één regel is dat papa en mama ook eens met z´n tweeen samen willen zijn. Zorg dus dat er vaste momenten zijn waarop ze bij je mogen slapen, en dan niet overstag gaan.
Toen ik klein was ging ik altijd supervroeg uit bed

Op schooldagen moest ik mij op mijn kamer vermaken tot het tijd was om op te staan. Zaterdag ´s ochtends stonden er lekkere dingen en frisdrank beneden klaar voor de tv

Als ik stil was mocht ik dan tekenfilmpjes kijken op super-channel. Inspector Gadget, Transformers, enz... Op zondagochtend mocht ik bij mijn ouders in bed slapen
Of het was zondag tekenfilms en zaterdag 'sochtends bij mijn ouders in bed, ben ik vergeten....En 's avonds gewoon in je eigen bed en slapen. Vrijdagavond was opblijfavond; dan mochten we langer op en ook lekkere dingen.
Hoe ouder je was des te later mocht je naar bed. Mijn twee broertjes waren daar nooit zo bij mee
[ Bericht 4% gewijzigd door DumDaDum op 22-12-2008 00:17:35 ]