quote:Op maandag 15 december 2008 21:44 schreef starla het volgende:
staat het weer stil
Inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2008 22:00 schreef Reintji het volgende:
Port?
en, wat moet het zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef barney74 het volgende:
Welk Nederlands woord heeft de meeste medeklinkers achter elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angstschreeuw toch?quote:
Jij woont niet in Alphen a/d Rijn zo te zien.quote:Op maandag 15 december 2008 22:25 schreef Marmex het volgende:
Excuses jongens maar de stroom viel uit.... Terwijl ik wachtte tot m'n antwoord geplaatst werd....
Deze vrachtwagen zeilde dwars door de stroomkabel boven de weg
[ afbeelding ]
Woon je in Mexico? Omdat er Tabasco op de politieauto staat.Of is dat reclame?quote:Op maandag 15 december 2008 22:25 schreef Marmex het volgende:
Excuses jongens maar de stroom viel uit.... Terwijl ik wachtte tot m'n antwoord geplaatst werd....
Deze vrachtwagen zeilde dwars door de stroomkabel boven de weg
[ afbeelding ]
Ik zit hier voor werk, maar het is bar rustig inmiddels. Ik ga de 21e weg.quote:Op maandag 15 december 2008 22:29 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Woon je in Mexico? Omdat er Tabasco op de politieauto staat.Of is dat reclame?
Ja daar word je wel zat van hoorquote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Nou nog lekker genieten.Maar met dit weer zou ik dan niet fokken.Of heb je al geneog van de warmte?
truste!quote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ga pitten, nog veel plezier vanavond
Slaap zequote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ga pitten, nog veel plezier vanavond
quote:Op maandag 15 december 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pim Fortuyn aan Wouke van Scherrenburg
Juistquote:
Op het Wenceslasplein in Praag uit protest tegen het regimequote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef Induhskaai het volgende:
Zichzelf in de fik gestoken?
quote:
Punten in deel 1371quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef Painted_Horse het volgende:
Peso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |