Zo slecht dat ie leuk isquote:
Ik heb geoefendquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk jij kan tenminste met complimentjes omgaan, moblo schiet gelijk in de verdediging.
Mja maar dat is dus ook niet echt nomineren naar je mening dan? Want dan vind je bijv bij een bepaalde categorie pietje passen, maar je hebt swarmi nog niet gehad dus dan swarmi maar daar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
En dat terwijl ik expres best leuk genomineerd heb: ik heb geprobeerd alle vaste users een keer aan bod te laten komen.
De arrogantiequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik weet dat ik wel lief kan zijn.
En daarvan zal de eindredacteur wel een man zijn (eventueel undercover), dus uiteindelijk...quote:
Wat snap je niet aan 't woord proberenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar dat is dus ook niet echt nomineren naar je mening dan? Want dan vind je bijv bij een bepaalde categorie pietje passen, maar je hebt swarmi nog niet gehad dus dan swarmi maar daar?
Mwoah het is wel redelijk evenwichtig, maar een aantal dubbelposten waar ik zat te twijfelen heb ik mensen die al eerder genomineerd waren dan een stapje terug gezet ten faveure van anderen. Anders krijg je weer van die muppets die naast hun schoenen gaan lopen omdat ze zoveel stemmen hebben (zowel positief als negatief)quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja maar dat is dus ook niet echt nomineren naar je mening dan? Want dan vind je bijv bij een bepaalde categorie pietje passen, maar je hebt swarmi nog niet gehad dus dan swarmi maar daar?
Haha nou ja, complimentjes blijven lastig en eenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb geoefend
Maar is verlegen worden een teken dat je met complimentjes om kan gaan? En ik weet dat ik wel lief kan zijn. Als ik de mensen ook lief vind
Bedankt Mikkie, dat zou ik nooit willen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:47 schreef Mikkie het volgende:
Mwoah het is wel redelijk evenwichtig, maar een aantal dubbelposten waar ik zat te twijfelen heb ik mensen die al eerder genomineerd waren dan een stapje terug gezet ten faveure van anderen. Anders krijg je weer van die muppets die naast hun schoenen gaan lopen omdat ze zoveel stemmen hebben (zowel positief als negatief)
Pff whatever, ik ben toch de tofste userquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah het is wel redelijk evenwichtig, maar een aantal dubbelposten waar ik zat te twijfelen heb ik mensen die al eerder genomineerd waren dan een stapje terug gezet ten faveure van anderen. Anders krijg je weer van die muppets die naast hun schoenen gaan lopen omdat ze zoveel stemmen hebben (zowel positief als negatief)
Precies. Moet je zien wat ik allemaal voor je over heb. Tactisch stemmen enzulksquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bedankt Mikkie, dat zou ik nooit willen natuurlijk.
Over Alles?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus, en de meeste mensen hier kennen elkaar al wat langer dus dan heb je heus wel een mening over wie je niet echt iets vind toevoegen aant topic bijvoorbeeld.
wat heeft Sla er mee te makenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar jij wilt er gewoon een slaatje uit slaan IB
Dat ik 'm overal uit wil slaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
wat heeft Sla er mee te maken
Je kan ook gewoon naar de wc gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben kutchagrijnig, dus als ik zeik, ligt het mede daaraan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
Nieuwe tampon er in raggen ofzo?
Geluktquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pcies, gewoon eerlijk, hard en geen gelul
Eerst zeiken natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:05 schreef HostiMeister het volgende:
Nieuwe tampon er in raggen ofzo?
Leren!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
misschien zijn 't ook wel gewoon kutkinderen maar zie je dat als moeder gewoon niet
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
misschien zijn 't ook wel gewoon kutkinderen maar zie je dat als moeder gewoon niet
Die is wel erg oudquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR?
Is hollereer de nieuwe JVT single
ik zeg niet dat 't in haar geval ook zo is, maar er zijn genoeg ouders van kutkinderen die het gewoon niet ZIENquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, gevalletje ver over de schreef
.
Ja daaromquote:
Gevalletje rel-award veilig stellen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier ook niet om jou te helpen, eiks...
nee, ik ben mn temporele logica zatquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gevalletje rel-award veilig stellen?
Über-SOGquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik ben mn temporele logica zat
gewoon kijken is ook al genoegquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik scheld kinderen wel uit, en kijk ze daarna heel boos aan, en dan rennen ze terug naar mamma
vooral in de IKEA is dit leuk..
overigens is vaak boos kijken al genoeg
Ik zie het gewoon voor mequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik scheld kinderen wel uit, en kijk ze daarna heel boos aan, en dan rennen ze terug naar mamma
En die kop van Mr. Moblo d'r achter, met die gare fronsquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor medat gezicht van jou als je semi boos kijkt
Ik heb hem ook echt keihard uit zitten lachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:26 schreef LastRequest het volgende:
Nee Yasha, dat was idd de eerste single van dit album
Wie is dat?
omg, mental picturequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En die kop van Mr. Moblo d'r achter, met die gare frons!!
Wise call sirquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:, ik ga maar ff prison break kijken.
Boos kijken mag...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
tactisch stemmen bij een fokverkiezingquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies. Moet je zien wat ik allemaal voor je over heb. Tactisch stemmen enzulks
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen toch, ik zie hier twee kampen ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |