quote:Op zondag 14 december 2008 23:39 schreef golfer het volgende:
Zijn HAMstrings eigenlijk wel halal, BSB
Kun je zonder leven dan?quote:Op zondag 14 december 2008 23:39 schreef golfer het volgende:
Zijn HAMstrings eigenlijk wel halal, BSB
Hoeft ook niet...quote:Op zondag 14 december 2008 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Jack the Semite heeft het woord Ajax nog niet laten vallen.²
Hugo was in z'n column iig niet mild over Hoflandquote:Op zondag 14 december 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou komt het hoor. Hofland en zijn eettafel.
Daar kan Litmanen nog wat van leren.quote:Op zondag 14 december 2008 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou komt het hoor. Hofland en zijn eettafel.
Komt door al die schijt gifjes van jequote:
Vandaag Affalai op de bank en ze lieten Aisattie gaan. Met Eliaquote:Op zondag 14 december 2008 23:40 schreef Reddiablo het volgende:
Reker had natuurlijk gewoon moeten zeggen:
Elia was voor het seizoen nog geen schimp van de speler die hij nu is en was toentertijd absoluut geen interessante speler.
Geen idee... pfffff sukkel
quote:Op zondag 14 december 2008 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hugo was in z'n column iig niet mild over Hofland.
quote:Daarna loopt Hofland ook meteen in de pas. Tenminste als Hofland niet geblesseerd is geraakt tijdens het wassen van de ijsbergsla.
Allebei zeer uit vorm..quote:Op zondag 14 december 2008 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week komt Feyenoord naar Eindhoven
Leukquote:Op zondag 14 december 2008 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooiquote:Op zondag 14 december 2008 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer is het kampioensfeest?quote:Op zondag 14 december 2008 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 14 december 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Lokhoer levert 14 bekeuringen op
ROTTERDAM - In Rotterdam hebben veertien mannen een bekeuring gekregen omdat ze op straat een als prostituee verklede agente aanspraken.
Dat gebeurde zaterdagavond en zondagochtend vroeg op de Nieuwe Binnenweg, zo meldt de politie zondag.
Een van de bekeurden kreeg ook nog een bon omdat hij een andere agent in burger verdovende middelen te koop aanbood.²
Ik moest lachen.quote:
Heb me echt de pleuris gelachen toen ik de foto voor het eerst zag.quote:Op zondag 14 december 2008 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
"Thanks for the drugs ho!!"
quote:Op zondag 14 december 2008 23:47 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
"Thanks for the drugs ho!!"
Jij drinkt nooit een biertje?quote:Op zondag 14 december 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb me echt de pleuris gelachen toen ik de foto voor het eerst zag.![]()
Waarschijnlijk gaat zijn vrouwtje vreemd, met dat strakke schaatslichaam is ze een gewild object bij het gepeupel. Ze zijn beiden nooit thuis, dus 1+1 = 2.quote:Op zondag 14 december 2008 23:47 schreef _Mike_ het volgende:
Timmer is echt een smerige hypocriet, die jongen is zo mediageil
Die reacties die er onder staan zijn ookquote:Op zondag 14 december 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb me echt de pleuris gelachen toen ik de foto voor het eerst zag.![]()
Met dat oude lijk Mart Smeetsquote:Op zondag 14 december 2008 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat zijn vrouwtje vreemd, met dat strakke schaatslichaam is ze een gewild object bij het gepeupel. Ze zijn beiden nooit thuis, dus 1+1 = 2.²
Je hebt een avatar.quote:Op zondag 14 december 2008 23:50 schreef Crane het volgende:
Hugo
Die Timmer moet gewoon wat klappen krijgen
quote:Op zondag 14 december 2008 23:50 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
"JIJ INTERPRETEERT DAT ALS NIET DURVEN?!"
Wauw.quote:Op zondag 14 december 2008 23:50 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren vast knetterlam de hele week.quote:
Schitterend Toma.quote:Op zondag 14 december 2008 23:50 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent oudquote:
Mooi.quote:Op zondag 14 december 2008 23:52 schreef J.Herrer het volgende:
Volgende week te gast: Bosz[ afbeelding ]
Dus duiken we maar de kroeg tot in de late uurtjes met de wetenschap dat je de volgende dag weer een training voor de boeg hebt.quote:Op zondag 14 december 2008 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze waren vast knetterlam de hele week.![]()
Hij was zelfs jarig man, doe niet zo simpel. Misschien wel te veel gevraagd voor je.
quote:Op zondag 14 december 2008 23:50 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Je bedoelt niks over Ajax?quote:Op zondag 14 december 2008 23:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Leuke uitzending was dit, ben ik niet gewend van studio voetbal
Zolang het niet over Ajax gaat betekent dat het goed gaat.quote:
Precies en als je dan wel uitgaat ga dan naar een klasse bar en niet naar een derderangs zuipcaféquote:Op zondag 14 december 2008 23:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind gewoon dat als je clubje het niet goed doet, mag je ook geen bier drinken in het cafe
Ga dan maar PES spelen op de pc ofzo...
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 23:58 schreef toma het volgende:
[..]
Zolang het niet over Ajax gaat betekent dat het goed gaat.
Van mij mogen de komende afleveringen allemaal over AZ, PSV en Feyenoord gaan.
Hij zou willen dat ie voorzitter isquote:Op zondag 14 december 2008 23:58 schreef Longmen het volgende:
Wat een loser is die voorzitter van PSV. Wat een vertrouwen geeft die man
Zekerquote:Op zondag 14 december 2008 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk jongens, dit was gewoon een goede uitzending.²
Ik praat het niet goed, ik praat het alleen fout dat mensen er gelijk allerlei dingen achter gaan zoeken. Wat zijn je feiten? 1 foto. Er staat geen tijd of samenvatting van de avond bij. En De Cler was geblesseerd. En de volgende dag was er volgens mij niet eens een training.quote:Op zondag 14 december 2008 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dus duiken maar de kroeg tot in de late uurtjes met de wetenschap dat je de volgende dag weer een training voor de boeg hebt.
Maar inderdaad, praat dit vooral goed joh.
Toma wil je niet voor een krant ofzo gaan tekenen? Ik weet zeker dat een sportkatern van het AD zulke dingen zou willen publiceren.quote:Op zondag 14 december 2008 23:50 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Ja vond ik wel. Geen gelul over scheidsrechtersquote:Op zondag 14 december 2008 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk jongens, dit was gewoon een goede uitzending.²
Hoi Hugo!quote:Op maandag 15 december 2008 00:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Toma wil je niet voor een krant ofzo gaan tekenen? Ik weet zeker dat een sportkatern van het AD zulke dingen zou willen publiceren.
Voetbal tekeningen maken over de actualiteit.
Ice Cubequote:Op maandag 15 december 2008 00:00 schreef Houniet het volgende:
De film Three Kings begint nu op Veronica. Jo.
zou me best leuk lijken. Denk alleen niet dat het te combineren is met mn studie. Er gaat jammer genoeg heel veel tijd inzitten.quote:Op maandag 15 december 2008 00:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Toma wil je niet voor een krant ofzo gaan tekenen? Ik weet zeker dat een sportkatern van het AD zulke dingen zou willen publiceren.
Voetbal tekeningen maken over de actualiteit.
hahaahahahahaquote:
Golfer heeft nog met de dinosaurussen gevoetbaltquote:
Waarom m'n pa jonger is dan golfer? pfff lastige vraag.quote:Op maandag 15 december 2008 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
hahaahahahaha
Hoe oud ben jij? En waarom?²
Gewoon na elk voetbal weekend 1 tekening maken over de actualiteit zodat die 's maandags kan worden gepubliceerd. Even een mooi portfolio samenstellen met tekeningen over de actualiteit waarin jij jou mening ventileert en dat portfolio opsturen naar het AD.quote:Op maandag 15 december 2008 00:03 schreef toma het volgende:
[..]
zou me best leuk lijken. Denk alleen niet dat het te combineren is met mn studie. Er gaat jammer genoeg heel veel tijd inzitten.
Graag gedaan. Weet iemand wat ik moet doen om mijn vrouw zover moet krijgen een lekkere sandwich voor te maken?quote:Op maandag 15 december 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
BSB bedankt voor de glimlach op mijn gezicht.
Het tekenen is niet lastig. Maar een goede grap bedenken over een actualiteit is vaak het moeilijkste. Sommige bekende tekenaars hebben ook een team dat grappen bedenkt.quote:Op maandag 15 december 2008 00:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Gewoon na elk voetbal weekend 1 tekening maken over de actualiteit zodat die 's maandags kan worden gepubliceerd. Even een mooi portfolio samenstellen met tekeningen over de actualiteit waarin jij jou mening ventileert en dat portfolio opsturen naar het AD.
is onze voorzitter niet hèquote:Op zondag 14 december 2008 23:58 schreef Longmen het volgende:
Wat een loser is die voorzitter van PSV. Wat een vertrouwen geeft die man
Geef haar 100 euro om te shoppenquote:Op maandag 15 december 2008 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Graag gedaan. Weet iemand wat ik moet doen om mijn vrouw zover moet krijgen een lekkere sandwich voor te maken?²
Toma, niets moeilijkers dan een grap/verhaal bedenken. Kijk naar die gast van nu.nl, bijna altijd woordspelingen. Ik wilde vroeger ook altijd striptekenaar worden. Ik zal ééns wat materiaal posten een keer.quote:Op maandag 15 december 2008 00:09 schreef toma het volgende:
[..]
Het tekenen is niet lastig. Maar een goede grap bedenken over een actualiteit is vaak het moeilijkste. Sommige bekende tekenaars hebben ook een team dat grappen bedenkt.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 15 december 2008 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toma, niets moeilijkers dan een grap/verhaal bedenken. Kijk naar die gast van nu.nl, bijna altijd woordspelingen. Ik wilde vroeger ook altijd striptekenaar worden. Ik zal ééns wat materiaal posten een keer.²
Dus als ik nu zelf dat broodje maak bespaar ik 100 euro? Snel verdiend!quote:
Dat Hugo verkeerde informatie in z'n column had gezet en dat de media vaak verkeerde berichtgevingen doet. Het gevolg daarvan was dat de supporters vaak verkeerd geïnformeerd werden dat vond ie het ergst.quote:Op maandag 15 december 2008 00:14 schreef Parafernalia het volgende:
Wat zei Henk Timmer nou precies? Kon het niet helemaal volgen.
Hij zei toen niets verkeerd inderdaadquote:Op maandag 15 december 2008 00:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
In de laatste 10 minuten van de uitzending vond ik Reker sterk overkomen.
Zeer solide en stabiel. Wat een rustquote:Op maandag 15 december 2008 00:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
In de laatste 10 minuten van de uitzending vond ik Reker sterk overkomen.
Jij kan toch gewoon een autobiografische strip publiceren?quote:Op maandag 15 december 2008 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toma, niets moeilijkers dan een grap/verhaal bedenken. Kijk naar die gast van nu.nl, bijna altijd woordspelingen. Ik wilde vroeger ook altijd striptekenaar worden. Ik zal ééns wat materiaal posten een keer.²
Het zit in de familie.quote:Op maandag 15 december 2008 00:22 schreef Gallorini het volgende:
Van mij mogen ze Jan Mulder wel van tafel halen. Wat een lapzwans is dat
Het volk vindt dat soort types leuk, was ook zo met van Hanegem die nóóóóit wat zinnigs zei. Met hem vergeleken is Mulder een rationeel intellectueel persoon (met eventueel een zwak voor paprika chips).quote:Op maandag 15 december 2008 00:22 schreef Gallorini het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2008 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Met hem vergeleken is Mulder een rationeel intellectueel persoon (met eventueel een zwak voor paprika chips).
Mwah, Youri komt af en toe nog wel eens grappig uit de hoek. Jan daarentegen luistert naar niemand en lult door iedereen zijn verhaal heen zonder ook maar een zinnig woord uit zijn mond te laten vloeien.quote:
Zonder Jan val je gegarandeerd in slaap....quote:Op maandag 15 december 2008 00:22 schreef Gallorini het volgende:
Tjonge jonge inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2008 17:46 schreef rubbereend het volgende:
wat heeft Jansma nou weer met de actualiteit te maken ?
vriend van Jack.quote:Op zondag 21 december 2008 17:46 schreef rubbereend het volgende:
wat heeft Jansma nou weer met de actualiteit te maken ?
De laatste weken gaat het alleen maar over Feijenoord.quote:Op zondag 21 december 2008 18:58 schreef Sethje het volgende:
Idd jammer dat er niemand van feyenoord zit
Het gaat altijd over de clubs waar het kut mee gaat. Dan komt Feyenoord nog al eens voor.quote:Op zondag 21 december 2008 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste weken gaat het alleen maar over Feijenoord.
Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Heerlijkquote:Op zondag 21 december 2008 20:22 schreef toma het volgende:
[..]
Het gaat altijd over de clubs waar het kut mee gaat. Dan komt Feyenoord nog al eens voor.
"zo meneer michels, laatste wedstrijd?" ... met die brilquote:Op zondag 21 december 2008 20:32 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nu al welk fragment we te zien krijgen uit 88
quote:Op zondag 21 december 2008 17:17 schreef Blawh het volgende:
Vanavond Kees Jansma, verschrikkelijke vent.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Studio Feyenoord weer vanavond? Laten we het hopen.
Altijd vermakelijk.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:15 schreef Pritt het volgende:
Jansma gaat aankondigen dat hij een taak bij Ajax gaat krijgen.
Six Feet Underquote:Op zondag 21 december 2008 22:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is dat er niet zoveel te zien valt op de zondagavond, anders was ik allang afgehaakt.
er is in Nederland maar 1 klassieker.quote:
Nee hoor. Dat speelde toen al veel minder. In 1974 was het nog echt.quote:Op zondag 21 december 2008 22:57 schreef venomsnake het volgende:
In die tijd waren wedstrijden tegen de moffen nog gaaf..
Haat en nijd.
Maar niet binnen NL.quote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef Kerol het volgende:
Volgens Mulder kan Berg de stap maken naar een nieuwe club
Toen was ik er nog niet, ik werd een jaartje later uitgepoept.quote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat speelde toen al veel minder. In 1974 was het nog echt.
Get that dirt of yo shoulder gangstaquote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een lutsers.
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1884900/
Dit was HET moment van dit weekend.
Nee hoor. Dat speelde toen al veel minder. In 1944 was het nog echt.quote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat speelde toen al veel minder. In 1974 was het nog echt.
dat gaat wel heel ver.quote:Op zondag 21 december 2008 23:02 schreef Kerol het volgende:
Borst vind dat Jansen, Bosz en Verbeek allemaal moeten vertrekken bij Feyenoord.
Alweer.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Die El Ahmadi kwam voor 5 miljoen niet?
Nutteloze aankoop.
Een miljoen per kaart.quote:Op zondag 21 december 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Nutteloze aankoop.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef knnth het volgende:
Wat een kutuitzending, nu alJan
Kees
Jack
Hugo
Als je zelf de bal niet hebt niet inderdaad. Het is geen breker of iemand die ballen veroverd of zo. In balbezit is hij wel de perfecte aankoop... er lopen weinig betere voetballers in Nederland.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Makaay wordt inderdaad niet beter.
Nog iemand die mijn standpunt steunt.
Doet mij denken aan een schaatster *de naam is mij ontschoten) die ging in de bocht onderuit expres omdat ze de druk niet aan kon.quote:
Precies wat een sukkel, hij kan op de grote stapel bij Feyenoord.quote:Op zondag 21 december 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Nutteloze aankoop.
Helemaal niets.quote:
Ik denk het welquote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan ze het nog over de Kromme hebben ?
Gek he Hugo dat ie niet aan de bak komtquote:
Argentinie hequote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een toneel van Cvita.
Wel terecht rood natuurlijk.
Ik vond het wel een sterke reflex.quote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een toneel van Cvita.
Wel terecht rood natuurlijk.
Van Basten hadden ze na dat debacle in Duitsland al moeten dumpen. Maar goed hij mag nu lekker prutsen in Amsterdam.quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Joop van den Ende over Marco van Basten.![]()
Volgens mij overschat hij Van Basten een beetje.
Piet had het allemaal wel allang door.quote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Joop heeft een punt, maar of het nou dé reden was dat we verloren.. nou nee.
Guus heeft Marco tactisch overklast die wedstrijd.
Gebeurt helaas vaker bij die voetbalprogrammas, op het einde is er ineens veel stof tot discussie.quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef golfer het volgende:
Waarom pas op het einde van deze uitzending wat dieper ingaan op zaken.
Dit is een interessant genoeg onderwerp om eens wat langer op door te gaan.
Los van het gelul van Van der Ende.
Bosvelt was gewoon in vorm toenquote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef Prosac het volgende:
Kut-Robben dus weer he, eerder al op het EK met Advocaat.
Ok ! ik wil je dan ook nooit meer horen dat je het kijktquote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef BB-boy het volgende:
Ben blij dat ik weggezapt heb als ik dit zo lees. Kut programma.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:58 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd juist wel een interessante aflevering, op het Utrecht-gedeelte na.
Die hond krijgt ook nog best betaald zeker?quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Fukjoeman het volgende:
Komtie dan:
Koeman![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien 10seconden gepraat. Bedankt voor je bijdrage!
Als jullie verliezenquote:Op zondag 21 december 2008 23:58 schreef toma het volgende:
Wanneer gaan we het weer eens gezellig over Ajax hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |