Dat is zijn huid.quote:Op maandag 15 december 2008 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lil Wayne moet zijn gezicht eens schoonmaken, er zit allemaal viezigheid op.
Zélfs op zijn huid zit nog allemaal viezigheid, zwarte vlekjes onder zijn ogen en op zijn kin.quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef MASD het volgende:
Dat is zijn huid.
Dankje.quote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef Lakitu het volgende:
Wow, man. Dit is echt het allereerste topic van Lil Wayne in heel KLB. Wat goed van jou, TS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gupje op 15-12-2008 12:01:50 ]Blub
En zijn stembanden eens na laten kijken. Er komt alleen maar bagger uit zijn strot.quote:Op maandag 15 december 2008 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lil Wayne moet zijn gezicht eens schoonmaken, er zit allemaal viezigheid op.
Ah, hij is gewoon een OvercompensatieNeger.quote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Ongelofelijke grafstem, die gast. En hoe ie daar pimp staat te wezen met zijn 1m50.![]()
Dat is niet zijn schuld, Lil Wayne is ten prooi gevallen aan Autotune.quote:Op maandag 15 december 2008 11:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En zijn stembanden eens na laten kijken. Er komt alleen maar bagger uit zijn strot.
TSquote:Op maandag 15 december 2008 11:57 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ondanks dat de TS een persoon is met een zeer slechte "muziek" smaak, wil ik graag om positief te blijven vandaag, mijn respect uitspreken om hier openlijk voor uit te komen.
Waarom is er geen "[KLB] autotune" topic?quote:Op maandag 15 december 2008 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is niet zijn schuld, Lil Wayne is ten prooi gevallen aan Autotune.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:04 schreef Ordinair het volgende:
Best rapper alive..
Hey, wat leuk, een "Dear Momma"-kloon.quote:
?quote:Op maandag 15 december 2008 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey, wat leuk, een "Dear Momma"-kloon.
Lil Wayne gekletter noemenquote:Op maandag 15 december 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer ze jou een cd geven waarop alleen maar gekletter van pollepels en pannen te horen is vind je het ook goede muziek waarschijnlijk.
Mensen zonder enige muzikale smaak, maar die alleen afgaan op het "imago".
Stiekem wil je ook een neger zijn met een lul van diameter 25.
Nee daar heb je een hersenloze massa voor nodig die dat gekletter en bijbehorende imago helemaal 'tha bomb' vindenquote:Op maandag 15 december 2008 12:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Lil Wayne gekletter noemendie gozer is op dit moment een van de grootste rappers. Dat komt hem zeker zo uit de lucht vallen
daar moet je ook wel wat talent voor hebben.
De lul heb ik al..quote:Op maandag 15 december 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer ze jou een cd geven waarop alleen maar gekletter van pollepels en pannen te horen is vind je het ook goede muziek waarschijnlijk.
Mensen zonder enige muzikale smaak, maar die alleen afgaan op het "imago".
Stiekem wil je ook een neger zijn met een lul van diameter 25.
Net als Britney Spears of Milli Vanilli bedoel je?quote:Op maandag 15 december 2008 12:13 schreef Gupje het volgende:
Lil Wayne gekletter noemendie gozer is op dit moment een van de grootste rappers. Dat komt hem zeker zo uit de lucht vallen
Grootste rappersquote:Op maandag 15 december 2008 12:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kijk geen TMFquote:Op maandag 15 december 2008 12:16 schreef Seam het volgende:
Hij kan ook niet rappen, hij gebruikt een vocorder ffs ..
Een van de grootste rappers, laat me niet lachen. Ga jij maar eens verder kijken dan de rommel die je op TMF ziet.
De TMF shit van Lil' Wayne is inderdaad af en toe met vocorders en shit.. Maar er is meer muziek van hem te vinden hoor..quote:Op maandag 15 december 2008 12:16 schreef Seam het volgende:
Hij kan ook niet rappen, hij gebruikt een vocorder ffs ..
Een van de grootste rappers, laat me niet lachen. Ga jij maar eens verder kijken dan de rommel die je op TMF ziet.
Ik wil het je na zien doenquote:Op maandag 15 december 2008 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Grootste rappers
Met een goede studio kan ik ook de nieuwe Frans Bauer worden als ik wil.
Wat die drol met vlechten doet is just wat hijgen door een microfoon, leuk sampletje eronder, stemvervormertje en hup de commerciele wereld in. En al die jeugdnoobs slikt dit net zo hard als breezersletjes sperma.
Meuk is hetIk zweer het je !
En het is de schuld van TMF. Net als al die tienerzwangerschappen![]()
![]()
Toch heb ik een vraag, moet jij niet werkenquote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
De TMF shit van Lil' Wayne is inderdaad af en toe met vocorders en shit.. Maar er is meer muziek van hem te vinden hoor..
Ik poste al eerder richting jou dat ik ziek was.quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Toch heb ik een vraag, moet jij niet werken
En dat maakt hem meteen de beste rapper dan of watquote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kijk geen TMFheb al zijn albums dan kom je echt wel muziek tegen van hem dat je denkt
One of the best welquote:Op maandag 15 december 2008 12:26 schreef Seam het volgende:
[..]
En dat maakt hem meteen de beste rapper dan of wat?
Dan ben je dus echt niet bekend met underground hip hopquote:
We hebben er weer 1 !quote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt niet bekend met underground hip hop
Bring it.quote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Luister bijna ook geen Amerikaanse hip-hop alleen Lil' Wayne, geef mij maar Nederhopquote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Als we het puur over techniek hebben dan kan niemand Immortal Technique verslaanquote:
Jij bent er dan nog niet eentje die Kempi goed vind of welquote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Luister bijna ook geen Amerikaanse hip-hop alleen Lil' Wayne, geef mij maar Nederhop
Heb wel nummers die ik goed vind, maar nee geen Kempi fanquote:Op maandag 15 december 2008 12:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij bent er dan nog niet eentje die Kempi goed vind of wel
Nederhopquote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Luister bijna ook geen Amerikaanse hip-hop alleen Lil' Wayne, geef mij maar Nederhop
Ok, je hebt mijn respect.quote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Als we het puur over techniek hebben dan kan niemand Immortal Technique verslaan![]()
Niet echt underground maar ook heel erg sterk: Masta Ace, CunninLynguists, El-P, Aesop Rock
Kom je alleen maar met noobsquote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nederhop![]()
Kempi
Sjaak![]()
Nino![]()
Ali b![]()
Nederhop is ook alleen maar noobsquote:
Nederhopquote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nederhop![]()
Kempi
Sjaak![]()
Nino![]()
Ali b![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Ok, je hebt mijn respect.Immortal
tekstueel de sterkste rapper op het moment.
Verder nog: KRS-one, Common, Nas, Talib, MF Doom, Jedi mind tricks, madlib.dat soort dingen.
Nou van mij had je nooit hoeven te beginnen hoorquote:Op maandag 15 december 2008 12:42 schreef Gupje het volgende:
Opgezwolle![]()
Jawat![]()
DuvelDuvel![]()
Blaxtar![]()
JvT![]()
Thyphoon![]()
Jiggy Dje![]()
Winne![]()
Moet ik door gaan?
lil wayne van 12 jaar oud.... mamma mamma.. als ik later groot ben koop ik een huis voor je!quote:Op maandag 15 december 2008 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt zo iemand die het geen lor kan schelen of zijn moeder wel trots op hem is.
Ga je mond spoelen..quote:Op maandag 15 december 2008 12:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nederhop is ook alleen maar noobs
Ik heb er nog maar 1 nummer van kunnen luisterenquote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Mijn respect heb je ook, hoewel Common wel een slecht laatste album heeft afgeleverd
Et kan miss wel goed zijn, maar toch is et gewoon niet mijn dingquote:Op maandag 15 december 2008 12:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen..
Opgezwolle, Winne, Blaxtar & Typhoon zijn toch wel hele goede hoor!
3 peatquote:Op maandag 15 december 2008 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
lil wayne van 12 jaar oud.... mamma mamma.. als ik later groot ben koop ik een huis voor je!
lil wayne nu? heeft meerdere huizen, auto's en weetikveelwat VOOR zijn MOEDER gekocht...
ik denk dat zijn moeder trotser is dan de jouwe
juvenilequote:
quote:Uh I like it like that she working that back I don't know how to act
Slow motion for me, slow motion for me, slow motion for me
Neee....quote:Op maandag 15 december 2008 12:50 schreef MASD het volgende:
Zeg jongens, houd eens op met lil wayne enzo! Dit topic gaat nu over toffe hip-hop.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 1 nummer van kunnen luisterenviel idd wat tegen, maar fuck it, de rest van zijn albums compenseren meer dan genoeg. En we gaan door:
A tribe called quest, de la soul, nujabes, mos def, k-os, oh no, j dilla.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:50 schreef MASD het volgende:
Zeg jongens, houd eens op met lil wayne enzo! Dit topic gaat nu over toffe hip-hop.
Birdman de vader van lil wayne?quote:
Ik wou net zeggenquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Die blik van die gozer rechts.
[ afbeelding ]
dat heeft hij dus gedaanquote:Op maandag 15 december 2008 13:07 schreef Syd het volgende:
lil wayne, hiphop verneuker #1, laat hem eerst fatsoenlijk rappen, ipv telkens dat digitale prut stemmetje.
Inderdaad..quote:Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
dat heeft hij dus gedaan
helaas ben jij pas onder je steen vandaan gekropen toen hij dat ging gebruiken
informate before you speculate!![]()
Rappen en fatsoenlijkheid gaan niet samen.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:27 schreef Ordinair het volgende:
En dan hoop ik wel dat die mensen die oordelen alle albums van Weezy geluisterd hebben!
Kleine ween is het schoolvoorbeeld van fatsoenlijkheidquote:Op maandag 15 december 2008 13:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Rappen en fatsoenlijkheid gaan WEL samen
Ik baseer mijn mening op zijn discografie en andere artiesten binnen het genre. En ja, die Wayne is samen met wat anderen (t-pain en dergelijke) het afvoerputje van de hip-hop. Aanbeden door 12-jarige kiddo's die denken helemaal "straat" zijn, uitgekotst door muziekliefhebbers.quote:Op maandag 15 december 2008 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk niet
gewoon een nummertje horen op de top40, en daar je gehele mening over een artiest op baseren!
Welke discografie dan?quote:Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening op zijn discografie en andere artiesten binnen het genre. En ja, die Wayne is samen met wat anderen (t-pain en dergelijke) het afvoerputje van de hip-hop. Aanbeden door 12-jarige kiddo's die denken helemaal "straat" zijn, uitgekotst door muziekliefhebbers.
Solo albumsquote:
ja en negers hebben grote piemels en chinezen kleintjes!quote:Op maandag 15 december 2008 13:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening op zijn discografie en andere artiesten binnen het genre. En ja, die Wayne is samen met wat anderen (t-pain en dergelijke) het afvoerputje van de hip-hop. Aanbeden door 12-jarige kiddo's die denken helemaal "straat" zijn, uitgekotst door muziekliefhebbers.
leuk dat je hele lijstjes van het net kan plukken, maar ik durf mijn handen ervoor in het vuur te douwen dat jij die albums niet allemaal geluisterd hebtquote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Solo albums
1995: True Story (met B.G. onder de naam 'The BG'z')
1999: Tha Block Is Hot
2000: Lights Out
2002: 500 Degreez
2004: Tha Carter
2005: Tha Carter II
2006: Like Father, Like Son (met Birdman)
2008: Tha Carter III
Je hoeft niks te geloven, mijn visie van de realiteit is immers de jouwe niet. Feit blijft dat jij een belabberde smaak hebt en je het zelf niet ziet. En hey, ik ga mij daar niet druk om maken, jouw onwetendheid.quote:Op maandag 15 december 2008 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
leuk dat je hele lijstjes van het net kan plukken, maar ik durf mijn handen ervoor in het vuur te douwen dat jij die albums niet allemaal geluisterd hebt
dus je vind hem bagger, maar luisterd wel 8 albums van hem?quote:Op maandag 15 december 2008 13:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Je hoeft niks te geloven, mijn visie van de realiteit is immers de jouwe niet. Feit blijft dat jij een belabberde smaak hebt en je het zelf niet ziet. En hey, ik ga mij daar niet druk om maken, jouw onwetendheid.
Ga lekker ergens anders haten manquote:Op maandag 15 december 2008 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij heeft hij een paar teken op zijn voorhoofd. (en in zijn strot)
Nou zeg.... heb ik toch zomaar even 2 minuten naar 'de shit' geluisterd.quote:Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja daar sta je dan met je goeie gedrag he
Poe poe, toe maarquote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou zeg.... heb ik toch zomaar even 2 minuten naar 'de shit' geluisterd.
Enya, dat is echt schijtquote:Op maandag 15 december 2008 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Kom op Damsco. Zelfs van Enya's Celtic Mist krijg ik een hardere boner.
anti anti = pro hèquote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Enya, dat is echt schijtBossie jongen, vanwaar al die haat tegen Lil Wayne. In het vorige Lil Wayne topic was je ook al zo anti anti
Had je verwacht dat ik in dit topic ineens Lil Wayne ging ophemelen ?quote:Op maandag 15 december 2008 16:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Enya, dat is echt schijtBossie jongen, vanwaar al die haat tegen Lil Wayne. In het vorige Lil Wayne topic was je ook al zo anti anti
Ja dus voor.... tsss snap dat dan!quote:Op maandag 15 december 2008 16:45 schreef damsco het volgende:
[..]
de laatste anti stond voor antilliaan
Ik zeg alleen da de laatste anti voor antiliaan stond, dus anti antilliaan. Niks voor. Wat tevens een goedkope manier was om het balletje terug te kaatsen. En ja, ik weet dat 2xpositief negatief is, en andersom.quote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dus voor.... tsss snap dat dan!
Kleine ween
uhuh rrrrriiightquote:Op maandag 15 december 2008 16:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zeg alleen da de laatste anti voor antiliaan stond,
Neen, ik ben verbaasd waarom je uberhaupt zo anti lil wayne bentquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je verwacht dat ik in dit topic ineens Lil Wayne ging ophemelen ?
We zijn een week verderquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Er is nog niks veranderd sinds vorige week.
Komt tiequote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou ik respect moeten hebben voor:
Ow, dan kan je geen respect voor iemand hebben?quote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
- Iemand die zijn voorhoofd getatoeerd heeft
Idemquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
- Iemand die een "GRILL" in zijn bakkes heeft
Dat is zijn merk man, snapt dat dan. Daarom vind ik 'm ook zo vet. Komt door de syrup jeweet.quote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
- Iemand die "rapt" alsof hij een vlieg ingeslikt heeft
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Niks ergs aan. Tevens is het t-pain effect gewoon masterlijkquote:Op maandag 15 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
- Iemand die allemaal samples jat en bovendien een voice-vervormer gebruikt
quote:Op maandag 15 december 2008 12:42 schreef Gupje het volgende:
Opgezwolle![]()
Jawat![]()
DuvelDuvel![]()
Blaxtar![]()
JvT![]()
Thyphoon![]()
Jiggy Dje![]()
Winne![]()
Moet ik door gaan?
Eazy-Equote:Op maandag 15 december 2008 11:47 schreef patatmetfriet het volgende:
Ongelofelijke grafstem, die gast. En hoe ie daar pimp staat te wezen met zijn 1m50.![]()
Pliesquote:
Kijk mijn vorige postquote:
Wat een stelletje apen bijelkaarquote:
Echte bazen herkennen elkaarquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef Demophon het volgende:
Ik versta er trouwens geen reet van wat hij zegt...
quote:Op maandag 15 december 2008 20:20 schreef Sgele het volgende:
Ondanks z'n belachelijke voorkomen, vind ik Lil' Wayne toch best puike muziek maken
quote:
Iedereen heeft recht van spreken, maarja dat zouden ze bij lil wayne en rest van dat bagger volk moeten verbieden.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef Fides het volgende:
Niet dat elke 'underground' rapper recht van spreken heeft.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Lil Wayne is niet goed nee. Laagste plas zeehondenkots die er bestaat met zijn nichtelijke schore stemmetje.
Het is net alsof R. Kelly met lichtsnelheid een fles in zijn kanaal schuift en hem breekt![]()
WTF er zit zelfs een ringtone inquote:
Rip off, wat een naab.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |