Like duh.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oow, mooi, mooi, mooi.
Deze ken je hopelijk?
Jaaaaaaah.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moet nu ook even een liedje voor IQM plaatsen!
Kippenvel.
Volgens mij omdat mn pa er ook gaat boarden een longboard.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor een board?
Ik ben nu echt weg overigens!
Dit heb ik ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik als mensen me in m'n zij prikken. Daar kan ik dus echt niet tegen, dan spring ik op en gaat er in een reflex een hand naar de kant van diegene die dacht grappig te zijn.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi, dus ik mag dit blijven doen:
[ afbeelding ]
Nieuwe:quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Like duh.Een van de meest gedraaide liedjes in m'n Winamp.
[..]
Jaaaaaaah.
*traantje wegpinkt*
Ken ik ook. Alleen niet deze versie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nieuwe:
De drummer op z'n best hier
Als je het levensverhaal van Shaffy een beetje kent, is dit met stip de briljantste, ontroerendste uitvoering:quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik ook. Alleen niet deze versie.Nice one!
Ik ben opgegroeid met Simon and Garfunkel.
En Herman van Veen, Boudewijn de Groot, Ramses Shaffy...
Jaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je het levensverhaal van Shaffy een beetje kent, is dit met stip de briljantste, ontroerendste uitvoering:
Stukje opvoedenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa!Ik vind deze versie met Alderliefste mooier dan die met enkel List.
En ik moet nog steeds een keer zijn biografie kopen. Lijkt me echt een mooie man.
Dom wel eigenlijk, originele account weg tot eind decemberquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:27 schreef KarelKaas het volgende:
HeeyIs dit een beetje een gezellige sc?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dom wel eigenlijk, originele account weg tot eind december
Je zit er tegenaan om ook even van FOK! te verdwijnen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:35 schreef Skaff-a het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA IK HEB NET KANKERHARD GEFAALT!!!!___![]()
![]()
![]()
2 KEER ZELFS!!!!!____
![]()
![]()
Waarom meng?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je zit er tegenaan om ook even van FOK! te verdwijnen...
maak m'n dag maar!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:38 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waarom meng?
Zeg het anders even voor m`n laatste post dan post ik snel een plaatje van een lama en dan is het terecht
Boh, mij bannen is jou dag maken?quote:
Houd je bek, eikel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Er hangt hier ook zo'n gezellige kerstsfeer![]()
Verdorie..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |