abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2008 @ 22:07:09 #51
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64102837
- nee!!! -

[ Bericht 52% gewijzigd door sp3c op 17-12-2008 22:10:59 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64102952
quote:
Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is niet letterlijk hetzelfde, maar het zijn beide afwijkingen op sexueel gebied. Je zou het ook beide kunnen bestempelen als een ziekte.
Ok, maar toch.
Als ik er achter kom dat ik een praktiserend homo in de straat heb wonen, heb ik daar geen moeite mee. Zolang hij niet bij mij voor de deur gaat staan gay-paraden met zn matties, krijgt hij een kopje suiker van me.
Met een praktiserende pedo ... hmm ... is toch anders
  woensdag 17 december 2008 @ 22:59:55 #53
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64104916
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef Py het volgende:

[..]

Kijk nog even naar mijn post die je quote. Daar stond dit:
[..]

Dan zeg jij:
[..]

Je bent het dus 100% met me eens
Er is een groot verschil tussen geconfronteerd worden met seks en met iemands seksualiteit, smartass. Als ze niet voor je neus liggen te krikken,wat is dan het probleem als ze openlijk homo zijn?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_64105403
quote:
Op woensdag 17 december 2008 22:59 schreef wonderer het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen geconfronteerd worden met seks en met iemands seksualiteit, smartass. Als ze niet voor je neus liggen te krikken,wat is dan het probleem als ze openlijk homo zijn?
Ik wordt nooit met iemands seksualiteit geconfronteerd. Behalve van die van homo's.
En openlijk homo zijn is voor mij hand in hand door de stad lopen. Samen naar de film of naar het strand. Proberen een kind te adopteren. Je uitleven in een darkroom. Dat soort normale dingen.

Maar niet in je blote kont in een roze kerststalletje en een kerstbalpiercing aan je tepel laveloos door de Kalverstraat.
So 90's ook
Doe gewoon een hoedje op als je je zo nodig moet onderscheiden van de rest.
  donderdag 18 december 2008 @ 09:31:48 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_64110875
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:14 schreef Py het volgende:

[..]

Ik wordt nooit met iemands seksualiteit geconfronteerd. Behalve van die van homo's.
Dat is, hoe noemen ze dat ook alweer, iets met selectieve perceptie?

Je ziet alleen wat je eigenlijk graag wil zien.

Als je een hetero stelletje hand in hand ziet wandelen merk je het niet op, maar als je een homo paar hand in hand ziet wandelen is dat aanstootgevend en buitenproportioneel tonen van de seksualiteit.

Ik neem ook toch geen aanstoot aan mensen met een rok en zwarte kousen, terwijl dat voor iets verwerpelijkers staat dan een roze kerstbal-piercing aan je tepel. IMHO.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator donderdag 18 december 2008 @ 10:09:58 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64111685
nou als een stelletje homo's hand in hand over straat loopt zie ik persoonlijk nog geen sexualiteit, ja ik denk bijmezelf 'die zijn ook gay zeg' maar verder niets, een rok met zwarte kousen maak ik me ook niet druk om

maar een kersbal piercing aan een tepel hoef ik niet te zien net zo goed als die zwarte kousen niet aanhoeven bellen om te vertellen hoe verwerpelijk MTV wel niet is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:20:40 #57
116015 SicSicSics
pi_64111922
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:09 schreef sp3c het volgende:
nou als een stelletje homo's hand in hand over straat loopt zie ik persoonlijk nog geen sexualiteit, ja ik denk bijmezelf 'die zijn ook gay zeg' maar verder niets, een rok met zwarte kousen maak ik me ook niet druk om
Zoenen dan?

Bij een hetero stel denken mensen vaak; 'Get a room!'

Bij een homo stel verandert dat vaak in 'Gadverdamme zoenende homo's.'
quote:
maar een kersbal piercing aan een tepel hoef ik niet te zien net zo goed als die zwarte kousen niet aanhoeven bellen om te vertellen hoe verwerpelijk MTV wel niet is
Wat is er mis met een piercing?

Kijk als een homo bij me aanbelt om te vertellen hoe mooi en warm het gevoel van een kloppende penis in je aars is, dat gaat voor mij te ver en is voor mij vergelijkbaar met de zwarte kous die aanbelt om te vertellen hoe gevaarlijk MTV is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:26:23 #58
13462 BansheeBoy
pi_64112039
Ik vind het gewoon niet staan een man en een man. Het geeft mij een onnatuurlijk gevoel.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:31:47 #59
116015 SicSicSics
pi_64112182
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het gewoon niet staan een man en een man. Het geeft mij een onnatuurlijk gevoel.

²
Ik vind zwarte kousen niet staan... Een keppeltje, een hoofddoek, een tuinbroek en kort haar... Een petje, een Golf en een No-Fear sticker...

Staat ook niet!

Kan ik lang of kort over huilen, maar ik doe er niks aan!
Fine, fuck you then!
pi_64112746
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:31 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is, hoe noemen ze dat ook alweer, iets met selectieve perceptie?

Je ziet alleen wat je eigenlijk graag wil zien.

Als je een hetero stelletje hand in hand ziet wandelen merk je het niet op, maar als je een homo paar hand in hand ziet wandelen is dat aanstootgevend en buitenproportioneel tonen van de seksualiteit.

Ik neem ook toch geen aanstoot aan mensen met een rok en zwarte kousen, terwijl dat voor iets verwerpelijkers staat dan een roze kerstbal-piercing aan je tepel. IMHO.
Geef deze man een pilsje!
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
  Moderator donderdag 18 december 2008 @ 10:59:34 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64112906
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zoenen dan?

Bij een hetero stel denken mensen vaak; 'Get a room!'

Bij een homo stel verandert dat vaak in 'Gadverdamme zoenende homo's.'
ik zie dat eigenlijk niet zo vaak (nooit)

ik weet niet wat ik zou denken, ik hoop het eerste want dat denk ik bij hetero stelletjes ook soms
quote:
[..]

Wat is er mis met een piercing?

Kijk als een homo bij me aanbelt om te vertellen hoe mooi en warm het gevoel van een kloppende penis in je aars is, dat gaat voor mij te ver en is voor mij vergelijkbaar met de zwarte kous die aanbelt om te vertellen hoe gevaarlijk MTV is.
in je tepel?

ik hoef het niet te zien, maar goed, hoef je niet per se homosexueel voor te zijn
maar het was idd een zwakke vergelijking

een gereformeerden parade zou ik bv ook niet heel vrolijk van worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 18 december 2008 @ 11:04:19 #62
116015 SicSicSics
pi_64113034
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:59 schreef sp3c het volgende:
een gereformeerden parade zou ik bv ook niet heel vrolijk van worden
Ik ook niet, maar ik ga niet kraaien om een verbod omdat ze tegen mijn atheïstisch scheen schoppen met zo'n parade.

Ik zorg gewoon dat ik er een eind uit de buurt blijf. Geldt ook voor de Gay-Parade overigens.
Fine, fuck you then!
pi_64136164
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik ga niet kraaien om een verbod omdat ze tegen mijn atheïstisch scheen schoppen met zo'n parade.

Ik zorg gewoon dat ik er een eind uit de buurt blijf. Geldt ook voor de Gay-Parade overigens.
Het is triest dat je je dus niet op bepaalde gelegenheden kunt vertonen omdat een stel homo´s je dat onmogelijk maken.

Zo kan een vrachtwagenchauffeur tegenwoordig haast niet meer een boterhammetje eten en een plasje doen langs de snelweg.
  vrijdag 19 december 2008 @ 01:04:56 #64
13462 BansheeBoy
pi_64137739
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
Kan ik lang of kort over huilen, maar ik doe er niks aan!
Dan kunnen we elkaar de handen schudden, want ik doe feitenlijk ook niets.

²
pi_64224276

Op homokerstmarkt is Maria een travestiet

AMSTERDAM - In een homokerststal, zondag in Amsterdam, blijkt Maria een travestiet op hoge laklaarzen. De twee Jozefs zijn gespierde mannen in een rubberen broekje en een lederen harnas.

De ludieke actie, georganiseerd door Progay, trok honderden bezoekers naar het festival Pink Christmas. De kerststal is onderdeel van een markt in de hoofdstedelijke Reguliersdwarsstraat waar homokadootjes voor onder de Kerstboom kunnen worden gekocht.

De levende kerststal wordt niet door iedereen gewaardeerd. Het schiet organisaties RefoAnders en Christenen voor de Waarheid in het verkeerde keelgat. Zij vinden dat het bijbelse kerstverhaal door Progay misbruikt wordt voor een eigen homo-campagne.

Met een brandbrief probeerden de twee christelijke organisaties Progay op andere gedachten te brengen. ,,U doet er geen goed aan de kerstgeschiedenis te misvormen voor uw eigen doeleinden", schrijven de twee organisaties. ,,Het is beter Gods aanbod aan te nemen. Uw actie is diep kwetsend voor gelovige christenen." De religieuze organisaties verzamelden afgelopen twee weken 4300 handtekeningen tegen de kerststal.

Na de kritiek van de christelijke organisaties werd door Progay een debat over religie en homoseksualiteit aan het programma van Pink Christmas toegevoegd. De christenen wilden echter eerst excuses en bedankten voor deelname aan het debat.
bron
  zondag 21 december 2008 @ 22:41:33 #66
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64225311
Eh... Wel weer erg "provocerend" zo. Kweenie of het wel zo'n handige stap was om er van die duidelijke figuren neer te zetten.

Maar aan de andere kant, het moet gewoon kunnen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_64235965
Jeez... is dit nou waar zo veel ophef om was? De gemiddelde foto van Amy Winehouse is schunniger.
  maandag 22 december 2008 @ 09:22:49 #68
116015 SicSicSics
pi_64235987
quote:
Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is triest dat je je dus niet op bepaalde gelegenheden kunt vertonen omdat een stel homo´s je dat onmogelijk maken.
Op sommige plaatsen moet je ook gewoon niet willen komen.

Als Cristelijke refo ga je toch ook niet naar een cafe dat 'De Roze Wolk' heet... Waarom zou je dan wel naar een homo kerstmarkt willen gaan?
quote:
Zo kan een vrachtwagenchauffeur tegenwoordig haast niet meer een boterhammetje eten en een plasje doen langs de snelweg.
Nee, want bij elke vrachtwagen die er stopt springen er 10 homo's uit de bosjes om...
Fine, fuck you then!
  maandag 22 december 2008 @ 09:23:33 #69
116015 SicSicSics
pi_64236004
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef wonderer het volgende:
het moet gewoon kunnen.
Juist!
Fine, fuck you then!
  maandag 22 december 2008 @ 19:42:01 #70
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64255073
Voor dit flikkerfestijn heeft de gemeente 15.000 euro subsidie uitgegeven, lees ik net
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_64255128
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef Aoristus het volgende:
Voor dit flikkerfestijn heeft de gemeente 15.000 euro subsidie uitgegeven, lees ik net
Behoorlijk trieste zaak zeg. Voor dit soort ongein is het geen kredietcrisis.
  maandag 22 december 2008 @ 19:44:23 #72
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_64255169
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Behoorlijk trieste zaak zeg. Voor dit soort ongein is het geen kredietcrisis.
Alleen al een morele crisis, maar die crisis lijkt een tunnel zonder einde te betreffen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_64255207
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:44 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Alleen al een morele crisis, maar die crisis lijkt een tunnel zonder einde te betreffen
Het morele verval van Nederland zet zich verder door, ondanks de goede bedoelingen van de regering. Ik vrees dat Nederland niet meer te redden is.

Nederland is een land geworden van schuinsmarcheerders, klaplopers, flikkers en verslaafden.
pi_64255421
quote:
Het verbaast me niet dat buitenlandse media dit aangrijpen om Nederland voor schut te zetten.

Voorlopig maar even niet kenbaar maken dat ik een Nederlands paspoort heb, kun je telkens weer die ongein uitleggen over het moreel totaal verkrachte Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')