Dat mag!quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
ik zit trouwens echt gefascineerd naar je UI te kijken
Nacho's als avondeten?quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:54 schreef Californium het volgende:
1 goedemorgen
gister was een mooi feestje gister gegeten: Pompoensoep met honing en creme fraise... Veg. Haggis... en een cheesecake die overheerlijk was
en om uur of 9 als avondeten een portie nachos
O en Hostije raad nooit wat ik de hele avond heb gezopen
.... geen bier dit keer...maar nog iets wat jij mij niet zomaar ziet drinken
![]()
En het was lekker
i dunnoquote:
Narrowcasting is het door middel van audiovisuele displays benaderen van een of meer specifieke doelgroepen, op een specifieke plaats en op specifieke momenten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:14 schreef Maisnon het volgende:
Een zakenpartner zat net heel de tijd narrowcasten te roepenwat een woord. Toespitsen is te simpel
Aaah dat van dat audiovisuele displays wist ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
i dunno
[..]
Narrowcasting is het door middel van audiovisuele displays benaderen van een of meer specifieke doelgroepen, op een specifieke plaats en op specifieke momenten.
Toespitsen vind ik dan inderdaad te simpel, omdat narrowcasten tegenwoordig uitsluitend gebruik wordt als je toespitst door middel van audiovisuele displays. Toespitsen klinkt veel algemener.
Hoewel de term narrowcasten natuurlijk uit 1986 stamt en toen lag het inderdaad wel dichter bij 'toespitsen'...
vind ik
Bij dezequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Aaah dat van dat audiovisuele displays wist ik nietokay, dat praat het weer goed
Ben ook wel fan van de schotsequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
whiskey jah
Hele lekkere![]()
jack daniels is trouwens
Echte schotse whiskey
precies.. alles is gezegdquote:
mja ok.. ik kan me er gewoon niets bij voorstellen. Maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen het anders doen als ik natuurlijk. Ik heb zelf meer moeite met woorden die er soms gek uitzien als je ze hebt geschreven/getypt. Laatst nog met het woord tennissen.. zo met dubbel s en dubbel n, vind ik dat er gek uitzien, maar het klopt wel en dan kan ik daar lang over nadenken of het wel goed isquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
whiskey jah
Hele lekkere![]()
jack daniels is trouwens
Echte schotse whiskey
en van school Nico.... Het is heel dom dat weet ik....maar je moet het zien van... Ik ben aan het schrijven en aan het schrijven en dan kom ik bij het woordje school.... dan schrijf ik sgool.... Omdat het zo klinkt... en dan zie ik dat en dan denk ik bij mezelf
en dan verbeter is het.... Heeft niets met dyslectie te maken... maar tis een voorbeeld van hoe ik dat beleef.... dat je een woord schrijft.... dat je WEET dat het fout is! maar dat je niet weet wat er fout is..... goed...bij school is dat logisch... maar het is even een simpel voorbeeld
Dat zou je natuurlijk ook een schoolvoorbeeld kunnen noemenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
whiskey jah
Hele lekkere![]()
jack daniels is trouwens
Echte schotse whiskey
en van school Nico.... Het is heel dom dat weet ik....maar je moet het zien van... Ik ben aan het schrijven en aan het schrijven en dan kom ik bij het woordje school.... dan schrijf ik sgool.... Omdat het zo klinkt... en dan zie ik dat en dan denk ik bij mezelf
en dan verbeter is het.... Heeft niets met dyslectie te maken... maar tis een voorbeeld van hoe ik dat beleef.... dat je een woord schrijft.... dat je WEET dat het fout is! maar dat je niet weet wat er fout is..... goed...bij school is dat logisch... maar het is even een simpel voorbeeld
GlenFiddichquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ook wel fan van de schotse
Welke had je? Glenn Talloch? Glen Fiddich? Grouse? (Weet trouwens niet eens zeker of ze alle drie Schots zijn...) En jij? Zei toch dat je dat ging proberen
![]()
Was je dan trouwens niet katje-lam? Dat hakt er wel in namelijk als je het voor het eerst drinkt
quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
Swaffelen is het woord van het jaar, hoor ik net op het nieuws
En dan dat filmpje van die dweep die de Taj Mahal swaffelt laten zienquote:
Dan moet je je ook wel kut voelen als hoofdredacteurquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan dat filmpje van die dweep die de Taj Mahal swaffelt laten zien
En dan de hoofdredacteur van de Van Dale die het woord uitlegt
Ik kerstkransjesquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trouwens, ik zit echt een gruwelijk lekker geroosterd broodje met filet Americain met zout + peper te eten hier
Ja he, heb je zo'n (naar wat ik vind) prestigieuze baan en dan is je tv momentje uitleggen wat swaffelen is...quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan moet je je ook wel kut voelen als hoofdredacteur
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kerstkransjesdat gaat weer richting misselijk
Ja, leg dat maar eens uit op de business clubquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja he, heb je zo'n (naar wat ik vind) prestigieuze baan en dan is je tv momentje uitleggen wat swaffelen is...
Goede drank maken ze daar welquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:02 schreef Californium het volgende:
Valt mee
als je whiskey besteld krijg je maar een klein beetje he
maar ik heb Dalmore of en nog ietsen nog een andere
ze waren alle 3 wel lekker
in totaal iets van 6 ofzo
maar voel me eigenlijk heel erg prima
zal kijken of ik een goede voor je kan meenemen
O en daarnaast 3 glazen rode wijn bij het eten en een gluhwein![]()
maar goed.... Ik ben fannu dus.... Ik ben in 3 maanden schotland al helemaal opgeslagen en fan van schots bier en schotse whiskey
![]()
whahahaha..... gaat de goede kant op
![]()
Hahaha, tof johquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:02 schreef Californium het volgende:
Valt mee
als je whiskey besteld krijg je maar een klein beetje he
maar ik heb Dalmore of en nog ietsen nog een andere
ze waren alle 3 wel lekker
in totaal iets van 6 ofzo
maar voel me eigenlijk heel erg prima
zal kijken of ik een goede voor je kan meenemen
O en daarnaast 3 glazen rode wijn bij het eten en een gluhwein![]()
maar goed.... Ik ben fannu dus.... Ik ben in 3 maanden schotland al helemaal opgeslagen en fan van schots bier en schotse whiskey
![]()
whahahaha..... gaat de goede kant op
![]()
Netjes dus Hosti!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:41 schreef Californium het volgende:
van wat mijn collega's mij hebben uitgelegd... klopt dat als een bus![]()
![]()
malt whiskey
Onthouden welke aminozuren wat doen, ho maar, maar whiskeys, dat dan weer welquote:
Hehe,quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onthouden welke aminozuren wat doen, ho maar, maar whiskeys, dat dan weer wel
En Hou, grote kans, waarschijnlijk in het Bascafe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |