Ik ga altijd helemaal los en ik laat dan altijd windjes van opwinding op dat nummer!quote:Op zondag 14 december 2008 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij vindt het een goed nummer?
ah jaquote:Op zondag 14 december 2008 14:42 schreef Noviomegen het volgende:
[..]
Ik ga altijd helemaal los en ik laat dan altijd windjes van opwinding op dat nummer!![]()
Oftewel: Ik poep erop
Sowieso kon het moeilijk slechter wordenquote:
Hij had in 2006 al succes met 'You Don't Know' dus niet zo blaten.quote:Op zondag 14 december 2008 15:11 schreef Gkhn het volgende:
Nog nooit eerder van hem gehoord.
En nu is die ineens superhip doordat hij de tekst van zijn debuutnummer niet zelf heeft geschreven.
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 15:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso kon het moeilijk slechter worden
En toch is het hem gelukt...quote:Op zondag 14 december 2008 15:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso kon het moeilijk slechter worden
Beter goed 'gejat' dan slecht zelf verzonnenquote:Op zondag 14 december 2008 15:11 schreef Gkhn het volgende:
Plagiaat heet dat.
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 14 december 2008 15:11 schreef Gkhn het volgende:
Nog nooit eerder van hem gehoord.
En nu is die ineens superhip doordat hij de tekst van zijn debuutnummer niet zelf heeft geschreven.
Meeliften op de succes van een ander heet dat.
Plagiaat heet dat.
Zwaar pauper heet dat.
De tekst van dat liedje is gewoon 1 op 1 gekopieerd van die van 50.quote:Op zondag 14 december 2008 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:13 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Hij had in 2006 al succes met 'You Don't Know' dus niet zo blaten.
En trouwens. Als die al in 2006 succes had, zijn er al 2 jaar voorbij zonder een nieuwe succesnummer?quote:
Sowieso gaat het er bij plagiaat om dat de plagiaatpleger pretendeert alsof dit zijn eigen oorspronkelijke werk is. Of noem jij andere covers ook meteen plagiaat?quote:Op zondag 14 december 2008 15:24 schreef Gkhn het volgende:
[..]
De tekst van dat liedje is gewoon 1 op 1 gekopieerd van die van 50.
Volgens mij bestaat er zoiets als auteursrechten. Tenzij 50 zelf toestemming heeft gegeven.
Want? Omdat hij covert? Gast, artiesten coveren zich lam.quote:Op zondag 14 december 2008 15:25 schreef Gkhn het volgende:
[..]
[..]
En trouwens. Als die al in 2006 succes had, zijn er al 2 jaar voorbij zonder een nieuwe succesnummer?
Gebrek aan talent/inspiratie enzo.
Dat succes heeft dan weinig indruk gemaakt.quote:Op zondag 14 december 2008 15:13 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Hij had in 2006 al succes met 'You Don't Know' dus niet zo blaten.
In België is hij al langer wat bekender, denk dat Ayo Technology zijn eerste echte Nederlandse bekende nummer is.quote:Op zondag 14 december 2008 15:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat succes heeft dan weinig indruk gemaakt.
Heb ik het over toestemming dan? Ik heb het er alleen over dat hij een zeer slecht nummer heeft weten te verkrachten en dat ik dat heel erg knap vind.quote:Op zondag 14 december 2008 15:32 schreef OriginalPrankster het volgende:
Het is een cover, ooit van gehoord?
En natuurlijk is er toestemming, veel kans dat ze zowat bij hetzelfde label zitten. Kanye West heeft het nummer trouwens op zijn blog vernoemt.
Neequote:Op zondag 14 december 2008 15:57 schreef ImTheBase het volgende:
Luister anders eens voor de aardigheid één van zijn andere nummers
En nu moet ik overtuigd zijn?quote:Op zondag 14 december 2008 16:00 schreef ImTheBase het volgende:
Dat moet je uiteraard zelf weten, hij heeft Nijmegen al gepwnt
Idd, mooi omschreven, hij maakt een nummer kut die al kut was, best netjes eigenlijk!quote:Op zondag 14 december 2008 14:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Milo, ik vind het erg knap van je dat je een kutnummer kan verkrachten. Hulde
Zoiets als wat Rihanna dus eigenlijk doet? In al haar nummers hoor ik wel een ander (ouder) nummer voorbij komen.quote:Op zondag 14 december 2008 15:11 schreef Gkhn het volgende:
Meeliften op de succes van een ander heet dat.
Cover-artiesten zijn geen artiesten.quote:Op zondag 14 december 2008 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Omdat hij covert? Gast, artiesten coveren zich lam.
Dan is Johnny Cash inderdaad geen artiest. Elvis Presley evenmin. De Beatles ook al niet. Welnee! De grote, intelligente Gkhn heeft het namelijk gezegd.quote:Op zondag 14 december 2008 16:14 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Cover-artiesten zijn geen artiesten.
Een schilder die de mona-lisa naschilderd noem je toch ook geen kunstenaar?
quote:Op zondag 14 december 2008 16:06 schreef Noviomegen het volgende:
[..]
Ik heb Milow al gepwnt, zonder technologie.
Ayo
quote:Op zondag 14 december 2008 16:06 schreef Noviomegen het volgende:
[..]
Ik heb Milow al gepwnt, zonder technologie.
Ayo
Dat je 't maar weetquote:Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan is Johnny Cash inderdaad geen artiest. Elvis Presley evenmin. De Beatles ook al niet. Welnee! De grote, intelligente Gkhn heeft het namelijk gezegd.
Het is gewoon een artiest die één fucking covertje heeft gedaan.Serieus, ben jij nou zo dom of wat?
Tuurlijk, het is echt een eitje om de mona lisa na te schilderen, doe ik dagelijks. Heb je echt geen jarenlange oefening voor nodig om de techniek onder de knie te krijgen.quote:Cover-artiesten zijn geen artiesten.
*kuch*quote:Op zondag 14 december 2008 16:14 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Cover-artiesten zijn geen artiesten.
Helaas wel, ben hem nu ook wel zat aan het worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En die teringplaat blijft ook maar gedraaid worden
Dit. Ik sta vooraan om fitty af te zeiken, maar het origineel was best een aardig hiphop nummer. Een hiphop nummer gaan verballaden is echt te faal.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:28 schreef RoelRoel het volgende:
Tekst en vorm passen totaal niet bij elkaar.
Slaat als een lul op een drumstel.
Ranzige oversexte kuttekst, waar ik echt niet op zit te wachten. (ligt ook aan mezelf natuurlijk)
En toch is het nummer 1. Want het is vet stoer en super hip.
Of jij hebt de afgelopen 3 jaar onder een enorm rotsblok gelegen. Een verklaring die mij een stuk waarschijnlijker lijkt.quote:Op zondag 14 december 2008 15:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat succes heeft dan weinig indruk gemaakt.
Of hij is geen pussy die naar pussymuziek luistert. Kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:29 schreef Kladblokje het volgende:
[..]
Of jij hebt de afgelopen 3 jaar onder een enorm rotsblok gelegen. Een verklaring die mij een stuk waarschijnlijker lijkt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:32 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Of hij is geen pussy die naar pussymuziek luistert. Kan ook natuurlijk.
Ik moest gewoon even mijn frustratie kwijt.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Ondanks dat het mijn eigen topic is vind ik het een kutkick
Bijzonder!! Wij hebben ook 538 aanstaan en heb hem nog niet gehoord vandaag. Maar misschien heb jij gewoon een kutstage waarbij je werkt van 0.01 tot 23.59 ofzoquote:Op maandag 16 maart 2009 13:44 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even mijn frustratie kwijt.
Want we hebben op mijn stage 538 aanstaan (helaas) en ik hoor dat nummer daardoor minimaal 8 keer per dag.
Ok, dan mag het. Het blijft natuurlijk een uitermate slecht nummer!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:44 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even mijn frustratie kwijt.
Want we hebben op mijn stage 538 aanstaan (helaas) en ik hoor dat nummer daardoor minimaal 8 keer per dag.
Hij kwam ff langs bij De Wereld Draait Door, ff een interview hier, preview daar. Goede promotie heeft die gastquote:Op maandag 16 maart 2009 09:28 schreef RoelRoel het volgende:
Tekst en vorm passen totaal niet bij elkaar.
Slaat als een lul op een drumstel.
Ranzige oversexte kuttekst, waar ik echt niet op zit te wachten. (ligt ook aan mezelf natuurlijk)
En toch is het nummer 1. Want het is vet stoer en super hip.
Dat zou ik sowieso wel hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 16:12 schreef padlarf het volgende:
wacht wacht, dat is toch die kerel die zingt dat ie geen technologie meer wil gebruiken?![]()
JE zou toch bijna zijn gitaar op zn hoofd kapot raggen, om hem vervolgens te wurgen met de snaren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |