En wie bedoel je met terpetijnpissers?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:54 schreef teamlead het volgende:
en dat geldt niet voor de terpetijnpissers die op basis van de TS niet eens meer zelf google kunnen vinden?
nee, ik bedoel niet de mensen die wel met argumenten komen.. ik bedoel de mensen die de TS zien en meteen krijsen dat het topic in BNW thuis hoort, zonder op de inhoud in te gaanquote:Op woensdag 17 december 2008 12:43 schreef The_End het volgende:
[..]
En wie bedoel je met terpetijnpissers?
Lambiekje die elk argument negeert en als een klein kind met z'n oren dicht blijft schreeuwen dat hij gelijk heeft?
Of bedoel je Salvad0R? die op een gegeven moment niks meer te zeggen heeft en maar wat loze opmerkingen gaat plaatsen, omdat hij geen tegen argumenten meer kan verzinnen.
Of bedoel je jezelf? Dat je met zo'n reactie als hierboven staat allemaal mensen probeert af te zeiken die WEL met argumenten komen?
Door de topicstart en de reacties van de TS blijkt wel dat het op deze manier inderdaad in BNW thuishoort. Dan kunnen we in NWS een nieuw topic starten zonder dat we ons zorgen hoeven te maken dat het topic vervuild raakt met ongefundeerde complot onzin.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:15 schreef teamlead het volgende:
nee, ik bedoel niet de mensen die wel met argumenten komen.. ik bedoel de mensen die de TS zien en meteen krijsen dat het topic in BNW thuis hoort, zonder op de inhoud in te gaan
Dus alleen omdat de topicstarter je niet aanstaat, moet er een nieuw topic komen? Vreemde manier van redeneren hoor. Ik vind dat Teamlead wel gelijk heeft met z'n opmerkingen.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:36 schreef The_End het volgende:
Door de topicstart en de reacties van de TS blijkt wel dat het op deze manier inderdaad in BNW thuishoort. Dan kunnen we in NWS een nieuw topic starten zonder dat we ons zorgen hoeven te maken dat het topic vervuild raakt met ongefundeerde complot onzin.
Er is dan ook al aardig gediscussieerd, maar zo gauw TS zich weer laat zien verandert de topic weer in 'Alle vaccins werken niet en zijn zeer schadelijk. Het is één grote samenzwering van de BigPharma met de NWO, Illuminati en Aliens. Denk nou eens na!!!' gebagger.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef isogram het volgende:
[..]
Dus alleen omdat de topicstarter je niet aanstaat, moet er een nieuw topic komen? Vreemde manier van redeneren hoor. Ik vind dat Teamlead wel gelijk heeft met z'n opmerkingen.
Trouwens: die topicstarter zie ik hier helemaal niet vandaag. Je hebt toch alle ruimte om inhoudelijk te discussiëren? Door steeds over die topicstarter te klagen, vervuil je zelf het topic net zo erg als waarvan je een ander beschuldigt.
Wijs eens aan waar hij dat zegt dan? Want dan lees ik er kennelijk overheen (of misschien moet ik wel zeggen: ben ik in staat om er overheen te lezen).quote:Op woensdag 17 december 2008 13:47 schreef Monolith het volgende:
Er is dan ook al aardig gediscussieerd, maar zo gauw TS zich weer laat zien verandert de topic weer in 'Alle vaccins werken niet en zijn zeer schadelijk. Het is één grote samenzwering van de BigPharma met de NWO, Illuminati en Aliens. Denk nou eens na!!!' gebagger.
Vind ik zelf toch best inhoudelijk.quote:Baarmoederhalskanker is het minst voorkomende en minste schadelijk vorm van kanker. En als het onverhoop toch verkeerd uitpakt is het uitstrijkje bijtijds genoeg. Er wordt wel een complete bevolksgroep tegen gevaccineerd tegen iets VOLKOMEN onschuldigs. Maar waarbij een aanzienlijke kans bestaat tot onvruchtbaarheid verlamming of daadwerkelijk activatie van het kanker. Na genoeg elke vrouw/man draagt het virus bij zich? Wat wil Klink bewijzen.? Het vaccinatie programma is een ordinaire farmaceutische geld-deal. Het heeft niets met gezondheid van doen. Het kan toch niet zo zijn dat je vrijwel accuut verlamd raakt. Anders komen de huisartsen niet met de opmerking dat het meer schaad dan baat...
Wat ik niet KAN begrijpen is dat er een complete bevolkingsgroep gevaccineerd moet worden terwijl het minste schadelijke en minst voorkomende vorm van kanker is? I don't get it
Je bent wel een kei in selectief quoten.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:52 schreef isogram het volgende:
[..]
Wijs eens aan waar hij dat zegt dan? Want dan lees ik er kennelijk overheen (of misschien moet ik wel zeggen: ben ik in staat om er overheen te lezen).
[quote]
Het is op zich wel goed te beschermen tegen dodelijk ziektes !? Maar zijn die er wel ècht? Uit de natuur opgelopen. Niet door slecht voedsel, vaccinatie of medicatie?
Hier wekt TS de suggestie dat kinderen dmv vaccinatie kwik en rattengif toegediend krijgen.quote:nog niet maar ik zou ELKE vorm van vaccinatie weigeren. Ik vind het ook al kwalijk genoeg dat er kwik en rattegif toegedient wordt aan zeer jongen kinderen en dat mijn ouders me daar aan bloot hebben gesteld.
Nee, want onze minister van Volksgezondheid wil alle 12 jarigen dood hebben... Dit is een BNW insteek hoor...quote:Ik heb het beste voor me alle dochters/12jarige en dat heeft Ab Klink absoluut niet en nooit de intentie voor gehad ook
Ik kan met hetzelfde gemak zeggen dat meerdere mensen in dit topic erg goed zijn in selectief lezen. Door tussen de regels van Lambiekjes post door, van alles te lezen wat er niet feitelijk staat en juist de inhoud te negeren.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef Echo99 het volgende:
Je bent wel een kei in selectief quoten.
Als je twijfelt over zijn beweringen, kun je toch een bron vragen? Of werkt het hier niet zo?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef Echo99 het volgende:
TS probeert hier de suggestie te wekken dat dodelijke ziektes onze eigen schuld zijn...
Hier wekt TS de suggestie dat kinderen dmv vaccinatie kwik en rattengif toegediend krijgen.
Nee, want onze minister van Volksgezondheid wil alle 12 jarigen dood hebben... Dit is een BNW insteek hoor...
Rattengif en kwik!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:45 schreef isogram het volgende:
Als je twijfelt over zijn beweringen, kun je toch een bron vragen? Of werkt het hier niet zo?
Ik lees niet zo veel conspiracy, ik lees meer een aanklacht tegen het gebruik van vaccins, voor relatief goed behandelbare ziekten, terwijl die vaccins zelf problemen veroorzaken. En ik lees dat er allerlei belangen mee gemoeid zijn binnen de farmaceutische industrie. En dat minister Klink (hoewel dit topic over Engeland gaat) meisjes aan gevaren blootstelt. Dat mag je toch vinden?
Inhoudelijk in de zin dat het opmerking zijn die betrekking hebben tot het onderwerp, maar het hele verhaaltje staat bol van de onjuistheden. Baarmoederhalskanker is allerminst de 'minst voorkomende vorm van kanker. Daarnaast denk ik ook niet dat die 3800 vrouwen die er in de VS jaarlijks aan overlijden het onschadelijk achten. Er wordt dus helemaal niet 'een hele bevolkingsgroep gevaccineerd tegen iets volkomen onschuldigs'. Maar ja, dergelijke opmerking kun je verwachten van iemand die denkt dat HIV en AIDS niet eens bestaan en dus volkomen onschuldig zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:52 schreef isogram het volgende:
Een paar opmerkingen die de topicstarter gisterenavond maakte:
[..]
Vind ik zelf toch best inhoudelijk.
Idd een hele vreemde manier van redeneren. Dat is namelijk helemaal niet wat ik zeg.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef isogram het volgende:
Dus alleen omdat de topicstarter je niet aanstaat, moet er een nieuw topic komen? Vreemde manier van redeneren hoor. Ik vind dat Teamlead wel gelijk heeft met z'n opmerkingen.
Juist en dat is het probleem. Het is niet inhoudelijk. Hij verdraait de waarheid met zijn post: Hij noemt baarmoederhalskanker 'VOLKOMEN onschuldig'. 200.000+ doden per jaar. Noem jij dat volkomen onschuldig?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:52 schreef isogram het volgende:
Wijs eens aan waar hij dat zegt dan? Want dan lees ik er kennelijk overheen (of misschien moet ik wel zeggen: ben ik in staat om er overheen te lezen).
Een paar opmerkingen die de topicstarter gisterenavond maakte:
Vind ik zelf toch best inhoudelijk.
Zo werkt dat ja; maar meneer quote alleen kleine stukjes van al dan niet dubieuze 'bronnen'. Daarnaast gaat hij helemaal niet in op argumenten van anderen.quote:Als je twijfelt over zijn beweringen, kun je toch een bron vragen? Of werkt het hier niet zo?
Ik lees niet zo veel conspiracy, ik lees meer een aanklacht tegen het gebruik van vaccins, voor relatief goed behandelbare ziekten, terwijl die vaccins zelf problemen veroorzaken. En ik lees dat er allerlei belangen mee gemoeid zijn binnen de farmaceutische industrie. En dat minister Klink (hoewel dit topic over Engeland gaat) meisjes aan gevaren blootstelt. Dat mag je toch vinden?
Nee het is niet het 'niet eens zijn met de mainstream', het is continu verkondigen dat 1+1 gelijk is aan 3 en stug blijven volhouden als mensen uitleggen dat en waarom dat niet klopt. Als iemand nou daadwerkelijk nog eens kennis van zaken had, dan zou het interessant zijn. Mensen als TS hebben echter geen flauw benul waar ze over praten en slikken elk stukje 'kritiek op de mainstream' van flutsites als zapruder voor zoete koek.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef teamlead het volgende:
merkwaardig dat mensen hier blijven vinden dat je alleen mag meediscussieren als je het met de mainstream eens bent en alleen wilt praten over details.
ow.. en 200.000+ doden per jaar: dat is statistisch verwaarloosbaar op het totaal van sterfgevallen, dus ja, volkomen onschuldig
Lambiekje komt gewoon met onzin. Hij claimt keihard dat Klink, de farmaceutische industrie, zorgverleners, enz. in een groot complot zitten om alle mensen "een beetje ziek" te houden.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef teamlead het volgende:
merkwaardig dat mensen hier blijven vinden dat je alleen mag meediscussieren als je het met de mainstream eens bent en alleen wilt praten over details.
Ja, die bron wordt dus ook gevraagd. En hij antwoordt niet. Geen wetenschappelijke papers, niets. Het beste wat ik heb kunnen achterhalen is dat hij zich op Judicial Watch beroept, via Salvad0r.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:45 schreef isogram het volgende:
Als je twijfelt over zijn beweringen, kun je toch een bron vragen? Of werkt het hier niet zo?
Dat is toch helemaal niet zo?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef teamlead het volgende:
ow.. en 200.000+ doden per jaar: dat is statistisch verwaarloosbaar op het totaal van sterfgevallen, dus ja, volkomen onschuldig
tssss je bent makkelijk te sussen. Televaag of NOS zegt valt wel mee dus dan is het afgedaan.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het was toen nieuws, dus je hoefde je niet te verdiepen, maar gewoon de krant te lezen.
Staat mij overigens ook nog bij dat de ophef overdreven was, maar dat weet ik niet zeker...
Lulhannes in NL is het net boven de 200 doden per jaar. En daarmee gewoon het minste dodelijke kankervariant.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:05 schreef The_End het volgende:
[..]
Idd een hele vreemde manier van redeneren. Dat is namelijk helemaal niet wat ik zeg.Het gaat er niet om of de topicstarter mij aanstaat; het gaat erom dat hij het topic start met een verkeerde voorstelling van zaken.
[..]
Juist en dat is het probleem. Het is niet inhoudelijk. Hij verdraait de waarheid met zijn post: Hij noemt baarmoederhalskanker 'VOLKOMEN onschuldig'. 200.000+ doden per jaar. Noem jij dat volkomen onschuldig?
[..]
Zo werkt dat ja; maar meneer quote alleen kleine stukjes van al dan niet dubieuze 'bronnen'. Daarnaast gaat hij helemaal niet in op argumenten van anderen.
Als hij dit soort dingen alleen wilt 'vinden', dan moet hij het maar in BNW proppen.
Het is in en in triest dat er een complete bevolkinsgroep blootgesteld wordt aan iets wat een zeldzaamheid is.quote:bron
Ook qua overlijden hoeft baarmoederhalskanker niet de eerste zorg van vrouwen te zijn. Borstkanker eist ongeveer 3350 sterfgevallen per jaar, longkanker 2700 en darmkanker 2200. Baarmoederhalskanker staat, met rond de 215 sterfgevallen per jaar, niet in de toptwintig van doodsoorzaken door kanker — al is het wel zo dat de ziekte vooral jonge vrouwen treft en daardoor relatief veel levensjaren verloren kan doen gaan.
[..]
Hoe dan ook, de sterfte aan baarmoederhalskanker is in Nederland inmiddels zowat de laagste van heel Europa. Als een huisarts eens in de vijftien jaar een nieuw geval van baarmoederhalskanker ziet, is het veel.
200 doden per jaar (binnen Nederland. Wereldwijd zijn het er nog veel meer) vind jij volledig onschuldig?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Lulhannes in NL is het net boven de 200 doden per jaar. En daarmee gewoon het minste dodelijke kankervariant.
[..]
Het is in en in triest dat er een complete bevolkinsgroep blootgesteld wordt aan iets wat een zeldzaamheid is.
Het vaccinatieprogram is gewoon krankjorum en crimineel misdadig.
Mijn vrouw. Iemand met kennis van zaken, itt jij.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:53 schreef Lambiekje het volgende:
tssss je bent makkelijk te sussen. Televaag of NOS zegt valt wel mee dus dan is het afgedaan.
too bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |