Nou dan heb je het toch door?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik heb het over iets andere dingen dan dat je eerste post 'school' is of 'slapen
'. Het gaat me meer over korte stukjes waarin staat wat voor iets je is overkomen. En het feit dat het mag betekent niet dat heel het topic er mee vol komt te staan. Want ploatjes mogen hier ook en staan er ook niet constant.
Stuur eens op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:17 schreef Maisnon het volgende:
Mijn pws ging over het kunnen vliegen: we hadden insecten, vogels en vleermuizen vergeleken met vliegtuigen en helicopters. (en dan niet op een technisch niveau maar vooral op een natuurkundig niveau met krachten etc)
N&G, bio en natuurkunde gecombineerd dusen een goed!
In die discussie, net toen jij weg was, begonnen ze ook te kankeren over dat het zo serieus was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schat het nou ze;f eens in.
Een heel topic binnen 2 minuten vol met enkel pics is saaaaaaaaaaaai en zo 2008
Ik neem even als voorbeeld van de week toen we vrij serieus aan het posten waren met die knul en z'n zieke vriendin.
Om daar dan koste wat kost plaatjes te willen posten is dom, doseer het.
Ik wil het ook wel heel graag en mn vriendin ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op wintersport met de vriendin en haar familie.
Doen! Echt waar! Dat was zelf mijn leukste vakantie.
Maar je zei dat het niet mocht. Maar nu denk ik dus dat het wel mag, maar niet te vaak..quote:
Die klinkt wel cool!quote:
Tja, dat kan best gebeuren, maar dat is bij elke sport zo. Aan elke sport zit nou eenmaal een risico.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Onze stagejuffrouw had ook een bal in haar gezicht gehad, was 3 weken goed zichtbaar, wenkbrauw gehecht enzo.
Klinkt goed. Weet je ook hoe die organisatie heet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zal toen trouwens meer te denken aan zoeen uitwisselingsproject. Dat ik daar 6 maanden naar school ga in een gastgezin, wat leer én daarnaast vrijwilligers werk doe. En dat ging dan allemaal via die organisatie volgens mij.
Als het even kan gewoon doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel heel graag en mn vriendin ook.
Hangt nog vooral van die ouders af!
Klopt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja, dat kan best gebeuren, maar dat is bij elke sport zo. Aan elke sport zit nou eenmaal een risico.
Nee.quote:[..]
Klinkt goed. Weet je ook hoe die organisatie heet?
Oow, mooi, mooi, mooi.quote:
Die ken ik zelfs.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oow, mooi, mooi, mooi.
Deze ken je hopelijk?
Zo'n gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
Hallo
Wat een flut thema trouwens![]()
Ik ben trouwens bij alles dat ik typ bang dat het niet mag ofzo...
Je hebt het helemaal doorquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar je zei dat het niet mocht. Maar nu denk ik dus dat het wel mag, maar niet te vaak..
Heeft er iemand nieuws rond NB en Mirre eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef yvonne het volgende:
Ik neem even als voorbeeld van de week toen we vrij serieus aan het posten waren met die knul en z'n zieke vriendin.
Voor jou is dat helemaal niet slecht, vasthoudenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben trouwens bij alles dat ik typ bang dat het niet mag ofzo...
Hij kreeg volgens mij deze week de uitslag van de biopsie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft er iemand nieuws rond NB en Mirre eigenlijk?
En inderdaad. Sommige lopen te miepen dat het dan te serieus is... naja moet ook kunnen, net als dat geinige plaatjes en jailbait op z'n tijd moeten kunnen. Maar doe dat niet tijdens serieus gesprek inderdaad.
De artsen weten niet meer wat ze moeten doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft er iemand nieuws rond NB en Mirre eigenlijk?
En inderdaad. Sommige lopen te miepen dat het dan te serieus is... naja moet ook kunnen, net als dat geinige plaatjes en jailbait op z'n tijd moeten kunnen. Maar doe dat niet tijdens serieus gesprek inderdaad.
Ok, nou ben benieuwd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij kreeg volgens mij deze week de uitslag van de biopsie.
Anders ik wel.quote:
Haha, wij hadden ooit een nieuwe gymlerares.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Onze stagejuffrouw had ook een bal in haar gezicht gehad, was 3 weken goed zichtbaar, wenkbrauw gehecht enzo.
Ja zeker, ik heb ook al te lang niet meer geboard, dus heb er sowieso zin in.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef Zotheid het volgende:
Als het even kan gewoon doen.
Echt ontzettend romantisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |