quote:Op zondag 21 december 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Die El Ahmadi kwam voor 5 miljoen niet?
Nutteloze aankoop.
Een miljoen per kaart.quote:Op zondag 21 december 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Nutteloze aankoop.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef knnth het volgende:
Wat een kutuitzending, nu alJan
Kees
Jack
Hugo
Als je zelf de bal niet hebt niet inderdaad. Het is geen breker of iemand die ballen veroverd of zo. In balbezit is hij wel de perfecte aankoop... er lopen weinig betere voetballers in Nederland.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Makaay wordt inderdaad niet beter.
Nog iemand die mijn standpunt steunt.
Doet mij denken aan een schaatster *de naam is mij ontschoten) die ging in de bocht onderuit expres omdat ze de druk niet aan kon.quote:
Precies wat een sukkel, hij kan op de grote stapel bij Feyenoord.quote:Op zondag 21 december 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Nutteloze aankoop.
Helemaal niets.quote:
Ik denk het welquote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan ze het nog over de Kromme hebben ?
Gek he Hugo dat ie niet aan de bak komtquote:
Argentinie hequote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een toneel van Cvita.
Wel terecht rood natuurlijk.
Ik vond het wel een sterke reflex.quote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een toneel van Cvita.
Wel terecht rood natuurlijk.
Van Basten hadden ze na dat debacle in Duitsland al moeten dumpen. Maar goed hij mag nu lekker prutsen in Amsterdam.quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Joop van den Ende over Marco van Basten.![]()
Volgens mij overschat hij Van Basten een beetje.
Piet had het allemaal wel allang door.quote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Joop heeft een punt, maar of het nou dé reden was dat we verloren.. nou nee.
Guus heeft Marco tactisch overklast die wedstrijd.
Gebeurt helaas vaker bij die voetbalprogrammas, op het einde is er ineens veel stof tot discussie.quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef golfer het volgende:
Waarom pas op het einde van deze uitzending wat dieper ingaan op zaken.
Dit is een interessant genoeg onderwerp om eens wat langer op door te gaan.
Los van het gelul van Van der Ende.
Bosvelt was gewoon in vorm toenquote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef Prosac het volgende:
Kut-Robben dus weer he, eerder al op het EK met Advocaat.
Ok ! ik wil je dan ook nooit meer horen dat je het kijktquote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef BB-boy het volgende:
Ben blij dat ik weggezapt heb als ik dit zo lees. Kut programma.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:58 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd juist wel een interessante aflevering, op het Utrecht-gedeelte na.
Die hond krijgt ook nog best betaald zeker?quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Fukjoeman het volgende:
Komtie dan:
Koeman![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien 10seconden gepraat. Bedankt voor je bijdrage!
Als jullie verliezenquote:Op zondag 21 december 2008 23:58 schreef toma het volgende:
Wanneer gaan we het weer eens gezellig over Ajax hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |