Op even stoepen heeft ie gelukkig nergens last vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:10 schreef mister_popcorn het volgende:
gaan squatten!
Ik had ook zwakke enkels, dwz 1 x per 1 a 2 maanden een gekneusde enkel. Ik squat nu al n jaar of 2, en het is compleet foetsjie. Logisch ook, maar ik zal je de details besparen. Iig, vroeger klapte ik al dubbel als ik op een oneven stoep liep en ik t niet zag aankomen, tegenwoordig loop ik er gewoon over heen. Ik merk dan nog wel n tikkie in de enkel maar er wordt zo snel gecorrigeerd bij de knie dat hij meteen weer recht staat en totaal niet in de buurt van verzwikken komt (Y)
Kleine selectie, de rest is wat minder opzienbarendquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef ghost010 het volgende:
ik ben voor de keuring vand landmacht gweest,had ook zwakke enkels,niet zo erg glukig,die doc zij dat ik op oneven terijnen moes hardlopen.om zo men enkels te trainen.miss dat dat wat helpt.de mijne zijn glukig oke nuheb elkedag minstens 2 uur sport op collage.ben helemaalblij nu dat ik men fav schoenen kan draagen
(converse chuck-all star)
Welke collages zou die grappenmaker volgen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Twee uit hetzelfde topic
[..]
Op even stoepen heeft ie gelukkig nergens last van
[..]
Kleine selectie, de rest is wat minder opzienbarend
Ik associeer de term college met een universiteit, maar ben daarin misschien elitair.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:39 schreef Rewimo het volgende:
Sportcollage?
We knipperen niet meer, we stoppen gewoon.quote:Op zondag 28 december 2008 11:16 schreef BioloogjeT het volgende:
Met de laatste ex was het een beetje een stoplicht relatie
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:41 schreef Levitation het volgende:
Dit komt niet door vertekening van een groothoeklens.Dan zou het allemaal rondgetrokken zijn, vooral aan de randen. Dit huis heeft gewoon een scheve gevel, net als het witte huis op de foto.
Pakhuizen werden vroeger opzettelijk zo gebouwd, dan kun je goederen makkelijker opheizen zonder de gevel te raken.
Om van de rest van de ellende nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:15 schreef Zeitgeist het volgende:
Israel/Joden vormen een substatieel deel van de Amerikaanse economie. I mean het gros van hollyweird is handen van Joden. Ditto voor een hoop andere bedrijven.
Ze hebben dus een nogal grote vinger in de pap wat betrefd het rijlen en zijlen van de amerikaanse economie. Amerika moet derhalve dus tactvol blijven en gaan zich dus niet agressief mengen in dit conflict.
en een fotsientje...quote:Op zondag 4 januari 2009 12:48 schreef rene90 het volgende:
Je kon nog best een fototje in een spoiler zetten als bewijs.
quote:Op zondag 4 januari 2009 12:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zit met de gedachte te zinspelen om een keer alcoholvrij te gaan stappen, om te zien hoe dat is. Maar om nou de hele avond aan de cola te gaan. Het wil niet lukken. Het is gewoon lolliger met wat drankjes op.
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:08 schreef Ticootje het volgende:
ik ben gewoon nieuwschierig naar hoe groot een kindje van 18 weken is. Een frummeltje..
Niet knipperen, maar wel een knip teveel.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We knipperen niet meer, we stoppen gewoon.
Kom op, die is verre van origineel. Niet elk pietluttig spelfoutje hoeft hier genoemd te worden hoor; het topic was altijd zo leuk.quote:
Zelfde quote heeft nog een andere mooie: ditto had natuurlijk met een t minder gemoeten, maar zelfs dan is het nog niet goed. Dat woord wordt vaak foutief gebruikt, aangezien het 'ik zeg' betekent, en niet de betekenis 'ook' of 'hetzelfde' (dat is idem!) draagt... Dus hier staat eigenlijk: Ik zeg voor een hoop andere bedrijven....quote:Op zondag 4 januari 2009 03:15 schreef Zeitgeist het volgende:
Israel/Joden vormen een substatieel deel van de Amerikaanse economie. I mean het gros van hollyweird is handen van Joden. Ditto voor een hoop andere bedrijven.
Ze hebben dus een nogal grote vinger in de pap wat betrefd het rijlen en zijlen van de amerikaanse economie. Amerika moet derhalve dus tactvol blijven en gaan zich dus niet agressief mengen in dit conflict.
Nieuwschierig is juist leuk omdat de schrijver denkt heel slim netjes sch te spellenquote:Op zondag 4 januari 2009 16:44 schreef Tokus het volgende:
[..]
Kom op, die is verre van origineel. Niet elk pietluttig spelfoutje hoeft hier genoemd te worden hoor; het topic was altijd zo leuk.
Ja, maar verre van origineel.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:57 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nieuwschierig is juist leuk omdat de schrijver denkt heel slim netjes sch te spellen
Zo vaak zie ik het niet... veel mensen trappen er dus volgens mijn bevindingen, niet in...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |