En dat was vannacht 1 uurquote:Slecht ..
Ze ligt nog steeds in coma,
en haar vitale functies worden met de dag slechter ..
De artsen zitten met het haar in hun handen, en ik draai langzaam door.
Maar de ouders van Mirre zijn nu in Nederland,
Maar die kunnen het ook niet aan en haar ma ligt telkens huilend in mijn armen.
Haar vitale functies worden met de dag slechter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft er iemand nieuws rond NB en Mirre eigenlijk?
En inderdaad. Sommige lopen te miepen dat het dan te serieus is... naja moet ook kunnen, net als dat geinige plaatjes en jailbait op z'n tijd moeten kunnen. Maar doe dat niet tijdens serieus gesprek inderdaad.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oow, mooi, mooi, mooi.
Deze ken je hopelijk?
Ik ga vanmiddag even googlen! Bedankt!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Nee.! Iets met exchange ofzo in ieder geval. Had er eerst een folder van gekregen van een vriend.
Vorig jaar schoot iemand ook op een leraar bij ons, voor de lol met een zachte bal en heel slap schot. Maar die bal komt van boven met een boog op zijn hoofd en hij reageerde zoo grappig omdat 'ie schrokquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Haha, wij hadden ooit een nieuwe gymlerares.
Vlak voor de les begon gaf ze altijd wat ballen waar we dan alvast mee konden opwarmen oid. Dat waren voetballen maar ook basketballen etc.
Ooit had ze ook zo'n vrij zware basketbal gegeven (ze gaf toen net een maand of twee les).
Heb ik zo'n klasgenoot die die bal had en het een leuk idee vond om dat ding eens een flink haal te geven.
Schiet ie die loodzware basketbal (wel per ongeluk) vol in het gezicht van onze gymlerares die in zijn buurt op een bankje zat.
Ze ging strak achterover en was een dik half jaar, zoniet langer, uitgeschakeld met een zware hersenschudding.
Ik heb nog nooit iemand zo in paniek gezien als die jongen die die bal schoot.
Achteraf kwam het natuurlijk allemaal goed en heb ik er smakelijk om kunnen lachen
Dat klinkt wel heel slecht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:29 schreef sezten het volgende:
NoorsBloed:
[..]
En dat was vannacht 1 uur![]()
We denken aan je NB
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar schoot iemand ook op een leraar bij ons, voor de lol met een zachte bal en heel slap schot. Maar die bal komt van boven met een boog op zijn hoofd en hij reageerde zoo grappig omdat 'ie schrok_!
Bril viel dan af, en hij deed echt alsof hij door zijn rug ging ofzo![]()
![]()
Ik heb ooit een basketbal gekopt, dat was inderdaad ook geen pretje.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Haha, wij hadden ooit een nieuwe gymlerares.
Vlak voor de les begon gaf ze altijd wat ballen waar we dan alvast mee konden opwarmen oid. Dat waren voetballen maar ook basketballen etc.
Ooit had ze ook zo'n vrij zware basketbal gegeven (ze gaf toen net een maand of twee les).
Heb ik zo'n klasgenoot die die bal had en het een leuk idee vond om dat ding eens een flink haal te geven.
Schiet ie die loodzware basketbal (wel per ongeluk) vol in het gezicht van onze gymlerares die in zijn buurt op een bankje zat.
Ze ging strak achterover en was een dik half jaar, zoniet langer, uitgeschakeld met een zware hersenschudding.
Ik heb nog nooit iemand zo in paniek gezien als die jongen die die bal schoot.
Achteraf kwam het natuurlijk allemaal goed en heb ik er smakelijk om kunnen lachen
[..]
Ja zeker, ik heb ook al te lang niet meer geboard, dus heb er sowieso zin in.
Het lijkt mij ook ontzettend gaaf
Naja, laten we maar hopen dat Mirre tot die 70-80% hoort.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:29 schreef Maisnon het volgende:
Nja als ik dat zo lees overal heeft Mirre acute levervetting... 20-30% sterft geloof ik daaraan
Net alsof ik me misdragen heb de laatste tijd..quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor jou is dat helemaal niet slecht, vasthouden
Dat heb ik als mensen me in m'n zij prikken. Daar kan ik dus echt niet tegen, dan spring ik op en gaat er in een reflex een hand naar de kant van diegene die dacht grappig te zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorig jaar schoot iemand ook op een leraar bij ons, voor de lol met een zachte bal en heel slap schot. Maar die bal komt van boven met een boog op zijn hoofd en hij reageerde zoo grappig omdat 'ie schrok_!
Bril viel dan af, en hij deed echt alsof hij door zijn rug ging ofzo![]()
![]()
Dit topic was genoeg geweest hoor:quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:33 schreef Lakitu het volgende:
Goeiemorgen, heren.
Kan iemand me uitleggen wat niet meer mag in de nieuwe stijl SC, ik heb geen zin om alle topics door te spitten.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:00 schreef yvonne het volgende:
Nog even voor wie de heropening niet live meegemaakt heeft
Crosspost:
Dit is een SC, geen online dagboek over wanneer je gaat poepen en piesen.
Open dan een eigen blog of koop ene dagboek. © Swetsenegger.
Verveel andere topics niet met je hersenspinsels, maar houd dat in de SC.
Lok ook geen moderatie uit, de SC is geen vrijstaat binnen FOK!
Ook een SC valt doodgewoon onder de regels van FOK!
Jullie zijn hier niet de baas, dat zijn wij.
Wij geven jullie een plek om je ding te doen, zonder gezeik, zonder gebash.
Er is vandaag heel wat gebeurd, er zijn heel wat users lang weg en het is nog niet over en voorbij, wel zullen de bans langer worden als het weer verkeerd gaat.
Blijf uit de andere topics als je niks zinnigs te melden hebt, FIPO is dus niet iets zinnigs.
Wat vandaag gebeurd is is wel degelijk een fikse waarschuwing, ga over de schreef en je bent weg, lang.
---------------------------------------------------
OP met plaatjes, best, wie de Wiki verneukt gaat eraf.
Lapo/fipo gedoe?
Don't
Tweede en laatste poging
Zie boven.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Net alsof ik me misdragen heb de laatste tijd..![]()
Wat zijn de richtlijnen voor een post?
Ik deed het vaak.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb ooit een basketbal gekopt, dat was inderdaad ook geen pretje.
Snowboard je vaak? Ik ben weer van plan een nieuw board te kopen. Maar goed, dan moet ik hem ook wel wat vaker gaan gebruiken.
En dag PK! Ik ga ook.![]()
Leuk! Wat voor een board?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik deed het vaak.
Mn pa heeft vorige week nog nieuw board gekocht voor zichzelf en voor mij (1 board in totaal dus)
Wel helemaal nieuw, heb er vet veel zin in om die te testen!
Mooi, dus ik mag dit blijven doen:quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit topic was genoeg geweest hoor:
[..]
Like duh.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oow, mooi, mooi, mooi.
Deze ken je hopelijk?
Jaaaaaaah.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet nu ook even een liedje voor IQM plaatsen!
Kippenvel.
Volgens mij omdat mn pa er ook gaat boarden een longboard.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor een board?
Ik ben nu echt weg overigens!
Dit heb ik ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik als mensen me in m'n zij prikken. Daar kan ik dus echt niet tegen, dan spring ik op en gaat er in een reflex een hand naar de kant van diegene die dacht grappig te zijn.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi, dus ik mag dit blijven doen:
[ afbeelding ]
Nieuwe:quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Like duh.Een van de meest gedraaide liedjes in m'n Winamp.
[..]
Jaaaaaaah.
*traantje wegpinkt*
Ken ik ook. Alleen niet deze versie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nieuwe:
De drummer op z'n best hier
Als je het levensverhaal van Shaffy een beetje kent, is dit met stip de briljantste, ontroerendste uitvoering:quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik ook. Alleen niet deze versie.Nice one!
Ik ben opgegroeid met Simon and Garfunkel.
En Herman van Veen, Boudewijn de Groot, Ramses Shaffy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |