SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angstschreeuw toch?quote:
Jij woont niet in Alphen a/d Rijn zo te zien.quote:Op maandag 15 december 2008 22:25 schreef Marmex het volgende:
Excuses jongens maar de stroom viel uit.... Terwijl ik wachtte tot m'n antwoord geplaatst werd....
Deze vrachtwagen zeilde dwars door de stroomkabel boven de weg
[ afbeelding ]
Woon je in Mexico? Omdat er Tabasco op de politieauto staat.Of is dat reclame?quote:Op maandag 15 december 2008 22:25 schreef Marmex het volgende:
Excuses jongens maar de stroom viel uit.... Terwijl ik wachtte tot m'n antwoord geplaatst werd....
Deze vrachtwagen zeilde dwars door de stroomkabel boven de weg
[ afbeelding ]
Ik zit hier voor werk, maar het is bar rustig inmiddels. Ik ga de 21e weg.quote:Op maandag 15 december 2008 22:29 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Woon je in Mexico? Omdat er Tabasco op de politieauto staat.Of is dat reclame?
Ja daar word je wel zat van hoorquote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Nou nog lekker genieten.Maar met dit weer zou ik dan niet fokken.Of heb je al geneog van de warmte?
truste!quote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ga pitten, nog veel plezier vanavond
Slaap zequote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ga pitten, nog veel plezier vanavond
quote:Op maandag 15 december 2008 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Pim Fortuyn aan Wouke van Scherrenburg
Juistquote:
Op het Wenceslasplein in Praag uit protest tegen het regimequote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef Induhskaai het volgende:
Zichzelf in de fik gestoken?
quote:
Punten in deel 1371quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef Painted_Horse het volgende:
Peso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |