gewoon kijken is ook al genoegquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik scheld kinderen wel uit, en kijk ze daarna heel boos aan, en dan rennen ze terug naar mamma
vooral in de IKEA is dit leuk..
overigens is vaak boos kijken al genoeg
Ik zie het gewoon voor mequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik scheld kinderen wel uit, en kijk ze daarna heel boos aan, en dan rennen ze terug naar mamma
En die kop van Mr. Moblo d'r achter, met die gare fronsquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor medat gezicht van jou als je semi boos kijkt
Ik heb hem ook echt keihard uit zitten lachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:26 schreef LastRequest het volgende:
Nee Yasha, dat was idd de eerste single van dit album
Wie is dat?
omg, mental picturequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En die kop van Mr. Moblo d'r achter, met die gare frons!!
Wise call sirquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:, ik ga maar ff prison break kijken.
Boos kijken mag...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
tactisch stemmen bij een fokverkiezingquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies. Moet je zien wat ik allemaal voor je over heb. Tactisch stemmen enzulks
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen toch, ik zie hier twee kampen ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |