Ik poste al eerder richting jou dat ik ziek was.quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Toch heb ik een vraag, moet jij niet werken
En dat maakt hem meteen de beste rapper dan of watquote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kijk geen TMFheb al zijn albums dan kom je echt wel muziek tegen van hem dat je denkt
One of the best welquote:Op maandag 15 december 2008 12:26 schreef Seam het volgende:
[..]
En dat maakt hem meteen de beste rapper dan of wat?
Dan ben je dus echt niet bekend met underground hip hopquote:
We hebben er weer 1 !quote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt niet bekend met underground hip hop
Bring it.quote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Luister bijna ook geen Amerikaanse hip-hop alleen Lil' Wayne, geef mij maar Nederhopquote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Als we het puur over techniek hebben dan kan niemand Immortal Technique verslaanquote:
Jij bent er dan nog niet eentje die Kempi goed vind of welquote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Luister bijna ook geen Amerikaanse hip-hop alleen Lil' Wayne, geef mij maar Nederhop
Heb wel nummers die ik goed vind, maar nee geen Kempi fanquote:Op maandag 15 december 2008 12:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij bent er dan nog niet eentje die Kempi goed vind of wel
Nederhopquote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Luister bijna ook geen Amerikaanse hip-hop alleen Lil' Wayne, geef mij maar Nederhop
Ok, je hebt mijn respect.quote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Als we het puur over techniek hebben dan kan niemand Immortal Technique verslaan![]()
Niet echt underground maar ook heel erg sterk: Masta Ace, CunninLynguists, El-P, Aesop Rock
Kom je alleen maar met noobsquote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nederhop![]()
Kempi
Sjaak![]()
Nino![]()
Ali b![]()
Nederhop is ook alleen maar noobsquote:
Nederhopquote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nederhop![]()
Kempi
Sjaak![]()
Nino![]()
Ali b![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Ok, je hebt mijn respect.Immortal
tekstueel de sterkste rapper op het moment.
Verder nog: KRS-one, Common, Nas, Talib, MF Doom, Jedi mind tricks, madlib.dat soort dingen.
Nou van mij had je nooit hoeven te beginnen hoorquote:Op maandag 15 december 2008 12:42 schreef Gupje het volgende:
Opgezwolle![]()
Jawat![]()
DuvelDuvel![]()
Blaxtar![]()
JvT![]()
Thyphoon![]()
Jiggy Dje![]()
Winne![]()
Moet ik door gaan?
lil wayne van 12 jaar oud.... mamma mamma.. als ik later groot ben koop ik een huis voor je!quote:Op maandag 15 december 2008 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt zo iemand die het geen lor kan schelen of zijn moeder wel trots op hem is.
Ga je mond spoelen..quote:Op maandag 15 december 2008 12:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nederhop is ook alleen maar noobs
Ik heb er nog maar 1 nummer van kunnen luisterenquote:Op maandag 15 december 2008 12:43 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Mijn respect heb je ook, hoewel Common wel een slecht laatste album heeft afgeleverd
Et kan miss wel goed zijn, maar toch is et gewoon niet mijn dingquote:Op maandag 15 december 2008 12:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen..
Opgezwolle, Winne, Blaxtar & Typhoon zijn toch wel hele goede hoor!
3 peatquote:Op maandag 15 december 2008 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
lil wayne van 12 jaar oud.... mamma mamma.. als ik later groot ben koop ik een huis voor je!
lil wayne nu? heeft meerdere huizen, auto's en weetikveelwat VOOR zijn MOEDER gekocht...
ik denk dat zijn moeder trotser is dan de jouwe
juvenilequote:
quote:Uh I like it like that she working that back I don't know how to act
Slow motion for me, slow motion for me, slow motion for me
Neee....quote:Op maandag 15 december 2008 12:50 schreef MASD het volgende:
Zeg jongens, houd eens op met lil wayne enzo! Dit topic gaat nu over toffe hip-hop.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar 1 nummer van kunnen luisterenviel idd wat tegen, maar fuck it, de rest van zijn albums compenseren meer dan genoeg. En we gaan door:
A tribe called quest, de la soul, nujabes, mos def, k-os, oh no, j dilla.
quote:Op maandag 15 december 2008 12:50 schreef MASD het volgende:
Zeg jongens, houd eens op met lil wayne enzo! Dit topic gaat nu over toffe hip-hop.
Birdman de vader van lil wayne?quote:
Ik wou net zeggenquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Die blik van die gozer rechts.
[ afbeelding ]
dat heeft hij dus gedaanquote:Op maandag 15 december 2008 13:07 schreef Syd het volgende:
lil wayne, hiphop verneuker #1, laat hem eerst fatsoenlijk rappen, ipv telkens dat digitale prut stemmetje.
Inderdaad..quote:Op maandag 15 december 2008 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
dat heeft hij dus gedaan
helaas ben jij pas onder je steen vandaan gekropen toen hij dat ging gebruiken
informate before you speculate!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |