Hoezoquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wel mooie OP, maar kan het zo mogelijk nog duidelijker zijn wie hem heeft gemaakt![]()
Kanshebbers is op Rankingquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:22 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Er is erg veel Federer. Het titelplaatje, maar ook de TT en de volgorde van "kanshebbers".
Maar goed, ik kan geen OP's maken, dus het is jullie keuze
En de vrouwen dan weer nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kanshebbers is op RankingTitelplaatje was mooi, zo gevonden, TT is true
Oepsquote:Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef Szura het volgende:
nice OP maar er klopt iets niet in de lijst van oud-winnaars. Daar staat dat Djokovic in 2007 won en dat moet Federer zijn
Daar gaat de rentree. Niet dat het me iets boeit..quote:Davenport expecting second baby in 2009
CLEVELAND (AP)—Lindsay Davenport is pulling out of the Australian Open because she is pregnant with her second child.
The three-time Grand Slam singles champion and former No. 1-ranked woman gave birth to a son, Jagger, in June 2007. Davenport then returned to the tour, although she hasn’t played since the U.S. Open in August of this year.
Just last week, the Australian Open announced Davenport would play in the tournament, which begins Jan. 19.
“Of course this unexpected but exciting surprise now means I will be putting tennis on hold for the foreseeable future,” Davenport said in a statement issued Wednesday by her agent.
quote:Dokic secures wildcard entry into Australian Open
MELBOURNE, Australia (AP)—Former Wimbledon semifinalist Jelena Dokic won a wildcard spot at next month’s Australian Open by beating Monica Wejnert 6-7 (3), 7-5, 6-3 in a playoff on Sunday.
The 25-year-old Dokic, a former No. 4 in 2002, fell behind 3-0 in the opening set but recovered for the win in a playoff organized by Tennis Australia to allocate the spots for local players.
She will now attempt to qualify for tuneup tournaments in Brisbane and Hobart before taking her place in the main draw at Melbourne Park beginning Jan. 19.
“I don’t have to worry about the Australian Open now,” Dokic said. “I came into here wanting to play qualifying but to be in the main draw gives me two tournaments before the Open to play.”
A series of injuries and personal problems, many of them involving her father Damir, accompanied Dokic’s ranking plummet to 617 in 2006.
But she won three second-tier titles this year and has improved her ranking to 179—her first time inside the top 200 in four years.
Dokic moved to Australia with her family in 1994 but renounced her former home in 2001 and took up citizenship in her native Serbia. She decided to play again for Australia in 2006.
She was a semifinalist at Wimbledon in 2000, losing in straight sets to Lindsay Davenport, but made bigger headlines there the year before when, as a 16-year-old qualifier, she beat No. 1 Martina Hingis in the first round.
Dokic, who has five career singles titles, said she no longer speaks to her father, who has been kicked out of the U.S. Open, Wimbledon and other tournaments for volatile outbursts. When the family left Australia, Damir Dokic also implied that the Australian Open draw was rigged against his daughter.
Slechte imitatie van Martinquote:Op maandag 22 december 2008 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Die huilende Federer linksboven op het eerste plaatje
Het schijnt dat dit het moment was waarop Suarez besloot profvoetballer te wordenquote:Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slechte imitatie van Martin![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 19:55 schreef Tim86 het volgende:
Die huilende Federer linksboven op het eerste plaatje
Want? Heb het wel ff veranderd.quote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef Tim86 het volgende:
aub niet hotlinken van goroger.net General
Volgens mij heb je het al door haha, afbeelding werd geblokkeerd en dat kwam er te staanquote:
Oh, hier liet hij hem wel zien. Misschien omdat hij al op mijn pc was geladen ofzo.quote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het al door haha, afbeelding werd geblokkeerd en dat kwam er te staan
Ik weet niet, de AO spreekt me eigenlijk meer aan dan de US Open.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
Moet wel zeggen dat dit GS me het minst aanspreekt van alle GS'en (vooral omdat het volgens mij het minste aanzien heeft van alle vier), maar toch.
Wel een gezelliger toernooi, misschien wel het gezelligste. Maar ik denk dat de AO de minste status heeft van alle vier de GS'en terwijl de status van de andere drie elkaar weinig ontloopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet, de AO spreekt me eigenlijk meer aan dan de US Open.
Helemaal eens. US Open vind ik meestal enorm sfeerloos. De Australian Open vind ik daarentegen juist geweldig. Heeft misschien ook met de tijd van het jaar te maken. Op een vroeg tijdstip de tv aanzetten en lekker tennis kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet, de AO spreekt me eigenlijk meer aan dan de US Open.
Ik weet nooit wat ik met mijn ritme aan moet. Ik ga normaal rond 01.00 pitten maar dan begint het netquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal eens. US Open vind ik meestal enorm sfeerloos. De Australian Open vind ik daarentegen juist geweldig. Heeft misschien ook met de tijd van het jaar te maken. Op een vroeg tijdstip de tv aanzetten en lekker tennis kijken
Ik zet meestal om een uur of 6 mijn wekker en dan doorkijken tot de laatste partij afgelopen is. Dat ik de eerste 5 uur mis, is dan jammer. Tenzij misschien een Nederlander vroeg moet spelen, wat met Rus en Krajicek best mogelijk kan zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik met mijn ritme aan moet. Ik ga normaal rond 01.00 pitten maar dan begint het net
Twee slaapshiftsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik met mijn ritme aan moet. Ik ga normaal rond 01.00 pitten maar dan begint het net
Ik maak me meer zorgen om Federer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Murray is mijn topfavoriet![]()
Daarna Federer, Tsonga. Denk niet dat Djoko en Nadal het kunnen bolwerken
quote:Australian Open wil schaars geklede speelsters beboeten
De organisatie van de Australian Open trekt ten strijde tegen uitdagend geklede tennissters. Bij het Gran Slam-toernooi, dat op 19 januari van start gaat, mogen de scheidsrechters een boete van 1000 euro opleggen als zij menen dat een speelster te weinig om het lijf heeft.
Aanleiding voor deze maatregel is de Franįaise Alizé Cornet, die vorige week tijdens een dubbelpartij op de Hopman Cup een kort rokje en een doorschijnend topje droeg. Volgens velen was de kledingkeuze te bloot voor een tiener.
Ook Margaret Court, een Australische tennisster die in de jaren ’60 een aantal successen boekte, vindt de garderobe van veel speelsters maar niets. ‘Dit was echt op het randje van het aanvaardbare. Zoiets is geschikt voor het strand, maar een tennisbaan is niet de plek om alles zomaar te tonen.Tennissters hebben het niet nodig om zichzelf op deze manier te verkopen, want ze hebben al een ander talent. Bovendien komt het hun spel niet ten goede als ze denken dat iedereen naar hun lichaam zit te staren’
Geef ze een bonus.quote:
Ik las het in een iets andere vorm. Daar werden 'sexy' en 'Alizé Cornet' in één zin genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er vorig jaar niet die marathonpartij van Baghdatis die tot diep in de nacht (dag voor ons) doorging?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:56 schreef Tim86 het volgende:
Jup, tegen Hewitt....matige partij hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Was er vorig jaar niet die marathonpartij van Baghdatis die tot diep in de nacht (dag voor ons) doorging?
Dit jaar begint weer lekkerquote:Michaëlla Krajicek komt definitief niet in actie tijdens de Australian Open. De Nederlandse tennisster ondervindt nog teveel hinder van een enkelblessure, die ze vorige week in Auckland opliep. Krajicek gaat zich nu toeleggen op haar training in de Verenigde Staten, zo meldt de NOS dinsdag. Door blessureleed miste ze een groot deel van vorig jaar.
Krajicek zakte vorig jaar terug naar de 195ste plaats op de WTA-wereldranglijst. Ze stond ingeschreven om donderdag te starten aan het kwalificatietoernooi voor de Australian Open. Maandag begint het hoofdtoernooi.
quote:Roger Federer is verrast dat de bookmakers Andy Murray hoog inschatten bij de Australian Open, die aanstaande maandag van start gaat. De 13-voudig Grand Slam-toernooiwinnaar had verwacht dat de huidige top drie van de wereldranglijst als favorieten zouden worden betiteld
‘Hij heeft nog nooit een Grand Slam-toernooi gewonnen,’ zei Federer dinsdag, doelend op Murray.
Murray heeft nog nooit een GS gewonnen maar hij staat wel 5-2 voor in H2H tegen Federer. Maar goed, ik kan me wel iets voorstellen bij Federers opmerking.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit jaar begint weer lekker![]()
[..]
Thiemo ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:38 schreef spruud het volgende:
Loting qualies mannen
Middelkoop - Capdeville (Chi/1)
Koning - Dancevic (Can/14)
Huta Galung - Ventura (Spa/9)
1/3 gok ik
WTF!quote:
Welke blunder?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thiemo ?
Deelname toch mislukt na die blunder ?
was qua niveau niet echt nee, maar buiten dat wel een van de legendarische partijen van 2008. Ik vond het echt fantastisch!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Jup, tegen Hewitt....matige partij hoor
Woops.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thiemo de Bakker - #2 Gaat hij bagels of breadsticks bakken?
Ik gebruik matig altijd in de zin van cool of geweldig. Misschien dat Nalbandian dat bedoelt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
was qua niveau niet echt nee, maar buiten dat wel een van de legendarische partijen van 2008. Ik vond het echt fantastisch!
Tja, hij haalde de laatste Grand Slam wel de finale, won twee toernooien aan het begin van het jaar en is dus nog onverslagen, was overtuigend in de Masters Cup, won Madrid en St. Petersburg na elkaar. Sinds Madrid heeft hij 2 wedstrijden verloren: in Parijs en de Masters Cup (waar hij best vermoeid was), en 4 toernooien gewonnen, Federer 3x verslagen en Nadal nog een keertje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Murray heeft nog nooit een GS gewonnen maar hij staat wel 5-2 voor in H2H tegen Federer. Maar goed, ik kan me wel iets voorstellen bij Federers opmerking.
Check de PI van mijn post Norragequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
was qua niveau niet echt nee, maar buiten dat wel een van de legendarische partijen van 2008. Ik vond het echt fantastisch!
ik surf deze week op me mobiel, dus dan zie je geen pi :pquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Check de PI van mijn post Norrage
De opvallende parallellen gaan wel ietsje verder terug bij die twee. Ik zou zeggen gaan JUIST verder terug. Want deze twee voorbeelden zijn onder voorbehoud OA en toeval UOquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Murray de AO wint, zijn er wel opvallende parallellen te zien met Djokovic' weg naar de top; eerst in de finale van de US Open verliezen van Federer (vooral door de nieuwigheid van het voor het eerst spelen van een GS-finale), daarna de AO winnen
Nee hoor, dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
De opvallende parallellen gaan wel ietsje verder terug bij die twee. Ik zou zeggen gaan JUIST verder terug. Want deze twee voorbeelden zijn onder voorbehoud OA en toeval UO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep eensquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal eens. US Open vind ik meestal enorm sfeerloos. De Australian Open vind ik daarentegen juist geweldig. Heeft misschien ook met de tijd van het jaar te maken. Op een vroeg tijdstip de tv aanzetten en lekker tennis kijken
Damn ! Zondequote:
quote:Ga vanavond even kijken bij Middelkoop. (Ben in Melbourne)
Pff dat is balen voor hemquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:01 schreef spruud het volgende:
Oja, en Thiemo zat lekker op de tribune te kijken![]()
Als het Wimbledon was dan zou het vast regenenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef TheArt het volgende:
Grrr, het scorebord kapt er mee bij breakpoint voor Matwé
Volgensmij is dat pas net het geval, hij stond hiervoor de hele tijd op 15-0 (of 0-15?)...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:55 schreef TheArt het volgende:
Hé op baan 6 worden de scores nog wel gewoon doorgegeven, terwijl dit op de banen 5 en 7 niet het geval is. Vreemd hoor.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Als het Wimbledon was dan zou het vast regenen
@ spruud: hoe is het weer daar?
Uitstekend ja! Vandaag heel warm, komende dagen wat minder (20-25 graden), daarna weer rond of boven de 30.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:44 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Als het Wimbledon was dan zou het vast regenen
@ spruud: hoe is het weer daar?
Kan die bleke Murray wel een beetje tegen de hitte?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef spruud het volgende:
Uitstekend ja! Vandaag heel warm, komende dagen wat minder (20-25 graden), daarna weer rond of boven de 30.
Minder dan de Spanjaarden lijkt me. Maar de eerste paar rondjes is 'ie binnen anderhalf uur klaar natuurlijk en hij zal ook wel een aantal avondwedstrijden spelen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
Kan die bleke Murray wel een beetje tegen de hitte?
Factor 50 en z'n shirt aanhoudenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
Kan die bleke Murray wel een beetje tegen de hitte?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Factor 50 en z'n shirt aanhouden![]()
Maar dat laatste graag altijd en overal![]()
Z'n streakers gebuiken trouwens een sunblock
Rond 02.00 Nl'se tijd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:00 schreef One_conundrum het volgende:
Terug vind Rus
hoe laat moet ze morgen?
Hij ziet er eng mager uit zegquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van gisteren:
[ afbeelding ]
P.S. andere Andy wacht op je in z'n topic![]()
Zoals Rob Geus, van de Smaakpolitie, zou zeggen: "Hier word ik niet vrolijk van."quote:
Die deelt tenminste nog t-shirts uit..quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zoals Rob Geus, van de Smaakpolitie, zou zeggen: "Hier word ik niet vrolijk van."
Gelukkig, pikken we dan nog even ''live'' meequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef TheArt het volgende:
Middelkoop morgen de eerste partij op baan 5 en Aran de eerste partij op baan 14.
Terwijl ze 40-15 voorstond. Matwé had zelf 4 BPs, pakt ze niet en wordt vervolgens zelf gebroken. Zo schiet het niet op natuurlijk.quote:
Je vergeet Rogiertje Wassenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:30 schreef spruud het volgende:
Nee, gewoon studeren vandaag helaas. Dinsdag ga ik wel de hele dag; hopelijk zijn er nog NLers te zien, maar ik ga er niet vanuit en het gaat ook niet de goede kant op.
Beide slight dogs volgens mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:02 schreef Tim86 het volgende:
Wim, wie was de fav bij de bookies bij de Nederlanders? Beide dog?
Roddick heeft echt een waardeloze lotingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:25 schreef wimderon het volgende:
Kohlschreiber - Rodlul in de derde ronde zou leuk zijn
Zou idd leuk zijn als dat ging gebeuren. Dan ziet het er zo uit!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:25 schreef wimderon het volgende:
Kohlschreiber - Rodlul in de derde ronde zou leuk zijn
En wie denk je dat de finale wint van wie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Murray in de SF lijkt me vrij zeker. Tegen de winnaar van Nadal-Monfils.
Aan de andere kant gewoon Federer-Djoko in de SF lijkt me.
Murray van Federer in 4.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En wie denk je dat de finale wint van wie?
quote:
Ik ook. En dan gewoon omdat ik fan van Chardy ben. Allez Jeremyquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:01 schreef XL het volgende:
Djokovic heeft geen tegenstand, maar ook niet de vorm voor een kwartfinale. Ik hoop op Chardy
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik hoop op deze kwartfinales:
Gonzalez - Simon
Verdasco - Tsonga
Kohlschreiber/Nalby - Chardy
Del Potro - Wawrinka
Nee, die is gewoon 0.quote:Maar de kans dat dat gebeurt, is kleiner dan 0
Djokovic staat er straks echt wel. Mark my words. Gaat wel stranden in de semi's desondanks.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:01 schreef XL het volgende:
Djokovic heeft geen tegenstand, maar ook niet de vorm voor een kwartfinale. Ik hoop op Chardy
Het is voor die gasten die tegen hem spelen gewoon moeilijk om 3 sets een constant niveau te halen, dus ja. Djoko favoriet om de semi's te halen. Ik vermoed echter op degelijkheid en niet op basis van wat hij de afgelopen maanden laat zien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Djokovic staat er straks echt wel. Mark my words. Gaat wel stranden in de semi's desondanks.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:30 schreef Chriz2k het volgende:
En wat doet Pavel in het hoofdschema?
Protected ranking van 100.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:30 schreef Chriz2k het volgende:
En wat doet Pavel in het hoofdschema?
Ik ben er ook weer bij maar in een andere subleague. Hoop dat ik weer wat dichter naar de koppositie kan kruipenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef Chriz2k het volgende:
Nog negers die op www.sportpools.net meedoen? Ik ben momenteel de enige van FOK!.
Wat waren de inloggegevens voor de FOK! subleague ook alweer?
+Hrbaty.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef UtrechtSlim het volgende:
Er zitten maar drie spelers in de men's draw waartegen Federer een career losing record heeft. Dat zijn Rafael Nadal (6-12), Andy Murray (2-5) en Gilles Simon (0-2). En die drie zitten allemaal in de bovenste helft van het schema.
Ja.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerste dag wordt toch zondag op maandag onze tijd gespeeld?
Eerste wedstrijd zal hier 01:00 uur beginnen, zondag op maandagnacht.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerste dag wordt toch zondag op maandag onze tijd gespeeld?
Terecht opgemerkt. Ik had dit uitgezocht voordat de qualifiers aan het schema waren toegevoegd. Hrbaty is er daar een van. Ik meen ook dat Hrbaty de enige speler is met een career winning record tegen zowel Federer als Nadal.quote:
Nope. Corretja ook, evenals Markus Hantschk.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Terecht opgemerkt. Ik had dit uitgezocht voordat de qualifiers aan het schema waren toegevoegd. Hrbaty is er daar een van. Ik meen ook dat Hrbaty de enige speler is met een career winning record tegen zowel Federer als Nadal.
Ik bedoelde meer van de spelers in het toernooi. wimderon is wel vlijmscherp inderdaad.quote:
Goed nieuws.quote:MELBOURNE - De Franse tennisser Jo-Wilfried Tsonga kan toch meedoen aan de Australian Open. De verrassende finalist van vorig jaar heeft dit zondag in Melbourne laten weten. Zijn deelname was door een rugblessure onzeker geworden.
''Ik speel'', zei Tsonga zondag. ''Ik voel me heel wat beter dan de afgelopen dagen. Ik maakte me zorgen omdat je met zo'n blessure nooit weet hoe lang het duurt, maar ik heb nog twee dagen om te herstellen.''
Tsonga hoeft van de organisatie pas dinsdag zijn eerste partij te spelen. ''Ik ben blij dat ze mij deze medewerking hebben gegeven. Deze extra dagen rust kan ik goed gebruiken.'' Hij speelt in de eerste ronde tegen de Argentijn Juan Monaco.
Sowieso goed nieuws, maar als je al niet fit bent aan zo'n toernooi en je moet het tot de kwartfinale ongeveer volhouden wordt het lastig vrees ik..Gelukkig heeft hij drie makkelijke wedstrijden om mee te beginnen en daarna pas Blake/Gulbis/Andreevquote:
Ja, om 1 uur.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef Joris33 het volgende:
Begint het vannacht al?
Tis daar 10 uur later !quote:
Kan iemand Marcella Mesker vragen om het tennissen beter te volgen. Ik denk dat er zat mensen hier zijn, en daar reken ik mezelf ook toe, die het tennis stukken beter volgen en er daarom ook meer verstand van hebben. Mesker neemt natuurlijk haar ervaring van het eigen tennis mee, maar als je ziet hoeveel onzin ze blaat. En dat komt soms tot uiting in hele kleine dingen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef UtrechtSlim het volgende:
Jemig, kan iemand Marcella vertellen dat ze haar garderobe meer op deze tijd moet aanpassen? Dit is erg jaren '70..
Ja, Thiemo traint sinds een paar maanden weer bij de bond. Hij zit in Jong Oranje en de toernooien worden dan ook in samenspraak met de bond gemaakt en die schrijven hem in. Daarvoor moest hij dat zelf allemaal doen, maar nu vergeten ze hem dus in te schrijven.quote:
Ja OK maar zoals ze ook al op TV net zeiden hij blijft uiteindelijk ook zelf verantwoordelijk voor datquote:Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja, Thiemo traint sinds een paar maanden weer bij de bond. Hij zit in Jong Oranje en de toernooien worden dan ook in samenspraak met de bond gemaakt en die schrijven hem in. Daarvoor moest hij dat zelf allemaal doen, maar nu vergeten ze hem dus in te schrijven.
Absoluut. Dat had hij ook moeten doen, maar ik kan me best geloven dat het voor Thiemo ook wennen is na die omschakeling weer.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja OK maar zoals ze ook al op TV net zeiden hij blijft uiteindelijk ook zelf verantwoordelijk voor dat
Maar jij vindt jezelf ook heeeeeel errug goedquote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan iemand Marcella Mesker vragen om het tennissen beter te volgen. Ik denk dat er zat mensen hier zijn, en daar reken ik mezelf ook toe, die het tennis stukken beter volgen en er daarom ook meer verstand van hebben. Mesker neemt natuurlijk haar ervaring van het eigen tennis mee, maar als je ziet hoeveel onzin ze blaat. En dat komt soms tot uiting in hele kleine dingen.
Dat staat buiten kijfquote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef maril het volgende:
[..]
Maar jij vindt jezelf ook heeeeeel errug goed
Sport 1 is helemaal niet live. Die zenden er niks van uit.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:51 schreef maril het volgende:
Eurosport zeker, de NOS doet verlag en spot1 is live en hier kan je het op pc bezichtigen.http://www.myp2p.eu/index.php?part=sports
Okay danquote:Op zondag 18 januari 2009 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sport 1 is helemaal niet live. Die zenden er niks van uit.
Staat leuk!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
Fedje nog ff naar de kapper gegaan:
[ afbeelding ]
quote:
Hij ziet er wat ''jongensachtig'' uitquote:
Niet meer dat haar waar de boter aan alle kanten af kan druipen.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:29 schreef TheGeneral het volgende:
Fedje nog ff naar de kapper gegaan:
[ afbeelding ]
Roddick denk ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al bekend wat we gaan zien?
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk trouwens dat Eurosport Ivanovic gaat uitzenden.
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:58 schreef Timm-E het volgende:
Zou ook nog wel eens een half uur kunnen duren... Denk dat ze dat snooker eerst afmaken.
Streams zullen er ook wel zijn. Iig op Betfair.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nog een half uur naar dat groene laken kijken hou ik echt niet uit.
Ja, dat wel. Al wil ik wel graag uit bed naar de tv kijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 01:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Streams zullen er ook wel zijn. Iig op Betfair.
Ja, je kan ook gewoon 5 euro inzetten (ook zonder licentie, kan je alleen dan nog niet terugvorderen). Dan kan je die partij als het goed is volgen.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:04 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit zegt betfair:
Simply place a minimum GBP5 bet on this match in order to view the stream. Alternatively, you can pay a one off GBP10 subscription fee to view ALL Aus Open matches without having to place a bet. To do this, simply send your username to ausopentennis@betfair.com. Your access to streaming will be activated within 24hrs. GBP10 will be debited from your account .
5¤ backen en meteen weer layen.quote:
10 pond voor het hele toernooi? Dat valt toch wel mee?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
En daar ben ik niet zo blij mee.
Dat was zaterdagquote:Op maandag 19 januari 2009 01:30 schreef Ambrosius het volgende:
Apart trouwens dat Nalbandian alweer aan de slag moet, gisteren speelde 'ie nog een finale in Sydney.
10 met een griffelquote:Op maandag 19 januari 2009 01:38 schreef T-Rigg het volgende:
Heerlijke smash van Goerges.
Ja voor mij is het nog zondagquote:Op maandag 19 januari 2009 01:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was zaterdag![]()
Lekker weertje trouwens
Niet Gorgeous in ieder gevalquote:
Moet hij wel heel hard gaan, hij staat 1-5 achter.quote:
Kun je wel lang wachten. Ivanovic komt maar moeizaam op gang.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:46 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich niet zo heel erg dat ze Roddick niet uitzenden, daar is ook weinig aan. 6-0 eerste set. Hopelijk tikt Ana die Duitse er binnen een half uur af.
Bij de mannen wel.quote:
Wat zou ik een Berdych ''in vorm'' graag tegen een echte topper zien (Murray, Djoko, Nadal, Fedex).quote:Op maandag 19 januari 2009 01:51 schreef Tim86 het volgende:
Berdych 6-4 2-0 tegen Robby G snapt het tenminste
Dat is ook een leuke partij: 5-5 nu.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:53 schreef spruud het volgende:
Alleen Hrbaty wint wel ongeveer alle rallies die er komen dan :p
1 game.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Ivanovic op één punt verwijderd van haar eerste set.
43 minuten is ze al bezig, over efficiëntie gesproken.
Hij heeft dan ook de meeste dubbele fouten gemaakt, 4 al.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:57 schreef Tim86 het volgende:
Petzschner alweer 2 BP tegen. Mag hopen dat het een blessure is voor hem. Dabul speelt nooit op hardcourt onderhand en verloor in week 1 nog van Rogerio Dutra Da Silva
Ben je ook op het Match Centre van de Australian Open?quote:Op maandag 19 januari 2009 01:59 schreef Tim86 het volgende:
livescore is aan het kutten op veel banen
oaquote:Op maandag 19 januari 2009 02:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je ook op het Match Centre van de Australian Open?
Het is geen slowchat-topic, let daar een beetje op.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
En ineens valt de TV uit.
Blijft een naar trekje ja, zelfs tegen dit soort spelers op bijna ieder puntquote:Op maandag 19 januari 2009 02:20 schreef wimderon het volgende:
Dat vuistje van Ivanovic heb ik ook wel weer vaak genoeg gezien
Vorig jaar kende Ivanovic ook al een soortgelijke stroeve start in de eerste rondes van het toernooi, maar wist ze toch de finale te halen met enige moeite. Ik denk dat het met Ivanovic lichamelijk nog niet goed in elkaar steekt.quote:Op maandag 19 januari 2009 02:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Blijft een naar trekje ja, zelfs tegen dit soort spelers op bijna ieder punt. Gelukkig gaat ze dit jaar de finale niet halen wat dat betreft.
6-2 Roddick.
Ivanovic-Görgesquote:Op maandag 19 januari 2009 02:26 schreef Tomaz het volgende:
Welke partij zenden ze hierna uit op eurosport? Is dat bekend?
Op zich is dat leuk, maar niet als het, zoals in dit geval, komt doordat het allemaal middelmaat isquote:Op maandag 19 januari 2009 02:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is wel leuk dat de WTA-ranglijst vaker van koploper en samenstelling verandert dan de ATP-lijst, bij de heren vindt een saaie wedloop plaats tussen Roger Federer en Rafael Nadal, die beiden wel in het spoor worden gehouden door potentiële achtervolgers, maar nooit gepasseerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |