Jaaa, als je de term masturberen gebruikt geeft ze vast eerder antwoordquote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef Rhythm het volgende:
Yvonne, was jij dat trouwens over wiens foto was gemasturbeerd of vergis ik me?
quote:Op maandag 15 december 2008 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is geen rel, het is het verwijderen van een stel klootzakjes die het posten in KLB onmogelijk maakten voor het gros van de users.
Als ik rukken gebruik word ik geassocieerd met de SCquote:Op maandag 15 december 2008 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa, als je de term masturberen gebruikt geeft ze vast eerder antwoord![]()
sukkel
!
Inderdaad opeens kon ik gewoon helemaal niet meer posten :Squote:Op maandag 15 december 2008 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is geen rel, het is het verwijderen van een stel klootzakjes die het posten in KLB onmogelijk maakten voor het gros van de users.
Wehehe, volgens mij zou je het nog goed doen ook, vooral bij klaagbaakquote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, als jullie nog een admin nodig hebben, ik hou me aanbevolen!
Een admin kan toch heul niet op een subforumquote:Op maandag 15 december 2008 22:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wehehe, volgens mij zou je het nog goed doen ook, vooral bij klaagbaak
Ik heb nog wel wat jailbait picca's!quote:
Ik voel me op het moment onveiliger dan een pedofiel te gast bij Peter R. de Vries.quote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat jailbait picca's!
Maar ik ben bang dat Yvonne me dan gaat banz0rren
Damnitquote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik moet beter lezenquote:Op maandag 15 december 2008 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een admin kan toch heul niet op een subforum
Why you don't have a sit over there?quote:Op maandag 15 december 2008 22:32 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik voel me op het moment onveiliger dan een pedofiel te gast bij Peter R. de Vries.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Why you don't have a sit over there?
Chris Hanssen
quote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |