abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62527000
Giraldo gaat op6-5 voor de set serveren..
edit: set
edit: en meteen break voor 0-1

[ Bericht 35% gewijzigd door Tim86 op 20-10-2008 13:39:19 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62527308
Thiemo
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_62527592
Aardig kansloos die tweede set..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64575574
quote:
De Bakker traint met Djokovic
BRISBANE1 - Thiemo de Bakker heeft in voorbereiding op de Australian Open de ultieme trainingspartner gevonden: Novak Djokovic. De Bakker begint zijn trip in Australië met de kwalificaties voor het ATP-toernooi van Brisbane, om vervolgens naar Melbourne af te reizen voor het eerste grandslamtoernooi van 2009.

De Nederlander zal de komende twee dagen trainen met Radek Stepanek, om vervolgens aan de slag te gaan met Djokovic en zijn trainer Marian Vajda. "Het is de bedoeling dat ik de hele trip in Australië met Novak en Marian ga trainen", meldt De Bakker op zijn web-log. "Ik blijf samen met hen in Brisbane, zolang Novak en ik nog in het toernooi zitten. Daarna reizen we gezamelijk naar Melbourne om ons voor te bereiden op de Australian Open. Ik ga daar natuurlijk me proberen te kwalificeren. Maar om met Novak te kunnen trainen is natuurlijk fantastisch. Hoe we na deze periode verdergaan is nog niet bekend."

De Bakker zal zich voor het eerst proberen te kwalificeren voor een grandslamtoernooi. Hij kwam al wel eens uit in het hoofdtoernooi van Wimbledon in 2007. Het jaar ervoor had hij als 17-jarige het juniorentoernooi gewonnen van het grandslamtoernooi. Djokovic won vorig jaar de Australian Open, ten koste van Jo-Wilfried Tsonga
Dit heeft Thiemo goed voor elkaar
pi_64575617

Inderdaad !
pi_64576314
met djoko trainen??? Hopelijk krijgt tiemo niet de schuld wanneer djoko slecht presteert.
pi_64576615
Lekker bezig Thiemo
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_64819417
quote:
De Bakker mogelijk voor niets in Australië

BRISBANE - Tennisser Thiemo de Bakker is mogelijk voor niets afgereisd naar Australië. De tennisbond (KNLTB) is drie weken terug vergeten om hem in te schrijven voor het kwalificatietoernooi van de Australian Open, dat woensdag begint. Hij is nu afhankelijk van afzeggingen.

Thiemo de Bakker. FOTO AP
Hugo Ekker, bondscoach van Jong Oranje, vlucht niet voor de verantwoordelijkheid. ,,Er is een fout gemaakt, al zijn er verzachtende omstandigheden. Dit is allemaal net na zijn breuk met Raemon Sluiter gebeurd en op een moment dat Thiemo is overgestapt naar het management van Novak Djokovic. Al had dit natuurlijk nooit mogen gebeuren.’’

De Bakker zat deze week ook al voor niets in Brisbane, waar zijn ranking te laag bleek te zijn voor een plek in de kwalificaties voor het plaatselijke ATP-toernooi. Hij heeft er wel kunnen trainen met Djokovic, de nummer drie van de wereld. Dat doet hij ook komende week in Melbourne.

Ekker hoopt dat De Bakker baat heeft bij de overstap naar Team Djokovic. Die betekent dat hij niet langer onder de verantwoordelijkheid van de KNLTB valt. ,,Het kan goed voor hem zijn om over de landsgrenzen te kijken en uit zijn comfort zone te komen. Hopelijk helpt dit Thiemo om een stap naar boven te maken.’’
Zoiets kan je toch niet vergeten Thiemo in te schrijven. Zeer slecht gedaan.
pi_64819671
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Zoiets kan je toch niet vergeten Thiemo in te schrijven. Zeer slecht gedaan.
Mwah, Monfils was het ook vergeten voor Brisbane. Uiteindelijk met een wildcard Doha nog binnengekomen.
pi_64827593
Dan kan je het nog een beetje jezelf aanrekeningen, deze fout licht bij KNLTB, waar Thiemo zelf niks aan kan doen. Hopelijk wordt Thiemo nog toegelaten als er afzeggingen zijn.
pi_64982072
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef tennisboy het volgende:
Dan kan je het nog een beetje jezelf aanrekeningen, deze fout licht bij KNLTB, waar Thiemo zelf niks aan kan doen. Hopelijk wordt Thiemo nog toegelaten als er afzeggingen zijn.
Draw is bekend, hij staat er niet bij.
Echt te triest
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 februari 2009 @ 19:58:42 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65743010
Thiemo de Bakker krijgt een wildcard voor Rotterdam .

Bron Richard Kraai zelf bij DWDD.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65759112
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:58 schreef borisz het volgende:
Thiemo de Bakker krijgt een wildcard voor Rotterdam .

Bron Richard Kraai zelf bij DWDD.
quote:
Thiemo de Bakker krijgt een wildcard voor het ABN AMRO-toernooi. Dit heeft toernooidirecteur Richard Krajicek woensdag bevestigd in het tv-programma De Wereld Draait Door. Ook de Bulgaar Grigor Dimitrov is uitgenodigd.

Samen met Jesse Huta Galung vormt De Bakker de Nederlandse inbreng in het toernooi dat traditiegetrouw plaatsvindt in Ahoy in Rotterdam. Huta Galung nam de wildcard over die in eerste instantie was bedoeld voor Robin Haase. Haase kampt echter met de naweeën van een knieblessure en is nog niet fit genoeg om weer te spelen.

Krajicek had nog een nieuwtje: Rafael Nadal doet niet alleen mee aan het enkelspel. De nummer één van de wereld en winnaar van de Australian Open heeft zich ook ingeschreven voor het dubbeltoernooi.
pi_65764332
Leuk!
pi_66375354
Waarom speelt Thiemo verder helemaal geen wedstrijden?

Is hij soms geblesseerd, of wat anders? Deze week leuk challenger toernooi in Wolfsburg, maar daar is alleen Michel Koning aanwezig.
  maandag 23 februari 2009 @ 15:28:11 #66
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_66375707
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:17 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom speelt Thiemo verder helemaal geen wedstrijden?

Is hij soms geblesseerd, of wat anders? Deze week leuk challenger toernooi in Wolfsburg, maar daar is alleen Michel Koning aanwezig.
Hij zit met de rest van het Davis Cup team in Amerika geloof ik, onderdeel van een verlengde voorbereiding op de wedstrijd tegen Argentinie

Waarom JHG en MW dan wel qualies spelen en hij niet weet ik dan weer niet, misschien staat ie daar niet hoog genoeg voor ...

Vind het zelf jammer dat Siemerink het zo doet. Thiemo komt nu op een leeftijd waar hij eerst naar zichzelf moet kijken wil hij op een zodanige ranking komen dat er nog enig perspectief is. Hij moet naar een ranking toe waarmee hij altijd wordt toegelaten in challengers en ATP-qualies. Een paar weken in Amerika trainen voor een kansloze pot tegen de Argentijnen past totaal niet in dat plaatje imo
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_66375959
quote:
Op maandag 23 februari 2009 15:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Hij zit met de rest van het Davis Cup team in Amerika geloof ik, onderdeel van een verlengde voorbereiding op de wedstrijd tegen Argentinie

Waarom JHG en MW dan wel qualies spelen en hij niet weet ik dan weer niet, misschien staat ie daar niet hoog genoeg voor ...

Vind het zelf jammer dat Siemerink het zo doet. Thiemo komt nu op een leeftijd waar hij eerst naar zichzelf moet kijken wil hij op een zodanige ranking komen dat er nog enig perspectief is. Hij moet naar een ranking toe waarmee hij altijd wordt toegelaten in challengers en ATP-qualies. Een paar weken in Amerika trainen voor een kansloze pot tegen de Argentijnen past totaal niet in dat plaatje imo
Zeker jammer voor zo'n jongen .
Hij speelde toch best lekker in Rotterdam, en met alle respect, hij kan echt wel winnen van top 100-200 spelers.
Had 'm deze weken graag in actie gezien. Nog maar even afwachten dus.
  maandag 9 maart 2009 @ 16:29:21 #68
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_66863943
Ik schrijf de Bakker bij deze af. Geen progressie in zijn spel én instelling de afgelopen twee jaar. Heel zonde, maar geen topsporter dit.
pi_66869483
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik schrijf de Bakker bij deze af. Geen progressie in zijn spel én instelling de afgelopen twee jaar. Heel zonde, maar geen topsporter dit.
hij was toch heel lang gebleseerd geweest?
pi_66869928
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:03 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

hij was toch heel lang gebleseerd geweest?
Hij is meerdere malen geblesseerd geweest.

Ik wil hem absoluut nog niet helemaal afschrijven, maar er moet echt nog heel veel gebeuren. De topsportinstelling is gewoon onvoldoende aanwezig op het moment. Dat kan nog, maar moet wel heel snel gaan komen. Allereerst zo snel mogelijk een vaste coach in dienst nemen.
pi_66870173
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef Cavalier1 het volgende:
Ach, het is niet te voorspellen. Misschien krijgt ie de geest over een paar jaar, of krijgt hij een serieuze relatie waardoor hij verantwoordelijkheidsgevoel krijgt. Genoeg toppers hebben stonden op dezelfde leeftijd ook nog in challengers te baggeren.

Misschien blijft het hier ook wel bij voor wat betreft De Bakker.
pi_67132503
Thiemo speelt nu 1e ronde challenger Caltanissetta in Italie:

Overtuigend door de kwali's en nu ook erg overtuigend in de 1e ronde tegen Bracciali, die ooit top 150 stond op de wereldranglijst volgens mij: 6-1 en 3-2 momenteel voor Thiemo...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67133092
De bakker wint eenvoudig met 6-1 6-3... de 3e achtereenvolgende eenvoudige overwinning op rij... geen enkel breakpunt tegen, bijna alle punten op 1e service gewonnen... wellicht heeft ie eindelijk de klik gemaakt dat ie in dit soort toernooien moet gaan presteren om de top te bereiken!
pi_67134947
Thiemo is goed bezig deze week. Kijken of hij dit nog even weet vast te houden.
pi_67138059
Mooie overwinning, hij is lekker bezig, zal dan vanaf nu zijn protentie eruit komen?
pi_67138098
Nee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_67138654
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:22 schreef Norrage het volgende:
Nee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is?
pi_67139100
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En dat is?
Ik ben ook erg benieuwd.
pi_67218306
Wat een wedstrijd tegen Crugnola haha. Eerste set 1-6 verloren, daarna 6-1 6-0 eroverheen
Huta versloeg gisteren al Sanguinetti in 2 sets.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67218711
Na een slordige 1ste set toch nog een fraaie overwinning.
pi_67219050
Hoppa, ook hij gaat wel lekker nu.
pi_67248561
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67248611
Hoppa, 6-2. Na die regenbreak geen game meer hoeven weggeven.
pi_67248834
Zeer netjes. Nu ook met 2-0 voor.
pi_67249728
6-2 6-3, very nice
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_67250188
Cruising na die vroege break, al moest hij op 3-1 nog wel 4 BPs wegwerken.

Twee Nederlanders in de halve finale van een challenger. Dat is lang geleden.
pi_67250561
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef Tim86 het volgende:
6-2 6-3, very nice
Toppie!

Zo hebben we maanden helemaal niks, en nu kom je ogen en oren te kort om al die Nederlanders te volgen!
pi_67251295
Is toch alleen maar mooi . De Nederlanders zijn deze week gewoon goed op dreef . Zal leuke zijn een Nederlandse finale in Italië.
pi_67254095
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:51 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik ben ook erg benieuwd.
Ik ga me hier daar niet over uitlaten, ik vind het ongepast prive informatie erover te vertellen. Als jullie wat willen weten PM me maar ofzo...(zijn broer zit bij ons op de vereniging, dus vandaar dat ik wel wat dingen weet)

In ieder geval cool dat hij deze week een keertje wel goed presteert!
pi_67259199
hopen op een nederlandse finale

voor thiemo zal het moeilijk worden tegen malisse
pi_67260570
Goeie week voor Thiemo

Ook voor Huta trouwens, en in Portugal staan Sluiter en Van der Duim ook goed te spelen...
pi_67270913
Thiemo nu in de halve finale tegen Malisse... 3-5 is de stand voor de Belg, De Bakker begon slecht maar nu wint hij zijn games steeds makkelijker en Malisse krijgt steeds meer moeite op zijn eigen service... kan nog leuk worden
pi_67272264
klinkt goed, hou ons op de hoogte
pi_67272439
1e set voor malisse (6-3), 2e set met 7-5 voor bakker. en hij heeft zo juist malisse gebroken 3-1 derde set!
sudo is powerrrr
pi_67272649
GSM 3-6 7-5 6-1

Compleet Nederlandse finale
pi_67272729
Wat een geweldige overwinning van Thiemo... verbaasde me dat die Malisse zo ver was weggegleden op de ranking...

Nederlandse finale...
pi_67272931
Weer in 3 sets, wat is dat toch... Binnen een wedstrijd lijkt die jongen prima te kunnen knokken, maar overall dan weer helemaal niet.
En Malisse is een aansprekende scalp natuurlijk
pi_67273267
Hulde hulde hulde
pi_67274050
klasse
mooi finale morgen dat de beste moge winnen
pi_67276284
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 18:17 schreef Wopper1 het volgende:
Hulde hulde hulde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')