Ok, maar toch.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet letterlijk hetzelfde, maar het zijn beide afwijkingen op sexueel gebied. Je zou het ook beide kunnen bestempelen als een ziekte.
Er is een groot verschil tussen geconfronteerd worden met seks en met iemands seksualiteit, smartass. Als ze niet voor je neus liggen te krikken,wat is dan het probleem als ze openlijk homo zijn?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef Py het volgende:
[..]
Kijk nog even naar mijn post die je quote. Daar stond dit:
[..]
Dan zeg jij:
[..]
Je bent het dus 100% met me eens
Ik wordt nooit met iemands seksualiteit geconfronteerd. Behalve van die van homo's.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen geconfronteerd worden met seks en met iemands seksualiteit, smartass. Als ze niet voor je neus liggen te krikken,wat is dan het probleem als ze openlijk homo zijn?
Dat is, hoe noemen ze dat ook alweer, iets met selectieve perceptie?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:14 schreef Py het volgende:
[..]
Ik wordt nooit met iemands seksualiteit geconfronteerd. Behalve van die van homo's.
Zoenen dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:09 schreef sp3c het volgende:
nou als een stelletje homo's hand in hand over straat loopt zie ik persoonlijk nog geen sexualiteit, ja ik denk bijmezelf 'die zijn ook gay zeg' maar verder niets, een rok met zwarte kousen maak ik me ook niet druk om
Wat is er mis met een piercing?quote:maar een kersbal piercing aan een tepel hoef ik niet te zien net zo goed als die zwarte kousen niet aanhoeven bellen om te vertellen hoe verwerpelijk MTV wel niet is
Ik vind zwarte kousen niet staan...quote:Op donderdag 18 december 2008 10:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het gewoon niet staan een man en een man. Het geeft mij een onnatuurlijk gevoel.²
Geef deze man een pilsje!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is, hoe noemen ze dat ook alweer, iets met selectieve perceptie?
Je ziet alleen wat je eigenlijk graag wil zien.![]()
Als je een hetero stelletje hand in hand ziet wandelen merk je het niet op, maar als je een homo paar hand in hand ziet wandelen is dat aanstootgevend en buitenproportioneel tonen van de seksualiteit.
Ik neem ook toch geen aanstoot aan mensen met een rok en zwarte kousen, terwijl dat voor iets verwerpelijkers staat dan een roze kerstbal-piercing aan je tepel. IMHO.
ik zie dat eigenlijk niet zo vaak (nooit)quote:Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zoenen dan?
Bij een hetero stel denken mensen vaak; 'Get a room!'
Bij een homo stel verandert dat vaak in 'Gadverdamme zoenende homo's.'
in je tepel?quote:[..]
Wat is er mis met een piercing?
Kijk als een homo bij me aanbelt om te vertellen hoe mooi en warm het gevoel van een kloppende penis in je aars is, dat gaat voor mij te ver en is voor mij vergelijkbaar met de zwarte kous die aanbelt om te vertellen hoe gevaarlijk MTV is.
Ik ook niet, maar ik ga niet kraaien om een verbod omdat ze tegen mijn atheïstisch scheen schoppen met zo'n parade.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:59 schreef sp3c het volgende:
een gereformeerden parade zou ik bv ook niet heel vrolijk van worden
Het is triest dat je je dus niet op bepaalde gelegenheden kunt vertonen omdat een stel homo´s je dat onmogelijk maken.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga niet kraaien om een verbod omdat ze tegen mijn atheïstisch scheen schoppen met zo'n parade.
Ik zorg gewoon dat ik er een eind uit de buurt blijf. Geldt ook voor de Gay-Parade overigens.
Dan kunnen we elkaar de handen schudden, want ik doe feitenlijk ook niets.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
Kan ik lang of kort over huilen, maar ik doe er niks aan!
Op sommige plaatsen moet je ook gewoon niet willen komen.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is triest dat je je dus niet op bepaalde gelegenheden kunt vertonen omdat een stel homo´s je dat onmogelijk maken.
quote:Zo kan een vrachtwagenchauffeur tegenwoordig haast niet meer een boterhammetje eten en een plasje doen langs de snelweg.
Juist!quote:
Behoorlijk trieste zaak zeg. Voor dit soort ongein is het geen kredietcrisis.quote:Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef Aoristus het volgende:
Voor dit flikkerfestijn heeft de gemeente 15.000 euro subsidie uitgegeven, lees ik net
Alleen al een morele crisis, maar die crisis lijkt een tunnel zonder einde te betreffenquote:Op maandag 22 december 2008 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Behoorlijk trieste zaak zeg. Voor dit soort ongein is het geen kredietcrisis.
Het morele verval van Nederland zet zich verder door, ondanks de goede bedoelingen van de regering. Ik vrees dat Nederland niet meer te redden is.quote:Op maandag 22 december 2008 19:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Alleen al een morele crisis, maar die crisis lijkt een tunnel zonder einde te betreffen
Het verbaast me niet dat buitenlandse media dit aangrijpen om Nederland voor schut te zetten.quote:Op maandag 22 december 2008 19:46 schreef schatje het volgende:
Homo-kerststal internationaal nieuws
AMSTERDAM - Niet alleen in ons kleine kikkerlandje was de homoseksuele kerststal, in Amsterdam, nieuws. In Amerikaanse en Engelse media was er veel aandacht voor de ongewone portrettering van Maria en Jozef...
Als je op het linkje klikt kun je een filmpje bekijken.
Wacht evenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is, hoe noemen ze dat ook alweer, iets met selectieve perceptie?
Je ziet alleen wat je eigenlijk graag wil zien.![]()
Als je een hetero stelletje hand in hand ziet wandelen merk je het niet op, maar als je een homo paar hand in hand ziet wandelen is dat aanstootgevend en buitenproportioneel tonen van de seksualiteit.
Ik neem ook toch geen aanstoot aan mensen met een rok en zwarte kousen, terwijl dat voor iets verwerpelijkers staat dan een roze kerstbal-piercing aan je tepel. IMHO.
En opnieuw laten ze alleen dat ene kraampje met de dildo's zien. Hoezo vertekend beeld?quote:Op maandag 22 december 2008 19:46 schreef schatje het volgende:
Homo-kerststal internationaal nieuws
AMSTERDAM - Niet alleen in ons kleine kikkerlandje was de homoseksuele kerststal, in Amsterdam, nieuws. In Amerikaanse en Engelse media was er veel aandacht voor de ongewone portrettering van Maria en Jozef...
Als je op het linkje klikt kun je een filmpje bekijken.
Inderdaad, je schaamt je toch kapot voor zoiets.quote:Op maandag 22 december 2008 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat buitenlandse media dit aangrijpen om Nederland voor schut te zetten.
Voorlopig maar even niet kenbaar maken dat ik een Nederlands paspoort heb, kun je telkens weer die ongein uitleggen over het moreel totaal verkrachte Nederland.
Natuurlijk. Dit is weer een uitgelezen kans om Nederland voor schut te zetten. En ja hoor, Nederland gaat behoorlijk weer af.quote:Op maandag 22 december 2008 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
En opnieuw laten ze alleen dat ene kraampje met de dildo's zien. Hoezo vertekend beeld?
En ik word echt schijtziek van die mensen die dan weer op moeten merken "ze willen toch gelijk behandeld worden, gedraag je dan ook normaal".
Behoorlijk. Als men verneemt dat je uit Nederland komt gaat het altijd over drugs, pedofilie, homofilie, dierenseks en hoeren. Niet iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 20:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Inderdaad, je schaamt je toch kapot voor zoiets.
Nou,, dan ga je verhuizen naar polen of zo, azijnpisser.quote:Op maandag 22 december 2008 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dit is weer een uitgelezen kans om Nederland voor schut te zetten. En ja hoor, Nederland gaat behoorlijk weer af.
Ik schaam me diep voor het bezit van een Nederlands paspoort.
Ja, vrijheid van expressie uitleggen in Amerika blijft tegenwoordig lastig ja.quote:Op maandag 22 december 2008 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat buitenlandse media dit aangrijpen om Nederland voor schut te zetten.
Voorlopig maar even niet kenbaar maken dat ik een Nederlands paspoort heb, kun je telkens weer die ongein uitleggen over het moreel totaal verkrachte Nederland.
Hoezo vertekend beeld? Ik heb het filmpje niet gezien, maar het is toch volslagen belachelijk dat er een dildokraampje op een kerstmarkt staat?quote:Op maandag 22 december 2008 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
En opnieuw laten ze alleen dat ene kraampje met de dildo's zien. Hoezo vertekend beeld?
En ik word echt schijtziek van die mensen die dan weer op moeten merken "ze willen toch gelijk behandeld worden, gedraag je dan ook normaal".
Als Moslims een festival organiseren, ze vragen de juiste vergunning aan, mogen ze van mij prima op de 'Suikerfeestmarkt' een schapie over de kling jagen! Als ik maar welkom ben om mee te komen prikken!quote:Op maandag 22 december 2008 19:54 schreef Py het volgende:
[..]
Wacht even![]()
Net als iemand moslim mag zijn, maar niet zijn schaap midden op straat moet staan slachten. Omdat er een hoop anderen zijn die daar niet naar willen kijken.
Klopt, maar dat is toch niet nieuw? En hoe harder je er tegenin gaat, hoe shokerender ze gaan proberen te worden.quote:Maar dat stel hierboven zijn gewoon een stel aandachtshoeren die én kerst én homofilie op een platte en ordinaire manier misbruiken voor hun eigen aandachtstekort.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:17 schreef Halcon het volgende:
Ik schaam me diep voor het bezit van een Nederlands paspoort.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:07 schreef Aoristus het volgende:
Inderdaad, je schaamt je toch kapot voor zoiets.
Een homosuikerfeest en Job Cohen zou meteen in de stress schieten natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 20:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, vrijheid van expressie uitleggen in Amerika blijft tegenwoordig lastig ja.
Hè?quote:Op maandag 22 december 2008 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een homosuikerfeest en Job Cohen zou meteen in de stress schieten natuurlijk.
Je begrijpt wel wat er wordt bedoeld. Als onze Islamtische vrienden belachelijk worden gemaakt staat het land op zijn kop.quote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hè?
Maar leg eens uit, wat is er lastig aan het uitleggen van vrijheid van expressie, eigenlijk?
'Lopen 2 moslims over straat. Zegt de een tegen de ander: mag ik in het midden lopen?'quote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat er wordt bedoeld. Als onze Islamtische vrienden belachelijk worden gemaakt staat het land op zijn kop.
Je weet ook wel dat de rapen gaar zijn als een stel homo´s het suikerfeest kapen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
'Lopen 2 moslims over straat. Zegt de een tegen de ander: mag ik in het midden lopen?'
* Yildiz zoekt dekking, want het land staat op z'n kop.
Net zoals de rapen bij jou gaar zijn als een stel homo's het kerstfeest 'kapen'?quote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je weet ook wel dat de rapen gaar zijn als een stel homo´s het suikerfeest kapen.
ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 21:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als Moslims een festival organiseren, ze vragen de juiste vergunning aan, mogen ze van mij prima op de 'Suikerfeestmarkt' een schapie over de kling jagen! Als ik maar welkom ben om mee te komen prikken!![]()
[..]
quote:Klopt, maar dat is toch niet nieuw? En hoe harder je er tegenin gaat, hoe shokerender ze gaan proberen te worden.
Als mensen Nederland in het geheel hierom willen veroordelen, zonder redelijke argumenten, kan ik daar niet echt wakker liggen eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 20:17 schreef Halcon het volgende:
Natuurlijk. Dit is weer een uitgelezen kans om Nederland voor schut te zetten. En ja hoor, Nederland gaat behoorlijk weer af.
Jij hebt toch geen enkele verantwoordelijkheid voor die kerststal?quote:Ik schaam me diep voor het bezit van een Nederlands paspoort.
Doen!!quote:Op maandag 22 december 2008 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk er serieus over om mijn Nederlandse paspoort maar gewoon vrijwillig in te leveren.
Oh, jij denkt écht dat CocaCola kerst heeft bedacht?quote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Doen!!![]()
En niet zo piepen over de 'verkrachting van kerstmis'. Christenen hebben dat namelijk al veul eerder gedaan.
Gelukkig zijn er in dit heidense Nederland nog/weer genoeg mensen op die nog de originele bedoeling van kerst weten. Zoepen, zoepen, zoepen
Ja, jezus is in de winter geboren met een kerstboom met ballen erin naast zich, zeker?quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oh, jij denkt écht dat CocaCola kerst heeft bedacht?
Ik vind dat we anders (in Nederland dan) best blij mogen zijn dat we hier zo open over drugs, homofilie en hoeren kunnen praten. Geeft alleen maar aan dat de mensen meer geven om vrijheid, dan zo bekrompen mogelijk leven om maar zo goed mogelijk over te komen tegenover de rest van de wereld. Ik heb zelf de markt niet gezien, maar het idee erachter vind ik prachtig.quote:Op maandag 22 december 2008 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Behoorlijk. Als men verneemt dat je uit Nederland komt gaat het altijd over drugs, pedofilie, homofilie, dierenseks en hoeren. Niet iets om trots op te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |