Ik poste al eerder richting jou dat ik ziek was.quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Toch heb ik een vraag, moet jij niet werken
En dat maakt hem meteen de beste rapper dan of watquote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kijk geen TMFheb al zijn albums dan kom je echt wel muziek tegen van hem dat je denkt
One of the best welquote:Op maandag 15 december 2008 12:26 schreef Seam het volgende:
[..]
En dat maakt hem meteen de beste rapper dan of wat?
Dan ben je dus echt niet bekend met underground hip hopquote:
We hebben er weer 1 !quote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt niet bekend met underground hip hop
Bring it.quote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Luister bijna ook geen Amerikaanse hip-hop alleen Lil' Wayne, geef mij maar Nederhopquote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Als we het puur over techniek hebben dan kan niemand Immortal Technique verslaanquote:
Jij bent er dan nog niet eentje die Kempi goed vind of welquote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Luister bijna ook geen Amerikaanse hip-hop alleen Lil' Wayne, geef mij maar Nederhop
Heb wel nummers die ik goed vind, maar nee geen Kempi fanquote:Op maandag 15 december 2008 12:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij bent er dan nog niet eentje die Kempi goed vind of wel
Nederhopquote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Luister bijna ook geen Amerikaanse hip-hop alleen Lil' Wayne, geef mij maar Nederhop
Ok, je hebt mijn respect.quote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Als we het puur over techniek hebben dan kan niemand Immortal Technique verslaan![]()
Niet echt underground maar ook heel erg sterk: Masta Ace, CunninLynguists, El-P, Aesop Rock
Kom je alleen maar met noobsquote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nederhop![]()
Kempi
Sjaak![]()
Nino![]()
Ali b![]()
Nederhop is ook alleen maar noobsquote:
Nederhopquote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nederhop![]()
Kempi
Sjaak![]()
Nino![]()
Ali b![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 12:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Ok, je hebt mijn respect.Immortal
tekstueel de sterkste rapper op het moment.
Verder nog: KRS-one, Common, Nas, Talib, MF Doom, Jedi mind tricks, madlib.dat soort dingen.
Nou van mij had je nooit hoeven te beginnen hoorquote:Op maandag 15 december 2008 12:42 schreef Gupje het volgende:
Opgezwolle![]()
Jawat![]()
DuvelDuvel![]()
Blaxtar![]()
JvT![]()
Thyphoon![]()
Jiggy Dje![]()
Winne![]()
Moet ik door gaan?
|
|
| Forum Opties | |