Dat mag!quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
ik zit trouwens echt gefascineerd naar je UI te kijken
Nacho's als avondeten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:54 schreef Californium het volgende:
1 goedemorgen
gister was een mooi feestje gister gegeten: Pompoensoep met honing en creme fraise... Veg. Haggis... en een cheesecake die overheerlijk was
en om uur of 9 als avondeten een portie nachos
O en Hostije raad nooit wat ik de hele avond heb gezopen
.... geen bier dit keer...maar nog iets wat jij mij niet zomaar ziet drinken
![]()
En het was lekker
i dunnoquote:
Narrowcasting is het door middel van audiovisuele displays benaderen van een of meer specifieke doelgroepen, op een specifieke plaats en op specifieke momenten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:14 schreef Maisnon het volgende:
Een zakenpartner zat net heel de tijd narrowcasten te roepenwat een woord. Toespitsen is te simpel
Aaah dat van dat audiovisuele displays wist ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
i dunno
[..]
Narrowcasting is het door middel van audiovisuele displays benaderen van een of meer specifieke doelgroepen, op een specifieke plaats en op specifieke momenten.
Toespitsen vind ik dan inderdaad te simpel, omdat narrowcasten tegenwoordig uitsluitend gebruik wordt als je toespitst door middel van audiovisuele displays. Toespitsen klinkt veel algemener.
Hoewel de term narrowcasten natuurlijk uit 1986 stamt en toen lag het inderdaad wel dichter bij 'toespitsen'...
vind ik
Bij dezequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Aaah dat van dat audiovisuele displays wist ik nietokay, dat praat het weer goed
Ben ook wel fan van de schotsequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
whiskey jah
Hele lekkere![]()
jack daniels is trouwens
Echte schotse whiskey
precies.. alles is gezegdquote:
mja ok.. ik kan me er gewoon niets bij voorstellen. Maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen het anders doen als ik natuurlijk. Ik heb zelf meer moeite met woorden die er soms gek uitzien als je ze hebt geschreven/getypt. Laatst nog met het woord tennissen.. zo met dubbel s en dubbel n, vind ik dat er gek uitzien, maar het klopt wel en dan kan ik daar lang over nadenken of het wel goed isquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
whiskey jah
Hele lekkere![]()
jack daniels is trouwens
Echte schotse whiskey
en van school Nico.... Het is heel dom dat weet ik....maar je moet het zien van... Ik ben aan het schrijven en aan het schrijven en dan kom ik bij het woordje school.... dan schrijf ik sgool.... Omdat het zo klinkt... en dan zie ik dat en dan denk ik bij mezelf
en dan verbeter is het.... Heeft niets met dyslectie te maken... maar tis een voorbeeld van hoe ik dat beleef.... dat je een woord schrijft.... dat je WEET dat het fout is! maar dat je niet weet wat er fout is..... goed...bij school is dat logisch... maar het is even een simpel voorbeeld
Dat zou je natuurlijk ook een schoolvoorbeeld kunnen noemenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
whiskey jah
Hele lekkere![]()
jack daniels is trouwens
Echte schotse whiskey
en van school Nico.... Het is heel dom dat weet ik....maar je moet het zien van... Ik ben aan het schrijven en aan het schrijven en dan kom ik bij het woordje school.... dan schrijf ik sgool.... Omdat het zo klinkt... en dan zie ik dat en dan denk ik bij mezelf
en dan verbeter is het.... Heeft niets met dyslectie te maken... maar tis een voorbeeld van hoe ik dat beleef.... dat je een woord schrijft.... dat je WEET dat het fout is! maar dat je niet weet wat er fout is..... goed...bij school is dat logisch... maar het is even een simpel voorbeeld
GlenFiddichquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ook wel fan van de schotse
Welke had je? Glenn Talloch? Glen Fiddich? Grouse? (Weet trouwens niet eens zeker of ze alle drie Schots zijn...) En jij? Zei toch dat je dat ging proberen
![]()
Was je dan trouwens niet katje-lam? Dat hakt er wel in namelijk als je het voor het eerst drinkt
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
Swaffelen is het woord van het jaar, hoor ik net op het nieuws
En dan dat filmpje van die dweep die de Taj Mahal swaffelt laten zienquote:
Dan moet je je ook wel kut voelen als hoofdredacteurquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan dat filmpje van die dweep die de Taj Mahal swaffelt laten zien
En dan de hoofdredacteur van de Van Dale die het woord uitlegt
Ik kerstkransjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trouwens, ik zit echt een gruwelijk lekker geroosterd broodje met filet Americain met zout + peper te eten hier
Ja he, heb je zo'n (naar wat ik vind) prestigieuze baan en dan is je tv momentje uitleggen wat swaffelen is...quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan moet je je ook wel kut voelen als hoofdredacteur
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kerstkransjesdat gaat weer richting misselijk
Ja, leg dat maar eens uit op de business clubquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja he, heb je zo'n (naar wat ik vind) prestigieuze baan en dan is je tv momentje uitleggen wat swaffelen is...
Goede drank maken ze daar welquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:02 schreef Californium het volgende:
Valt mee
als je whiskey besteld krijg je maar een klein beetje he
maar ik heb Dalmore of en nog ietsen nog een andere
ze waren alle 3 wel lekker
in totaal iets van 6 ofzo
maar voel me eigenlijk heel erg prima
zal kijken of ik een goede voor je kan meenemen
O en daarnaast 3 glazen rode wijn bij het eten en een gluhwein![]()
maar goed.... Ik ben fannu dus.... Ik ben in 3 maanden schotland al helemaal opgeslagen en fan van schots bier en schotse whiskey
![]()
whahahaha..... gaat de goede kant op
![]()
Hahaha, tof johquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:02 schreef Californium het volgende:
Valt mee
als je whiskey besteld krijg je maar een klein beetje he
maar ik heb Dalmore of en nog ietsen nog een andere
ze waren alle 3 wel lekker
in totaal iets van 6 ofzo
maar voel me eigenlijk heel erg prima
zal kijken of ik een goede voor je kan meenemen
O en daarnaast 3 glazen rode wijn bij het eten en een gluhwein![]()
maar goed.... Ik ben fannu dus.... Ik ben in 3 maanden schotland al helemaal opgeslagen en fan van schots bier en schotse whiskey
![]()
whahahaha..... gaat de goede kant op
![]()
Netjes dus Hosti!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:41 schreef Californium het volgende:
van wat mijn collega's mij hebben uitgelegd... klopt dat als een bus![]()
![]()
malt whiskey
Onthouden welke aminozuren wat doen, ho maar, maar whiskeys, dat dan weer welquote:
Hehe,quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onthouden welke aminozuren wat doen, ho maar, maar whiskeys, dat dan weer wel
En Hou, grote kans, waarschijnlijk in het Bascafe
Dankjequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
En paula... nog steeds ziek
Beterschap
Mooi dat alles goed gaatquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah.. beterschap
met mij is alles goed
zelfsquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:46 schreef Puala het volgende:
[..]
is het niet bedoening ipv bedoeling
Alsjeblieft niet zegquote:
Hahahaha, duidelijke mening BBquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zegDan krijg je net zo'n kijk-ons-eens-leuk-zijn incrowd gegeil als bij Nijmegen
Zo ben ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahahaha, duidelijke mening BB
Ziek?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoi Bart![]()
Ziek, maar herstellendeEn met jou?
Johquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo ben ik
Je kan het niet ontkennen toch?
Ach ja, kliekjesgedrag houd je niet tegen hèquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh![]()
Het is dat ik de meeste mensen al eens ff ontmoet heb, daar niet van hoor
Maar wat is er zo kliekerig aan dan? Iedereen uit Nijmegen is welkom in het topic, het is niet dat er mensen buiten gesloten wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, kliekjesgedrag houd je niet tegen hè
Ik zeg ook niet dat er mensen buitengesloten worden, maar na een tijdje kan je bijna niet voorkomen dat er een kliekje komtquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar wat is er zo kliekerig aan dan? Iedereen uit Nijmegen is welkom in het topic, het is niet dat er mensen buiten gesloten worden
Hoer?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef nicomart het volgende:
hoer?
Maar dat is hier toch ook? Zijn al tijden dezelfde mensen hier. Komt af en toe eens iemand bij of iemand verdwijnt, maar blijft voornamelijk de vaste groep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jep, daarom zeg ik ook, groepsvorming houd je toch niet tegenToch wel jammer vaak dat er zo weinig doorstroming is, juist bij een topic als dit
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
helemaal over de reactie heen gelezenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ziek?Alsin gewoon een griepje of verkouden of erger?
Met mij prima hoorBeetje voor school bezig
Boven de emmer nog welquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
helemaal over de reactie heen gelezen![]()
Griepje denk ik, hang al 2 dagen boven de emmer.
School, 3 februari mag ik weer
platen uit frames? platen als in afbeeldingen en frames als in die afgrijselijke dingen in websites?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net misschien een groot deel van de oplossing verzonnenvoor een probleem waar mn begeleider al lang mee zit (platen die uit frames schieten)
Mocht dat echt alles oplossen dan scoor ik natuurlijk veel punten
Jup, de emmer is afgelopen dagen heel liefquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boven de emmer nog wel
Nou jippieIk ben het wel ff zat eigenlijk
Platen als in gigantische kunstof posters uit aluminium framesquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
platen uit frames? platen als in afbeeldingen en frames als in die afgrijselijke dingen in websites?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, de emmer is afgelopen dagen heel lief![]()
MAar waarom ben je school zat?Ik zit op stage en zal blij zijn als ik weer naar school kan
Klinkt idd wel drukquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ghehe
Gewoon, 3 projecten tegelijk, practicum erdoor heen en dan ook nog 4 vakken per weer college, ik heb het wel ff gehad
ah.. Dat is natuurlijk waar die termen vandaan kamen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Platen als in gigantische kunstof posters uit aluminium frames
Iedereen lijkt wel ziek tegenwoordigquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ziek.. maar wel aan de beterende hand geloof ik
het is heel idioot, fok is snel hier, de rest nietquote:
soort van ziekig, klinkt niet goed hequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Iedereen lijkt wel ziek tegenwoordig
Ik was ehm.
Maandag?
Een soort van ziekig maar dat is opgelost
Geen idee, geloof sinds zondag dat het ineens snel is. Enkel nog wel af en toe het bericht dat de database te druk isquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het is heel idioot, fok is snel hier, de rest niet
Normaal is het andersom.
Heeft fok een of ander bandbreedte-kapend-iets geinstalleerd ofzo?
PM verhaal van maandag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:07 schreef Puala het volgende:
[..]
soort van ziekig, klinkt niet goed heWat was er aan de hand
![]()
Maar volgens mij is iedereen altijd ziek in de herfst
Zondag, je zou me trouwens nog laten weten hoe het was gegaan hequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
PM verhaal van maandag.
Of zondag ofzo.
Weet het effe niet meer.
M'n lichaam reageert daar altijd nogal sterk op.
NIet eten, slecht slapen, bla.
Wordt je niet echt gezonder op
M'n lichaam doet het weer goed, gok maar hoe het gegaan isquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Zondag, je zou me trouwens nog laten weten hoe het was gegaan heMaar ja, wel gezonde dingen eigenlijk
werkelijk geen idee, gok wel goed ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n lichaam doet het weer goed, gok maar hoe het gegaan is
Niet in omgeving Rotterdam geweest dan? Vanmorgen zag je geen hand voor ogen. nu is het redelijk weggetrokken, maar nog wel mistig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
avond
En waar is die mist van de radio?Ik heb de hele dag geen mist gezien
ik heb niet anders gezien de hele dag...quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
avond
Niet echt goeie timing idd....quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:41 schreef Puala het volgende:
Hij is erg vermoeid, lag net al te slapen.. maar niet zo'n handige timing eigenlijk![]()
Maar ja, volle bak, klinkt goed hoor
Ik zag ook geen hand voor ogen op weg naar mijn stagequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Niet in omgeving Rotterdam geweest dan? Vanmorgen zag je geen hand voor ogen. nu is het redelijk weggetrokken, maar nog wel mistig.
Waarom zou ik vandaag naar Rotterdam gaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Niet in omgeving Rotterdam geweest dan? Vanmorgen zag je geen hand voor ogen. nu is het redelijk weggetrokken, maar nog wel mistig.
Dan wonen jullie blijkbaar verkeerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zag ook geen hand voor ogen op weg naar mijn stage
Pff, we zien hier de hele dag al geen hand voor ogen joh. Normaal kijk ik op de A15 (hemelsbreed 1 km) maar nu kom ik niet verder als halverwege het weilandquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
avond
Morgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb niet anders gezien de hele dag...
[..]
Niet echt goeie timing idd....
Wel andere keer afgesproken?
Tja. het waren ook 5 hele lange minuten wandelenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wonen jullie blijkbaar verkeerd
Voor mij 7, maar ook ik zag geen hand voor ogen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja. het waren ook 5 hele lange minuten wandelen
Druk! Met huis en op het werk deze week en extra diensten op zaterdag en zondagquote:
Altijd tochquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Druk! Met huis en op het werk deze week en extra diensten op zaterdag en zondag
Maar wel lekker extra geld wat wel goed uitkomt
Wel de planning. Deze week over als het goed gaat!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Altijd toch
BInnenkort weer huis-topic-update?
Nog zo'n goeie tekst.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:17 schreef HostiMeister het volgende:
If the sea were made of whiskey and i were a duck
I'd swim to the bottom and never come up
Nicequote:
Al was het alleen maar om jou te pestenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:04 schreef GlowMouse het volgende:
Piles heeft gewoon internet, deceptie!
Was mn mail aan het checken, en als ik dan toch internet hebquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles kan toch niet zonder ons
quote:
Vliegreis ging goed, overstap in de VS chaos en net op tijd, maar we zijn erquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:30 schreef Puala het volgende:
Piles![]()
En hoe is de vliegreis gegaan? Mooie omgeving zeker?
quote:
nu ben ik tocj benieuwd wat hier stondquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef The_Dean het volgende:
-Dit forum bestaat dankzij de advertenties, als je ze niet wil zien neem je maar een abo-
Als het goed is blijf ik bij één van hun slapen.quote:
En met bewijsquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou ik vandaag naar Rotterdam gaan?
Ik moest gewoon werken. Maar nergens mist gezien.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Goeie post.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:23 schreef GlowMouse het volgende:
Nog een keer:
Dames en heren,
ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Als ik over een paar dagen de topics vanaf vandaag doorlees en ik vind het niveau nog steeds te laag, gaat het hier voor een dag of 3 dicht.
En voorbeelden uit dit topic:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Want?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:28 schreef GlowMouse het volgende:
Die hele discussie is hier al gevoerd, en rakel ik nu weer op. Helaas is dat van tijd tot tijd nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ow gezelligquote:Op woensdag 17 december 2008 15:05 schreef Houniet het volgende:
Dan ga ik stappen met mijn klas. Dat gaat een grote zooi worden man.
op de dag dat ik mijn sleutel krijgquote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Californium het volgende:
24 dus.... nog precies 1 week en ik sta op nederlandse bodem
ok....1 week minus 20 min dan
Ik heb echt geen flauw idee wat je zegt, maar als jij zegt dat het dom is, dan zal dat wel zo zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Californium het volgende:
nice nico!
Ik ben dus de meest domme persoon van de wereld he... vanmorgen dus druk transformatie gedaan enzo...en ik oen netjes 400 microliter LB bij mij cellen en laat ze 1,5 groeien...
Dacht ik... Heb ik de ligatie mixjes gepakten die 'laten groeien' Gelukkig nog niets weggegooid en denk dat het op ijs niet zo heel veel kwaad kan dus goede hoop dat ze nog leven
maar mijn god... Waar zat ik aan te denken toen ik dat deed
Weinig groei zeker?quote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Californium het volgende:
nice nico!
Ik ben dus de meest domme persoon van de wereld he... vanmorgen dus druk transformatie gedaan enzo...en ik oen netjes 400 microliter LB bij mij cellen en laat ze 1,5 groeien...
Dacht ik... Heb ik de ligatie mixjes gepakten die 'laten groeien' Gelukkig nog niets weggegooid en denk dat het op ijs niet zo heel veel kwaad kan dus goede hoop dat ze nog leven
maar mijn god... Waar zat ik aan te denken toen ik dat deed
Jij zegt echt precies wat ik denk. Had het al 3x gelezen, maar bleef er echt geen fuck van snappenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat je zegt, maar als jij zegt dat het dom is, dan zal dat wel zo zijn
aha, klinkt alsnog een beetje als abracadabra maar goedquote:Op woensdag 17 december 2008 16:25 schreef Californium het volgende:
@ BB....
In de eppjes niet echt nee....of ze nog leven zullen we morgen zien... heb ze nu in de 1,5 uur herstel gezetwat moet...
Gelukkig kwam ik erachter met pipetteren...anders was ik er morgen achter gekomen en dat was ergeer geweest
@ Nico / Paula: Ik heb een enzym en wat water met iets wat DNA proberen op te groeien ipv van mijn cellengelukkig had ik de cellen nog bewaard en laat ik ze nu alsnog groeien
![]()
Dat is wel een geluk bij een ongeluk jaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:25 schreef Californium het volgende:
@ BB....
In de eppjes niet echt nee....of ze nog leven zullen we morgen zien... heb ze nu in de 1,5 uur herstel gezetwat moet...
Gelukkig kwam ik erachter met pipetteren...anders was ik er morgen achter gekomen en dat was ergeer geweest
+1quote:Op woensdag 17 december 2008 16:27 schreef Puala het volgende:
[..]
aha, klinkt alsnog een beetje als abracadabra maar goed
je weet zeker dat je dat allemaal in 1 dag hebt gedaan? Niet zonder dat je het doorhad eigenlijk gister begonnen?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:55 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. productief dagje vandaag
Even mijn vraagstelling en onderzoeksvragen veranderd en hoppa de scriptie was opeens bijna af. In de midden een halve marathon gelopen... Kantoor - Magazijn en dat een paar keer in de middag
ik gok dat zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
naar?
Sinds wanneer heb jij een?
Ja nou jouw schuldquote:Op woensdag 17 december 2008 17:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar dat maakt niet uit
Ja waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op woensdag 17 december 2008 17:41 schreef Puala het volgende:
[..]
ja doe makkelijk, geef mij de schuld
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Bezwaar op laten maken..quote:Op woensdag 17 december 2008 17:43 schreef Puala het volgende:
Rekening van KPN binnen, 4,5 euro extra er bovenop.. want ik zou mijn vorige rekening te laat hebben betaald.
kpnik was op tijd
Zal het doenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:52 schreef Californium het volgende:
doe m de groeten Hosti![]()
vanuit Schotland
gaat om het principe..quote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
en dan 5 euro kwijt zijn aan de helpdesk en er dus niks mee opschieten?
Mijn mobieletelfoonrekening betaal ik zelf, de huistelefoon betaald paquote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
en dan 5 euro kwijt zijn aan de helpdesk en er dus niks mee opschieten?
Zal ik m ff postenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:58 schreef Californium het volgende:tof
Die ene van de nijmegese vierdaagse![]()
Met waarschijnlijk een Vlaamse winnaarquote:Op woensdag 17 december 2008 18:04 schreef Bravebart het volgende:
Vanavond Groot Dictee der Nederlandse Taal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kom je er bij, wij zijn heel lief en braafquote:Op woensdag 17 december 2008 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol jullie krijgen het bijna zover dat het topic sluit
en ik ook nog eens onschuldig, en in dit geval klopt dat ook nogquote:Op woensdag 17 december 2008 18:15 schreef Puala het volgende:
Hoe kom je er bij, wij zijn heel lief en braaf
Het zal eens niet zo zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en ik ook nog eens onschuldig, en in dit geval klopt dat ook nog
Mensen die mij niet gelovenquote:
quote:
quote:
Het zal eens niet zo zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 18:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met waarschijnlijk een Vlaamse winnaar
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:17 schreef HostiMeister het volgende:
Lief braaf enzo, iedereen hier
En Cali, ik zal me inhouden dan
Ik wil eerst weten welke foto preciesquote:Op woensdag 17 december 2008 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee.
Doe 't niet.
Ik wil 'm ook zien
Dean en Jslavenburg zijn toch nog 24 uur gebannedquote:Op woensdag 17 december 2008 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol jullie krijgen het bijna zover dat het topic sluit
Hoeft toch niet, foto's zijn altijd leukquote:Op woensdag 17 december 2008 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten welke foto precies
niet eens langer?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dean en Jslavenburg zijn toch nog 24 uur gebanned
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dean en Jslavenburg zijn toch nog 24 uur gebanned
die van mij zijn vaak heel foutquote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoeft toch niet, foto's zijn altijd leuk
Des te leuker, ik post ook gewoon foute foto's hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
die van mij zijn vaak heel fout![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |